Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

τα marathon ειναι

ναι μπερδευτηκα εγω εννοουσα τα plus... υπαρχουν τα Marathon plus και τα Μarathon σκετα και αλλα...

καλυτερα οχι Plus... τα δοκιμασες?

σε ευχαριστω

αν και δε ξερω τι χαρακτηριστικα να κοιταζω για να κρινω αν το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο.

Δηλαδη αν τα ειχαμε διπλα διπλα τι θα συγκριναμε ; πως κανουμε για τις καρτες γραφικων ας πουμε....:p

Υ.Γ θα προτιμουσα με δισκοφρενα.Η διαφορα στα υδραυλικα ποια ειναι ; Πχ το specialized hardrock εχει υδραυλικα δισκοφρενα...και εχει περιπου ιδια τιμη με το σκοτ που μου δειξες....πως θα κρινουμε ποιο ειναι καλυτερο ;

αν τα ειχαμε διπλα διπλα θα ανεβαιναμε πανω και θα διαλεγαμε, δεν ειναι καρτες γραφικων ρε :p

για ποιο specialized hardrock λες?

υπαρχουν πολλα

Edit: πχ ας παρουμε αυτο http://www.tsirikosbikes.gr/index.php/bikes/mountain-bike/hardtail/specialized-hardrock-pro-disc-2010.html

που ειναι στην ιδια τιμη περιπου

Το SPECIALIZED HARDROCK PRO DISC εχει λιγοτερο ποιοτικα περιφερειακα γενικα

αλλα το hardrock σου δινει υδραυλικα δισκοφρενα.

εγω θα προτιμουσα το Scott και αν εβλεπα οτι κατι δεν μου κανει αφου το ελιωνα πρωτα θα το αλλαζα

π.χ. αναρτησεις μπρος θα εβαζα FOX με 400Ε....δισκοφρενα δεν ξερω αν παιρνει.

γενικα για τα φρενα...τα V brakes δεν ειναι λιγοτερο αξιοπιστα απο τα μηχανικα δισκοφρενα αλλα με βροχη και λασπες και λακουβες με νερο

που θα μπει ολη η ροδα μεσα καλυτερα δισκοφρενα εστω και μηχανικα...γιατι πιανουν....στα αλλα παιρνει νερο η ζαντα και δεν πιανουν στην αρχη...

τα υδραυλικα εχουν πολυ καλυτερη αισθηση γενικοτερα αλλα θελουν και συντηρηση

γενικα ειναι αναλογα τι προταιρεοτητες εχεις ... εγω πχ με βροχη και λασπες δεν παω βουνο...

και δεν θα ειχα κανενα προβλημα να μην εχω δισκοφρενα πανω απλα τα ειχε το ποδηλατο πανω απο την αρχη

σημασια εδωσα στο σκελετο και πως καθομαι εγω πανω...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

Ναι βρε...να το καβαλησω δε λεω το αντιθετο.

Δεν ξερω ομως αν το καβαλησω και παλι πιο ειναι ποιοτικοτερο αυτο εννοω :p

τα σκοτ δεν ξερω γιατι , δεν τα παω και τοσο.(οχι πως εχω εμπειρια η εχω ψαξει.Απλως δεν με γεμιζουν σα ποδηλατα εμφανισιακα)

αυτα που μαρεσουν πολυ ειναι τα specialized και τα cube

Παλιοτερα κοιταζα και κατι focus / GT

τι γινεται με δαυτα ; ξερουμε ; εννοω px η GT ειναι μεγαλη εταιρια.δεν εχει καλα ποδηλατα ; πως και δεν ειανι στα προτεινομενα ;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, καλό και άγιο το Specialized, αλλα μάλλον ερωτεύθηκα αυτό:

