Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

τι ακριβώς? πώς θα αποδείξεις οτι είανι δικό σου στην αστυνομία? το ρισκάρεις να πας να κα8αρίσεις μόνος σου?

Για να υπερασπιστείς το ποδήλατό σου στην αστυνομία μπορείς να έχεις σχετικά καινούρια φωτογραφία του ποδηλάτου, τον S/N του ποδηλάτου (αριθμό πλαισίου) και σε κάποιο κούφιο σημείο (τιμόνι/παλουκόσελο) του ποδηλάτου να έχεις βάλει το όνομά σου, τηλέφωνο και διεύθυνση.

Νομίζω πως αυτά τα στοιχεία αρκούν για να αποδείξεις ότι είναι δικό σου.

Κατά τη γνώμη μου δε πρέπει ποτέ να πας να πάρεις μόνος σου το ποδήλατο, αλλά πάντα με αστυνομία.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Στο κάτω μέρος του ποδηλάτου, κάτω από τη μεσαία τριβή, υπάρχει ένα σειριακός αριθμός τυπωμένος πάνω στο πλαίσιο. Γράψτον πάνω στην απόδειξη και βάλε τον υπάλληλο στο μαγαζί να σου βάλει μια τζίφρα από κάτω.

Link to comment
Share on other sites

Μεταφορικά;
+30 λιρες

αλλα και παλι εβγαινε πιο φθηνα απ ολα τα αλλα στο συγκεκριμενο προιον.

και στα αλλα ηταν και out of stock και δεν το ειχαν ετσι ακριβως οπως το ηθελα.

και επρεπε να παρω απο αμερικη και εσε μεσα αποστολη...

(δηλαδη με 2cm διαμετρο στην ακρη ΕΕΕΕΕxexexexe!!!111)

post-4508-1416075516,5514_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είδες μεταφορικά;

Πχ αυτό το μωρό prod_35639.jpg

το έχουν 200ευρώ κάτω από ChainReactionCycles

BTW, γιατί δεν τα έχουν και όλα πεταμένα χύμα και πρέπει να βάζεις μάρκα; Για να δω δλδ όλα τα ποδήλατα που είναι κοντά στα 1000 ευρώ, πρέπει να λιώσω στα κλικς;

δες και αυτο...:p (καπου στα 8.5kg πρεπει να ειναι )

Orbea Onix Bira Carbon Bike 2009 : Bikes | Mountain Bikes | Road Bikes| Winstanleys

Link to comment
Share on other sites

sKaouter.gr - ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΟΙ ΟΡΘΟΠΕΤΑΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Υ.Γ: Δε βρισκω δουλεια,εχω stuck-αρει στα 350 ευρω ,λετε να παρω με αυτα κανα ποδηλατο; Ή να περιμενω.... (προσωπικα δεν μπορω να περιμενω αλλο....θελω να κανω βολτα,εχω καιρο) :confused:

Link to comment
Share on other sites

43κατι χλμ σε άσφαλτο με το mtb? πολυυυυ λάθος

Άμα δεν έχεις σκασμένο λάστιχο καλά είναι. Αν κάνεις όμως τα μισά (του γυρισμού) με σκασμένο λάστιχο, αυτό κι αν είναι λάθος... :p

Link to comment
Share on other sites

80? lmao,νοτ ιβεν γουιθ μπουλετς :p

Αρχικό μήνυμα απο papajim

Άμα δεν έχεις σκασμένο λάστιχο καλά είναι. Αν κάνεις όμως τα μισά (του γυρισμού) με σκασμένο λάστιχο, αυτό κι αν είναι λάθος...

να σου πω,αυτό το σκέφτηκα σε ένα καρόδρομο στο Πήλιο,χωρίς ανταλλακτική σαμπρέλα μαζί μου

κινητό δεν πιάνει στην περιοχή,άμα μείνεις εκεί πάνω θα περπατήσεις πολύ για να βγεις σε άσφαλτο

θα ρωτήσω για το foam kit και αν κάνει θα πάρω ένα, ποτέ δεν ξέρεις

Link to comment
Share on other sites

43 ειναι λιγα :p

που να κανεις 80...

