Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Bianchi.gr :: Προβολή ποδηλάτου

^^ αυτο ειναι καλο ; τιμιο εννοω

είναι μέχρι να του βάλεις χωμάτινα λάστιχα και να πας για Πάρνηθα :hehe:

αυτό του DJD καλύτερο το βλέπω

για μένα πάντως όχι carbon,το αλουμίνιο του Bianchi καλύτερη επιλογή για σκελετό imho πάντα

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

pfff.....μη με βαζετε να το λεω 1000 φορες.ειστε κουραστικοι :p

ανεκαθεν μαρεσαν τα πολλα χιλιομετρα οπως και η κουρσα.εξαλλου στην ομαδα κουρσα μου ειχαν δωσει.

Η να το πω διαφορετικα

δεστο σαν ενα "διαλλειμα" απο τα βουνα:p

καλη η κουρσα

αλλα οι δρομοι της αθηνας δεν εχουν την καταλληλη υποδομη για τετοια ποδηλατα.

[MENTION=23]DJD[/MENTION] δε λεει ποσα κιλα ειναι και επισης δε θα προτιμουσα compact.παραπανω βαρος :p

επισης στο μεγεθος μου (Medium) δεν εχει.

επισης...(ολο edit κανω) το focus θα εβγαινε κοντα στα 1150Ε , ενω η bianchi ισως κατω απο 900..

ποιες οι σημαντικες διαφορες ;

αυτό με τους δρόμους της αθήνας το θεωρώ μεγάλη υπερβολή

είναι το κλασικό που λέει ο πωλητής για να σε σπρώξει σε κάτι άλλο.

ξέρω πολύ κόσμο που κυκλοφορεί και με 23άρια λάστιχα και δεν έπαθε ούτε φιου

ακτινολόγηση δε κανείς.

και δεν καβαλάνε 8άρια ούτε αβγά...

είχες ποτέ πρόβλημα με τροχούς λόγω δρόμων?

[MENTION=130]DarkSaga[/MENTION] γτ ολα πρεπει να τα συγκρινουμε με αλλες καταστασεις; τι σχεση εχουν τα 23 αρια που αναφερεις; ουτε ειναι υπερβολη οταν θες να κανεις ποδηλατο και αυτο που προσπαθεις ειναι να αποφευγεις φρεατια , λακουβες , συμπληρωματα δρομου που στις ταχυτητες μιας κουρσας ολα πολ/σιονται.

αλλα θα πρεπει να εχω προβλημα με τροχους για να θεωρω τους δρομους απαραδεκτους;

δε σε πιανω.εχεις βγει ποτε ποσειδωνος;

για μένα πάντως όχι carbon,το αλουμίνιο του Bianchi καλύτερη επιλογή για σκελετό imho πάντα

Pokerface :|

Που το στηρίζεις αυτό; Έχω/είχα δύο αλουμίνια και έχω δύο carbon. Το carbon είναι σκάλες ανώτερο σε ευχαρίστηση, ξεκούραση και αντίδραση στο δρόμο. Το αλουμίνιο είναι "ξερό" μέταλο, να μου πεις για τιτάνιο να το συζητήσουμε.

To focus παιζει στα 8κιλα..(λιγο παραπανω...~8,2)...και απορω που δεν προτεινες(@founder) το γνωστο planet x pro που ειναι λιγο πιο πανω σε τιμη και παιζει στα ~7.5 κιλα..

(στο περιπου τα "review" για μια γευση απλα..)

Focus Cayo 105 Review - BikeRadar

Planet X Pro SL SRAM Force Review - BikeRadar

To focus παιζει στα 8κιλα..(λιγο παραπανω...~8,2)...και απορω που δεν προτεινες(@founder) το γνωστο planet x pro που ειναι λιγο πιο πανω σε τιμη και παιζει στα ~7.5 κιλα..

(στο περιπου τα "review" για μια γευση απλα..)

Focus Cayo 105 Review - BikeRadar

Planet X Pro SL SRAM Force Review - BikeRadar

Το έχουν ακριβύνει το PlanetX. Με τα μεταφορικά για ελλάδα θα βγαίνει γύρω στα 1350+.

