Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply
Πάσχει κάπου σε θέμα αντοχής? (γιατί στο χωριό το καλοκαίρι σκοπεύω να πηγαίνω σε ''άγριους'' χωματόδρομους)

Αυτά τι διαφορές έχουν μεταξύ τους?

Ποδήλατο KTM LIFE ONE made in Austria

Ποδήλατο KTM CHICAGO (2011) made in Austria

Επίσης επειδή τα έχω τα ''κυβικά'' μου (1.83-110κιλά) κοιτάω για δισκόφρενα λόγω καλύτερου φρεναρίσματος στο βάρος, ή είναι μύθος σε low budget ποδήλατα οι δίσκοι?

Τα 1, 2, 3 τί λένε?

Κοιταξε και για το χωριο υπαρχει λυση. Απλα του βαζεις χωματινα λαστιχα, βεβαια συνεχιζει να μην ειναι για πολλες ταρζανιες, ιδικα δε αν η αναρτηση δεν ξεκλειδωνει.

Εγω ετσι δουλευω το δικο μου (GT Aggressor). Στη πολη/σχολη το εχω με τα αναλογα σαμπρελο-λαστιχα, οταν το παιρνω στο χωριο του φοραω τα χωματινα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν...ανέβασα λίγο τον πήχη και κατέληξα στα εξής:

1) SCOTT ASPECT 30 2011

2) SPECIALIZED HARDROCK DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

3) IDEAL STROBE DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Αν κρίνω από τις απαιτήσεις μου, το (1) είναι καθαρά υπερβολή, το (2) καλή επιλογή, ενώ το (3) το πιο ιδανικό αφού δεν είμαι και κανένας επαγγελματίας ποδηλάτης με απαιτήσεις....όμως:

Δεδομένου ότι θέλω ένα καλό ποδήλατο να δουλεύει απροβλημάτιστα χρόνια, δεν θα κάνω αναβαθμίσεις, σκέφτομαι να πάρω κάτι ποιοτικό ''μία και έξω''.

Αν μου πούνε μία καλή τιμή μετρητοίς για το (1) το σκέφτομαι πολύ σοβαρά.

Ειδάλλως το (2).

Ακούω απόψεις για τις τελικές επιλογές.:)

Link to comment
Share on other sites

το 1 σαν ποδηλατο αλλα τα φρενα δε γνωριζω.

πιστευω η treko στα low budget της προιοντα ειναι σαν την hayes.

Δηλαδη οχι και οτι καλυτερο.

Βεβαια εξαρταται απο τις απαιτησεις σου.

Παντως scott εννοειται

Link to comment
Share on other sites

το scott ψηφίζω και εγώ

πάντως,όσο πιο mountain χαρακτηριστικά έχει ένα ποδήλατο,τόσο πιο δύσκολα κινείται σε συνθήκες πόλης

να το έχεις υπ'όψιν αυτό, αν δεν ανεβοκατεβαίνεις λόφους κάθε μέρα

Link to comment
Share on other sites

Με μπέρδεψες τώρα άσχημα....δηλ. τι πρόβλημα θα έχω με το Scott στην άσφαλτο σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας?

Αν είναι θέμα τα λάστιχα αυτό διορθώνεται με αλλαγή, ή κάνω λάθος?

Να πω ξανά ότι δεν ευελπιστώ να σπάω τα χρονόμετρα, ούτε να πάω σε αγώνες.

Το ποδήλατο το θέλω για να κάνω φυσική κατάσταση και να χάσω κιλά.

Το βρίσκω και σαν αφορμή να γυμναστώ μήπως και σταματήσω και το ρημάδι το τσιγάρο....

Mountain κοιτάω γιατί θα πηγαίνω και σε βατούς χωματόδρομους.

Sorry αν σας τα έχω πρήξει, αλλά προσπαθώ να μάθω κάποια πράγματα...:)

Link to comment
Share on other sites

αγοράζεις το Scot και λιώνεις μετά, μην τους πολύ ακούς εδω μέσα γιατί θα σε τρελάνουν ...

εξάλλου το λέει ο επαγγελματίας DJD SCOT

και εγώ με mountain κάνω τις βόλτες μου στο Πέραμα

poidhlato3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

Link to comment
Share on other sites

Με μπέρδεψες τώρα άσχημα....δηλ. τι πρόβλημα θα έχω με το Scott στην άσφαλτο σε ρυθμούς χαλαρής βόλτας?

Αν είναι θέμα τα λάστιχα αυτό διορθώνεται με αλλαγή, ή κάνω λάθος?

κανένα απολύτως πρόβλημα δε θα έχεις με το scott

απλά λόγω τροχών δε θα είναι τόσο άνετο όσο ένα trecking ποδήλατο

που θα σε παει και στην πόλη και στο μονοπάτι (με παραχωρήσεις όμως)

το ένα έχει 26" και το άλλο 28".που θα κάνεις τις βόλτες σου;

αν θα'σαι 80% σε άσφαλτο το scott θα σε κουράσει

δες και το Specialized crosstrail

Link to comment
Share on other sites

Θα πηγαίνω και δρόμο, αλλά επειδή είμαι δίπλα ακριβώς στο πάρκο Τρίτση http://www.parkotritsi.gr/parko-fotografies.htm , θα είμαι περισσότερο εκεί. Η Πάρνηθα επίσης κοντά μου είναι.

