Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

''At the Frankfurt Motor Show, Ford introduced its concept of an electric bicycle. Motor built into the hub of the front wheel can reach speeds of 25 km / h. It is powered by a 9.2Ah battery. Rear wheel drive made the usual pedals, through an unusual carbon fiber tape, replacing a chain. An interesting feature that distinguishes the model from a number of these is built into the steering wheel dock is designed not as usual for the iPhone, a smartphone Galaxy S II. Special software allows you to control modes of movement, stiffness of the suspension, monitor the level of the battery and the bike course to navigate google.''

Π*лСктричСский вСлосипСд со встроСнным Galaxy S II (15 Ρ„ΠΎΡ‚ΠΎ)

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει νοημα να λετε το trekking 28αρι, εχει ακριβως την ιδια διαμετρο ζαντας με το 29er

Παντα το ιδιο μεγεθος ροδας ειχαν.

μισό λεπτό, θέλεις να πεις ότι ένα crosstrail 28" και ένα carve 29" έχουν το ίδιο μέγεθος τροχών ;

για 1-2 πόντους δεν θα το έκανα θέμα, άλλα εδώ μιλάμε για 8+ εκατοστά στο 29αρι

edit:6.8cm για την ακρίβεια, μόλις τα μέτρησα

Link to comment
Share on other sites

τι μετρησες?

Μετρας 28 ιντσες ροδα

και ροδα απο 29er και βγαζεις διαφορα 6,8cm?

μπερδευεσαι, ειναι και 3AM : p

edit:6.8cm για την ακρίβεια, μόλις τα μέτρησα

για την ακριβεια η διαφορα που μετρησες ειναι 6.3cm

και η ροδα που νόμιζες οτι ηταν 28" ειναι 26"

αλλιως πεφτεις πολυ εξω στο μετρημα, καθως αν μετρας και τα λαστιχα

(που δεν θα επρεπε) η διαφορα θα επρεπε να ειναι 1-1,5 το πολυ 2εκ αναλογα

ποια λαστιχα εχεις στα ποδηλατα, καθως η διαμετρος των τροχων χωρις τα λαστιχα φυσικα

ειναι ακριβως η ιδια.

.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 500km mε το νέο ποδηλατάκι:clap:

Επειδή πλέον μου αρέσει πολύ η φάση, θα το συνεχίσω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει, τι είναι καλύτερο για να αυξήσω αντοχή?

1) Να διατηρώ ένα καλό ρυθμό, ούτε γρήγορο ούτε αργό και απλά να αυξάνω ολοένα τα χιλιόμετρα? (τώρα κάνω περίπου 10κμ ημερισίως κατα μέσο όρο, 4 φορές/εβδομάδα)

2) Να αρχίσω να αυξάνω ρυθμό αντί τα χιλιόμετρα? (μέση ταχύτητα πιάνω ένα 15κμ/ω, χωρίς μεγάλη προσπάθεια σε ΜΤΒ)

Τι λέτε?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 500km mε το νέο ποδηλατάκι:clap:

Επειδή πλέον μου αρέσει πολύ η φάση, θα το συνεχίσω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει, τι είναι καλύτερο για να αυξήσω αντοχή?

1) Να διατηρώ ένα καλό ρυθμό, ούτε γρήγορο ούτε αργό και απλά να αυξάνω ολοένα τα χιλιόμετρα? (τώρα κάνω περίπου 10κμ ημερισίως κατα μέσο όρο, 4 φορές/εβδομάδα)

2) Να αρχίσω να αυξάνω ρυθμό αντί τα χιλιόμετρα? (μέση ταχύτητα πιάνω ένα 15κμ/ω, χωρίς μεγάλη προσπάθεια σε ΜΤΒ)

Τι λέτε?

Μπορείς να τα κάνεις και τα δύο με μέγιστη αύξηση 10% ανά βδομάδα, διαφορετικά κινδυνεύεις να τραυματιστείς αν πλακωθείς απότομα και δεν είσαι σε καλή φυσική κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έκανα τα πρώτα 500km mε το νέο ποδηλατάκι:clap:

Επειδή πλέον μου αρέσει πολύ η φάση, θα το συνεχίσω σχεδόν σε καθημερινή βάση. Θέλω να μου πεί όποιος γνωρίζει, τι είναι καλύτερο για να αυξήσω αντοχή?

1) Να διατηρώ ένα καλό ρυθμό, ούτε γρήγορο ούτε αργό και απλά να αυξάνω ολοένα τα χιλιόμετρα? (τώρα κάνω περίπου 10κμ ημερισίως κατα μέσο όρο, 4 φορές/εβδομάδα)

2) Να αρχίσω να αυξάνω ρυθμό αντί τα χιλιόμετρα? (μέση ταχύτητα πιάνω ένα 15κμ/ω, χωρίς μεγάλη προσπάθεια σε ΜΤΒ)

Τι λέτε?

1)παντα θελει σταθερο ρυθμο για να μπορεις σε βαθος χρονου να κερδιζεις χιλιομετρα.Δηλαδη αν εχεις ολες τις φορες ιδιο ρυθμο , ανα βδομαδα μπορεις να προσθετεις + 10 χιλιομετρα.Αυτο ειναι το πιο σωστο για μενα και το πιο σιγουρο απο θεμα αποφυγης τραυματισμου.

2) αν θες να αυξησεις ρυθμους καντο οταν αυξησεις τα χιλιομετρα και θα γυρισεις στα παλια σου χιλιομετρα με πιο γρηγορο πεταλι..

Αλλα δε θελει πιεσεις , τρελες , peak οργανισμου.ΠΑΝΤΑ σταθερο ρυθμο.