attention-green.jpg

CUBE ATTENTION 2010

Specs

Alu Lite AMF 7005 RFR-Geometry
Suntour XCM Lockout 100mm
FSA No.10 semi-Integrated
FSA OS190 Oversized
FSA XC300 Lowriser Oversized
CUBE Double Duometer
Shimano Deore RD-M592 Shadow
Shimano Deore FD-M590, Top Swing 34,9mm
Shimano Deore SL-M590 Rapidfire-Plus, 9-speed
Hayes Stroker Ryde hydr. Discbrake (160/160mm)
Shimano FC-M442 44x32x22, 175mm, Shimano BB-UN26
Shimano CS-HG50 11-32, 9-speed
Shimano CN-HG53 108 links
RFR ZX24
Shimano Disc HB-M475
Shimano Disc FH-M475
Mach1 18/0 Stainless 2.0
Schwalbe Smart Sam 2.1
Schwalbe Smart Sam 2.1
Impac AV14
Schwalbe 25-559
Fasten Alu
Scape Active6
Scape Light 31,6mm
Scape Varioclose 34.9mm
12,80 kg

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως το στυλ μ'αρεσει σε ενα ποδηλατο.

Τι μαρκα ειναι το συγκεκριμενο?

Πρεπει να εισαι στην κατηγορια.... παρα πολλα λεφτα και παρα πολυ χρονο συγχρονως

και μολις τελειωσεις με ολα τα βουνα της Ελλαδας

να αρχισεις να κατεβαινεις αυτα εκτος Ελλαδας

και εννοειται να ανεβαινεις με ελικοπτερα στα βουνα.

και εννοειται θα εχεις κανει και την πιο ακριβη ασφαλεια ζωης.

εγω θα το παιρνα, αλλα κινουμαι αντιδιαμετρικα με την παραπανω κατηγορια.

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα το οτι γουσταρω πιο πολυ το στυλ των off-road διαδρομων και οτι μ'αρεσει το χωμα ισχυει!

Αλλα οχι σε τοσο ακραιο επιπεδο οπως λες,ουτε καν τα βουνα της Ελλαδας.Το πιο μεγαλο που χω κατεβει ειναι ενα βουνο (no name στον χαρτη) 800 μετρων.Γενικως οπου βρισκω...

Βεβαια τωρα ειδα οτι το συγκεκριμενο παει μεχρι 21.5 το μεγαλυτερο.Οποτε ναι,δεν αξιζει αν δεν ειναι για την χρηση που ειπες και αν δεν ασχολουμαι σε (semi)-professional επιπεδο με το downhill.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι αυτό :inlove:

1-3.jpg

λίγα λόγια για το παραπάνω κουρσάκι και την επιλογή μου για κούρσα και όχι για trekking city ή γενικά hybrid λύσεις........

χθες το απογευματάκι πήγα ως τον Γιώργαρο aka flameboy......οι λόγοι ήταν 2........αφενός να συμβουλευθώ έναν γνώστη της ποδηλασίας με αρκετά χρόνια ενασχόλησης σε επαγγελματικό αγωνιστικό επίπεδο, αφετέρου να δω το εικονιζόμενο κουρσάκι προς πώληση.....

Έφτασα λοιπόν στα μέρη του και για περίπου 2 ώρες βολτάραμε πάνω στα κουρσάκια και τα είπαμε εκτενώς.....

Τελικά χώνεψα μέσα μου οτι αυτό που ψάχνω είναι η κούρσα και οι μεγάλες διαδρομές. Να καταπίνω τα χιλιόμετρα πάνω σε ένα ποδήλατο ελαφρύ, ποιοτικόμε και με αγωνιστικούς προσανατολισμούς, ......

Δε μπορώ να σας περιγράψω το συναίσθημα της διαφοράς με το mountain 18κιλών που είχα ως πιτσιρικάς.......μισή πεταλιά στο road είναι 5πεταλιές στο mountain.....ας μη μιλήσω για το πόσο απροβλημάτιστο είναι το ποδήλατο σε ανηφόρες ακόμα και με μεγάλη σχέση στην μετάδοση.....Τόσο ελαφρύ που το κάνεις ότι θες.....το ποδήλατο σε ακολουθεί και όχι εσύ το ποδήλατο.

