Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

χθες ήταν μια πολύ περίεργη μέρα....

αρχικά είχα την τούμπα.....

ύστερα συναντήθηκα 15χρόνια μετά με έναν παιδικό μου έρωτα που έγινε μια 2μετρη κουκλάρα και ετοιμάζεται να περάσει το κατώφλι της εκκλησίας το καλοκαίρι..........

και λίγες ώρες μετά είχα μια πολύ καλή προσφορά να πουλήσω το κουρσάκι παραπάνω από όσο το αγόρασα.

και μάλλον θα το δώσω το κουρσάκι......για 9 μήνες στρατό μπορώ να βολευτώ με ένα πιο απλό ποδήλατο αν θέλω να κάνω καμιά βόλτα και υπάρχει χρόνος ή να αρχίσω πάλι τα φωτογραφικά για να περνάει ο καιρός.

νιώθω κάπως....ήταν πολύ περίεργη η χθεσινή μέρα :nothing:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

ύστερα συναντήθηκα 15χρόνια μετά με έναν παιδικό μου έρωτα που έγινε μια 2μετρη κουκλάρα και ετοιμάζεται να περάσει το κατώφλι της εκκλησίας το καλοκαίρι..........

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gv1B_foRU9o]YouTube - A Night At Roxbury Wedding[/ame]

sorry δεν κρατηθηκα :kiss3:

Link to comment
Share on other sites

Αποψη για τα atala υπαρχει????

μετα απο λιγο ψαξιμο ειδα οτι μια πολυ καλη λυση ειναι και το atala slr 100 ομως με προβληματιζει το γεγονος οτι εχει πολυ λεπτα ελαστικα 700-23 ,γνωριζετε μεχρι ποσο παραπανω θα μπορουσα να του βαλω????μιας και αρχαριος κριμα δεν ειναι να τρεχω για ζαντες καθε λιγο και λιγακι???

ποσο ανθεκτικα μπορει να ειναι τα 23 η εστω τα 25 που σιγουρα ταιριαζουν??

Από τα atala καλύτερα το Raleigh. Δε θα έχεις πρόβλημα με τα 23άρια αν έχεις τα ελαστικά στην σωστή πίεση, εκεί την παθαίνουν οι περισσότεροι. Σίγουρα πάντως ένα 25άρι θα ναι πιο ξεκούραστο σε δρόμο με λακούβες.

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ λίγο βοήθεια σχετικά με ρύθμιση πίσω εκτροχιαστή

έχω τον campagnolo record 10spd που εκτός του ρυθμιστή του συρματόσχοινου όπως έχουν όλα τα derailleur έχει και 2 βίδες, 1 για το πάνω όριο και 1 για το κάτω όριο της κασέτας.

για να ρυθμίσω λοιπόν τις ταχύτητες ξεκινάω ως εξής:

βάζω μεγάλο δίσκο μπροστά + μικρό γρανάζι πίσω.

κοιτάζω αν ειναι ευθυγραμμισμένο το μικρό πίσω γρανάζι με τον πιο μακρινό μύλο του derailleur. αν δεν είναι σφίγγω ή χαλαρώνω το συρματόσχοινο ανάλογα.

μόλις έρθει στα ίσια του τσεκάρω όλη την κασέτα από το μικρότερο πίσω γρανάζι ως το μεγαλύτερο δίπλα στις ακτίνες αν μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες χωρίς να πηδάει ή να κολλάει η αλυσίδα σε κάποιο γρανάζι.

αν όλα οκ πάμε στο μικρό δίσκο μπροστά και μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.......

τσεκάρω επίσης την ευθυγράμμιση και επαναλαμβάνω τα παραπάνω.....

στην περίπτωση του μεγάλου δίσκου λοιπόν αν δεν μπαίνει η τελευταία ταχύτητα ή η αλυσίδα πέφτει εκτός τότε ρυθμίζω την βίδα πιο κοντά στα πετάλια ανάλογα.....

