Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

βασικα για τα ντεντραγιέ έλεγα ότι πάνε πάνω κάτω. Για το υπόλοιπο ποδήλατο μαζί σου. Τα watt των κουρσάρων ο Absalon ούτε στα όνειρα του.

@Greg

Αυτό που λες ίσως να ίσχυε παλιότερα. Εδω και κάμποσα χρόνια βγάζουν ντεντραγιέ βουνίσια με διαφορετικά μήκη cages για να αποφύγουν αυτο το chain slap που περιγράφεις. 3-4 χρόνια που παρακολουθώ αγώνες DH και XC στο παγκόσμιο και στο κύπελο οι αθλητές που είχαν dura ace κτλ ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα ενός χεριού.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Gomar είναι πολυ πιθανό να θέλει αλλαγή η μεσαία τριβή, δεν χρειάζεται να αλλάξεις όλον τον δισκοβραχιονα. Μια τριβή με 30ε παίζει να είναι 20 φορές ποιοτικοτερη απο αυτή που είχε πάνω το ποδήλατο όταν το πήρες. Εγώ την άλλαξα πολυ νωρίς πάνω στο 3 μηνο.

Link to comment
Share on other sites

επειδη αυτα που σας βαζει ο φιλος ειναι ευκολα....αν το ποδηλατο δεν εχει κλειστου τυπου και θελετε (λεμε τωρα) να μεταβειτε σε αυτο ...τι αλλαζετε??

Yποθετω το ΒΒ30 το ξεχναω εε?(γενικα σαν μεσαια τριβη)

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς για φτηνότερο βάζουν βουνού. Έχει μακρύ ultegra πχ.

Σωστό, αλλά φτάνει μέχρι 29 δόντια το μακρύ Ultegra. Το deore παράδειγμα νομίζω ότι μπορεί να φτάσει μέχρι και 39 πίσω. Φαντάσου μια τριπλή στον μικρότερο δίσκο με 39 πίσω.. ανεβαίνεις το βουνό κάθετα χεχε.

Link to comment
Share on other sites

Όχι εχουν ηδη μεσα τα pads και θα σου κρατησουν για αρκετο καιρο.

Λογικα ουτε καν εξαερωση θα θελουν εκτος αν χρειαστει να κοψεις καλωδιο.

Αν χρεαστεις εξαερωση θα πρεπει να το πας καπου να το κανουν γιατι θελει Avid εργαλεια συριγγες κτλ

αλλα δεν ειναι τιποτα...

Στειλε και ενα email στο CRC να δεις αν θελεις IS ή Post mount για να ειμαστε σιγουροι αν και σ ενα ποδηλαταδικο θα εχουν μετατροπεις.. Νομιζω το Is σου κανει αλλα στειλε και ενα email για καλο κ κακο, σε λιγες ωρες θα απαντησουν αυτοι.

Ήρθαν και εγκαταστάθηκαν (μπρος πίσω τελικά). Δεν ήθελαν εξαέρωση αλλά έχω ένα θέμα, παραείναι μαλάκα για τα γούστα μου, δηλαδή το φρένο σχεδόν τερματίζει στο τιμόνι, κι είμαι συνηθισμένος να πιάνουν στο πολύ αμέσως. Κοίταξα λίγο το manual αλλά δε βλέπω πως "σκληραίνει". Καμιά ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Ήρθαν και εγκαταστάθηκαν (μπρος πίσω τελικά). Δεν ήθελαν εξαέρωση αλλά έχω ένα θέμα, παραείναι μαλάκα για τα γούστα μου, δηλαδή το φρένο σχεδόν τερματίζει στο τιμόνι, κι είμαι συνηθισμένος να πιάνουν στο πολύ αμέσως. Κοίταξα λίγο το manual αλλά δε βλέπω πως "σκληραίνει". Καμιά ιδέα;

απο που εβγαλες το συμπερασμα οτι δεν θελουν ?

δεν ειναι καθολου μαλακα, ειναι πολυ σκληρα και πιανουν μετα τα 1εκ συνηθως στα 2εκ με πολυ δυναμη αρα θα σε αφησουν

ικανοποιημενο, βεβαια στην αρχη θελουν λιγο στρωσιμο τα τακακια για να αρχισουν να πιανουν.

απο αυτα που λες εμενα μου φαινεται οτι θελουν εξαερωση τα δικα σου, δεν ειναι κατι ασυνηθιστο.

Υπαρχει και ενα αλενακι μεσα στην μανετα απο την εσωτερικη μερια, αλλα ειναι για μικρορυθμιση (αυτο δεν το εχω πειραξει ακομα εγω, δεν χρειαστηκε)

αν ο λεβιες κανει τοσο μεγαλη διαδρομη που λες μαλλον τα πας για εξαερωση. Και ενας αλλος που τα πηρε ηθελαν.

Μην ανησυχεις μολις ρυθμιστουν θα φρεναρεις καλα @5.1, μεγειες

Link to comment
Share on other sites

επειδη αυτα που σας βαζει ο φιλος ειναι ευκολα....αν το ποδηλατο δεν εχει κλειστου τυπου και θελετε (λεμε τωρα) να μεταβειτε σε αυτο ...τι αλλαζετε??

Yποθετω το ΒΒ30 το ξεχναω εε?(γενικα σαν μεσαια τριβη)

Θα σου έλεγα να το βγάλεις και να ψάξεις στο εμπόριο για skf, fag, koyo, κλειστά με λάστιχο. Όμως δεν αξίζει τον κόπο. Παίρνεις κορυφαίο bb με τα ίδια λεφτά

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.