Όλα αυτά που σας περιγράφω με μια βόλτα 2 ωρών καβαλώντας κούρσα τελευταίας τεχνολογίας για πρώτη φορά και με προηγούμενη εμπειρία μια απλή αλουμινένια κούρσα carrera το 2000.....10χρόνια πριν.

Ξανάνιωσα παίδες....Ξύπνησαν όμορφες αναμνήσεις και πραγματικά απορώ και μετανιώνω για το οτι παράτησα ένα χόμπυ άθλημα που τόσο πολύ γούσταρα.

Ας είναι καλά το παρόν thread, το βιντεάκι των freeday και φυσικά ο flameboy που μου προσέφερε τη χθεσινή φοβερή βόλτα και εμπιστεύθηκε ένα ποδήλατο μεγάλης αξίας στα χέρια κάποιου που είχε 10χρόνια να ανέβει σε ποδήλατο.

Περισσότερες φωτογραφίες τεχνικά χαρακτηριστικά και εντυπώσεις τις επόμενες ημέρες.

:dance3:

Link to comment
Share on other sites

Γόμαρε

To scott scale είναι ένα καθαρά cross country αγωνιστικό ποδήλατο. Ανεβαίνει σαν δαιμονισμένο ανηφόρες και κατεβαίνει με αξιοπρέπεια. Έχε υπ οψιν σου οτι φτιάχνεται με γνώμονα το χαμηλότερο δυνατο βάρος. Για άλματα μεγάλου μεγέθους δεν θα το πρότεινα. Αλλα για bunny hop,μικρά αλματάκια για να αποφύγεις εμπόδια δεν θα έχεις κανένα θέμα! Στο βιντεάκι που έβαλες το πρώτο κομμάτι βγαίνει ανετα με το scale. Μην σου πω θα σαι πιο γρήγορος κιόλας. Αλλά στο δεύτερο που αρχίζουν τα κοτρωνίδια θα χεις ένα θεματάκι άνεσης. Απλά συμβιβάζεσαι με χαμηλότερες πιέσεις στα λάστιχα και χαμηλότερες ταχύτητες(απο τα παιδιά στο βίντεο) όχι γιατί θα έχει κάποιο θέμα το ποδήλατο αλλά γιατί θα σε πεθάνει η μέση σου.

Τα specialized hardrock/rockhopper τα αδικούμε να τα συγκρίνουμε με το scale. Η specialized τα έχει ώς ποδήλατα αναψυχής βουνού. Τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Αν θέλαμε να τα συγρίνουμε με τα scott τότε είναι στην ίδια κατηγορία με το aspect. Αντίστοιχο του scale σε γεωμετρία είναι το stumpjumper αλλά ξεφεύγει πολύ σε τιμή.

Για τα cube το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι σαν γερμανικά αυτοκίνητα(είναι και απο την γερμανία). Η θα τα αγαπάς η θα τα μισείς. Έχουν το καλύτερο value for money. Δηλαδή στην ίδια κατηγορία τιμής/ποδηλάτου έχουν καλύτερα περιφερειακά απο τα άλλα. Αλλά το θέμα είναι να τα εμπιστεύεσαι και σαν πλαίσια.

αντίστοιχα είναι και τα www.canyon.com

xc

scott scale άν νομίζεις ξεφεύγει δες κάποιο του 2009

cube ltd και αυτό ψιλοφεύγει

το speci ξεφεύγει εντελώς σε τιμή

Αν θα έπερνα με σκοπό να επενδύσω και να το φτιάξω καλύτερο θα έπερνα το scott λόγω σκελετού

Αν θα έπερνα χωρίς να με νοιάζει το μετά παρά μόνο να το λαδώνω και να το πλένω θα διάλεγα το cube λόγω περιφερειακών

