Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Καλο, δε λεω.

Αλλα 439 για "ποδηλατο" μου φαινονται υπερβολη.

Σκεψου οτι εχω να ανεβω σε ποδηλατο 15χρονια, θα καταλαβω καποια διαφορα αναμεσα σε αυτο κ σε ενα Οrient των 200 ευρω ας πουμε?

Ναι.

Βασικά, απέφυγε οτιδήποτε έχει πλαστικές μανέτες, πλαστικά στα φρένα (v-brakes ή το παλιότερο σύστημα) γιατί με το 10ο φρενάρισμα θα αρχίσουν να πονάνε τα χέρια σου, ενώ με την 2η βόλτα θα βγάλεις κάλους. Γνώμη μου να αποφύγεις και τις ταχύτητες που αλλάζουν περιστρέφοντας τις μέσα μεριές των χερουλιών, προτίμησε τις ταχύτητες που αλλάζουν με 2 λεβιεδάκια γιατί οι άλλες δεν βολευουν καθόλου.

Ήδη έχουμε ξεφύγει από τα 200 ευρώ..

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
Ναι.

Βασικά, απέφυγε οτιδήποτε έχει πλαστικές μανέτες, πλαστικά στα φρένα (v-brakes ή το παλιότερο σύστημα) γιατί με το 10ο φρενάρισμα θα αρχίσουν να πονάνε τα χέρια σου, ενώ με την 2η βόλτα θα βγάλεις κάλους. Γνώμη μου να αποφύγεις και τις ταχύτητες που αλλάζουν περιστρέφοντας τις μέσα μεριές των χερουλιών, προτίμησε τις ταχύτητες που αλλάζουν με 2 λεβιεδάκια γιατί οι άλλες δεν βολευουν καθόλου.

Ήδη έχουμε ξεφύγει από τα 200 ευρώ..

στα 240 το πήρα εγώ

/ CARRERA 2500 ADVENTURE

και απέφυγε αυτά που είπες.

Εάν αποφασίσω να ασχοληθώ και με κρατήσει σίγουρα θα πάω σε κάτι καλύτερο αλλά για αρχή νομίζω οτι είναι

καλό value for money.

Καλο, δε λεω.

Αλλα 439 για "ποδηλατο" μου φαινονται υπερβολη.

Σκεψου οτι εχω να ανεβω σε ποδηλατο 15χρονια, θα καταλαβω καποια διαφορα αναμεσα σε αυτο κ σε ενα Οrient των 200 ευρω ας πουμε?

ναι οπωσδηποτε, και τα scott ειναι lacoste-ακια. Επισης πουλιεται ευκολα αν το θες, trekking ειναι αρα ευκολο στο μετα απο 15 χρονια ποδηλατο. ενταξει δεν ειναι σουπερ φτηνο, εχει οσο ενα σχεδον αντιστοιχα εξοπλισμενο ideal megisto disc. Επαιζε στο cyclist μια προσφορα trek στα 400 απο 640, αλλα σταματησε δυστυχως.. Το καλο με το scott ειναι το γεγονος οτι ο ιδιος σκελετος παιζει και σε ποδηλατο του χιλιαρικου... κρατα το συγκεκριμενο ως benchmark και διαπραγματευσου σε αλλα αν θες..

εδιτ> βλεπω το jamis που εβγαλε το cyslist, το τρεκ 3500 το σταματησανε ως προσφορα? κανουν ποντικιες συνεχεια εκει περα! πολυ καλα χαρακτηριστικα η αναρτησn του jamis για τα $ του.

[MENTION=4398]Κωστάκης[/MENTION], ακυρο το κεντρο που σου εδειξα, μονο το ενα κανει οσο το ποδηλατο... κοιτα σε shimano deore ή ΧΤ, μια χαρα θα εισαι.

ναι το έλεγξα :hehe:

σε XT θα πάω μάλλον. ελπίζω να με αντέξει και λόγω βάρους και λόγω καφρίλας !

οι περισσοτεροι εχουμε "χειροτερα" hubs απο shimano ΧΤ, δεν θα εχεις κανενα προβλημα!

Εχω φαει σκαλωμα με τα δισκοφρενα, αρνουμαι να παρω ανευ :hehe:

Thx for tips guys :)

[MENTION=2868]Myralis[/MENTION] Πόσο πάει περίπου η ακτινολόγηση ξέρεις;

Δεν θυμάμαι καθόλου. Αλλά βάλε ότι είχα κάνει γενικό έλεγχο, ακτινολογήσεις, ρυθμίσεις, τακάκια, άλλαγμα όλα τα καλωδιοσύρματα. και μου είχε πάει 40-45 ευρώ, με τα καλώδια (και τα τακάκια) να κάνουν 20-25. Άρα 20 ευρώ δουλειά και ακτινολογήσεις.

