Jump to content



Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου


amateur

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα,

Είμαι σε αναζήτηση μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, αλλά επειδή δεν έχω ιδέα από το συγκεκριμένο χώρο θα’θελα μερικές ιδέες και κατευθύνσεις για να μπορέσω να κατασταλάξω ευκολότερα.

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά που θέλω να πληροί είναι τα εξής:

1. το κόστος του να μην υπερβαίνει τα 8.000€

2. να είναι 1600 cc

3. επαρκή αποθηκευτικό χώρο. Να μπορούμε να πηγαίνουμε και κανένα ταξίδι

4. Να μην έχει υπερβολική κατανάλωση

5. Χωρίς πολλά πρόσθετα αξεσουαρ (π.χ. ζάντες, ηχοσυστήματα κτλ)

Τι άλλο πρέπει να λάβει κανείς υπόψη? Π.χ. πόσα χλμ δεν είναι πολλά για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο?

Κλείνοντας, ποια άποψη επικρατεί για τα αυτοκίνητα που έρχονται από Γερμανία.

Α. Άλλοι λένε ότι καλύτερα από Γερμανούς οδηγούς σε γερμανικούς δρόμους αντί για Έλληνες οδηγούς σε ελληνικούς δρόμους και άλλοι λένε ότι δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία.

Β. Επίσης, όσον αφορά το αλάτι, ορισμένοι ισχυρίζονται ότι τα περισσότερα από 5 ετη και πάνω είναι σάπια ενώ άλλοι λένε ότι είναι αμελητέα η επίδραση του αλατιού.

Ποια από τα παραπάνω ισχύει και σε τι βαθμό?

Καλό τριήμερο σε όλους

Φίλε μου η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, ενέχει κάποιο ρίσκο. Βασικά τα χιλιόμετρα που αναγράφουν στο κοντέρ τους πολλά μεταχειρισμένα, δεν είναι τα πραγματικά. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν μεταχειρισμένα που ότι γράφει το κοντέρ, αυτό ισχύει. Προτιμώ να αγοράζω μεταχειρισμένο (καινούργιο μέχρι σήμερα δεν έχω αγοράσει) από κοντινούς φίλους, που γνωρίζω. Στα 1600 κυβικά δύσκολα θα βρεις αυτοκίνητο με λίγα χρόνια στην πλάτη του και χιλιόμετρα. Όσο για την κατανάλωσή του, στην πόλη όσο ελαφρύ πόδι και αν έχεις, η κατανάλωση δε μπορεί να είναι χαμηλή όπως σε ένα 1300άρι. Επίσης ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών (είχα 1800cc αυτοκίνητο) έχει μεγαλύτερα ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας και κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών. Στα χρήματα που θα διαθέσεις για ένα 1600άρη 8ετίας με 10ετίας (γιατί δε νομίζω σε καλή κατάσταση να βρεις σε αυτή την τιμή πιο μικρό σε ηλικία), μπορείς να βρεις ένα 1300άρη που είναι 4ετίας και με τεχνολογία που σου παρέχει καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση σε νορμάλ ρυθμούς οδήγησης. Επίσης τα τέλη κυκλοφορίας μέχρι τα 1350 κυβικά είναι κοντά στα 100 ευρώ, ενώ από 1350 - 1928 είναι κοντά στα 190 ευρώ το χρόνο.

Από Γερμανία αν θυμάμαι καλά δε μπορείς να φέρεις αυτοκίνητο πάνω από 4 χρονών, λόγω αντιρρυπαντικών νόμων. Πράγματι είναι λιγότερο τυρανισμένα, κυρίως λόγω των δρόμων στη Γερμανία που είναι χωρίς λακκούβες και με μεγάλες ευθείες και χωρίς τόσες ανηφόρες όσο οι δικοί μας. Το αλάτι όντως τα καταπονεί τα γερμανικά, όμως δε νομίζω οι ιδιοκτήτες τους να είναι σαν τους Έλληνες, πολλοί εκ των οποίων αμελούν τα αυτοκίνητα σε κάποια πράγματα.