με 29αρι ΜΤΒ και 110 mm stem 2" λαστιχα 60psi καλοκαιρι εχω κανει ~80 χλμ ανετα

χωρις να ειμαι και σε τοπ φορμα.

με 26 δεν θα ξεκινουσα καν, οχι οτι δεν βγαινουν αλλα...με ροδιτσες στην ασφαλτο απλα δεν.... : p

(ενας στην παρεα ειχε 26 και αυτος πολυ χαλαρος ηταν, αλλα ηταν πολυ στεγνος)

Edit: Το ιδιο θα ισχυε και με ενα κουρσαδικο trekking που θα ειχε και λαστιχα δρομου πανου.

Ενας αλλος απο την παρεα σχετκα αγυμναστος μη συνηθισμενος με trekking μια χαρα τα καταπινει τα χλμ στο δρομο...

Βεβαια τον πηγαμε μια φορα στο βουνο αναβαση σε καλες ανηφορες με δασικο οχι πολυ καλα στρωμενο, και νομιζε οτι θα παθει καρδιακο...στα 8 χλμ εχεχεχεχε....

Edit2: Καπου ειχε δωσει καποιος (ΓιανκΤ;) μια αναλαγια βουνου-δρομου που μου ειχε φανει καπως υπερβολικη

αλλα μαλλον ειχε δικιο τωρα που ξαναβλεπω τι εγραψα, ειδικα αν οι ανηφορες στο βουνο, ειναι... βουνισιες οχι στρωμενες...

Edit3: Nα εμενα σε μια ευρωπαικη χωρα με δρομαρες και ποδηλατικη κουλτουρα να δοκιμασα και μια κουρσα

εδω τι να την κανω? Στους δρομους γινεται πολεμος!

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω οτι οι διαδρομες που κανουμε πλεον χριζουν κουρσας...αλλα ακομα και πιο σαπιο/κακομουτσουνο ποδηλατο να 'χα...παλι τα ιδια θα κανα.

(με την προοπτικη να μην με αφηνει στα μισα)

Προχθες καναμε 52-53κμ....σημερα ηθελα(και θελω) αλλα τοσα.Ειδωμεν

Link to comment
Share on other sites

Στο κάτω μέρος του ποδηλάτου, κάτω από τη μεσαία τριβή, υπάρχει ένα σειριακός αριθμός τυπωμένος πάνω στο πλαίσιο. Γράψτον πάνω στην απόδειξη και βάλε τον υπάλληλο στο μαγαζί να σου βάλει μια τζίφρα από κάτω.

δεν έχω την απόδειξη:p

Link to comment
Share on other sites

Πέφτει τόσο κλέψιμο, που δυστυχώς δεν πρέπει να τα αφήνεις από τα μάτια σου καθόλου.

Φυσικά αυτοί οι συναγερμοί δεν είναι της προκοπής, αλλά σού επιτρέπουν τουλάχιστον να πίνεις κάπου καφέ και να το έχεις στα 10-15 μέτρα μακριά.

Κάτι είναι και αυτό...

Ακούω γνώμες.:)

Συγνώμη για την καφρίλα, αλλά το μόνο που θα μπορούσε να αποθαρύνει κάποιον είναι να τον τινάξει ρευμα μόλις το ακουμπίσει ή κάτι τέτοιο..

Συναγερμός και κλείδωμα θα σε σώσει αν είσαι κοντά και το ακούς, αλλιώς μετα την αρχική έκπληξη, ο συναγερμός θα φάει κλοτσιά..

Link to comment
Share on other sites

με 29αρι ΜΤΒ και 110 mm stem 2" λαστιχα 60psi καλοκαιρι εχω κανει ~80 χλμ ανετα

χωρις να ειμαι και σε τοπ φορμα.

με 26 δεν θα ξεκινουσα καν, οχι οτι δεν βγαινουν αλλα...με ροδιτσες στην ασφαλτο απλα δεν.... : p

(ενας στην παρεα ειχε 26 και αυτος πολυ χαλαρος ηταν, αλλα ηταν πολυ στεγνος)

Edit: Το ιδιο θα ισχυε και με ενα κουρσαδικο trekking που θα ειχε και λαστιχα δρομου πανου.