στην περίπτωση του μικρού δίσκου αν δε μπαίνει η 1η ταχύτηα ή η αλυσίδα πέφτει ανάμεσα από κασέτα και ακτίνες ρυθμίζω την βίδα κοντύτερα στην ουρά του ποδηλάτου ανάλογα......

τι σκ@τα κάνω λάθος εδώ και 5 ώρες και δε λέει να ρυθμιστεί!@!@!@!@......ακόμα και το συρματόσχοινο έλεγχα μήπως δεν είναι τελείως τεντωμένο:wall:

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ λίγο βοήθεια σχετικά με ρύθμιση πίσω εκτροχιαστή

έχω τον campagnolo record 10spd που εκτός του ρυθμιστή του συρματόσχοινου όπως έχουν όλα τα derailleur έχει και 2 βίδες, 1 για το πάνω όριο και 1 για το κάτω όριο της κασέτας.

για να ρυθμίσω λοιπόν τις ταχύτητες ξεκινάω ως εξής:

βάζω μεγάλο δίσκο μπροστά + μικρό γρανάζι πίσω.

κοιτάζω αν ειναι ευθυγραμμισμένο το μικρό πίσω γρανάζι με τον πιο μακρινό μύλο του derailleur. αν δεν είναι σφίγγω ή χαλαρώνω το συρματόσχοινο ανάλογα.

μόλις έρθει στα ίσια του τσεκάρω όλη την κασέτα από το μικρότερο πίσω γρανάζι ως το μεγαλύτερο δίπλα στις ακτίνες αν μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες χωρίς να πηδάει ή να κολλάει η αλυσίδα σε κάποιο γρανάζι.

αν όλα οκ πάμε στο μικρό δίσκο μπροστά και μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.......

τσεκάρω επίσης την ευθυγράμμιση και επαναλαμβάνω τα παραπάνω.....

στην περίπτωση του μεγάλου δίσκου λοιπόν αν δεν μπαίνει η τελευταία ταχύτητα ή η αλυσίδα πέφτει εκτός τότε ρυθμίζω την βίδα πιο κοντά στα πετάλια ανάλογα.....

στην περίπτωση του μικρού δίσκου αν δε μπαίνει η 1η ταχύτηα ή η αλυσίδα πέφτει ανάμεσα από κασέτα και ακτίνες ρυθμίζω την βίδα κοντύτερα στην ουρά του ποδηλάτου ανάλογα......

τι σκ@τα κάνω λάθος εδώ και 5 ώρες και δε λέει να ρυθμιστεί!@!@!@!@......ακόμα και το συρματόσχοινο έλεγχα μήπως δεν είναι τελείως τεντωμένο:wall:

Καμία ευθυγράμμιση μπρος με πίσω. Απλά ρυθμίζεις τις 2 βίδες να μην βγαίνει η αλυσίδα εκτός κασέτας.

Μετά βάζεις μια οποιαδήποτε ταχύτητα και στρίβεις την βίδα που καταλήγει το συρματόσκοινο, τεντώνοντας η χαλαρώνοντας μέχρι το γρανάζι της κασέτας και τα ροδακια του εκτροχιαστή να ευθυγραμμιστούν.

Link to comment
Share on other sites

παλεύω περίπου 8 ώρες.......

με μεγάλο δίσκο εμπρός και ρύθμιση του συρματόσχοινου όλη η κασέτα κουμπώνει σωστά όπως πρέπει.

πάω στο μικρό δίσκο μπροστά......μόλις περάσω το 6ο γρανάζι και όσο προχωράω προς το 10ο η αλυσίδα αρχίζει να γλύφει την έξω μεριά του εκτροχιαστή (που έχει ''μαζέψει'')...στο 7ο ή 8ο γρανάζι η αλυσίδα γλύφει στραβωμένη τον μύλο του εκτροχιαστή και κάποια στιγμή απλά απαγκιστρώνεται.

