Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

βουνισιοι ? να προτιματε να πλενετε το ποδηλατακι αμεσως μετα την βολτα αν προκειται για χωματινη διαδρομη γιατι φευγει αμεσως η σκονη και δεν κολλαει πανω στον σκελετο ουτε στις τριβες.

με την προυποθεση οτι ξεκινατε την βολτα καθαροι..

σημερα δε ξερω και εγω ποσα χωματινα σκαλοπατια κατεβηκα με την φτιαγμενη μου αναρτηση:D

φαινεται να δουλευει κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

Απ'οσα Cube εχω δει μου αρεσαν,αλλα κατι πηρε το αυτι μου οτι ερχονται απο την εταιρεια χωρις εγγυηση...

Ισχυει?

Cube κοντα στα 400 δεν εχω βρει

Ενα παιδι μου το πε,αλλα οταν μου πε οτι βγαινουν μονο σε μαυρο χρωμα ολα τα μοντελα,αρχισα να χω ενδοιασμους για αυτο με την εγγυηση.

Οχι δα μαυρο ντε και καλ

Α καλα ! Εμενα μας ειπε εγγυηση δινει η CUBE 2 χρονια, κ ο μαγαζατωρας μας ειπε δινω εφ ορου ζωης και στον σκελετο.

Τουλαχιστων στο μαγαζι που πηγα επειδη εχει και πολυ κοσμο κ θελει να μαζεψει πελατεια κανει καλες προσφορες.

Απο χρωματα αν τα δεις ειναι πιο προσεγμενα απο τα υπολοιπα, προσπαθουν να εχουν λιγοτερο πληθωρικο αλλα πιο δυναμικο χρωματολογιο.

Ισως επειδη στην κεντρικη σελιδα δειχνει πρωτα τα μαυρα να εκανε αυτο το σχολιο ο φιλος σου, καθε μοντελο εχει σχεδων παντα δυο χρωματακια να διαλεξεις !

http://www.cube.eu/

Στα 450 σε MTB μπορεις να παρεις σαν το δικο μου ασπρο με λιγο κοκκινο η μαυρο με κοκκινο. Ειναι το πιο φτηνο μοντελο ομως !

Βασικα εγω ζαχαρωνα αυτο στην αρχη !

attention-green.jpg

Έγινε επεξεργασία από ngt
Link to comment
Share on other sites

σημερα δε ξερω και εγω ποσα χωματινα σκαλοπατια κατεβηκα με την φτιαγμενη μου αναρτηση:D

φαινεται να δουλευει κομπλε.

Από περιέργεια,τι μάρκα και μοντέλο είναι η ανάρτηση?

Link to comment
Share on other sites

αν ποτέ μπεις στο τρυπάκι να περάσεις σε ανάρτηση αέρος και βάλεις μια ανάρτηση αέρος-λαδιού (12 εκατοστά κατά τη γνώμη μου) θα μείνεις κάγκελο από την αίσθηση και την αλλαγή στην συμπεριφορά.Πιστεύω πως είναι η πιο σημαντική αλλαγή που μπορείς να κάνεις στο ποδήλατο μετά τους τροχούς.

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι αναρτήσεις θέλουν συντήρηση...άλλες πολύ άλλες λίγο...

Επίσης, δεν είναι σωστό να βάζουμε αβέρτα διαδρομή...κάθε πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για συγκεκριμένη ανάρτηση-διαδρομή...

Τέλος όσο καλή ανάρτηση και να έχεις, η τεχνική είναι που μετράει στο mtb...

Μην ξεχνάτε ότι το 90 κάναν downhill με cantilevel και ανάρτηση με ~40mm...και κατεβαίναν αέρα...

Τι να λέμε τώρα...τα πάντα όλα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όχι.άμα προσέχεις όταν της συμπληρώνεις αέρα(με ειδική τρόμπα εννοείται) και δεν "ψεκάζει" από την βαλβίδα το λάδι τότε θα είσαι μια χαρά.Συντήρηση θέλει σχεδόν ότι κάθε ανάρτηση.Αλλαγή στις τσιμούχες και στα δαχτυλίδια και αλλαγή λαδιού,περίπου 50-60 ευρώ.Τώρα η συχνότητα που χρειάζεται συντήρηση έχει να κάνει με τα κιλά σου και το κάθε πόσο το ξεσκίζεις.

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, δεν είναι σωστό να βάζουμε αβέρτα διαδρομή...κάθε πλαίσιο έχει σχεδιαστεί για συγκεκριμένη ανάρτηση-διαδρομή...
Ισχύει αυτό,αλλά τώρα πια το 90+% των σκελετών ΧC παίρνουν 12cm ανάρτηση.
Μην ξεχνάτε ότι το 90 κάναν downhill με cantilevel και ανάρτηση με ~40mm...και κατεβαίναν αέρα..
Οι ανaρτήσεις που είχαν τότε είναι πολύ καλύτερες από μερικές που βάζουν ορισμένες εταιρίες τώρα στα καινούργια τους.Σε κάποια φάση έκανα dirt με μια rock shox μουσταρδί του 93΄ 60mm(μοντέλο ποτέ δεν έμαθα).Το rebound της ήταν από άλλο πλανήτη.Όταν την ανοίξαμε για συντήρηση αντί να βρούμε ελατήρια μέσα βρήκαμε κάτι σαν μεγάλα ζελεδάκια που είχαν πολύ μεγάλη επαναφορά όταν τα ζούπαγες.:boxed:
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει αυτό,αλλά τώρα πια το 90+% των σκελετών ΧC παίρνουν 12cm ανάρτηση.