Trail

scott aspect

cube acid/attention

specialized rockhopper/hardrock

Αυτά πάνω κάτω τα ίδια είναι όποιο σου κάτσει καλύτερα στο μάτι

Είναι και το P1 που δεν ξέρω που να το βάλω. Για γερό κοπάνημα αλλα θα σε δυσκολέψει στην ασφαλτο λόγω βάρους. Κάνει και για άγκυρα σε πλοίο αν ποτέ ξεμέινεις

Για την ανάρτηση να πω πως αν βάλουμε μεγαλύτερη απο αυτη που μας λέει ο κατασκευαστής το λιγότερο είναι η αλλαγή γεωμετρίας. Εκτός οτι χάνουμε εγγύηση, κινδυνεύουμε να μας σπάσει το ποδήλατο στην μέση ή να διπλώσουν toptube και downtube σε μια καλή κατάβαση

Link to comment
Share on other sites

Γόμαρε

To scott scale είναι ένα καθαρά cross country αγωνιστικό ποδήλατο. Ανεβαίνει σαν δαιμονισμένο ανηφόρες και κατεβαίνει με αξιοπρέπεια. Έχε υπ οψιν σου οτι φτιάχνεται με γνώμονα το χαμηλότερο δυνατο βάρος. Για άλματα μεγάλου μεγέθους δεν θα το πρότεινα. Αλλα για bunny hop,μικρά αλματάκια για να αποφύγεις εμπόδια δεν θα έχεις κανένα θέμα! Στο βιντεάκι που έβαλες το πρώτο κομμάτι βγαίνει ανετα με το scale. Μην σου πω θα σαι πιο γρήγορος κιόλας. Αλλά στο δεύτερο που αρχίζουν τα κοτρωνίδια θα χεις ένα θεματάκι άνεσης. Απλά συμβιβάζεσαι με χαμηλότερες πιέσεις στα λάστιχα και χαμηλότερες ταχύτητες(απο τα παιδιά στο βίντεο) όχι γιατί θα έχει κάποιο θέμα το ποδήλατο αλλά γιατί θα σε πεθάνει η μέση σου. <--- αυτο το τελευταιο λογικα ισχυει για ολα τα HT Ποδηλατα ετσι ;

Τα specialized hardrock/rockhopper τα αδικούμε να τα συγκρίνουμε με το scale. Η specialized τα έχει ώς ποδήλατα αναψυχής βουνού. Τα κάνουν όλα και συμφέρουν. Αν θέλαμε να τα συγρίνουμε με τα scott τότε είναι στην ίδια κατηγορία με το aspect. Αντίστοιχο του scale σε γεωμετρία είναι το stumpjumper αλλά ξεφεύγει πολύ σε τιμή.

Για τα cube το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι σαν γερμανικά αυτοκίνητα(είναι και απο την γερμανία). Η θα τα αγαπάς η θα τα μισείς. Έχουν το καλύτερο value for money. Δηλαδή στην ίδια κατηγορία τιμής/ποδηλάτου έχουν καλύτερα περιφερειακά απο τα άλλα. Αλλά το θέμα είναι να τα εμπιστεύεσαι και σαν πλαίσια.

αντίστοιχα είναι και τα www.canyon.com

xc <--- τι ειναι το XC?:p

scott scale άν νομίζεις ξεφεύγει δες κάποιο του 2009

cube ltd και αυτό ψιλοφεύγει

το speci ξεφεύγει εντελώς σε τιμή

Αν θα έπερνα με σκοπό να επενδύσω και να το φτιάξω καλύτερο θα έπερνα το scott λόγω σκελετού

Αν θα έπερνα χωρίς να με νοιάζει το μετά παρά μόνο να το λαδώνω και να το πλένω θα διάλεγα το cube λόγω περιφερειακών <--- μου ακουγεται καλυτερο αυτο..Θελω να εχω ενα που να ξερω οτι δε θα βγαλει προβλημα.Να φανταστεις με το GT του 1821 δεν εχω προβλημα..απλως σκεφτομαι για αναβαθμιση και να κανω την ποδηλασια πιο ευκολη και πιο ανετη

