Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

πήρα εχτές αυτό αρκετά σκληρό αν και θα ήθελα 1 cm ακόμα σε πλάτος για να το καλύψω όλο .... που θα μου πάει δεν θα φτιάξω λογαριασμό και μετά ebay σου έρχομαι .

prostateutiko.jpg

Link to comment
Share on other sites

πήρα εχτές αυτό αρκετά σκληρό αν και θα ήθελα 1 cm ακόμα σε πλάτος για να το καλύψω όλο .... που θα μου πάει δεν θα φτιάξω λογαριασμό και μετά ebay σου έρχομαι .

prostateutiko.jpg

Αυτός όμως δε μπαίνει κανονικά ανάμεσα στο στεφάνι και τη σαμπρέλα ; :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Αυτός όμως δε μπαίνει κανονικά ανάμεσα στο στεφάνι και τη σαμπρέλα ; :hmm:

nope (δεν φένετε πίσω στην συσκευασία μια φώτο που έχει πατήσει το λάστιχο καρφί, τριβόλι , αγκάθι και δεν έχει πάθει τίποτα)

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή [MENTION=23]DJD[/MENTION] αναφέρθηκες σε γραμμάρια, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Ποιές είναι οι best value for money/βάρος επενδύσεις σε carbon σ' ένα ποδήλατο?(εξαιρώ σκελετό-πηρούνι-ζάντες γιατί το κόστος είναι μεγάλο για τους ερασιτέχνες)

Για παράδειγμα με 150 ας πούμε euros, τι μπορείς να αλλάξεις και πόσο θα κατέβεις (χονδρικά) για κάθε κομμάτι σε βάρος?

Link to comment
Share on other sites

Eπειδή [MENTION=23]DJD[/MENTION] αναφέρθηκες σε γραμμάρια, θα ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Ποιές είναι οι best value for money/βάρος επενδύσεις σε carbon σ' ένα ποδήλατο?(εξαιρώ σκελετό-πηρούνι-ζάντες γιατί το κόστος είναι μεγάλο για τους ερασιτέχνες)

Για παράδειγμα με 150 ας πούμε euros, τι μπορείς να αλλάξεις και πόσο θα κατέβεις (χονδρικά) για κάθε κομμάτι σε βάρος?

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται από τους τροχούς αλλά όπως το είπες ότι το κόστος είναι μεγάλο. Από εκεί που μπορείς να κόψεις εύκολα και σχετικά φθηνά (αναλογικά με τα υπόλοιπα εξαρτήματα) βάρος επίσης είναι λάστιχα, σαμπρέλες, παλουκόσελο, σέλα και πετάλια. Στα υπόλοιπα αρχίζεις να παίζεις με γραμμάρια και το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα. Τα 150ευρώ είναι λίγα πάντως αν θες να παίξεις με βάρος.

Link to comment
Share on other sites

Το trekking μου έχει τα Schwalbe Racing Ralph Evolution, μιας και τα περισσότερα χιλιόμετρα μου είναι σε άσφαλτο σκέφτομαι να το αλλάξω. Από την άλλη φοβάμαι να πάω σε κάποιο τελείως slick μιας και οι δρόμοι είναι χάλια και δεν είναι σπάνιο να πατήσω λίγο χαλίκι ή πατημένο χώμα. Ψάχνοντας λίγο ξεχώρισα τα παρακάτω, γενικά προτιμώ αγορά από chainreaction μιας και ψώνισα ήδη μία φορά και είμαι ικανοποιημένος.

Michelin Pilot Sport Road 700X35c: Πιο πολύ το σκέφτομαι λόγω τιμής μιας και μου φαίνεται υπερβολικά slick

Schwalbe Marathon Racer 700X35c: Όχι τελείως slick αλλά το ψιλοφοβάμαι εκτός ασφάλτου

Schwalbe Marathon Cross 700X38c: Καλή τιμή και μάλλον αυτό που μου ταιριάζει, αλλά είναι αρκετά καλύτερο από αυτό που που φοράω τώρα?

Schwalbe Marathon Extreme DD 700X35c: 140γραμμάρια πιο ελαφρύ από το cross και θεωρητικά λίγο καλύτερο κράτημα, αλλά και αρκετά πιο ακριβό

Ακούω γνώμες από τους πιο έμπειρους. Θα δω διαφορά? Ειδικά σε ανηφόρες και σε αίσθηση ασφάλειας στις κατηφόρες με μεγάλη ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα οι κατασκευαστές δεν ανακοινώνουν πάντα τα πραγματικά βάρη αλλά:

Γιατί να μετρήσεις το ποδήλατο χωρίς αέρα, αφού το οδηγάς με τον αέρα?

Τελικά το βάρος που μεταφέρεις δεν έχει σημασία?

Link to comment
Share on other sites

Αν τα 3 κιλά που χάσεις είναι λίπος και όχι μυικές ομάδες, ειδίκα αυτές που σχετίζονται με το πετάλι, τότε ναι μεταφέρεις συνολικά μικρότερη "νεκρή" μάζα:p

Απλά πάλι θα έχανες από το νέο σου εαυτό αν είχες και 3 κιλά ελαφρύτερο ποδήλατο:p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.