Δεν νομίζω ρε συ...νοιώθω ότι το ψειρίζω περισσότερο απ' ότι πρέπει το θέμα ή κάνω λάθος?

Τόσο κουραστικό να μου είναι πια στην άσφαλτο?:)

Πάντως έχω πάθει πλάκα από εχθές ψάχνοντας στο νετ...επιστήμη τελικά το ποδήλατο!

Πολύ τεχνολογία/μηχανική/υλικά, και εμένα μου αρέσουν αυτά πολύ!

Με βλέπω να κολλάω άσχημα με το σπορ...:)

Το πολύ-πολύ αν είναι τόσο hardcore ''χωματερό'' το Scott, να ψάχνω για κούρσα του χρόνου.:D

Τελευταία διευκρίνηση μιας που το έψαξα, και μου αρέσουν τα ''τεχνικά'' ιδιαίτερα:

Διάβασα σε αρκετά forum για ανθρώπους που πήραν λάθος μέγεθος ποδηλάτου, σε σημείο να το πουλήσουν αργότερα. Για να μην πέσω στην ίδια παγίδα, θα ήθελα τη βοήθειά σας.

Βρήκα αυτό το άρθρο, και συγκεκριμένα με απασχολεί το σκέλος ''Μέγεθος σκελετού''. http://nkar-web.hostzi.com/bikefit.htm

Το frame size center to center που αναφέρει, ποιο ακριβώς είναι στο site της Scott (κάτω-κάτω στο geometry)? SCOTT Aspect 30 - Bike Trail

Είναι το ''Ε'' η το ''F''?

Το frame size center to center καθορίζει την επιλογή σκελετού?

Ενημερωτικά βρήκα και αυτό Pedal Force super-light carbon bicycle αλλά δεν έχω ακόμα μετρηθεί για να το τσεκάρω.

Link to comment
Share on other sites

πάρε αυτό που σου αρέσει γιατί το ποδήλατο είναι και προσωπική υπόθεση imho

Bicyclemeasurements.jpg

όπως βλέπεις το center to center καθορίζει την επιλογή σκελετού, αλλά μη σε αποσχολούν αυτά

ένας σωστός επαγγελματίας* θα σε μετρήσει,θα σου δώσει το σωστό νούμερο

και θα φέρει το ποδήλατο στα μέτρα σου.

*τον οποίο θα χρειστείς πολλές φορές μετά την αγορά btw

καλές αγορές

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια ερωτηση:

Αλλαξα αλυσιδα στο ποδηλατο(ΜΤΒ) μετα απο ~5.000 χλμ, το προβλημα που εχω ειναι οτι χανει πηδαλιες, το θεμα ειναι οτι δεν ειχα τετοιο προβλημα με την παλια αλυσιδα και μολις εβαλα την καινουργια εμφανηστικε, -μαλλον πρεπει να αλλαχτει η κασσετα αλλα θελω να ξερω εαν ειναι δυνατον η παλια αλυσιδα να "πατουσε" στην κασσετα και ετσι δεν ειχα το προβημα με τις πηδαλιες, και με την καινουργια απλως δεν τη κραταει.

Νομιζω να καταλαβατε τι ρωταω. :T:

χωρίς να είμαι (σε καμία περίπτωση) ειδικός, μήπως η καινούργια είναι πολύ χοντρή ;

Link to comment
Share on other sites

χωρίς να είμαι (σε καμία περίπτωση) ειδικός, μήπως η καινούργια είναι πολύ χοντρή ;

Οχι δεν νομιζω να ειναι προβλημα της αλυσιδας γιατι χανει πηδαλιες μονο σε 4 απο 8 ταχυτητες (ξεχασα να το αναφερω) απλως δεν ειχα αυτο το προβλημα με την παλια αλυσιδα.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ παρόμοιο πρόβλημα είχα και δεν έμαθα πως να το λύσω.

Απλά παρατήρησα ότι συνέβαινε μόνο με τον μικρο μπροστινό δίσκο (που σπάνια τον ανέβασα σε μεσαίο). Οπότε πλέον το έχω μόνο στον μεσαίο δίσκο, και αν βάζω τον μικρό το κρατάω μόνο στις ταχύτητες 1-4 πίσω.

Κοινώς αποφεύγω να βάζω την αλυσίδα σε θέσεις "στραβές" (σε σχέση με την κατευθυνση).

Πχ, με πρώτο αριθμό το μπροστινό δίσκο, δευτερο τον πίσω, αποφευγω τα 1-8, 1-7, 1-6, 1-5, 3-1, 3-2, 3-3, 3-4.

Δεν ξέρω πόσα χιλιόμετρα είχα κάνει, πάντως το ποδήλατο το έχω πάνω από 5 χρόνια, πρόβλημα παρόμοιο με εσένα, πολύ θόρυβο όταν είναι σε κακή θέση, αλλάζει μόνο του ταχύτητα, με μερικές φορές μπλόκαρε η αλυσίδα και αν έκανα πετάλι κοκκάλωνε το πετάλι.. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε με αλλαγή πίσω της 8-πλέτας, ούτε με σασμαν πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.