Jump to content



Ποδηλατό-thread (CycleLab)


performer

Recommended Posts

img2208z.jpg

Σήμερα έκανα 24 χιλιόμετρα πάνω σε δαύτο... Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία, αλλα μου φάνηκε "ποιοτικό". Θα το βάλω μπρός να πάρω ενα αντίστοιχο αλλα έχω μια απορία:

Έβαλα ενα tie-wrap γύρω απο την ανάρτηση για να δώ που θα τερματίσει και προς έκπληξή μου, την τερμάτισε. Αυτό σημαίνει οτι αν πάρω ποδήλατο, να κοιτάξω για ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή ή απλα λίγο πιο σκληρή;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 11,9k
  • Created
  • Last Reply

θα σου ελεγα να πας σε ενα ποδηλατο με αναρτηση αερος.Ή να παρεις ενα που να σου αρεσει και να παρεις μετα μια αναρτηση αερος απο το www.chainreactioncycles.com με 150-200 ευρω αν μπορεις να τα δωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση στους ποδηλάτες......Πόσα θα δίνατε για έναν Ideal Racing Department σκελετό (aluminum 7005) τέλη 2008 με carbon πιρούνι και παλουκόσελο αλουμινίου?

Το παλικάρι μου δίνει και ultegra Οπ. Εκτροχιαστή

1-2.jpg

3-2.jpg

2-2.jpg

Ξέχασα να πω οτι είναι ακριβώς το νούμερό μου.....μιας και με το παλικάρι έχουμε ακριβώς το ίδιο ύψος και σωματότυπο (μέχρι και λίγες μέρες διαφορά στη μέρα γέννησης) :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το trek 7.2 FX '10, μαζί με τα έξτρα που του έβαλα έφτασε τα 584€ από το cyclist. Τώρα ό,τι άλλο χρειαστώ θα το πάρω από ebay, δηλαδή ένα ταχύμετρο-χιλιομετροδείκτη, ένα κράνος και έναν ιμάντα για να το φορτώνω στο αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι καλά διατηρημένος ο σκελετός?

Γδαρσίματα βαθουλώματα?

Βάσεις για δισκόφρενα έχει?μπρός πίσω?(δεν φαίνονται)

Γιατί carbon πιρούνι?

Τί μαρκα είναι το carbon πιρούνι?

Γιατί εκτροχιαστή απο κούρσα?

Το νύχι του εκτροχιαστή αλλάζει?(εκείνο το μικρό πραγματάκι που βιδώνει ο πίσω εκτροχιαστής)

Η αλήθεια είναι πως οι λέξεις ideal και racing δεν πολύπανε μαζί... τώρα αν σου βάλουν το μαχαίρι στον λαιμό δώσε τόσα ώστε ολόκληρο το ποδήλατο να σου βγεί το πολύ 400Ε(με καλούτσικα περιφερειακά)

Βέβαια μπορείς να μας πεις πόσα δίνεις συνολικά για ποδήλατο και αν συμφέρει για καινούριο

Link to comment
Share on other sites

Μονοπάτια θα κάνεις καθόλου? Μεγάλες? Πανω απο 30-40χλμ την ημέρα? Απο εξωτερικό οι προτάσεις σε πειραζει?

μονοπάτια μπα οχι πολύ σπάνια αν τύχει πουθενά μόνο...

απο εξωτερικό δύσκολα φίλε μου...

ενας φίλος μου μου πρότεινε ενα cube αλλα έχασα το σαιτ θα του πω να μου το ξαναστείλει και να μου πειτε γνώμες..

Link to comment
Share on other sites

....

κοντα στα 500-600Ε βαρια 700

αναμεσα σε specialized / scott / cube

τι θα διαλεγες ;

Ναι το θελω για ολες τις δουλειες.και θελω να μπορω να κατεβαινω και μονοπατια τετοιου στυλ :

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YmR-qvnlrBw&feature=related]YouTube - Aigaleo Downhill Course 2009[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Το λοιπον.

Διαβασα ΟΛΟ το thread απο την αρχη μεχρι και τελους...

Δεν ειμαι ακομα στη φαση αναζητησης, αλλα το σκεφτομαι πολυ σοβαρα για τωρα που ηρθε το καλοκαιρακι.

Η αποσταση σπιτι-δουλεια ειναι 7+7=14 χιλιομετρα, ασφαλτος (αυτη θα ειναι και η αποκλειστικη χρηση) χωρις μεγαλες υψομετρικες αποκλισεις.

Δεν θελω να δωσω πολλα λεφτα γιατι πολυ απλα μπορει να μη μου αρεσει η ολη φαση ή να βαρεθω τελικα και να το κρατησω μονο για καμια βολτα το ΣΚ.

Θα κουβαλαω παντα ενα σακιδιο πλατης για τα ρουχα της δουλειας.

Τι προτεινεται σε λογικα πλαισια παντα κυριως απο αποψης τιμης. Γιατι τα 500+ δεν υπαρχουν.

υψος 1.84/92 κιλα.

Επισης εστω οτι κανω την κινηση, τι αλλο θα χρειαστω. Να ενημερωσω επισης οτι θα κινουμαι στο δρομο και αργα το βραδυ (12+).

Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

img2208z.jpg

Σήμερα έκανα 24 χιλιόμετρα πάνω σε δαύτο... Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία, αλλα μου φάνηκε "ποιοτικό". Θα το βάλω μπρός να πάρω ενα αντίστοιχο αλλα έχω μια απορία:

Έβαλα ενα tie-wrap γύρω απο την ανάρτηση για να δώ που θα τερματίσει και προς έκπληξή μου, την τερμάτισε. Αυτό σημαίνει οτι αν πάρω ποδήλατο, να κοιτάξω για ανάρτηση με μεγαλύτερη διαδρομή ή απλα λίγο πιο σκληρή;

Το συγκεκριμένο ποδήλατο είναι εξαίρετο και πανέμορφο.

