Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

για γκαζι εννοειτε!

να μπορω να ρολλαρω με 30 και να μπορω να επιταχυνω. Τα κοτζακ τα εχω δει, λενε οτι ειναι καλα, θελω ομως ενα λαστιχο με χαραξη, 1 για τα νερα, 2 για να ειναι λιγο πιο ανθεκτικο σε πεζοδρομια. υποψιν για διασταση-προφιλ τωρα ειμαι 50-559.

Link to comment
Share on other sites

αν θες χαραξη δες τα continental που εβαλα.

Τα νερα το καταλαβαινω..αν και ψυχολογικο ειναι περισσοτερο...εκτος αν εισαι djd/gomar.

(με την εννοια οτι δεν ξερω αν βγεις με (ή ακριβως μετα απο ) βροχη.

Το πεζοδρομιο γιατι??

Το οτι τους λειπουν τακουνια δεν σημαινει οτι θα καρουμπαλιασουν στο πρωτο πεζοδρομιο.

(δε μιλαμε για superlight slick λαστιχο των 200gr)

Σε βλεπω για τα conti μαλλον.

Link to comment
Share on other sites

Thnx ρε l2phile, απαντας εσυ, ο αλλοσ ο πυρινικος ακροφυσικος/ηλεκτρουδραυλικος ποδηλατης απο κατω στα παπακια του!!

Για πειτε ποια η εμπειρια σας, τι εχετε ακουσει, τι προτεινουν στην πραξη για λαστιχα δρομου σε mtb? (να παταει σε βρεγμενο κ ελαχιστο χαλικι και να ειναι ιδανικα sub 500g)

ημουν δουλεια γκρινιαρα

οταν απο το panaracer (το θυμασαι) πηγα για δοκιμη σε slik λαστιχο (λεπτο κιολας) η διαφορα στο μεσο ορο ηταν +3km/h

γενικα πιο ξεκουραστο στην κυλληση.

αν το θες για πολη δε νομιζω να πρεπει να δωσεις και ιδιαιτερη σημασια.

παρε ενα οποιο βρεις.

Γτ αδυνατω να πιστεψω πως το canyon θα το κανεις trecking!!!

Link to comment
Share on other sites

ναι εχει τυχει να βγω με βροχη με αντιανεμικο εννοειται, γενικα παιζει παιζει..

για τα πεζοδρομια, εχω την εντυπωση οτι οταν το λαστιχο ειναι χαραγμενο ουσιαστικα ολο αυτο το παχος-μερος της χαραξης προφυλασει ως περιβλημα, ενω το σλικ μου δινει την εντυπωση οτι ειναι μονο σκληρος σκελετος, γιαυτο εχουν και μικροτερο προφιλ... δεν θυμαμαι αν ειναι της continental λαστιχο που εχουν στο σχηματικο ενα ελαστομερες κατι κατω απτην χαραξη (το διαφημιζει ως ενα μπλε υποστρωμα), οπου μπορεις να διακρινεις το λαστιχο ως 2 μερη, το κυριος μερος-ο σκελετος- και το περιβλημα- η χαραξη.

Τελοσπαντων αυτην ειναι η δικη μου οπτικη, χωρις να γνωριζω "επαγγελματικα" τι παιζει γιαυτο και ρωταω.:p

λες για κοντινενταλ :hmm:, διαβαζω γενικως για marathon πολυ, καποια για detonator αλλα η πληροφορια που βρισκω ειναι διασπαρτη χωρις μεγαλη βεβαιοτητα και ετσι δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα, βεβαια δεν εχω λιωσει στο research αλλα εκτιμω οτι θελει real life experience...

για τα μαραθον και detonator εσυ τι ξερεις? To kotzak θα το δουλευα μονο σαν μοντελο λειτουργιας πισω λεπτο και μπροστα πιο φαρδυ με πιθανη χαραξη..αλλα δεν θα το δουλεψω ετσι, τουλαχιστον στην αρχη. Εκτιμω πολυ τα continental γενικα, μαλιστα παλαιοτερα τα σκεφτομουνα σε semi slick, αλλα θα ηθελα να δοκιμασω και schwalbe μερια. τιλετε?

Link to comment
Share on other sites

ημουν δουλεια γκρινιαρα

οταν απο το panaracer (το θυμασαι) πηγα για δοκιμη σε slik λαστιχο (λεπτο κιολας) η διαφορα στο μεσο ορο ηταν +3km/h

γενικα πιο ξεκουραστο στην κυλληση.

αν το θες για πολη δε νομιζω να πρεπει να δωσεις και ιδιαιτερη σημασια.

παρε ενα οποιο βρεις.

Γτ αδυνατω να πιστεψω πως το canyon θα το κανεις trecking!!!