Pokerface :|

Που το στηρίζεις αυτό; Έχω/είχα δύο αλουμίνια και έχω δύο carbon. Το carbon είναι σκάλες ανώτερο σε ευχαρίστηση, ξεκούραση και αντίδραση στο δρόμο. Το αλουμίνιο είναι "ξερό" μέταλο, να μου πεις για τιτάνιο να το συζητήσουμε.

προτιμώ τη σιγουριά και σταθερότητα ενός βαρύτερου M4SL (M5 ακόμα καλύτερα) αλουμινίου

από τη πρόσκαιρη τα κάνω όλα καλύτερα και ελαφρύτερα συμπεριφορά ενός carbon

και όταν σπάσει-κοπεί τι γίνεται ; (έχω υπαρκτό παράδειγμα )

Ultimate tensile strength - Wikipedia, the free encyclopedia

Carbon Fiber does have a high ultimate strength compared to other materials used in bicycles and forks

διαβάστε και εδώ (είμαι φανατικός των niner,κάποια στιγμή θα αποκτήσω ένα)

Catastrophic failure Niner Carbon Fork - Mountain Bike Review

εάν θέλει λιγότερο βάρος κάποιος, ας χάσει μερικά κιλά :p

edit:ο χρόνος σταματά για μένα σε αυτό specializedsworksstumpj.th.jpg

SportsTrackLive | agras | Cycling

11/12/11 -

Συνεχείς μικρές ανηφόρες - κατηφόρες (καλό μαμησάκι).

Παγωμένος αέρας από τη μέση της διαδρομής και μετά. (με παπούτσια για τρέξιμο + χωρίς overshoes = τρελό FAIL. Δεν ένοιωθα τα πόδια για μισή ώρα στο σπίτι.)

Ψιχάλες επίσης από μέση και περιοδικά μετά. Έδωσε καλό boost στην ήδη shitty (sic) ψυχολογία.

ΑΥΤΑ :) Πλέον αν φυσάει, μόνο κανένα γύρο Λάρισας ή γενικά κάπου κοντά (=~ 30κμ)

________________________________________

Με το carbon δεν ξέρω και εγώ τι παίζει. Ίδια αξεσουάρ, ίδια τιμή και να έχει και carbon. Μήπως σου σπάσει όταν το φτιάχνεις , την πρώτη μέρα που θα στο φέρουν; Γενικά τι αντέχει ευκολότερα 10 χρόνια (με 7500km /year); Οι μόνες αλλαγές θα είναι λάστιχα/τακάκια και κανένα γρασάρισμα.

Μπά μόνο τα δάχτυλα των ποδιών υπέφεραν. Επίσης ένα άλλο πρόβλημα από την έλλειψη overshoes, είναι ότι χαλάς αρκετή ενέργεια για να κουνάς τα δάχτυλα μην παγώσουν :p (μου θύμησε τις καυτιές σκοπιές τον περασμένο χειμώνα στην χιονισμένη Λάρισα)

[MENTION=130]DarkSaga[/MENTION] γτ ολα πρεπει να τα συγκρινουμε με αλλες καταστασεις; τι σχεση εχουν τα 23 αρια που αναφερεις; ουτε ειναι υπερβολη οταν θες να κανεις ποδηλατο και αυτο που προσπαθεις ειναι να αποφευγεις φρεατια , λακουβες , συμπληρωματα δρομου που στις ταχυτητες μιας κουρσας ολα πολ/σιονται.

αλλα θα πρεπει να εχω προβλημα με τροχους για να θεωρω τους δρομους απαραδεκτους;

δε σε πιανω.εχεις βγει ποτε ποσειδωνος;

γιατί όλα είναι σχετικά και γιατί κάνοντας τόσα χιλιόμετρα το πόσο σκληρό είναι το ποδήλατο ώστε να μεταφέρεις τη δύναμη σου σε ώθηση και όχι Ups n downs σε αναρτήσεις etc

εκεί φαντάστηκα οτι θα κατέληγε η συζήτηση. ποσειδώνος όχι δεν έχω βγει. Πατησίων με τις γλώσσες από τα λεωφορεία έχεις περπατήσει?