Link to comment
Share on other sites

Το trekking μου έχει τα Schwalbe Racing Ralph Evolution, μιας και τα περισσότερα χιλιόμετρα μου είναι σε άσφαλτο σκέφτομαι να το αλλάξω. Από την άλλη φοβάμαι να πάω σε κάποιο τελείως slick μιας και οι δρόμοι είναι χάλια και δεν είναι σπάνιο να πατήσω λίγο χαλίκι ή πατημένο χώμα. Ψάχνοντας λίγο ξεχώρισα τα παρακάτω, γενικά προτιμώ αγορά από chainreaction μιας και ψώνισα ήδη μία φορά και είμαι ικανοποιημένος.

Michelin Pilot Sport Road 700X35c: Πιο πολύ το σκέφτομαι λόγω τιμής μιας και μου φαίνεται υπερβολικά slick

Schwalbe Marathon Racer 700X35c: Όχι τελείως slick αλλά το ψιλοφοβάμαι εκτός ασφάλτου

Schwalbe Marathon Cross 700X38c: Καλή τιμή και μάλλον αυτό που μου ταιριάζει, αλλά είναι αρκετά καλύτερο από αυτό που που φοράω τώρα?

Schwalbe Marathon Extreme DD 700X35c: 140γραμμάρια πιο ελαφρύ από το cross και θεωρητικά λίγο καλύτερο κράτημα, αλλά και αρκετά πιο ακριβό

Ακούω γνώμες από τους πιο έμπειρους. Θα δω διαφορά? Ειδικά σε ανηφόρες και σε αίσθηση ασφάλειας στις κατηφόρες με μεγάλη ταχύτητα.

unsto είμαι και εγώ στο ψάξιμο.τα Schwalbe Marathon Cross κοιτώ και εγώ αλλά δεν ξέρω πολλά πράγματα

κάποιος ειδικός να μας διαφωτίσει;

Link to comment
Share on other sites

σωστός για το μέγεθος της ζάντας αλλά μιλάω για το μέγεθος τροχών ή ρόδας αν το προτιμάς και σου ξαναλέω ότι δεν είναι τα ίδια

φυσικα φιλε μου δεν ειναι ιδια μαζι με το λαστιχο, αφου στο Carve Comp 29 που εχεις τα stock λαστιχα ειναι 2.00"

και στο αλλο που εχεις τα stock λαστιχα ειναι 700/45 περιπου δλδ 1,7-1,8"

δηλαδη μιλαμε συνολικα για διαφορά 1cm - 1,4cm .

Ουτε 8cm ουτε 6,8cm που ειπες οτι μετρησες

και αυτην την διαφορα ΔΕΝ μπορεις να την πετυχεις με κανενα λαστιχο.

Αν αλλαξεις τα λαστιχα στο crosstrail και στο carve, το crosstrail θα εχει συνολικα μεγαλυτερο τροχο.

και τι θα λεμε τοτε οτι τα 28αρια εχουν μεγαλυτερο τροχο απο τα 29er?

η διαφορα του 29er με τα trekking 28αρια δεν ειναι στη διαμετρο της ροδας.

καθως λεω και παλι 29er/28"/700c εχουν την ιδια διαμετρο.

εχει νοημα να συζηταμε για μεγεθος ροδας οταν μιλαμε για 26" ΜΤΒ για 24" ΜΤΒ και για 700c/29er/28"

ΟΥΤΕ το 29er εχει 29" ροδα ΟΥΤΕ το 28" εχει 28" ροδα ειναι απλα ονομασιες για ξεχωριζεις το ενα με το αλλο

γιατι και τα 2 εχουν εχουν rim ISO 622mm. Και εξαρταται αν θα παρεις μεγαλυτερη ροδα απο το λαστιχο.

αυτα τα λεω γιατι ειδα κατι γραμμενο που δεν ισχυει, και γιατι βλεπω οτι υπαρχει γενικοτερη συγχυση με τις ροδες.

Link to comment
Share on other sites

κατανοητά αυτά (και σε ευχαριστώ πολύ) που έγραψες

s/n: είχα/έχω μερικά σχόλια/διαφορές στα παραπάνω αλλά θεωρώ πιο γόνιμη την ανταλλαγή απόψεων παρά την παραβολή τεχνικών λεπτομερειών και θα αρκεστώ στα λόγια σου

ούτε να σε πατρονάρω θέλω, ούτε να αλλοιωθεί η κουβέντα που κάνουμε

φιλικά τάκης :)

Link to comment
Share on other sites

unsto είμαι και εγώ στο ψάξιμο.τα Schwalbe Marathon Cross κοιτώ και εγώ αλλά δεν ξέρω πολλά πράγματα

κάποιος ειδικός να μας διαφωτίσει;

Εγώ προτίμησα τα Michelin που ήταν τσάμπα τελικά, φοβήθηκα ότι τα Marathon Cross δεν θα είναι τόσο καλύτερα σε άσφαλτο από τα Racing Ralph και τα Marathon Supreme είχαν τα 5πλάσια λεφτά, σε κανά 10αρι μέρες που θα τα έχω θα γράψω εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτίμησα τα Michelin που ήταν τσάμπα τελικά, φοβήθηκα ότι τα Marathon Cross δεν θα είναι τόσο καλύτερα σε άσφαλτο από τα Racing Ralph και τα Marathon Supreme είχαν τα 5πλάσια λεφτά, σε κανά 10αρι μέρες που θα τα έχω θα γράψω εντυπώσεις.

ok περιμένουμε

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση:

Πέρα από τη ρύθμιση της σέλας, υπάρχει κάποια μεθοδολογία ρύθμισης του ύψους του τιμονιού?

(εννοώ μήπως υπάρχει ιδανικό ύψος ώστε να μην σκύβεις υπερβολικά τον κορμό και σε πονάει η μέση)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.