Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

ένας ακόμη που ψάχνεται μετά από καμμια 10ετία που έχω να ακουμπήσω ποδήλατο...

ο σκοπός είναι να πηγαίνω στην δουλειά ~4χλμ μπρος πίσω

η πρώτη ερώτηση που όσο και να έψαξα δεν βρήκα απάντηση

για ύψος 1.75 που είμαι, 24" ή 26"?

η δεύτερη, μιας και το budget δεν θα είναι μεγαλο, με ένα ideal freeder πχ θα ήμουν οκ και για τπτ μακρυνές βόλτες το ΣΚ ?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες σε περίπτωση που κάποιος είναι με λάθος νούμερο σκελετό τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν?

εντάξει για το ύψος της σέλας ωστέ να μην κλειδώνει το γόνατο πίσω το ξέρω.....το τιμόνι να περνάει στην ευθεία του εμπρός κέντρου και να είναι σε τέτοιο ύψος ωστέ με το σκύψιμο μπροστά το βάρος να μοιράζεται περίπου 50-50.

αν παρόλαυτά όμως ο σκελετός είναι νούμερο 52 π.χ. ενώ ο ποδηλάτης θέλει νούμερο 54-56 τι παίζει?

Link to comment
Share on other sites

Παίδες σε περίπτωση που κάποιος είναι με λάθος νούμερο σκελετό τι προβλήματα μπορεί να προκύψουν?

εντάξει για το ύψος της σέλας ωστέ να μην κλειδώνει το γόνατο πίσω το ξέρω.....το τιμόνι να περνάει στην ευθεία του εμπρός κέντρου και να είναι σε τέτοιο ύψος ωστέ με το σκύψιμο μπροστά το βάρος να μοιράζεται περίπου 50-50.

αν παρόλαυτά όμως ο σκελετός είναι νούμερο 52 π.χ. ενώ ο ποδηλάτης θέλει νούμερο 54-56 τι παίζει?

Από το να αλλάζει η γεωμετρία του ποδήλατου και να μην μπορείς να το οδηγήσεις οριακά, μέχρι να πονάς σε διάφορα σημεία (γόνατα, μέση, πλάτη).

Αν προσθέσεις 2, 3 φορές την εβδομάδα ασκήσεις δύναμης ( άρσεις μονόζυγο κλπ ) στην προπόνηση σου, ποτέ δεν θα έχεις πρόβλημα όσο λάθος και αν είναι ο σκελετός.

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο σημείο που καταπονήθηκα ήταν τις πρώτες μέρες σε αγκώνες και παλάμες......για τις παλάμες το ήξερα οτι είναι μέχρι να συνηθίσει το βάρος που πέφτει στο χέρι όταν σκύβεις στο τιμόνι, και μέρα με τη μέρα εξαφανίζεται καθώς σκληρένουν.

Για τους αγκώνες μάλλον οφείλεται στο οτι είχα πολύ πίσω την σέλα και αρκετά χαμηλά το τιμόνι (άρα δεν είχα βάρος 50-50 αλλά 60μπροστά 40πίσω π.χ.)

Link to comment
Share on other sites

ένας ακόμη που ψάχνεται μετά από καμμια 10ετία που έχω να ακουμπήσω ποδήλατο...

ο σκοπός είναι να πηγαίνω στην δουλειά ~4χλμ μπρος πίσω

η πρώτη ερώτηση που όσο και να έψαξα δεν βρήκα απάντηση

για ύψος 1.75 που είμαι, 24" ή 26"?

η δεύτερη, μιας και το budget δεν θα είναι μεγαλο, με ένα ideal freeder πχ θα ήμουν οκ και για τπτ μακρυνές βόλτες το ΣΚ ?

εχω 2 φιλους με ideal freeder.

Καθολου καλη αισθηση δε μου αφησε.Το οδηγησα και δεν με καλυψε καθολου σαν ποδηλατο.

Ουτε στην αναρτηση ουτε στα φρενα ουτε πουθενα.Μονο για το βαρος εμεινα με καλες εντυπωσεις αλλα ημουν συνηθησμενος απο το σιδερενιο GT που εχω.

Περα απο αυτα , μετα απο 1-2 μηνες χρηση σε απλο δρομο , βγαλαν προβληματα οπως στα φρενα (μηχανικα δισκοφρενα) και στο σασμαν πισω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια σχετικά μεγάλη βολτούλα για μέσα στην πόλη. Σπίτι > San Nicolas (πίστα καρτ) > Filoxenia > σπίτι

Time: 1:01:54

AVG: 23.7 KM/h

MAX: 36.5 KM/h

Dist: 24.51 KM

Ο δρόμος προς την πίστα είναι επίπεδος, με λίγη σχετικά κίνηση και ελάχιστες λακκούβες. Ιδανικός για βόλτα θα έλεγα. Είχα ΜΩΤ ~25KM/h αλλά μου την έριξε η κίνηση στη Ναυαρίνου. Δεν είναι για καλοκαίρι αυτός ο δρόμος.. και είναι ακόμα Ιούνιος. Λέω να ξανακάνω τη διαδρομή αύριο αλλά χωρίς τη Ναυαρίνου γιατί είναι απελπισία.