@threadstarter...

δεν εχεις αναφέρει αν θές hatchback sedan ή κάτι αλλο.

Αμαξι απο γερμανία μπορείς να φέρεις ,αλλα λόγω χρημάτων που δίνεις δεν νομίζω να βρεις κάτι αξιόλογο.Εκτος αν το ψαξεις πολυ.

Χωρίς πολλά λογια μπορείς να βρεις corolla 2002-2005 ,citroen c4 3d-5d αναλογα τι σου αρέσει και απο ποιό οικογενειακά nissan primera (δεν θυμαμαι χρονιες..στην 5ετια σιγουρα)

και το τεραστιο απο πλευρας χωρους αποσκευων skoda octavia 2003-2005.

(σαφως και υπάρχουν και άλλα ,αλλα χωρίς να ξερουμε τι περίπου ψαχνεις δεν υπαρχει λόγος να τα απαριθμησουμε όλα.)

περισσοτερα μπορεις να βαλεις στο www.autotriti.gr kai www.car.gr ..και να δεις βαση χρηματων και αλλων χαρακτηριστικων που σε ενδιαφερουν να δεις τι αγοραζεις.

ευχαριστώ για τις πληροφορίες και τις ιδέες

@ NTG

Σωστή η παρατήρηση που έκανες όσον αφορά το τι περίπου ψάχνω.

Το αυτοκίνητο που έχω τώρα είναι ένα Peugeot 106 - 1100 cc.

Εργάζομαι ως χρηματοοικονομικός σύμβουλος, βλέπω συχνά πελάτες και αν μη τι άλλο η πρώτη εικόνα που δίνει δεν είναι η βέλτιστη. Άλλοι θα συμφωνήσουν και άλλοι θα διαφωνήσουν με αυτό κάτι που είναι ολόκληρη κουβέντα και όχι για εδώ.

Αρκετοί άνθρωποι του κύκλου μου λαμβάνοντας υπόψη αυτό αλλά και την ηλικία μου (27 ετών) μου πρότειναν να ρίξω μία ματιά σε audi a3.

Πιστεύω ότι τώρα είμαι πιο ξεκάθαρος για το τι περίπου ψάχνω

Είχα για πολλά χρόνια Golf και ξέρω πάνω κάτω τι γίνεται με τη VAG στην οποία ανήκει και η Audi. Καλό αυτοκίνητο, αξιόπιστο, όμως με ανταλλακτικά και service πολύ ακριβά. Σχετικά με το Α3 οι τιμές όπως θα δεις και στο car.gr ξεκινάνε πάνω από 8.000 ευρώ. Επίσης το 1.6 που είχε βγει πριν περίπου 5 χρόνια είχε τον αναιμικό κινητήρα με τα 105 άλογα. Καλή επιλογή, αρκεί να έχεις συμβιβαστείς με επιδόσεις χαμηλές και κόστος συντήρησης πάνω του μέσου όρους της κατηγορίας.

@ alexgk

Καλημέρα και ευχαριστώ για τις χρήσιμες παρατηρήσεις

Τώρα που υπάρχει μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι περίπου ψάχνω και επειδή φαίνεται ότι είσαι γνώστης του χώρου θα εκτιμούσα αν μου έδινες 2-3 προτάσεις προς τα που να στραφώ είτε αφορά κατασκευάστριες εταιρείες είτε συγκεκριμένα μοντέλα αυτοκινήτων.

Είχα για πολλά χρόνια Golf και ξέρω πάνω κάτω τι γίνεται με τη VAG στην οποία ανήκει και η Audi. Καλό αυτοκίνητο, αξιόπιστο, όμως με ανταλλακτικά και service πολύ ακριβά. Σχετικά με το Α3 οι τιμές όπως θα δεις και στο car.gr ξεκινάνε πάνω από 8.000 ευρώ. Επίσης το 1.6 που είχε βγει πριν περίπου 5 χρόνια είχε τον αναιμικό κινητήρα με τα 105 άλογα. Καλή επιλογή, αρκεί να έχεις συμβιβαστείς με επιδόσεις χαμηλές και κόστος συντήρησης πάνω του μέσου όρους της κατηγορίας.

