Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Γενικα, οπου εχω διαβασει, λενε πως οταν καθεσε στη σελα δεν θα πρεπει να πατας κατω. Αυτος ειναι και ενας μπουσουλας για να ξερεις αν εχεις καλη "γεωμετρια" σωματος.

Όχι. Πρέπει να πατάς τουλάχιστο με τις μύτες των ποδιών. Να μπορείς να στέκεσαι όρθιος τουλάχιστο στο 1 πόδι

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Ε καλα δεν λεω να εισαι 30 ποντους off, αν τεντωθεις να φτανεις. Επισης θυμαμαι πως οταν εισαι "κατω" απο τη σελα (ορθιος), ο οριζοντιος σωληνας δεν πρεπει να ακουμπαει τα... αυτα...:p

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το έχω φρέσκο...

Πρέπει όταν είναι τέρμα κάτω το πετάλι, να πατάς με το πόδι (στο ύψος της καμάρας) άνετα και όχι τσίτα τεντωμένο. Εννοώ να μην σφίγγεις το πόδι για να καθήσει καλά.

Ένας τρόπος να το μετρήσετε είναι να είστε δίπλα σε τοίχο, οπότε στηρίζεστε με τα χέρια στον τοίχο και με ανάποδο πετάλι φτάνετε στο τέρμα κάτω σημείο.

Είχε για όλες τις μετρήσεις ένα ελληνικό παλιό βιβλίο που είχα διαβάσει (αυτήν είναι η ποδηλασία) Θα σκανάρω το κομμάτι μόλις επιστρέψω πατρίδα και θα ανεβάσω. Το καλό σε σχέση με ότι έχω βρει εώς τώρα, είναι ότι σου έχει τα πάντα εικονογραφημένα. Οπότε δεν αναρωτιέσαι "από που μετράς το πόδι", "πως αυτό" και "πως εκείνο";

EDIT: Oops. Αυτό είναι για ρύθμιση ύψους σέλας :p . Για αυτό που λέτε εσείς, αν πήρες λάθος μέγεθος σκελετό, "την πάτησες". (όσο την έχουμε πατήσει δηλαδή όλοι σαν πιτσιρίκια, που είχαμε ότι να ΄ναι ποδήλατα, αλλά πάλι λιώναμε και δεν παθαίναμε και τίποτα.)

EDIT2: Όσο για νέο ποδήλατο για βασική χρήση,μην υπερβάλλετε ρε παιδιά. Λέω για τα υδραυλικά φρένα και τις πολυτέλειες που λέτε Στο τέλος δεν θα πάρει ποδήλατο ο άλλος, γιατί θα νομίζει πως αν δεν σκάσει 1000ευρώ το ποδήλατο στην πρώτη πεταλιά θα ανατιναχτεί.

Με ποδήλατο 10 χρόνων είμαι (70.000 δραχμές τότε), με V-Brakes, στραβό πηρούνι και μπροστά ρόδα (ευτυχώς δεν ακουμπάνε τα τακάκια μετά από ακτινολόγηση), συνολικό βάρος 15 κιλά και το μόνο πρόβλημα που έχω είναι στις μεγάλες διαδρομές (40-50km). Λόγω μάπα σέλας (Selle Bassano) και έλλειψη ρούχων με pad κόβεται η ροή στο κάτω σύστημα και η φρίκη χτυπάει κόκκινο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το έχω φρέσκο...

Πρέπει όταν είναι τέρμα κάτω το πετάλι, να πατάς με το πόδι (στο ύψος της καμάρας) άνετα και όχι τσίτα τεντωμένο. Εννοώ να μην σφίγγεις το πόδι για να καθήσει καλά.

Ένας τρόπος να το μετρήσετε είναι να είστε δίπλα σε τοίχο, οπότε στηρίζεστε με τα χέρια στον τοίχο και με ανάποδο πετάλι φτάνετε στο τέρμα κάτω σημείο.

Δεν θέλει να είναι τεντωμένο. Θέλει μια ελάχιστη γωνία.

Φτέρνες στα πετάλια και ανάποδο πετάλιασμα όχι κανονικό πάτημα στα πετάλια. Αν το πόδι φτάνει και είναι ίσα ίσα τεντωμένο είσαι ψιλο οκ.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Αν είσαι βουνίσιος, όλο και κάποια ζάντα θα στραβώσει, οπότε δεν θα έχει ομαλό φρενάρισμα με V-brake.

1 χρονο χρηση και ξερεις τι χρηση.Οχι απλο βουνο.και καμμια ζαντα δε στραβωσε.

κανα 180άρι.