για διπλής ανάρτησης μιλάς προφανώς

Γιατί hardtail xc με 120 δεν έχω δει κανένα. Εκτός απο το cannondale flash με το lefty στα 110mm

Link to comment
Share on other sites

The action „ Cycle and help” to Athens is our bike trip aimed at collecting money for our friend Leszek Buczyński who is partially paralyzed and requires constant nursing. Money that will be collected is going to be passed on for his rehabilitation. The money will be gathered during our trip to Athens. We have to cover a distance of more than 2500km, the mountains and the roads of six countries, often riding in the rain or swelter. All in order to help Leszek finally feel that he is not alone, that the tragedy which occurred to him will not remain unnoticed.

HOW YOU CAN HELP US?

You can donate money in safe and easy way through our special fundraising website available on domore.pl fundraising platform.

Departure to Athens is the second phase of the action “Pedal and help”. In July, nearly 30 cyclists from various areas in Poland started their trip to Vilnius. With this action we managed to collect more than 7 000 zł! This is still not enough. Please support our campaign which has two parts: first “Pedal”, regarding our trip, and the second one “Help” in which your participation is strongly needed. Together we can raise money which will hopefully provide Leszek and his family with a better life, free of worries about the future. Tragedy similar to this could happen to anyone of us, we should not be indifferent to the suffering which happens to other people, because maybe in the future we will need that support.

"We are never so poor that we could not afford to assist our neighbor."

- Nikolai Gogol

4.jpg

Έγινε επεξεργασία από o polonos
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα..

οι αερος λαδιου παντως χρηματικα ειναι το μεγαλο κλεψιμο στην ποδηλατικη βιομηχανια....

ελεος μιλαμε για 2 μπουκαλες με λιγο λαδι και τις κοστολογουν λες και παιρνεις αναρτηση

για μηχανη των 15.000 Ε

Σε κάποια φάση έκανα dirt με μια rock shox μουσταρδί του 93΄ 60mm(μοντέλο ποτέ δεν έμαθα).Το rebound της ήταν από άλλο πλανήτη.Όταν την ανοίξαμε για συντήρηση αντί να βρούμε ελατήρια μέσα βρήκαμε κάτι σαν μεγάλα ζελεδάκια που είχαν πολύ μεγάλη επαναφορά όταν τα ζούπαγες.:boxed:

αυτες οι τωρινες

οι dart3 για τα χρηματα τους ειναι αρκετα καλες

δεν συγκρινονται με λαδιου, αλλα εχουν και 5πλασια και πανω τιμη

Έγινε επεξεργασία από Dem
Link to comment
Share on other sites

[quote=Dem;1062872624

αυτες οι τωρινες

οι dart3 για τα χρηματα τους ειναι αρκετα καλεςΓια τα λευτά που ζητάει είναι απίστευτη ανάρτηση.Αυτή και η 2.Απλά για όσο την δούλεψα κατάλαβα πως άμα ο αναβάτης είναι πάνω από 85 κιλά βυθίζεται σχετικά εύκολα

Link to comment
Share on other sites

Μόλις επέστρεψα από το Sean Kelly Tour, 160km, 5h58m, 26.6 avg speed και 2.121 μέτρα ανάβαση. Όπως ανεβαίναμε την 3η ανηφόρα, είχα κόντρα άνεμο και 10% κλίση, ώρες ώρες νόμιζα ότι δεν κουνιόμουν. Έχασα κάποια στιγμή τα πόδια μου μεταξύ 120ου και 130ου χλμ αλλά επανήλθαν στα 135κάτι όπου και εκτοξεύτηκα στον τερματισμό.

Συνολικά έφαγα: 1 αυγό, 2 λουκάνικα, 2 φέτες μπέικον και 2 φέτες ψωμί με βούτυρο για πρωινό, 3 μπανάνες, 4 energy bars, 6 energy gels, 3 σάντουιτς, ένα μικρό μπολάκι πέννες, 2 muffins και περίπου 4 λίτρα νερό. Συνολικά χάλασα περίπου 5.000 θερμίδες.. μπορεί να πήρα τις διπλές :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Συνολικά έφαγα: 1 αυγό, 2 λουκάνικα, 2 φέτες μπέικον και 2 φέτες ψωμί με βούτυρο για πρωινό, 3 μπανάνες, 4 energy bars, 6 energy gels, 3 σάντουιτς, ένα μικρό μπολάκι πέννες, 2 muffins και περίπου 4 λίτρα νερό. Συνολικά χάλασα περίπου 5.000 θερμίδες.. μπορεί να πήρα τις διπλές :hehe:

Αν έτρωγα με το ρυθμό σου, δεν θα χρειαζόμουν ποδήλατο. Θα κυλούσα δεν θα περπάταγα : P

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.