δεν θα το κανω τρεκιν καμπανελα μου γλυκια, θελω αν ειναι να πηγαινω σε σημεια με το ποδηλατο αντι με το αυτοκινητο οποτε θα ηθελα ενα δευτερο σετ. Αυτο που διαβαζα για καποια κοντι ηταν οτι ειναι πολυ σκληρα και δυσκολα μπαινουν, πιστευετε οτι ειναι χρησιμο αξεσουαρ ο εξωλκεας ελαστικων ή με σαπουνι κ υπομονη ο λοκος γινεται παπι?

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αν εχεις σκοπο να αλλαζεις καθε λιγο και λιγακι λαστιχο θα σε κουρασει και εν τελει θα πηγαινεις με ενα απο τα δυο.

η με το χωματινο η με το ασφαλτινο

αλλιως βρισκεις μεταχειρισμενες δευτερες ροδες και κοτσαρεις εκει το ελαστικο και αλλαζεις τσακ μπαμ ροδα.

απο το να ξεφουσκωνεις , να λυνεις ροδες , λαστιχο , σαμπρελα και μετα παλι φουσκωμα το θεωρω απανθρωπο για την συχνοτητα αυτη.

τωρα θα μου πεις οτι η προταση μου κοστιζει κανα 100αρι ευρω.αλλα σου λυνει τα χερια απο αυτο που θα αντιμετωπισεις.Αν παντα προκειται για συχνη αλλαγη.

Αν απο την αλλη οι 9 φορες ειναι ασφαλτο και η 10η ειναι ενα σαββατο με κανα κανιβαλο στο βουνο τοτε ναι οκ.Δε πας για ζαντες

Link to comment
Share on other sites

ναι ρε 2ες ζαντες ηθελα απτην αρχη, με 100Ε τι ζαντες βρισκεις? μυδραλιου? :D

απτο ολα η τιποτα καλυτερα να παρω ενα σετ λαστιχα τωρα και αν κατσει το μοντελο χρησης παιρνω και ζαντες..δοκιμαστικα.

Γιαυτο ρωταω για εξωλκεα/ευκολο λαστιχο κ σαπουνι ωστε να ειναι γρηγορη η διαδικασια, εννοειτε και αλλες σαμπρελες πιο ελαφριες.

Και για το δρομο παιρνω ζαντα ελαφρια με λιγες ακτινες (70κ ειμαι) αρκει ναντεχει ελαφρυ πεζοδρομιο με ανοιχτη αναρτηση. με 100ε βρισκω τετοια, οι custom του φρειδερικου τι λενε? και για να μην ξεχνιομαστε τι λαστιχα/σαμπρελες?

Link to comment
Share on other sites

γενικα το βγαλε βαλε θα σε κουρασει..αν οχι την πρωτη εβδομαδα..αργοτερα.

Αν βγαινεις σε βροχη...μαλλον ξεχνας τη σλικαδουρα..(kojak και wildrunn'r....οχι οτι τα εχω δοκιμασει βεβαια..αλλα δεν νομιζω να ειναι το δυνατο τους σημειο).

Το μονο αρνητικο που εβλεπα στα (οποια και αν κοιτας) marathon ειναι η τιμη τους.

Οποτε δεν παιζει να μεινεις δυσαρεστημενος.Πιστευω το ιδιο και για continental..αν οχι αυτα που εβαλα με απλη χαραξη για νερα στο slick ..στα comfort ..city κλπ.

Υ.Γ

To conti το ηθελα ..αλλα ειπα να κινηθω σε πιο low budjet για τωρα (τοτε δλδ) και βρηκα τα michelin country rock (26χ1.75 βγαινουν μονο) και τα προτιμησα μιας και μονο θετικα εβλεπα ..(λογικο αν σκεφτεις οτι συνηθως στα ιδια λεφτα παιρνεις μονο ενα σε καλο ελαστικο).

Πανω απο 60psi(60-65 παιζω..max εχουν 73 νομιζω ) ρολαρουν ωραια για ταχυτητες ανω των 35km/h ..

Στα ~40psi το λες και ανετο ..πιο κατω δε παιζει να βαλω πιεση..

(ημιασφαλτινο ..το λες..70-80% ασφαλτο 20-30%(οτιδηποτε αλλο περα απο λασπη)

Link to comment
Share on other sites

Εσυ κυριε πρασινε κοιτα να αλλαξεις λαστιχακι για το "φρουτο"

[MENTION=1243]fotme[/MENTION] : αν περιμενεις μετα το πασχα να δω τα οικονομικα μου , μηπως πουλησω τις δικες μου και παρω νεες εγω..