Από συντήρηση δεν θέλει πολλά πράγματα, απλά να κρατάς τον αέρα μακριά απ το κύκλωμα γιατί αλλιώς μπορεί σε φρενάρισμα να μπλοκάρει ο τροχός και να μην χαλαρώσει ποτέ.

τι του λες του παιδιου ρε και θα βγαλει ασπρες τριχες;

180-200Ε παιζουν πολυ καλα υδραυλικα φρενα..Παντα μιλαω για XC - ΑΜ χρηση.

με 100Ε βρισκεις τα απλα shimano με 160 ροτορες και εισαι υπερ καλυμενος

μεταχειρισμενα βρισκεις απλα hayes κοντα στο 60αρι..Αλλα shimano απλα εισαι υπερ οκ.

Το να κάνεις μια ακτινολόγηση δεν είναι κάτι τραγικό για να ισιώσει η ζάντα.

Οπως βεβαια ειναι και τοσο ευκολο να χαλασεις την ζαντα σου παραπανω.

Για εναν πρωταρη δεν ειναι ευκολο.Οποτε αν δεν εχει τον απαιτουμενο χρονο να μαθει , καλυτερα στον μαστορα με 3-4Ε

Χμμ οποτε καλυτερα να παρω κανα mtb με 400 και να τα βαλω myself ,παρα με 500 και μηχανικα. Συμφωνα με αυτα που λετε παντα. :)

Αν εσπαγαν τα κομματια ενα προς ενα ενα ποδηλατο αξιας 400Ε θα σου κοστιζε στο τελος 600+

Μη το κρινεις ετσι..

Παρε ενα ποδηλατο που μπορεις στα λεφτα σου και μετα συμφωνα με τις αναγκες σου το φτιαχνεις.

Δεν ειναι αβολο ομως;

Εγω παταω ,και προτιμω να παταω ...

Νιωθω οτι εχω και καλυτερο ελεγχο στο δρομο. :/

Μεγα λαθος.Κανεις ζημια στα γονατα και χανεις σημαντικη ενεργεια / δυναμη στο πεταλαρισμα.

ακομα και στο χιλιοστο παιζει ρολο στην αποδοση σου..

Μαθε την σωστη θεση οδηγησης και θα εχεις ακομα καλυτερο ελεγχο απο οτι νιωθεις τωρα.

Link to comment
Share on other sites

τι του λες του παιδιου ρε και θα βγαλει ασπρες τριχες;

180-200Ε παιζουν πολυ καλα υδραυλικα φρενα..Παντα μιλαω για XC - ΑΜ χρηση.

με 100Ε βρισκεις τα απλα shimano με 160 ροτορες και εισαι υπερ καλυμενος

μεταχειρισμενα βρισκεις απλα hayes κοντα στο 60αρι..Αλλα shimano απλα εισαι υπερ οκ.

Οπως βεβαια ειναι και τοσο ευκολο να χαλασεις την ζαντα σου παραπανω.

Για εναν πρωταρη δεν ειναι ευκολο.Οποτε αν δεν εχει τον απαιτουμενο χρονο να μαθει , καλυτερα στον μαστορα με 3-4Ε

Μιλάς για σετ μπρος-πισω η για μία δαγκάνα?

Δεν είπα να την κάνει μόνος του ρε γκασμά. Είπα απλά να κάνει ακτινολόγιση. Δεν είναι λίγοι αυτοί που μόλις δουν λίγο στραβή την ζάντα νομίζουν ότι χάλασε και γίνονται η χαρά των ποδηλατάδων.

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μετά απο βλακεία μου.(έκανα 200 μέτρα με ξεφούσκωτο λάστιχο):tomato: η ρόδα(η πίσω)

ταλαντώνεται καθώς περιστρέφεται. Ψάχνοντάς την λίγο οπτικά δεν είδα κάτι πολύ εμφανές(η ζάντα και οι ακτίνες φαίνονται οκ.) αλλα ο άξονας φάνηκε λίγο στραβός. τον έβγαλα και έκανα κάτι απόπειρες να τον ισιώσω, αλλα το πρόβλημα παραμένει.(νομίζω οτι ελλατώθηκε λίγο). το θέμα είναι παίζει να βρώ καινούργιο άξονα ή θα πρέπει να πάρω ρόδα?

Link to comment
Share on other sites

λοιπόν μετά απο βλακεία μου.(έκανα 200 μέτρα με ξεφούσκωτο λάστιχο):tomato: η ρόδα(η πίσω)

ταλαντώνεται καθώς περιστρέφεται. Ψάχνοντάς την λίγο οπτικά δεν είδα κάτι πολύ εμφανές(η ζάντα και οι ακτίνες φαίνονται οκ.) αλλα ο άξονας φάνηκε λίγο στραβός. τον έβγαλα και έκανα κάτι απόπειρες να τον ισιώσω, αλλα το πρόβλημα παραμένει.(νομίζω οτι ελλατώθηκε λίγο). το θέμα είναι παίζει να βρώ καινούργιο άξονα ή θα πρέπει να πάρω ρόδα?