προτιμώ τη σιγουριά και σταθερότητα ενός βαρύτερου M4SL (M5 ακόμα καλύτερα) αλουμινίου

από τη πρόσκαιρη τα κάνω όλα καλύτερα και ελαφρύτερα συμπεριφορά ενός carbon

και όταν σπάσει-κοπεί τι γίνεται ; (έχω υπαρκτό παράδειγμα )

Ultimate tensile strength - Wikipedia, the free encyclopedia

Carbon Fiber does have a high ultimate strength compared to other materials used in bicycles and forks

διαβάστε και εδώ (είμαι φανατικός των niner,κάποια στιγμή θα αποκτήσω ένα)

Catastrophic failure Niner Carbon Fork - Mountain Bike Review

εάν θέλει λιγότερο βάρος κάποιος, ας χάσει μερικά κιλά :p

Ο μόνος τρόπος για να σπάσει το carbon είναι αν πέσεις και φας τα μούτρα σου, όπου εκεί δεν έχει σημασία τόσο το υλικό, οκ το carbon πιθανότατα θα σπάσει αλλά το αλουμίνιο θα λυγίσει πολύ εύκολα. Δεν είμαι μόνο πιο ελαφρύ το carbon είναι πιο "ζωνταντό". Απορροφά απίστευτα καλά τους κραδασμούς (ειδικά αν έχεις carbon και σε παλουκόσελο-τιμόνι), είναι πολύ πιο άμεσο στις επιταχύνσεις και προσωπικά μου δίνει πολύ μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις καταβάσεις. Δε προσπαθώ να σε πείσω, αλλά μετά που δοκιμάσα carbon σε κούρσα ούτε με σφαίρες δεν γυρνώ σε αλουμίνιο.

Με το carbon δεν ξέρω και εγώ τι παίζει. Ίδια αξεσουάρ, ίδια τιμή και να έχει και carbon. Μήπως σου σπάσει όταν το φτιάχνεις , την πρώτη μέρα που θα στο φέρουν; Γενικά τι αντέχει ευκολότερα 10 χρόνια (με 7500km /year); Οι μόνες αλλαγές θα είναι λάστιχα/τακάκια και κανένα γρασάρισμα.

End of season sale είναι αυτό στο link. Μέχρι στιγμή με το δικό μου -φτηνό- planetx πλαίσιο έχω κάνει περίπου 12.000 χλμ.. και το μόνο που έχω αλλάξει είναι αλυσίδες, κασέτες και ρουλεμάν. Το carbon δεν παθαίνει τίποτα με τον καιρό. Προσωπικά αν είχα να επιλέξω μεταξύ δύο ποδηλάτων αλουμινίου και carbon, με κλειστά μάτια θα επέλεγα το carbon και ας είχε και χειρότερη σειρά ανταλλακτικών, αυτά τα αναβαθμίζεις σχετικά εύκολα, το πλαίσιο όχι τόσο.

Και τώρα σας αφήνω, πάω για ποδήλατο μέσα στη βροχή

tumblr_ltn1utE1GJ1qdq6qf.jpg

(έβγαλε ήλιο γιούχου!)

[MENTION=130]DarkSaga[/MENTION] ναι αλλα με κουρσα up and downs δε υφισταται οποτε θες καλους δρομους αναγκαστικα

Στα + του carbon επίσης είναι ότι δεν υφίσταται μηχανική καταπόνηση με τον καιρό

ισοθερμικες καλτσες φορας ;

Καλά θα ήταν, αλλά δεν παίζουν. Πολλά δεν έχω ακόμη.

70 χαλαρά χιλιομετράκια σήμερα. Χαλαρά ως προς την ταχύτητα (αν και χτύπησα μια 80αρού σε μια κατηφόρα) αλλά όχι προς το τερέν, ότι ανηφόρα βρήκαμε την ανεβήκαμε. Μας τσάκισε κι ο αέρας, 26-27 κόμβους.. περίπου 6.5 μποφόρ δηλαδή.

Και για να γελάσετε δείτε τον Powerranger έτοιμο για δράση..

[attach]46776[/attach]

post-23-1416075623,8934_thumb.jpg

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.