Σε ότι αφορά την ανάρτηση να έχεις υπόψη σου Μήτσο ότι ρυθμίζετε ανάλογα το βάρος του αναβάτη. Στην περίπτωση των ελατηρίων μπορεί να χρειαστείς και αλλαγή .

Δεν είναι φρόνιμο να αλλάζουμε το μήκος της ανάρτησης πέρα από την συνιστώμενη του κατασκευαστή , γιατί χαλάς την γεωμετρία του ποδηλάτου.

Όπως και να έχει, πρέπει να γνωρίζεις ότι την απόκριση του ελατηρίου δεν την φτάνει με τίποτα ο αέρας. Αυξάνει όμως το βάρος.

Εάν στα μέρη που θα πηγαίνεις δεν έχει διάσπαρτη κροκάλα, φυτευτή πέτρα και βράχια αλλά είναι ομαλός χωματόδρομος που δεν έχει και τόσες απαιτήσεις από το πιρούνι, προτίμησε το ελαττωμένο βάρος του αέρα.

Link to comment
Share on other sites

Επισης εστω οτι κανω την κινηση, τι αλλο θα χρειαστω. Να ενημερωσω επισης οτι θα κινουμαι στο δρομο και αργα το βραδυ (12+).

Φώτα, κράνος και ισως ενα ανακλαστικό γιλέκο για τις πολύ βραδυνές ώρες. :-)

Link to comment
Share on other sites

^^

Παρόμοια έχω κι εγώ(τα marathon) και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχουμε μεν ποδηλατόδρομους αλλά έχουμε και τα καθίκια που σπάνε τα τζάμια από τις στάσεις + σπασμένα μπουκάλια κλπ και δεν μασάνε !

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα τα marathon ειναι πιο σκληρα/ενισχυμενα απο αυτα...

οπως και να χει αν δεν πηγαινει σε χωμα θα τον βολεψουν αυτα ...καλες βολτες.

κοντα στα 500-600Ε βαρια 700

αναμεσα σε specialized / scott / cube

τι θα διαλεγες ;

Ναι το θελω για ολες τις δουλειες.και θελω να μπορω να κατεβαινω και μονοπατια τετοιου στυλ :

την εχεις κανει την διαδρομη?

γιατι απο youtube δεν φαινονται και πολυ καλα...

εχω παει σε μονοπατια που εβλεπα απο youtube με hardtail

αλλα στην πραξη χρειαστηκα Full suspension ποδηλατο.

σε αυτα τα λεφτα βρισκεις πολυ καλο hardtail, FS δυσκολα...

Link to comment
Share on other sites

οχι απαραιτητα την συγκεκριμενη.....

αλλα κατι αντιστοιχο.Να μη φοβαμαι ρε παιδι μου αν θα χαλασει το HT...αυτο λεω.το GT πηγα σημερα και εκανα καποια μονοπατια και αλματα και την παλευει ακομα.....

Link to comment
Share on other sites

Tα FS απο 800-900 μτχ και πανω καινουρια 1100 και πανω (δεν μιλαω για αυτα που βλεπεις στην πολη με τις σουστες)

downhill με το μεγαλο πιρουνι μπροστα ξεφευγει πολυ η τιμη...

επομενως κοιτας κατι σε hardtail που δεν θα χαλασει αλλα αν ασχοληθεις με καταβασεις σοβαρα θα σε περιορισει σε δυσκολα μονοπατια το ειδος ποδηλατου...

στην τιμη που κοιτας ενα Scott scale 80 2009 ειναι μια καλη αρχη να αρχισεις το ψαξιμο ... η γεωμετρια για μενα καλυτερη απο specialized για βουνο..

http://www.kassimatisbikes.gr/showprod.php?aa=497

για cube...καλα ειναι λένε... αλλα δεν εχω γνωμη...

Edit :

Αλλα με μια γρηγορη ματια, βλέπω οτι...

και αυτο το cube στα 599

http://www.bike-discount.de/shop/k95/a10840/acid-2009.html

ειναι super!

Edit2 :

http://www.bike-discount.de/shop/k95/a15740/acid.html

και η cube απ οτι βλεπω στο επομενο 2010 acid εχει κανει το σκελετο πιο "ενα κοματι" ( κατεβασε τον οριζοντιο πιο κατω μειωνοντας τις μοιρες και στο πισω τριγωνο)

γενικα εμενα αυτη η φιλοσοφια μ αρεσει οσο το δυνατον πιο "dirt" ο σκελετος, για βουνο παντα..νομιζω στην αναβαση ειναι καλυτερα ετσι...

για αυτο δεν μου εκατσε καλα και το specialized μαλλον... αλλα γουστα ειναι αυτα...

αν δεν δοκιμασεις ενα δυο ποδηλατα να δεις πιο σου ταιριαζει περισσοτερο ...

Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστω

αν και δε ξερω τι χαρακτηριστικα να κοιταζω για να κρινω αν το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο.

Δηλαδη αν τα ειχαμε διπλα διπλα τι θα συγκριναμε ; πως κανουμε για τις καρτες γραφικων ας πουμε....:p

Υ.Γ θα προτιμουσα με δισκοφρενα.Η διαφορα στα υδραυλικα ποια ειναι ; Πχ το specialized hardrock εχει υδραυλικα δισκοφρενα...και εχει περιπου ιδια τιμη με το σκοτ που μου δειξες....πως θα κρινουμε ποιο ειναι καλυτερο ;

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.