Ενας αλλος απο την παρεα σχετκα αγυμναστος μη συνηθισμενος με trekking μια χαρα τα καταπινει τα χλμ στο δρομο...

Βεβαια τον πηγαμε μια φορα στο βουνο αναβαση σε καλες ανηφορες με δασικο οχι πολυ καλα στρωμενο, και νομιζε οτι θα παθει καρδιακο...στα 8 χλμ εχεχεχεχε....

Edit2: Καπου ειχε δωσει καποιος (ΓιανκΤ;) μια αναλαγια βουνου-δρομου που μου ειχε φανει καπως υπερβολικη

αλλα μαλλον ειχε δικιο τωρα που ξαναβλεπω τι εγραψα, ειδικα αν οι ανηφορες στο βουνο, ειναι... βουνισιες οχι στρωμενες...

Edit3: Nα εμενα σε μια ευρωπαικη χωρα με δρομαρες και ποδηλατικη κουλτουρα να δοκιμασα και μια κουρσα

εδω τι να την κανω? Στους δρομους γινεται πολεμος!

με 26αρι κανω οτι κανω....

και ουτε καν μπαινω στην διαδικασια να αλλαξω ελαστικο.Με το panaracer ειμαι..

Βεβαια το μεγαλυτερο ζορι το εχω φαει οχι στον γυρο παρνηθας που ειναι 69χιλιομετρα με 1800υψομετρικα (που μου εχουν πει κουρσαδες πως τετοια διαδρομη αντιστοιχει περιπου σε 150χιλιομετρα το λιγοτερο με κουρσα)

αλλα στην Οιτη που με το καλημερα ξεκινας 22χιλιομετρα ανηφορα με 5-6% το λιγοτερο σε κλιση εως 15-17%.

συνολο 55χιλιομετρα.

Οσο για την Κουρσα Δημητρη , ειναι η μονη μου ενσταση γμτ...

Ειχα δανιστει του φραγμα πριν καιρο και εκει που ηθελα να την ανοιξω , ειδα οτι δεν εχουμε δρομους , υποδομη σε συνδιασμο με τα φαναρια και την κινηση ξενερωσα και λεω βουνο κ παλι βουνο.

Αν ειναι να φορτωνω και την κουρσα στην σχαρα και να πηγαινω για ποδηλατο δεν εχει νοημα.

Link to comment
Share on other sites

.

Edit2: Καπου ειχε δωσει καποιος (ΓιανκΤ;) μια αναλαγια βουνου-δρομου που μου ειχε φανει καπως υπερβολικη

αλλα μαλλον ειχε δικιο τωρα που ξαναβλεπω τι εγραψα, ειδικα αν οι ανηφορες στο βουνο, ειναι... βουνισιες οχι στρωμενες...

Αν είναι η κλασική ανηφόρα με διάσπαρτη αλλά και φυτεμένη πέτρα και βράχο, τότε το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ανυπαρξία ρυθμού.

Ελάχιστη ροπή μεταφέρεις στην καινούρια πεταλιά από την προηγούμενη. Κάθε πεταλιά είναι σαν να ξεκινάς.

Εκτός από την μυϊκή καταπόνηση καταστρέφεις αλυσίδες και γρανάζια .

Το Αιγάλεω βγάζει αλυσίδα εκτός προδιαγραφών σε 3000 χιλ

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι η κλασική ανηφόρα με διάσπαρτη αλλά και φυτεμένη πέτρα και βράχο, τότε το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η ανυπαρξία ρυθμού.

Ελάχιστη ροπή μεταφέρεις στην καινούρια πεταλιά από την προηγούμενη. Κάθε πεταλιά είναι σαν να ξεκινάς.

Εκτός από την μυϊκή καταπόνηση καταστρέφεις αλυσίδες και γρανάζια .

Το Αιγάλεω βγάζει αλυσίδα εκτός προδιαγραφών σε 3000 χιλ

το αιγαλεω η το ποικιλο ειναι πολυ αγρια βουνα.

Πιστευω και πολλα λες για τα 3000χιλιομετρα..

μας εχουν σωσει οι συνδετηρες παντως.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.