Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Εντάξει δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα με τις λακούβες στην κούρσα. Προφανώς προσπαθείς να τις αποφύγεις αλλά δε γίνεται πάντα. Γενικώς αν επιλέξεις καλούς τροχούς και κρατάς τα λάστιχα στην σωστή πίεση (το πιο σημαντικό) αποφεύγεις τα περισσότερα προβλήματα.

Στους δικούς μου Campagnolo Zonda πρέπει να έχω πλέον πάνω 10κ χλμ και οι μικροί, ήσυχοι δρόμοι του δουβλίνου-γουίκλοου που γυρνάω είναι σαν καρόδρομοι. Μέσα στα 3 χρόνια που τους έχω έχουν χρειαστεί ένα ελαφρό ίσιωμα δύο φορές.

Link to comment
Share on other sites

Πούλησα την σανίδα snowboard για να χωθώ και γω σε ποδηλατοφάση:p

Πριν μερικές μέρες τσίμπησα αυτό FULL SUSPENSION - STROKE - IDEAL Bikes

Το θέλω κυρίως για χώμα για το νησί, για αυτό και προτίμησα full ανάρτηση, δισκόφρενα (έστω μηχανικά), θυσιάζοντας το βάρος...

Έκανα 30+χλμ τις προάλλες πάτρα, πολύ άνετο σε λακούβες και έσπασα το όριο των 50χλμ στο πανεπιστήμιο:p (Στην κατηφόρα στο πρώτο κόμβο καθώς έρχεσαι από πάτρα)

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] μπορεις και πολυ παραπανω να πιασεις με ΜΤΒ απο 60..

εχω πιασει και 74... παει κιαλλο αλλα δεν εχει νοημα.

[MENTION=4655]racer[/MENTION] 20κμ παραπανω απο mtb σε κουρσα απλα δεν υπαρχει αυτο που λες.

στην ιδια κληση αντε η κουρσα να παει 5-10χμ πιο γρηγορα..παραπανω δεν παιζει

και μη μου συγκρινεις τωρα τη μλκια το gt που εχεις..

λεμε καλο μτβ οπως εχεις κ καλη κουρσα

αλλα δε καταλαβαινω γιατι κανουμε τη συγκριση αυτη οπως και με τις τελικιες.

οι τελικες δεν ειναι θεμα ποδηλατου μονο αλλα και θεμα αναβατη.

Εγω με κουρσα στα σπριντ μου σε φλατ επιανα 60-62..αυτο τι σημαινει οτι σε κατηφορα θα πιασω 80-90?

σας πληροφορω οτι σε καταβαση Υμηττου με κουρσα πανω απο 60 δεν ειδα..

επισης

εγω με τον κυβο και ενας φιλος μου με το σκοτ λογω των παραπανισιων κιλων που εχει στις κατηφορες , χωρις πεταλι με περναει αισθητα ,οταν ομως καναμε σπριντ υπηρχε και το πλεονεκτημα λογω του βαρους του ωστε να κρατησει την ταχυτητα του και εγω προσπαθουσα να τον φτασω σε σημειο να ημουν 2 χιλιομετρα /ωρα πιο γρηγορος και στο τελος του σπριντ να τον περναω...

παιζει ρολο και η δυναμη στα ποδια , το στροφαρισμα ολα.

Οχι μονο το ποδηλατο.

Και ετσι για την ιστορια.οταν επιανα 60+ χιλιομετρα με την κουρσα του φραγμα , ενιωθα ανασφαλεια μεγαλη.Με το ΜΤΒ ενιωθα και στα 70 (που ειναι ευκολο να τα πιασεις) οτι το ποδηλατο παει τρενο και οταν θα φρεναρεις , θα καθησει ολο κατω το ποδηλατο.

edit:

[MENTION=8837]l2phile[/MENTION] : οχι κανενα MTB δε θα ειναι πιο γρηγορο απο μια κουρσα.Και μη μπαινεις σε αυτο το τρυπακι.

Ενα ποδηλατο ομως σα το GRC reaction θα ειναι πολυ πιο ανετο απο μια κουρσα μεσα στη πολη.Και Διαφορα στο βαρος δεν ειναι μεγαλη.

Επισης η κουρσα δε θελει δυνατο ποδι στην αρχη για να πας γρηγορα..

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION] μπορεις και πολυ παραπανω να πιασεις με ΜΤΒ απο 60..

εχω πιασει και 74... παει κιαλλο αλλα δεν εχει νοημα.

Είπα κάτι διαφορετικό ?

Άντε τώρα και με νευριάσεις και αύριο θα πάω να κάνω κονέ.... ξέρεις εσύ...

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα γύρισα από την ποδηλατοδιαδρομή με 2 φίλους...από τις 2 το βράδυ μέχρι τώρα γυριζαμε πάτρα....φτάσαμε και αντίριο απο την γέφυρα...40+χλμ...πραγματική απόδραση:shout::shout::shout:

Οσοι δεν το έχουν δοκιμάσει...χάνουν.

Link to comment
Share on other sites

4give my ignorance ..τα 74 ειναι με τις δυναμεις σας??(ή με την δυναμη της βαρυτυτας?)

(σιγουρα κατι εχασα στην συζητηση αλλα αναρωνω απο ιωση)

θες να πεις οτι σε μια κατηφορα οι τελικες που θα πιασουμε θα ειναι ιδιες και δε παιζει ρολο ΚΑΙ η δυναμη ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν απευθύνεσαι σε εμένα, αλλά μπορώ να απαντήσω;

Φυσικά και παίζει ρόλο η δύναμη το ποδηλάτη. Είτε σε ίσωμα, είτε σε κατηφόρα, η δύναμη που φτάνει στον τροχό (δηλαδή ποδηλάτη μείων τριβές ποδηλάτου) σε συνδιασμό με την αντίσταση του αέρα διαμορφώνουν την τελική ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι 4 χρονια που ρωταω κατι εσυ πας την ερωτηση μου σε κατι που

α)δεν με ενδιαφερει

β)δεν ρωτησα...

και δεν απαντας σε αυτο και μονο που ρωταω???

Τεσπα....υποθετω απο την απαντηση σου οτι μιλατε για κατηφορες..

Συνεχιστε ...

Link to comment
Share on other sites

ισως αν απανταγα τι εφαγα χθες θα ηταν απαντηση στο ερωτημα σου..

σε τι δεν απαντησα που δεν εχω απαντησει ευθεως 4 χρονια τωρα ;

μηπως 4 χρονια οι ερωτησεις σου εχουν κενα ;

η μηπως η αναρρωση δεν σε αφηνει να κατανοησεις τα παραπανω μηνυματα ;

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι 4 χρονια που ρωταω κατι εσυ πας την ερωτηση μου σε κατι που

α)δεν με ενδιαφερει

β)δεν ρωτησα...

και δεν απαντας σε αυτο και μονο που ρωταω???

You are doing it right!! :T:

Link to comment
Share on other sites

Σε μεγάλες παρατεταμένες κατηφόρες (10-12χλμ +) η δύναμη του αναβάτη παίζει ελάχιστο ρόλο, μάλιστα πας πιο γρήγορα αν δεν κάνεις πετάλι κι είσαι σε αεροδυναμικό στυλ.

Καλή ώρα, Vincenzo Nibali, από τους καλύτερους στις καταβάσεις.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=l0db_i125aU]YouTube - ‪il salto di Nibali nella discesa del Giau‬‏[/ame]

Κι αυτά παθαίνεις αν είσαι άμπαλος σαν τους αδελφούς Schleck στις καταβάσεις:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=0O5d94P6JGo]YouTube - ‪Fr[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.