Samael, γενικα αν ανεβεις budget στα 400, εχεις αρκετες επιλογες. Προσωπικα την ειχα ψαξει πριν κανα μηνα για τρεκιν σε ενα φιλο μου. Παιζουν και με δισκοφρενα (μηχανικα παντα). Τα σταδια τιμολογησης ειναι στο γενικο κανονα σιδερενιο, αλουμινενιο, 24 ταχυτητες, alivio σετ, αναρτηση με lockout, δισκοφρενα..μιλαμε παντα για κατηγορια τρεκινγκ 28". Αναλογα το brand ανεβαινεις +50, πχ τα cube 28 με δισκοφρενα κ λοκαουτ εχει καπου στα 500, αλλα ειναι πολυ ομορφο. Επισης παιζουν και ΚΤΜ.

παρε και μια ιδεα στο http://www.frederikbikes.gr για οικονομικα specialized, ανεβασε και κρατησε το μπατζετ σου στην περιοχη των 400 διοτι εχεις πολλες επιλογες για ενα καλο ποδηλατο αναμεσα σε 2 κατηγοριες.

Samael, γενικα αν ανεβεις budget στα 400, εχεις αρκετες επιλογες. Προσωπικα την ειχα ψαξει πριν κανα μηνα για τρεκιν σε ενα φιλο μου. Παιζουν και με δισκοφρενα (μηχανικα παντα). Τα σταδια τιμολογησης ειναι στο γενικο κανονα σιδερενιο, αλουμινενιο, 24 ταχυτητες, alivio σετ, αναρτηση με lockout, δισκοφρενα..μιλαμε παντα για κατηγορια τρεκινγκ 28". Αναλογα το brand ανεβαινεις +50, πχ τα cube 28 με δισκοφρενα κ λοκαουτ εχει καπου στα 500, αλλα ειναι πολυ ομορφο. Επισης παιζουν και ΚΤΜ.

παρε και μια ιδεα στο http://www.frederikbikes.gr για οικονομικα specialized, ανεβασε και κρατησε το μπατζετ σου στην περιοχη των 400 διοτι εχεις πολλες επιλογες για ενα καλο ποδηλατο αναμεσα σε 2 κατηγοριες.

Έχω ακούσει τα χειρότερα σχόλια για (φθηνά) μηχανικά δισκόφρενα.

Μην τρελένεστε. Ο αδερφός μου μηχανικά έχει*. Επίσης στο Αχλάδι ήμουν με λάστιχα των 6ευρώ each. Μια χαρά ακολουθούσα το Γομάρι. (εντάξει φαντάζομαι μόνος του θα έδινε παραπάνω γκάζι, αλλά και πάλι....)

*EDIT: φθηνά (Ideal Zig Zag 2007(?) )

[MENTION=23]DJD[/MENTION] : Giro Tech: Rise of the 25c tire

True enough. Ειδικά πλέον οι εταιρείες κατάλαβαν ότι wider = better στις ζάντες, το να βάλεις 23άρι λάστιχο σε 25άρα ζάντα ναι μεν θα δουλέψει αλλά δε θα ναι και το καλύτερο αποτέλεσμα. Νομίζω η HED βγάζει και 28mm φαρδιές ζάντες. Από την άλλη, το να βάλεις 25άρι λάστιχο σε 19άρα ζάντα δεν είναι κι ότι καλύτερο γιατί θα το σχήμα του θα ναι σαν γλόμπος.

μου αρεσει που απο εδω...

Σε ειδα στο ποδηλατο κ ησουν ολο τρελα, μα υστερα καταλαβα πως ελειπε η σελα.... :hehe:

Να σας πω ωρε Χειμωνετοι, απο Ελληνικη αγορα μπορειτε να μου προτεινετε ενα ποδηλατο εως 300 εουρα plox? :D

All around θα ειναι, ασφαλτο-χωμα, μικρες διαδρομες κυριος (<10Km), αλλα κ μεγαλυτερες αμα δω οτι γουστερνω :p

Με ψηνουν κατι γουρουνοειδη με δισκοφρενο κ μπουκαλες μπρος, κ 21 ταχυτητες. Τωρα βεβαια ειμαι σιγουρος οτι θα το αναλυσετε πολυ περισσοτερο το θεμα, αλλα ειμαι 1,86m 92Kg αν αυτο βοηθαει καπου :)

φτασαμε να λεμε οτι οτιδηποτε αλλο περα απο υδραυλικα δισκοφρενα δε του κανει.

Σιγουρα σαν αισθηση διαφερει και σαν φρεναρισμα αναλογα την περισταση αλλα για αυτο που θελει καλυπτεται ανετoτατα και με τα v-brakes.

