Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Samael, γενικα αν ανεβεις budget στα 400, εχεις αρκετες επιλογες. Προσωπικα την ειχα ψαξει πριν κανα μηνα για τρεκιν σε ενα φιλο μου. Παιζουν και με δισκοφρενα (μηχανικα παντα). Τα σταδια τιμολογησης ειναι στο γενικο κανονα σιδερενιο, αλουμινενιο, 24 ταχυτητες, alivio σετ, αναρτηση με lockout, δισκοφρενα..μιλαμε παντα για κατηγορια τρεκινγκ 28". Αναλογα το brand ανεβαινεις +50, πχ τα cube 28 με δισκοφρενα κ λοκαουτ εχει καπου στα 500, αλλα ειναι πολυ ομορφο. Επισης παιζουν και ΚΤΜ.

παρε και μια ιδεα στο http://www.frederikbikes.gr για οικονομικα specialized, ανεβασε και κρατησε το μπατζετ σου στην περιοχη των 400 διοτι εχεις πολλες επιλογες για ενα καλο ποδηλατο αναμεσα σε 2 κατηγοριες.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Samael, γενικα αν ανεβεις budget στα 400, εχεις αρκετες επιλογες. Προσωπικα την ειχα ψαξει πριν κανα μηνα για τρεκιν σε ενα φιλο μου. Παιζουν και με δισκοφρενα (μηχανικα παντα). Τα σταδια τιμολογησης ειναι στο γενικο κανονα σιδερενιο, αλουμινενιο, 24 ταχυτητες, alivio σετ, αναρτηση με lockout, δισκοφρενα..μιλαμε παντα για κατηγορια τρεκινγκ 28". Αναλογα το brand ανεβαινεις +50, πχ τα cube 28 με δισκοφρενα κ λοκαουτ εχει καπου στα 500, αλλα ειναι πολυ ομορφο. Επισης παιζουν και ΚΤΜ.

παρε και μια ιδεα στο http://www.frederikbikes.gr για οικονομικα specialized, ανεβασε και κρατησε το μπατζετ σου στην περιοχη των 400 διοτι εχεις πολλες επιλογες για ενα καλο ποδηλατο αναμεσα σε 2 κατηγοριες.

Έχω ακούσει τα χειρότερα σχόλια για (φθηνά) μηχανικά δισκόφρενα.

Link to comment
Share on other sites

Μην τρελένεστε. Ο αδερφός μου μηχανικά έχει*. Επίσης στο Αχλάδι ήμουν με λάστιχα των 6ευρώ each. Μια χαρά ακολουθούσα το Γομάρι. (εντάξει φαντάζομαι μόνος του θα έδινε παραπάνω γκάζι, αλλά και πάλι....)

*EDIT: φθηνά (Ideal Zig Zag 2007(?) )

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=23]DJD[/MENTION] : Giro Tech: Rise of the 25c tire

True enough. Ειδικά πλέον οι εταιρείες κατάλαβαν ότι wider = better στις ζάντες, το να βάλεις 23άρι λάστιχο σε 25άρα ζάντα ναι μεν θα δουλέψει αλλά δε θα ναι και το καλύτερο αποτέλεσμα. Νομίζω η HED βγάζει και 28mm φαρδιές ζάντες. Από την άλλη, το να βάλεις 25άρι λάστιχο σε 19άρα ζάντα δεν είναι κι ότι καλύτερο γιατί θα το σχήμα του θα ναι σαν γλόμπος.

Έγινε επεξεργασία από DJD
Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει που απο εδω...

Σε ειδα στο ποδηλατο κ ησουν ολο τρελα, μα υστερα καταλαβα πως ελειπε η σελα.... :hehe:

Να σας πω ωρε Χειμωνετοι, απο Ελληνικη αγορα μπορειτε να μου προτεινετε ενα ποδηλατο εως 300 εουρα plox? :D

All around θα ειναι, ασφαλτο-χωμα, μικρες διαδρομες κυριος (<10Km), αλλα κ μεγαλυτερες αμα δω οτι γουστερνω :p

Με ψηνουν κατι γουρουνοειδη με δισκοφρενο κ μπουκαλες μπρος, κ 21 ταχυτητες. Τωρα βεβαια ειμαι σιγουρος οτι θα το αναλυσετε πολυ περισσοτερο το θεμα, αλλα ειμαι 1,86m 92Kg αν αυτο βοηθαει καπου :)

φτασαμε να λεμε οτι οτιδηποτε αλλο περα απο υδραυλικα δισκοφρενα δε του κανει.