101 αλογα ηταν αλλα εβγαζε αρκετη ροπη.

ειναι αυτοκινητο 50% πολης 50% για μικρα ταξιδια.

Πλέον δεν προσανατολίζομαι στα Ευρωπαικά αυτοκίνητα. Μόνον το focus θα αγόραζα μεταχειρισμένο στα χρήματα που διαθέτεις. Τα Γαλλικά είναι άνετα, όμως πολλά γεννάνε προβλήματα στα ηλεκτρικά. Ιταλικό είχα και ενώ έχει φθηνά ανταλλακτικά, έχει αξιοπιστία χαμηλή. Ένα yaris που έχω εδώ και δύο χρόνια με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο. Δεν έχει την ποιότητα ενός Γερμανικού στο εσωτερικό του, όμως δεν γεννάει. Η Toyota και αυτή έχει ανταλλακτικά λίγο αλμυρά, όμως έχει μία αξιοπιστία που με έχει ικανοποιήσει 100%. Με 8.000 ευρώ ή focus ή yaris θα αγόραζα (ή corrola αλλά ξεφεύγει στην τιμή). Όμως να ξέρεις πως το μεταχειρισμένο θέλει να έχεις και μία μικρή καβάντσα, για κανένα αμορτισέρ, κανένα συμπλέκτη, τακάκια φρένων. Προσωπικά μεταχειρισμένο το πήρα και δεν έψαξα σε μάντρες, αλλά σε αντιπροσωπείες αυτοκινήτων όπου μπορείς να βρεις αυτοκίνητο καλοσυντηρημένο. Είναι αρκετοί αυτοί που είναι ικανοποιημένοι από τη μάρκα που πήρανε και αγοράζουν μοντέλο της ίδιας μάρκας, ανταλλάσσοντας το "παλιό" τους με τον αντιπρόσωπο. Στη μάντρα, αυτός που την έχει μπορεί να συνεργάζεται με κανένα μηχανικό που κοιτάζει το αυτοκίνητο να το πασαλείψει. Οι σχολές στο χώρο του αυτοκινήτου είναι πολλές (Γαλλική, Ιταλική, Γερμανική, Ιάπωνες, Κορεάτες). Ο καθένας από τις εμπειρίες που έχει κρίνει. Πλέον προτιμώ Γαπωνέζικο είτε είναι toyota, nissan, honda, mazda. Και τα nissan είναι καλά και με φθηνό κόστος συντήρησης, αρκεί να συμβιβαστείς με το κάπως απρόσωπο εσωτερικό του (αυτό το παλιό κλασικό Γιαπωνέζικο). Κοιτώ πλέον την πρακτικότητα φίλε μου.

  • 7 months later...

Καλησπέρα,

Επειδή δε θέλω να ανοίξω νέο νήμα, συνεχίζω με αυτό.

Πριν την αγορά μεταχειρισμένου εν Ελλάδι αυτοκινήτου, πώς μπορεί κάποιος να ελέγξει αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ?

Καλησπέρα,

Επειδή δε θέλω να ανοίξω νέο νήμα, συνεχίζω με αυτό.

Πριν την αγορά μεταχειρισμένου εν Ελλάδι αυτοκινήτου, πώς μπορεί κάποιος να ελέγξει αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ?

ενας απλος και σιγουρος τροπος που μπορω να σκεφτω ειναι να του ζητησεις το τιμολογιο/συμβολαιο αγορας απο τον γερμανο εμπορο.

Δεν μπορείς να δεις τίποτα έτσι, μόνο την ηλικία. Η απάντηση είναι ναι, αλλά και όχι.