Επι της ουσιας σε τετοιο ποσο δε μπορεις να ζητας πολλα πραματα αν δε κοψεις απο παντου.Η χρηση που θα κανεις εκ των υστερων θα καθορισει το αν θα σε καλυψει και ποσο σωστη/λανθασμενη ηταν η αγορα.

Πχ για να ειναι παρκαρισμενο στην βεραντα/κηπο σε καλυπτει οτιδηποτε οσο φτηνο και αν ειναι.:p

Έχω ακούσει τα χειρότερα σχόλια για (φθηνά) μηχανικά δισκόφρενα.

αυτο ισχυει για κατι μηχανικα τυπου shimano που ειναι τα χειριστα φρενα σε σχεση με vbrakes

σε αυτα τα λεφτα προτιμησε να εχει το ποδηλατο v-brakes

Μην τρελένεστε. Ο αδερφός μου μηχανικά έχει*. Επίσης στο Αχλάδι ήμουν με λάστιχα των 6ευρώ each. Μια χαρά ακολουθούσα το Γομάρι. (εντάξει φαντάζομαι μόνος του θα έδινε παραπάνω γκάζι, αλλά και πάλι....)

*EDIT: φθηνά (Ideal Zig Zag 2007(?) )

Δεν ειναι θεμα γκαζιου l2phile

τα καλα φρενα , οταν θα τα χρειαστεις δε θα σε προδωσουν.

οπως επισης και το ελαστικο (panaracer)αφενος ειχε σχεδον λιωσει , αφετερου αν το πας σε κανα αιγαλεω ορος εκει θα καταλαβαινες αμεσως την διαφορα.

παντως για τα φρενα ο λογος...

καλυτερα v-brakes παρα φθηνα μηχανικα

αλλα αν πεσει στο budget του υδραυλικα(προφανως φθηνη σειρα) , δε σημαινει οτι θα εχει δυνατοτερο φρενο απο τα v-brakes αλλα πιο προοδευτικο και μαλακο ισως

Τα πλεονεκτηματα των υδραυλικών φαίνονται στα δύσκολα πολυ κατηφορικα μεγάλης διάρκειας μονοπάτια. Οτιδήποτε άλλο κουράζει πολυ τα δάχτυλα και τα χέρια και σου αποσπάσει και την προσοχή. Ειδικά αν τα τα μονοπάτια απαιτούν να είσαι εκτός φυσικά σέλας και πολυ πίσω απο αυτη.

(μακριά απο το τιμόνι)

Όλα τα φρένα σταματάνε και η προοδευτικότητα συνηθίζεται. Είναι θέμα δύναμης περισσότερο στα χέρια και ελέγχου με το ένα ή 2 δάχτυλα.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αρκούν τα v brakes που κατα πάσα πιθανότητα θα είναι καλύτερα απο τα μηχανικά δισκόφρενα της κατηγορίας μέχρι ~ 450E. Τα χρήματα που θέλουν τα υδραυλικά είναι 40-60% της συνολικής αξίας ποδηλάτου και δεν δικαιολογούνται.

[MENTION=1243]fotme[/MENTION]

Τα κέντρα που συζητούσαμε χθες (deore xt) αναφέρουν οτι είναι για 8s και 9s.

Θα πρέπει να αλλάξω και κασέτα? Η δικιά μου είναι 7τάχυτη.

Γιατί εάν ισχύει αυτό θα πρέπει να αλλάξω και ταχύτητες καί μανέτα ... :/

μου αρεσει που απο εδω...

φτασαμε να λεμε οτι οτιδηποτε αλλο περα απο υδραυλικα δισκοφρενα δε του κανει.

Σιγουρα σαν αισθηση διαφερει και σαν φρεναρισμα αναλογα την περισταση αλλα για αυτο που θελει καλυπτεται ανετoτατα και με τα v-brakes.

Δεν του είπα να πάρει υδραυλικά, καλά το θέσανε από πάνω, είναι μια χαρά με V-brakes (αρκεί όπως είπα να μην είναι.. πλαστικά).

Τα μηχανικά μου έχουν πει ότι θέλουν συχνά-πυκνά ρύθμιση στα τακάκια με κάτι βιδάκια, κάτι που το βρίσκω κακό γενικά.

Ποια η διαφορά δισκόφρενα - V-Brakes? Τα δισκόφρενα θα σε σταματήσουν ευκολα και στην βροχή (που τα v-brakes πρέπει να τα πατήσεις ΠΟΛΥ) και στην λάσπη-χώμα και στα δύσκολα μονοπάτια.

Ποια η διαφορά στα υδραυλικά δυσκόφρενα? Δεν σε κουράζει να τα πατάς τόσο όσο σε κουράζουν τα υπολοιπα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.