Σιγουρα σαν αισθηση διαφερει και σαν φρεναρισμα αναλογα την περισταση αλλα για αυτο που θελει καλυπτεται ανετoτατα και με τα v-brakes.

Επι της ουσιας σε τετοιο ποσο δε μπορεις να ζητας πολλα πραματα αν δε κοψεις απο παντου.Η χρηση που θα κανεις εκ των υστερων θα καθορισει το αν θα σε καλυψει και ποσο σωστη/λανθασμενη ηταν η αγορα.

Πχ για να ειναι παρκαρισμενο στην βεραντα/κηπο σε καλυπτει οτιδηποτε οσο φτηνο και αν ειναι.:p

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει τα χειρότερα σχόλια για (φθηνά) μηχανικά δισκόφρενα.

αυτο ισχυει για κατι μηχανικα τυπου shimano που ειναι τα χειριστα φρενα σε σχεση με vbrakes

σε αυτα τα λεφτα προτιμησε να εχει το ποδηλατο v-brakes

Μην τρελένεστε. Ο αδερφός μου μηχανικά έχει*. Επίσης στο Αχλάδι ήμουν με λάστιχα των 6ευρώ each. Μια χαρά ακολουθούσα το Γομάρι. (εντάξει φαντάζομαι μόνος του θα έδινε παραπάνω γκάζι, αλλά και πάλι....)

*EDIT: φθηνά (Ideal Zig Zag 2007(?) )

Δεν ειναι θεμα γκαζιου l2phile

τα καλα φρενα , οταν θα τα χρειαστεις δε θα σε προδωσουν.

οπως επισης και το ελαστικο (panaracer)αφενος ειχε σχεδον λιωσει , αφετερου αν το πας σε κανα αιγαλεω ορος εκει θα καταλαβαινες αμεσως την διαφορα.

παντως για τα φρενα ο λογος...

καλυτερα v-brakes παρα φθηνα μηχανικα

αλλα αν πεσει στο budget του υδραυλικα(προφανως φθηνη σειρα) , δε σημαινει οτι θα εχει δυνατοτερο φρενο απο τα v-brakes αλλα πιο προοδευτικο και μαλακο ισως

Link to comment
Share on other sites

Τα πλεονεκτηματα των υδραυλικών φαίνονται στα δύσκολα πολυ κατηφορικα μεγάλης διάρκειας μονοπάτια. Οτιδήποτε άλλο κουράζει πολυ τα δάχτυλα και τα χέρια και σου αποσπάσει και την προσοχή. Ειδικά αν τα τα μονοπάτια απαιτούν να είσαι εκτός φυσικά σέλας και πολυ πίσω απο αυτη.

(μακριά απο το τιμόνι)

Όλα τα φρένα σταματάνε και η προοδευτικότητα συνηθίζεται. Είναι θέμα δύναμης περισσότερο στα χέρια και ελέγχου με το ένα ή 2 δάχτυλα.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αρκούν τα v brakes που κατα πάσα πιθανότητα θα είναι καλύτερα απο τα μηχανικά δισκόφρενα της κατηγορίας μέχρι ~ 450E. Τα χρήματα που θέλουν τα υδραυλικά είναι 40-60% της συνολικής αξίας ποδηλάτου και δεν δικαιολογούνται.

Έγινε επεξεργασία από Dem
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1243]fotme[/MENTION]

Τα κέντρα που συζητούσαμε χθες (deore xt) αναφέρουν οτι είναι για 8s και 9s.

Θα πρέπει να αλλάξω και κασέτα? Η δικιά μου είναι 7τάχυτη.

Γιατί εάν ισχύει αυτό θα πρέπει να αλλάξω και ταχύτητες καί μανέτα ... :/

Link to comment
Share on other sites

μου αρεσει που απο εδω...

φτασαμε να λεμε οτι οτιδηποτε αλλο περα απο υδραυλικα δισκοφρενα δε του κανει.

Σιγουρα σαν αισθηση διαφερει και σαν φρεναρισμα αναλογα την περισταση αλλα για αυτο που θελει καλυπτεται ανετoτατα και με τα v-brakes.

Δεν του είπα να πάρει υδραυλικά, καλά το θέσανε από πάνω, είναι μια χαρά με V-brakes (αρκεί όπως είπα να μην είναι.. πλαστικά).

Τα μηχανικά μου έχουν πει ότι θέλουν συχνά-πυκνά ρύθμιση στα τακάκια με κάτι βιδάκια, κάτι που το βρίσκω κακό γενικά.