Link to comment
Share on other sites

ωραια τα λες για τα μισελεν ntg, θα τα τσεκαρω, 175 το λες παχυ η ειναι οκ?

gomar, αν παω για αλλη ζαντα τις θελω πιο ελαφριες απτις δικες μου (entry level mavic) κ οι δικες σου νομιζω οτι δεν ειναι(προ κανυον ηταν να παρω cube), κατι light θελω αλλα θα το δουμε αφοτου βαλω τα λαστιχα και δω πως δουλευει.

ntg αυτα τα μισελεν δειχνουν πολυ καλα, απο ελλαδα ποσο εχουν? και τι σαμπρελες λετε?

εδιτ>παντως οι τροχοι οπως ειναι τωρα (με λαστιχα σαμπρελες, δισκους κλπ) ειναι 2 και 2.5, ειναι βαρια..

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Εναλλακτικά αν βολεύουν δείτε και τα μπαλονολάστιχα Schwalbe big Apple & Fat Frank.

Σαν τα κανονικά λάστιχα mtb αλλά χωρίς τακούνι. Είναι ότι πρέπει για κοπάνημα στα πεζοδρόμια και στις λακούβες. Από κύλιση βέβαια δεν ξέρω τι λένε σε σχέση με αυτα που αναφέρατε παραπάνω που είναι ειδικά για δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

τι να σε πω??...κανε υπομονη (fotme)...λαστιχακι δεν αλλαζω (κυριε με την δανεικη d800:p)

Τα ειχα βρει σε προσφορα εκτος ελλαδας.

Το ειχα βαλει το λινκ απειρες σελιδες πισω :p..αν θυμαμαι καλα 25Ε με μεταφορικα σπιτι μου

(τα 4-5 ηταν τα μεταφορικα..και οκ..ο ταχυδρομος απλα αφησε χαρτακι ..κλασσικα οποτε δεν το λες και "σπιτι μου")

Παχυ-λεπτο ..δεν μπορω να πω..γιατι ψαχνω αλλα πραματα απο το ποδηλατο μου το οποιο θα πρεπει κιολας να με (υπο)στηριζει.

Το θεωρω ιδανικο all-arounder δεδομενου και της τιμης..(αν και επρεπε να κινηθω καθαρα σε ενα απο τα 3 που σου εδειξα πιο πριν μιας και κινουμε σε ασφαλτο αποφευγοντας βροχη-νερα ).

Δε το χρησιμοποιω ομως σαν μεταφορικο μεσο..τα κμ μεσα στην πολη ειναι απλα φευγονται και μπαινοντας παλι σε αυτη..οποτε φανταζομαι καταλαβαινεις για ποιο λογο προτιμω τα αλλα.

Για commuter παντως super αν αποφευγεις λασπες.

Link to comment
Share on other sites

πιστευετε οτι ειναι χρησιμο αξεσουαρ ο εξωλκεας ελαστικων ή με σαπουνι κ υπομονη ο λοκος γινεται παπι?

Το σαπουνάκι θα πέφτει ούτως η άλλως για να έρθει το λάστιχο στα ίσα του όταν θα το φουσκώνεις αλλά για να μην ταλαιπωρείσαι τσάμπα, ένα σετ πλαστικά κουτάλια δεν θα ήταν άσχημα να τα έχεις ;)

Link to comment
Share on other sites

Aν θυμαμαι καλα πρεπει να ηταν 8 λιρες το ενα..(περιπου 10Ε -κατι λιγοτερο- τοτε).

Γενικα παντως..αν θες ασφαλτο..αποψη μου χωρις να εχω δοκιμασει πληθωρα ελαστικων βρες καποιο που να σηκωνει πιεση.

@40psi τα δικα μου τα βρισκω κουραστικα να κυνηγας πανω 30κμ/η..Στα 60(λιγο) καταλαβαινεις τη διαφορα στις πρωτες πεταλιες.

Πιο πριν ειχα slick 26χ1.95 (σκεψου χαραξη σαν τα contact που εβαλα πιο πριν απλα δεν ηταν continental).Δεν μπορουσα να ανεβασω πιεση εκει οποτε τα εβρισκα εξισου κουραστικα με τα τωρινα @40psi..(στο περιπου).

Link to comment
Share on other sites

@ntg 4-5 ευρω μεταφορικα ειναι πολυ καλα crc θελει 12 (ελεος), με 11Ε το καθε λαστιχο. απο που βρισκω?

@an7, εννοεις κανονικο πλαστικο κουταλι? :o

Όχι ρε μλκ τρελέ.

Τους εξωλκείς των ελαστικών λέω, άλλοι τα λένε κουτάλια, άλλοι μανταλάκια, άλλοι δεν ξέρω γω πώς :p

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.