πριν το πρόβλημα μπορούσα άνετα να έχω μικρό δίσκο μπροστά και ακόμα και 10ο γρανάζι πίσω.......τώρα μετά το 7ο γρανάζι απλά φεύγει η αλυσίδα από τον εκτροχιαστή....:wall:

αν ρυθμίσω τα όρια και το συρματόσχοινο με τρόπο ωστέ να μην συμβαίνει το παραπάνω τότε ή δε θα μπαίνει το 1ο γρανάζι ή το 10ό....ή θα χτυπάει ο εκτροχιαστής στις ακτίνες (στην περίπτωση του 1ου γραναζιού)

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=xkGBajG4TPc]YouTube - 6 - Advanced Rear Derailleur Adjustment[/ame]

Αυτό μου φανηκε πολυ περιγραφικό οταν αποφάσισα να το κανω κι εγω. Δεν μπορω να πω οτι το εφτιαξα καλύτερο από οτι ήταν πριν επειδή το έκανα πολύ βιαστικά :p Παρ'όλ'αυτα αν έχεις καθαρό μυαλο και δεν μπερδεύεις τα high low limits κλπ στο τέλος θα τα καταφέρεις.

Link to comment
Share on other sites

μα το πρόβλημά μου ΔΕΝ ειναι στις αλλαγές ταχυτήτων.......μια χαρά κουμπώνει όλη η κασέτα.....απλά όταν ρυθμίζω ΣΩΣΤΑ όρια ΚΑΙ συρματόσχοινο τότε η αλυσίδα στο μικρό δίσκο μπροστά βγαίνει όταν περνάω το 7ο γρανάζι πίσω.....ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

μα το πρόβλημά μου ΔΕΝ ειναι στις αλλαγές ταχυτήτων.......μια χαρά κουμπώνει όλη η κασέτα.....απλά όταν ρυθμίζω ΣΩΣΤΑ όρια ΚΑΙ συρματόσχοινο τότε η αλυσίδα στο μικρό δίσκο μπροστά βγαίνει όταν περνάω το 7ο γρανάζι πίσω.....ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.

Σίγουρα δεν έχει στραβώσει κάτι από το πέσιμο;

Επίσης κοίταξε το ελατήριο του πίσω εκτροχιαστη. Μερικές φορές από χτύπημα βγαίνει από την θέση του και δεν τεντώνει καλά την αλυσίδα

Link to comment
Share on other sites

Είναι υπερβολή για ποδήλατο πόλης κι είναι λίγο για ποδήλατο βουνού.. Που έχεις σκοπό να το κυκλοφορείς κυρίως;

Κυρίως άσφαλτο, και λίγο χαλαρό χωματάκι ίσως. 2-3 φορές την βδομάδα σκέφτομαι να πηγαίνω στην δουλειά με ποδήλατο (17 χιλιόμετρα σύνολο πήγαινε-έλα). Και σίγουρα άλλες 3-4 ώρες βόλτα την βδομάδα. Για παραπάνω θα δείξει μιας και έχω πάνω από 10 χρόνια χωρίς ποδήλατο Κούρσα δεν θέλω για κανένα λόγο όμως. Από όσο διάβασα τα trekking είναι η καλύτερη λύση για αυτά που σκέφτομαι. Είναι ακριβό το ξέρω αλλά μου έχει κολλήσει τρελά εμφανισιακά:hm: και δύσκολα ξεκολλάω.

Link to comment
Share on other sites

σήμερα παρότι κλειστά τα μαγαζιά βρήκα έναν μάγκα στο λιμάνι που έφτιαχνε ένα σκάφος......είχε πλήρη εργαλειοθήκη και επιτέλους έκανα σωστή δουλειά......έκατσα 10λεπτάκια και έγινε τζιτζί.

άψογες πλέον οι ταχύτητές μου.