Trail

scott aspect

cube acid/attention <--- η διαφορα acid με attention ποια ειναι;

specialized rockhopper/hardrock

Αυτά πάνω κάτω τα ίδια είναι όποιο σου κάτσει καλύτερα στο μάτι

εδω λες οτι το hardrock pro και το rockhopper ειναι περιπου το ιδιο με το aspect scott 35αρη...πιο πανω εγραψες οτι ειναι περιπου ιδιο με aspect scott 60 που ειναι τα μισα λεφτα..επειδη μπερδευτηκα τι τελικα ισχυει ;

Είναι και το P1 που δεν ξέρω που να το βάλω. Για γερό κοπάνημα αλλα θα σε δυσκολέψει στην ασφαλτο λόγω βάρους. Κάνει και για άγκυρα σε πλοίο αν ποτέ ξεμέινεις

Για την ανάρτηση να πω πως αν βάλουμε μεγαλύτερη απο αυτη που μας λέει ο κατασκευαστής το λιγότερο είναι η αλλαγή γεωμετρίας. Εκτός οτι χάνουμε εγγύηση, κινδυνεύουμε να μας σπάσει το ποδήλατο στην μέση ή να διπλώσουν toptube και downtube σε μια καλή κατάβαση

<--- οχι δε σκεφτομαι τετοια μετατροπη

σε ευχαριστω κατα τα αλλα...

msn εχεις ;αν ναι pm me :D

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=eRSenBC35Kk&feature=player_embedded]YouTube - ionate films - VAST Trailer 2010[/ame]

δειτε στο 2:20 απο που κατεβαινουν τα παληκαρια.Εγω και μονο που το δα απο το pc μου κοπηκε η ανασα. :worship:

Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ψάχνει για Specialized Stumpjumper έχει ένα στις αγγελίες του cyclist.gr

China_Product_C20076519239189480_mountain_bike_Specialized.jpg&ei=AjcGTLKDIMX94AaO8tDPCw&sa=X&oi=image_landing_page_redirect&ct=legacy&usg=AFQjCNEMpAb6szSQJjnjO69PGSxxJrbltA

Πηρούνι Fox Float RL120

Ανάρτηση Fox Triad 120 με Lockout και ProPedal

Δισκοβραχίονας Shimano XT

Πίσω ντεραγιέ SRAM X-9

Φρένα Avid Juicy 5

Τροχοί DT Swiss

Σέλα Specialized Alias (155)

1100 λέει.....συζητήσιμη.

Link to comment
Share on other sites

1)Ναι για όλα

2)ΧC είναι είδος ποδηλασίας [ame=http://www.youtube.com/watch?v=YnWVZdWrb68]YouTube - 2010 UCI MTB XC World Cup Offenburg(GER) Men's Race[/ame]

3)Ότι νομίζεις οτι ταιριάζει στις ανάγκες σου

4)διαφορέτικές σειρές περιφερειακών... Οι σκελετοί κατά βάση είναι σχεδόν ίδιοι

5)Σκέψου το σαν τα μοντέλα αυτοκινήτων. Πάνω έγραψα πως και το yaris και το punto ανήκουν στην ίδια κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων(έγραψα τυχαια κάποιες εκδόσεις -my bad). Ομως και το yaris και το punto έχουν βασικές εκδόσεις,μεσαίες, full extra κτλ. Κάτω σου γράφω ότι απο το yaris full extra και το punto full extra πάρε αυτο που σ αρέσει στο μάτι περισσότερο. Αυτό γιατί συγρίνατε το impreza(scott scale) με το punto(speci hardrock).

