Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

οπως σου ειπα , παρτο

αργοτερα ισως αλλαξεις δισκοφρενο σε 180αρη η πας σε μεταχειρισμενα shimano που ειναι αρκετα καλα.

Η dart3 οπως σου ειπα , στα κρυα δεν θα την παλεψει και πολυ..Αλλη συμπεριφορα εχει τον χειμωνα αλλη στο κρυο.Και στα χιονια ; ειναι σαν να μην εχεις:)

Αλλα αν εισαι διατεθημενος να ξεκινησεις βουνο , τοτε ειναι μια χαρα..και σιγα σιγα του σκας λεφτα :)

180 δισκος και dart3 δεν πανε μαζι, εχει μεγαλο flex.

Αν την ζορισεις με 180 δισκο μπορει να την παρεις και στο χερι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

flex ειναι οποιαδηποτε καμπη που κανει το πιρουνι οταν στριβεις οταν πατας φρενο μπροστα κτλ

αν δεις τις προδιαγραφες οι dart 3 εχουν maximum rotor size 160 και ολοι οι κατασκευαστες βαζουν μπροστα 160 οχι τυχαια

η αληθεια ειναι οτι με υδραυλικο μπροστα και 160 δεν εχεις προβλημα, οταν μαλιστα αλλαξεις τακακι βαλε ενα καλυτερο μπροστα και θα δεις οτι θα εχεις καλυτερη αισθηση.

με 180 μπροστα οταν θα πατας αποτομα με δυναμη φρενο μπροστα θα ασκεις πιεσεις στην αναρτηση μεγαλυτερες απο

αυτες που μπορει να δεχθει. Τα drop outs κατω (εκει που μπαινει ο αξονας) δεν θα μετατοπιζονται το ιδιο. Το αριστερο ποδι του πιρουνιου (απο εκει που ειναι ο δισκος) θα μετατοπιζεται περισσοτερο. Με το καιρο θα εστω κατα χιλιοστα θα στραωβσεις ανισομερως το πιρουνι και θα το αχρηστεψεις. Ειδικα με 9mm QR δεν κραταει και τοσο ειδικα σε βουνο.

Μαλιστα με αυτο το κουνημα που θα κανει κατα το πατημα του φρενου δεν θα εχεις καλη αισθηση μπροστα στο φρενο.

οσο πιο στιβαρο ειναι πιρουνι μπροστα και αναλογα με την κατασκευη τοσο πιο μεγαλο δισκο αντεχει.

Forks | SRAM

(πατα στο μοντελο και βλ στα spec)

Αν ειναι για χαλαρες βολτες βουνο και πολη με 180 μπροστα δεν θα εχεις προβλημα. (δηλ 180 μπροστα για ομορφια : p)

Αν την ζορισεις θα εχεις. Και στην αισθηση και θα την χαλασεις.

Επισης καλα τα υδραυλικα shimano αλλα τα Αvid (με avid δισκους) ειναι πιο δυνατα. :p

αυτα που σου λεω παραπανω δεν ειναι θεωρια μονο τα εχω δει σε ποδηλατα στην πραξη.

Tωρα μερικοι μπορει να σου πουν μεχρι να χαλασει η dart3 μπροστα απο το δισκο θα την αλλαξω

ενταξ...αλλα και η αισθηση σε ενα πιρουνι με προδιαγραφες μεχρι 160 με 180 δισκο με δυνατα φρενα

και με 9mm QR κεντρο δεν ειναι καλυτερη απο 160....Ψαρευει πολυ εχει τζογο αλλου πατας και αλλου βρισκεσαι

το κανουν περισσοτερο για μοστρα

Link to comment
Share on other sites

Πουλάει φίλος ποδήλατο:

IDEAL PRO RIDER 2010 mountain bike, Μέγεθος Large Νούμερο 51. Αγορασμένο 10-06-2010 Πωλείται 300 Ευρώ. Δώρο το φωτακια.

166343_498519433621_827528621_6018258_2710348_n.jpg

το ποδήλατο είναι αγρατσούνιστο και σε τέλεια κατάσταση.εγγυώμαι.

300ευρώ :)

Link to comment
Share on other sites

ε και ; λογικα μπορει να παιρνει DOT3 η DOT4(δες τι υγρο παιρνει)

παιρνεις ενα μπουκαλακι...παιρνεις απο ενα ποδηλαταδικο μια συριγγα καταλληλη για φρενα και βαζεις υγρο.Χαρα στο πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν γνωρίζω τα συγκεκριμένα, αυτό που φαίνεται με μια ματιά είναι ότι ξεκούμπωσε η μπίλια από την υποδοχή. Αν δεν έχει κάτι άλλο να την βαστάει τότε θέλει λίγη πίεση να κουμπώσει ξανά.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.