Πουλιούνται και χωριστά άξονες.

Link to comment
Share on other sites

thanks GoMaR !!

Και εγω με ενα φτηνο (200 ευρω πριν 7 χρονια) ειμαι ,15+ κιλα σιγουρα (δεν το εχω μετρησει,αλλα ειναι καμποσο βαρυ) και ολα αυτα τα χρονια και που δεν το χω παει ....

V-Brakes και αναρτησεις λιγο κατω του μετριου ,μπρος πισω,αλλα δεν εχουν σπασει ,ουτε η πισω. Το χω παει σε βουνο,ποταμια,γρεμνα ... που λεει ο λογος,αλλα ακομα αντεχει.

Το μονο προβλημα μεχρι σημερα ηταν τα shifters,τα οποια εχω αλλαξει και η σελα.

Φτηνο ,αλλα ειλικρινα καμια σχεση με αυτα που βλεπω σημερα σε ιδιες τιμες και δε μιλω μονο για μαγαζια οπως Carrefour και Praktiker,μα και για ποδηλαταδικα .... πολυ ψευτικα .

Θα δουμε τωρα μετα τη σχολη πως θα ταχτοποιηθω ,αν θα χουμε για να παρω το διπλωμα και αν μεινουν τα λεφτα ,θα χτυπησω καποιο ποδηλατακι και ας ειναι και με μηχανικα λοιπον.

Link to comment
Share on other sites

Βοήθεια χριστιανοί!:help:

Θέλω να πάρω ένα ποδήλατο με τιμή max. 400-450euros.

Χρήση άσφαλτο/χώμα.

Δεν θα κάνω και τρελά χιλιόμετρα, απλά θέλω κάτι καλούτσικο να κρατήσει χρόνια.

Καμία πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Και στο ebay να κοιτάτε. Το δικό μου το Specialized Rockhopper του 2009 το πήρα πέρυσι σε αρκετά καλή κατάσταση στα 300 και κάτι ευρώ περίπου αν θυμάμαι καλά. Το πρόβλημα με το ebay είναι ότι δε μπορείς να δεις το ποδήλατο, οπότε βασίζεσαι στην αξιολόγηση.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είμαι άσχετος με το σπόρ.

Μπορεί να ακουστεί χαζό αλλά μόνο ''φατσικά'' μπορώ να διαλέξω, αφού τα πράγματα που φοράει το κάθε ποδήλατο και οι μάρκες μου είναι παντελώς άγνωστα.

Να δώσω μερικά links (κατα σειρά προτίμησης) για να μου πείτε γνώμες?

1) SPECIALIZED HARDROCK DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

2) Cyclist.gr - Orbea Toubkal '11

3) IDEAL STROBE DISC - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

4) IDEAL PRORIDER DISC - Για ανώμαλο δρόμο/βουνό - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

5) SPECIALIZED HARDROCK - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Το ποδήλατο το θέλω για άσφαλτο και χωματόδρομο.

Τα παρακάτω δεν κάνουν καθόλου για χώμα?

Ειδικά το ΚΤΜ το έχω ερωτευτεί...

6) KTM LIFE ONE - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

7) SCOTT SPORTSTER 50 - Για άσφαλτο και χώμα - Ποδήλατα | τα πάντα για τα ποδήλατα

Για 1, 6, 7, ψήνομαι πολύ.

Για βοηθήστε!:)

Link to comment
Share on other sites

Αν σου αρεσει τοσο πολυ το ΚΤΜ παρτο, δεν θα εχει προβλημα σε χωματοδρομο (με νορμαλ ταχυτητες και χωρις ταρζανιες).

Πάσχει κάπου σε θέμα αντοχής? (γιατί στο χωριό το καλοκαίρι σκοπεύω να πηγαίνω σε ''άγριους'' χωματόδρομους)

Αυτά τι διαφορές έχουν μεταξύ τους?

Ποδήλατο KTM LIFE ONE made in Austria

Ποδήλατο KTM CHICAGO (2011) made in Austria

Επίσης επειδή τα έχω τα ''κυβικά'' μου (1.83-110κιλά) κοιτάω για δισκόφρενα λόγω καλύτερου φρεναρίσματος στο βάρος, ή είναι μύθος σε low budget ποδήλατα οι δίσκοι?

Τα 1, 2, 3 τί λένε?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.