Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

Υπάρχουν τριών ειδών πεταλιάρες στις κούρσες. Standard (Συνήθως 53/39), Compact (50/34) και triple (50/38/30), τα νούμερα είναι ο αριθμός των δοντιών στα γρανάζια. Επίσης στην κασέτα έχεις επιλογές από 11 μέχρι 29, με πιο διαδεδομένη την 12-25. Όσο πιο δυνατός είσαι τόσο μεγαλύτερα γρανάζια μπορείς να χρησιμοποιήσεις. Πχ εγώ στο πρώτο ποδήλατο είχα τριπλή, στο PlanetX έχω compact και το νέο θα είναι με 53/39.

Ο φάρμας αν θυμάμαι καλά έχει Standard μπροστά με 25 το μεγαλύτερο πίσω που είναι σχετικά ψιλοβαριά σχέση. Το πιο οικονομικό που μπορείς να κάνεις αν θέλεις να ελαφρύνεις την σχέση είναι να βάλεις μια 27άρα ή 29άρα κασέτα πίσω (αν είναι το μακρύ ντεραγιέ) αλλά μάλλον θα χρειαστεί να αλλάξεις και αλυσίδα για να βάλεις 29άρα πίσω.

Διαφορετικά HTFU :p

Edit: Βρήκα φώτο από το ποδήλατο του: bike11.jpg

53/39 φοράει, και από ότι φαίνεται 25 πίσω.

Link to comment
Share on other sites

αυτο τι ειναι δλδ ; σκληρη σχεση ;

Μαλιστα...23 πισω φοραω και μπροστα 39....που πα ρε καραμητρο ετσι σε τετοιες ανηφορες

το εβγαλα ομως :D

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Ναι 39/23 είναι πολύ σκληρή σχέση, δεν υπάρχει λόγος να έχει τέτοια σχέση στο ποδήλατο εκτός αν τρέχει σε αγώνες, και πάλι υπερβολή είναι.

ρε ο φραγμας ειναι γεννημενος για τετοια....Ειπαμε ...ενα σπριντακι σε εχει :p

Link to comment
Share on other sites

Όσο δυνατός και αν είσαι, εάν δεν βγάζεις το ψωμί σου από το ποδήλατο και θέλεις να ποδηλατής και στα 70+, σε συμφέρει να περιστρέφεις περισσότερο από το να βαραίνεις την σχέση.

Έχω την τάση να γυρνάω αργά με βαρύ πάτημα, αλλά κάνω ότι μπορώ να το καταπολεμήσω.

Έχω 34 - 28 στο κουρσάκι με μακρύ εκτροχιαστή, γιατί οι κοντοί δεν την παλεύουν σε τέτοιες διαφορές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και τα δύο θα τα αλλάξω σε 53/39, στις ζάντες που χρησιμοποιώ για αναβάσεις θα ναι με 12/27 κασέτα και στις αγωνιστικές με 11/25.

Μια χαρά δουλεύει eloy! Πανάλαφρο και με εγγύηση για τουλάχιστον 7.000 χιλιόμετρα. Το carbon είναι πολύ πιο δυνατό υλικό από όσο νομίζουμε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλλω για το μέτρο ελαστικότητας ούτε για την τάση διαρροής του. Μηχανολόγος είμαι, ξέρω ότι αντέχει περισσότερο από ότι φαίνεται!

Όμως σε θέματα τριβής και δυνάμεις απόσχισης διαφωνώ. Πιστεύω ότι η επαφή με μία φυσιολογική αλυσίδα θα καταστρέψει τόσο την οδόντωση όσο και την αυλάκωση του γραναζιού.

Έχει εγγύηση 7.000 km? Τότε ίσως να μην έχεις κάτι να φοβάσαι! Ποια εταιρία τα κατασκευάζει;

Link to comment
Share on other sites

Fibre-lyte είναι η εταιρεία που τα φτιάχνει.

Δεν έχουν εγγύηση χιλιομέτρων όχι, η εταιρεία που τα φτιάχνει αλλά και οι χρήστες δηλώνουν ότι βγάζουν περίπου τα 8.000 χλμ , εγώ αφαιρώ κάτι για να είμαι μέσα. Δεν είμαι ο πρώτος που τα δοκιμάζει, δεν έχω τρελαθεί τόσο πολύ ακόμα :p

Κι εδώ μια φώτο μετά από μπόλικα χιλιόμετρα:

colnagocrankppeeters.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.