BTW τα 36.5 τα έπιασα όταν με κυνηγούσε σκύλος :shout:

28062010002.jpg

28062010004.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος! Το επόμενο είναι να βάλεις πετάλια με clips.. βοηθάνε αρκετά :D

Εχθές είχαμε ένα ωραίο event. 103 χλμ σε "time trial" mode. Όσοι τέλειωναν κάτω από 3.20 λεπτά έπαιρναν χρυσό, όσοι τέλειωναν σε 4 ώρες ασημένιο.. κι όσοι απλά τέλειωναν.. αργυρό.

Τέλειωσα σε 3 ώρες και 14 λεπτά με μέσο όρο 31.7 χλμ/ω και ένα λόφο ΝΑ (με το συμπάθειο) που μου κατέστρεψε την ωριαία ταχύτητα, τουλάχιστον πήραμε το χρυσό :p

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος! Το επόμενο είναι να βάλεις πετάλια με clips.. βοηθάνε αρκετά :D

Το έχω σκεφτεί αλλά το φοβάμαι.. δεν ξέρω :nerd:

Εχθές είχαμε ένα ωραίο event. 103 χλμ σε "time trial" mode. Όσοι τέλειωναν κάτω από 3.20 λεπτά έπαιρναν χρυσό, όσοι τέλειωναν σε 4 ώρες ασημένιο.. κι όσοι απλά τέλειωναν.. αργυρό.

Τέλειωσα σε 3 ώρες και 14 λεπτά με μέσο όρο 31.7 χλμ/ω και ένα λόφο ΝΑ (με το συμπάθειο) που μου κατέστρεψε την ωριαία ταχύτητα, τουλάχιστον πήραμε το χρυσό :p

Κράτησες 31.7 με ανάβαση; Πριν πόσο είχες; :worship:

Link to comment
Share on other sites

Εχθές είχαμε ένα ωραίο event. 103 χλμ σε "time trial" mode. Όσοι τέλειωναν κάτω από 3.20 λεπτά έπαιρναν χρυσό

Χαχαχα στην αρχη ειδα 3 λεπτα και λεω ποιος το κανει αυτο ,θα του φυγουν τα εσωψυχα απο το στομα.Μετα ειδα οτι εννοεις ωρες. :hang3:

Το επόμενο είναι να βάλεις πετάλια με clips

Εννοεις να ειναι καλυπτεται απο πανω το κουτεπιε?

Τετοια ποσο κοστιζουν περιπου?Θελω και γω.Για "ανωμαλο" εδαφος και βουνο κανουν ή ειναι επικινδυνο?

Μου χει φυγει πολλες φορες το ποδι απο το πεταλ,οταν πηγαινω με μεγαλη ταχυτητα ή οταν παιρνω πολυ αποτομες στροφες (με ταχυτητα) και σπινιαρει καπως. (ε με αποτελεσμα 1 στις 5 φορες να μου φευγει ολο το ποδηλατο και να "σαβουριαζομαι"):sick:

για ανωμαλο παντα.Με διαδρομες σε ομαλο εδαφος (ασφαλτο κτλπ) δεν εχω προβλημα,γιατι δεν τρεχω.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να βγαλεις ευκολα το ποδι απο τα clips (αυτα που γατζονονται απο κατω) με μια κινηση, αλλα ισως ειναι αρκετα αργο ωστε να γκρεμοτσακιστεις σε ανωμαλο δρομο... Εμενα παντως, οταν το παθαινα αυτο (και εχανα το πεταλι) χτυπαγα τα... ;p

Link to comment
Share on other sites

Xμμ εγω τα φοβαμαι πιο πολυ για κανα στραμπουληγμα (πανω σε καμια αποτομη κινηση σε στροφες κτλπ).Αλλα δεν παει αλλο.Εκει που βλεπεις το δεντρο και λες "α η στροφη διπλα του απλη εινα" και στη μεση αυτης να συνειδειτοποιεις οτι ειναι 180 μοιρων.Οτι φρενο και να πατησεις μετα παλι τουμπα θα φας. :X:

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι στον ανώμαλο. Σε "δένει" με το ποδήλατο,βοηθά στην ισορροπία,με το ένα πόδι πατάς και με το άλλο τραβάς(οι ανηφόρες γίνονται πιο ευκολες). 3 χρόνια τα χρησιμοποιώ στο βουνό.

Μέχρι να τα συνηθίσω έφαγα 2 τούμπες. Σταματημένος και τις 2 φορές, σαν σακί με πατάτες...

Είχαμε την ίδια συζήτηση λίγο πιο πίσω στα μηνύματα.

Οσοι βουνήσιοι έχετε προβλημα με τα σκασίματα δείτε αυτο

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=C_BsT8D9JYY]YouTube - Stans No Tubes[/ame]

Δουλεύω ασαμπρέλωτα εδώ και 2 μήνες περίπου(περίπου με τον ίδιο τρόπο απο πάνω). Καλύτερη πρόσφυση λόγω μικρής πίεσης στα ελαστικά και 0 σκασίματα μέχρι τώρα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις κοινους τροχούς και λάστιχα χρειάζεσαι αυτο. Εναλλακτικά μόνο το υγρό(20ευρώ) και ψάξτε στο youtube "ghetto tubeless".

Αν έχεις συμβατούς ust τροχούς και λάστιχα χρειάζεσαι μόνο το υγρό

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.