Αντιθέτως, αν είναι κάτι πχ σε Toyota και έχει κάνει τα service του όλα κανονικά, έχει το αμάξι μία "καρτέλα" που βρίσκεται, όπου μπορείς να δεις αν τα χιλιόμετρα που έχει τώρα συμβαδίζουν με αυτά που λέει η ιστορικότητά του. Πχ, αν είναι 4 ετών και έχει 60.000 χλμ και η αντιπροσωπεία λέει ότι το τελευταίο service το έκανε πριν ένα χρόνο και είχε 59.000, ε είναι γυρισμένο στάνταρ.

Με τους μαντράδες δεν ξέρεις ποτέ τι παίζει, τα αυτοκίνητα μπορεί να είναι μαγειρεμένα όσο δεν φαντάζεσαι, και υπάρχουν κοντεράδες που αλλάζουν τα χιλιόμετρα και μόνο πολύ έμπειρο μάτι μπορεί να δει την αλλαγή. Αν όμως έχει αλλάξει όλα τα όργανα πχ, δεν μπορεί να δει κανείς τίποτα. Παράδειγμα εγώ στο Clio, επειδή είχε χαλάσει το στροφόμετρο, έπρεπε να αλλάξω όλη τη καντρανιέρα, αλλά εκεί είναι αποθηκευμένα και τα χιλιόμετρα και έτσι το αρνήθηκα. Άλλοι δεν είναι τόσο τίμιοι.

Αν ψάχνεις για μτχ, κοίτα πρώτα τι μπορείς να βρεις από ιδιώτη και έχε στα υπ' οψιν σου ότι δεν είναι ανάγκη να πας σε μάντρα για να κάνεις δόσεις, υπάρχει στις τράπεζες και δάνειο για αυτοκίνητο. Και πάλι το ψάχνεις όσο μπορείς το αμάξι.

Καλησπέρα,

Επειδή δε θέλω να ανοίξω νέο νήμα, συνεχίζω με αυτό.

Πριν την αγορά μεταχειρισμένου εν Ελλάδι αυτοκινήτου, πώς μπορεί κάποιος να ελέγξει αν έχουν πειραχτεί τα χιλιόμετρα που δείχνει το κοντέρ?

Δε μπορεί φίλε μου απ' όσο γνωρίζω. Μόνον κοιτώντας αν το αυτοκίνητο έχει επιδόσεις κοντά σε αυτές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, αν καίει λάδια, αν το μετρήσεις τη συμπίεση και μάλλον αν το δυναμομετρήσης. Επίσης κοιτάς προσεκτικά αν από κάποια φλάντα ή κάποιο σημείο στο μοτέρ "γλύφει" λάδι. Όμως, τα χιλιόμετρα ακόμη και τα μανήσια να είναι, μεγάλο ρόλο παίζει το που και πως γίνανε. Τα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη ταλαιπωρούν περισσότερο το μοτέρ. Ακόμη όμως περισσότερο το ταλαιπωρούν, οδηγοί που αρέσκονται στα "αδειάσματα" ταχυτήτων φλερτάροντας με τις κόκκινες στροφές, ή που αρέσκονται σε γρήγορες αλλαγές ταχύτητων με αρνητικές συνέπειες στο σασμάν. Για αυτό στο μεταχειρισμένο (έχω μια εμπειρία γιατί καινούργιο δεν αγοράζω και στα όλα που αγόρασα είναι μεταχειρισμένα με πολύ ψάξιμο) καλό είναι να γνωρίζεις τον ιδιοκτήτη. Πρόσφατα αγόρασα ένα από μάντρα όπου δε γνώριζα τον ιδιοκτήτη. Το μοτέρ είχε 50.000 χιλιόμετρα, το μοτέρ ήτανε σφιχτό, το ίδιο και το σασμάν του, όμως μου έβγαλε ελατήρια.....Το προηγούμενο το είχα πάρει με 80.000 χιλιόμετρα, από άτομο ψείρα με το αμάξι και μέχρι τις 300.000 χιλιόμετρα δεν έβγαλε τίποτα.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.