τι ακριβώς είχε δε μπορώ να καταλάβω ακόμα.....αλλά αφού όλα καλά......χάρηκα ποδηλατάκι σήμερα:magic:

Link to comment
Share on other sites

ποσο θα σου στοιχησει? παντως ενα ελαφρυ hardtail ειναι με καλα περιφερειακα και μετριοτατη αναρτηση. 26αρι δεν ειναι? μηπως να κοιταζες 29αρια?

edit> προσωπικα τα 29αρια δεν μου πολυαρεσουν, αλλα ταιριαζει στις δικες σου αναγκες, διοτι αν ειναι για 26αρι γιατι δεν παιρνεις ενα τετοιο σε πετρολ, νταξει ειναι canyon :D αλλα για τα λεφτα του (δεν ξερω ποσο εχεις βρει το cube, το βρισκω 1300+), εχεις πολυ καλυτερες ζαντες, αναρτηση που ειναι τα πιο βασικα.. ο δισκοβραχιονας ειναι ενα κλικ κατω (slx, δεν εχει διαφορα though) και επισης τα φρενα tou cube ειναι καλυτερα σε επιπεδο benchmark φαση (το δικο μου σκεψου εχει χειροτερα και καλα απο αυτα)..

edit2> απο γεωμετριες ολα τα hardtail πανω κατω ειναι ιδια, το συγκεκριμενο cube δειχνει λιγο πιο κλειστη γωνια, οπου κ σημαινει συγκριτικα πιο ευκολο στην ανηφορα, αλλα με 30ταχυτο κιβωτιο κ συγκριτικα 400gr πιο ελαφρυ το canyon, δεν νομιζω οτι κρινει το cube πιο ασφαλτινο, σιγουρα δεν ειναι τοσο χωματινο.

Link to comment
Share on other sites

Κυρίως άσφαλτο, και λίγο χαλαρό χωματάκι ίσως. 2-3 φορές την βδομάδα σκέφτομαι να πηγαίνω στην δουλειά με ποδήλατο (17 χιλιόμετρα σύνολο πήγαινε-έλα). Και σίγουρα άλλες 3-4 ώρες βόλτα την βδομάδα. Για παραπάνω θα δείξει μιας και έχω πάνω από 10 χρόνια χωρίς ποδήλατο Κούρσα δεν θέλω για κανένα λόγο όμως. Από όσο διάβασα τα trekking είναι η καλύτερη λύση για αυτά που σκέφτομαι. Είναι ακριβό το ξέρω αλλά μου έχει κολλήσει τρελά εμφανισιακά:hm: και δύσκολα ξεκολλάω.

η διαμετρος ροδας και το στησιμο σε ενα trekking , δεν μιλαω για κουρσα, κανει τεραστια διαφορα.

δεν νομιζω για την χρηση που το θελεις σου κανει.

Αυτα που διαβασες οντως ισχυουν,

Φαντασου οτι ενα με τα μισα λεφτα αλλα Trekking ή πολης (όχι κουρσα) θα ειναι πολυ πιο ξεκουραστο και γρηγορο.

το trekking και σε χωματακι πατημενο μπαινουν μια χαρα.

Αν μπορουσες να κανεις κανα μηνα μ αυτο το cube και πηγαινες μετα σε κανα trekking θα καταλαβαινες την διαφορα

στην ασφαλτο, και θα ξεπερνουσες τον αρχικο ενθουσιασμο αγορας ( ενα εμφανησιακο καινουριο ποδηλατο στην προκειμενη)

απο την αλλη δεν μπορει να μην σου αρεσει εμφανησιακα ενα trekking Πολης με αυτο το μπατζετ που διαθετεις. :p

Είναι υπερβολή για ποδήλατο πόλης κι είναι λίγο για ποδήλατο βουνού.. Που έχεις σκοπό να το κυκλοφορείς κυρίως;

και δεν ειναι η μονο η υπερβολη απλα αν παρει MTB 26inch και 10χιλιαρικα να δωσει αν ειναι να πηγαινει σε ασφαλτο

των 600Ε trekking παλι καλυτερα θα πηγαινει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.