Ποια η διαφορά δισκόφρενα - V-Brakes? Τα δισκόφρενα θα σε σταματήσουν ευκολα και στην βροχή (που τα v-brakes πρέπει να τα πατήσεις ΠΟΛΥ) και στην λάσπη-χώμα και στα δύσκολα μονοπάτια.

Ποια η διαφορά στα υδραυλικά δυσκόφρενα? Δεν σε κουράζει να τα πατάς τόσο όσο σε κουράζουν τα υπολοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν του είπα να πάρει υδραυλικά, καλά το θέσανε από πάνω, είναι μια χαρά με V-brakes (αρκεί όπως είπα να μην είναι.. πλαστικά).

Τα μηχανικά μου έχουν πει ότι θέλουν συχνά-πυκνά ρύθμιση στα τακάκια με κάτι βιδάκια, κάτι που το βρίσκω κακό γενικά.

Ποια η διαφορά δισκόφρενα - V-Brakes? Τα δισκόφρενα θα σε σταματήσουν ευκολα και στην βροχή (που τα v-brakes πρέπει να τα πατήσεις ΠΟΛΥ) και στην λάσπη-χώμα και στα δύσκολα μονοπάτια.

Ποια η διαφορά στα υδραυλικά δυσκόφρενα? Δεν σε κουράζει να τα πατάς τόσο όσο σε κουράζουν τα υπολοιπα.

τα μηχανικα δε θελουν καμμια ρυθμιση.

οσο για την διαφορα στην βροχη που αναφερεις , αν τα δισκοφρενα ειναι γτπ , τοτε ουτε αυτα θα σε σταματησουν

αντιθετως με πολυ καλα vbrakes

αλλα δε καταλαβαινω..μου λες δυσκολα μονοπατια.Τοτε με συγχωρεις αλλα αν θες advanced χρηση ποδηλατου , δεν πας σε δυσκολα μερη με απλο ποδηλατο.

ειναι λαθος να βαζουμε τα υδραυλικα δισκοφρενα στο ιδιο καβουκι ολα.Διαφερουν κατα πολυ μεταξυ τους και το μονο κοινο ειναι η μαλακι-ά αισθηση στην μανετα.

Link to comment
Share on other sites

υπερβολες..(στο ποστ του μυραλις)

δε παιζει να γραψω κατεβατο τι ειναι τα βιδακια και ποσο συχνα θελουν ρυθμισμα..

αλλα μιλαμε για ποδηλατο ~10κμ ..δε νομιζω να περιμενει να βρεξει για να βγει στη λασπη.

Σαν κοστος αγορασ/συντηρησης τα vbrakes υπερτερουν.

Πλαστικα vbrakes δε παιζουν.

Ακομα και αυτα που εχεις δει εσωτερικα εχουν μεταλλο.

Σιγουρα δεν ειναι εξισου ανθεκτικα με αλλα αλλα για νορμαλ χρηση και οχι καταβαση βουνου 10κμ σε λασπουρια δεν θα εχει προβλημα ακομα και με cantilevers.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι τα μηχανικα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο σε σχεση με καλα vbrakes, το ποδηλατο ομως πρπει να σου αρεσει ωστε να σου δινει κινητρο να κανεις..η χρηματικη διαφορα σε ενα καινουριο bike ειναι ενα 50αρικο περιπου, ζυγιζεις και κρινεις... επισης εχοντας δισκοφρενα, εχεις το πλεονεκτημα οτι τοσο τα κεντρα οσο και η μπουκαλα εχει ετοιμες αναμονες οποτε πας σε υδραυλικα (μτχ τα παιρνεις αρογτερα οταν δεις οτι δεν καλυπτουν την χρηση σου) πιο ανεξοδα..

Link to comment
Share on other sites

Πάω πάσο. Έγραψα ότι μου είπε ένας τύπος όταν τον ρώτησα γιατί δεν καλοέπιαναν τα μηχανικά του δισκόφρενα.

V-Brakes έχω και στην βροχούλα (άπαξ και βραχεί η ζάντα και τα τακάκια) απλά πρέπει να τα πατάω περισσότερο για να αρχίσουν να πιάνουν.

Link to comment
Share on other sites

τα δισκοβρενα που εχω σε ενα ideal freeder , φρεναρεις καλυτερα a la flinstone παρα πατωντας την μανετα

αντιθετως τα δισκοφρενα του προβατου απο τα βορεια (dolly) ειναι καλυτερα μονο που οταν πατας φρενο ειναι σα να παταει κορνα νταλικα διαδρομων Γερμανια Ελλαδα

Αλλα απο την αλλη μπορεις να βρεις μανετες ΠΟΛΥ μαλακ-ες με vbrake..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.