Απο fb,msn και λοιπα δεν έχω τίποτα. Τα έχω κόψει απο καιρό. PM ότι θέλεις

Εντιτ

'Ολο ξεχνάω να το γράψω. Προς το τέλος του καλοκαιριού αρχές Σεπτεμβρίου γίνονται αγώνες για παγκόσμιους πρωταθλητές κτλ. Σ αυτούς τους αγώνες οι εταιρίες δίνουν στους αθλητές τους τα καινούρια μοντέλα(ποδήλατα,περιφερειακά,αξεσουαρ κτλ) της νέας χρονιάς για διαφημιστικούς λόγους. Με την λήξη των πρωταθλημάτων τα ρίχνουν στην αγορά. Τα e-shop στο εξωτερικό απο μέσα Ιουλίου με εκπτώσεις προσπαθούν να ξεστοκάρουν για να προμηθευτούν τα καινούρια μοντέλα. Αν δεν βιάζεται κάποιος μπορεί να περιμένει κανα μήνα και να πάρει κάτι σε προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

cube acid/attention <--- η διαφορα acid με attention ποια ειναι;

τα ιδια ειναι...

το acid εχει ενα πολυ μικρο κλικ καλυτερο πισω επιλογεα

και καλυτερη αναρτηση

ομως ειναι ιδιας κατηγοριας αντε να ειναι λιγο καλυτερη η Dart3 απο την Suntour XCM

δεν χρειαζεται να βλεπεις του 2010 βλέπε και του 2009

(δεν το λέμε τυχαια...μπορεις στα ιδια λεφτα να βρεις ενα καλυτερο ποδηλατο του 09 απο μια αλλη μαρκα που ειναι του

10 λογο προσφορας)

μην δινεις τοση σημασια στα περιφερειακα

πολυ πολυ περισσοτερο μετραει ο σκελετος.

οταν δοκιμαζα ποδηλατα, μολις ανεβηκα σε GFisher λεω εδω ειμαστε

ανεξαρτητα απο τιμη...

και ειχα δοκιμασει και πιο ακριβα με πολλες κατηγοριες πιο πανω σε περιφερειακα....

αλλα αυτο μου εκετσε καλυτερα και σε μεγεθος και σε γεωμετρια και τελος... ο ιδιος σκελετος του μπαινει σε ποδηλατα

2Κ-2,5Κ (ακριβως ιδιος) και 4,5Κ (γεωμετρια ιδια αλλα σε carbon βεβαια που αλλαζει λιγο τις ιδιοτητες) Ε

σε καποιον αλλον μπορει να μην τον βολευει καθολου παλι...

στο αλλο ποδηλατο εχω περιφερειακα 10ετιας και εκτος απο τακακια/λαστιχα δεν εχω αλλαξει τπτ

δεν παιζουν τοσο ρολο τα περιφερειακα στα κρατηματα στο στριψιμο στην ανεση στην αναβαση....

στο πως θα σου κατσει ο σκελετος ομως παιζει σημαντικο ρολο...

π.χ. με το παλιο ποδηλατο σε μεγαλες κλισεις ανηφορικες οταν εβαζα δυναμη ειχε την ταση να σηκωνεται η μπροστα ροδα και εχανα σε δυναμη

το καινουριο τις καταπινει... με την ιδια δυναμη προσαπθεια τεχνικη ανεβαινω σε πολυ μεγαλυτερες κλισεις...

σε στροφες και μεγαλες ταχυτητες καμια σχεση ... τραινο το ενα ασταθες το αλλο...

τις διαφορες αυτες δεν τις κανουν τα περιφερειακα...

Απο περιφερειακα και οταν δεις οτι δεν σου κανουν και ασχολεισαι πολυ...

κατα κυριο λογο οι περισσοτεροι αλλαζουν αναρτηση πρωτα και ροδες...

Edit: εκτος απο ποδηλατα φιλων και μαγαζια Θεσσαλονικης, ειχε τυχει να κατεβω και Αθηνα εκεινη την περιοδο και πηγα σε 2-3 μαγαζια και δοκιμαζα ποδηλατα εσυ που μενεις Αθηνα που εχει περισσοτερες επιλογες απο Θεσσαλονικη πηγαινε απο καντα να κανεις καμια βολτα να παρεις μια ιδεα...

πριν παρεις κατι...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.