sotiris Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2009 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 4, 2009 Έσκασε η μία από τις 2 μπαταρίες του APC 1400 μου και θέλω να αντικαταστήσω και τις 2 μπαταρίες. Χρειάζονται 2 12V 18Ah, αλλά η πιο φτηνή που βρίσκω στο skroutz κάνει 45 euro, όταν για το αυτοκίνητο μπορείς να πάρεις μία 40Ah με κάνα 60 ευρο.Δεν παίζει τίποτα φτηνότερο?Τό 'χει ψάξει κανείς στην "πιάτσα"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 4, 2009 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2009 Τις 18Ah θα τις πληρώσεις... είναι upsάδικες μπαταρίες και δεν παίζουν πολλές στην αγορά...Θα σε πρότεινα λοιπόν να βάλεις 9Αh που θα τις βρεις πολύ φθηνά, λόγο του ότι τις χρησιμοποιούν κατά κόρον (συναγερμοί κτλ)...Επομένως το ups σου θα κρατάει τον μισό περίπου χρόνο, αλλά θα πληρώσεις 15€ για την κάθε μια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 4, 2009 Author #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2009 Ευχαριστώ για την πληροφορία,μάλλον κάτι τέτοιο θα τσιμπήσω!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
noone85 Ιούνιος 5, 2009 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2009 Για να μην ανοίγω νέο θέμα.Έχουμε ένα UPS πχ 600άρι.Μπορούμε να αντικαταστήσουμε την μπαταρία του με 2 ίδιες έχοντάς τες σε σειρά και να έχουμε την διπλάσια αυτονομία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
SirDiman Ιούνιος 5, 2009 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2009 Οχι σε σειρα WARNINGΠαραλληλα εννοεις γιατι αλλιως θα διπλασιασεις την ταση (V) και οχι την ενταση (Ampere) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 5, 2009 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2009 Η σύνδεση πρέπει να είναι παράλληλη και όχι σε σειρά...Εξαρτάται από τον φορτιστή του ups, στα πόσα mA είναι ρυθμισμένος στην φόρτιση και αν μπορεί να αντέξει για πολύ ώρα το φορτίο, καθώς όπως είναι φυσικό ο χρόνος φόρτισης θα διπλασιαστεί... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Ιούνιος 5, 2009 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2009 δεν παίρνω και όρκο..μιας και δεν έχω ανοίξει ότι ups κυκλοφορεί... αλλά 12V-9Amp με 12V-18amp θα πρέπει είναι διαφορετικού σχήματος.Και ίσως και οι επαφές να είναι διαφορετικές και να μην μπορείς να βάλεις τα καλώδια.Αν το έχεις ελέγξει οκ... άπλα μην πας περιχαρής να πάρεις ότι φτηνό βρεις μπροστά σου.(αν είσαι της πατέντας βέβαια.. προχώρα άφοβα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 5, 2009 Author #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2009 Δεν έχω ψωνίσει ακόμα, θα δω τι θα πάρω. Εννοείται ότι θα παίξει πατέντα αν χρειαστεί, τι είμαστε, χαζοαμερικανάκια να βάζουμε APC batteries? Άλλωστε σπίτι μου θα το βάλω Στη χειρότερη βάζω και από αυτοκίνητο να τελειώσουν όλα τα προβλήματά μου, άλλωστε τα APC νομίζω δεν έχουν πρόβλημα στη φόρτιση. Απλά προτιμώ ό,τι κάνω να χωρέσει στο σασί του APC! Link to comment Share on other sites More sharing options...
noone85 Ιούνιος 6, 2009 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Η σύνδεση πρέπει να είναι παράλληλη και όχι σε σειρά...Εξαρτάται από τον φορτιστή του ups, στα πόσα mA είναι ρυθμισμένος στην φόρτιση και αν μπορεί να αντέξει για πολύ ώρα το φορτίο, καθώς όπως είναι φυσικό ο χρόνος φόρτισης θα διπλασιαστεί...Πως μπορώ να το μάθω αυτό φίλε μου;Το UPS μου είναι MGE.Θέλω να αλλάξω την μπαταρία του γιατί δεν κρατάει πλέον, και σκέφτομαι άλλες πιθανές λύσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 6, 2009 #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Θα πρέπει να μετρήσεις την φόρτιση της μπαταρίας με ένα αμπερόμετρο... αν δεν έχεις ιδέα μην ασχοληθείς, απαγορεύεται, γιατί μιλάμε για υψηλές τάσεις οι οποίες είναι θανατηφόρες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Ιούνιος 6, 2009 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Σωτήρη είχες ενδείξει πριν σκάσει?η σκάσει εννοείς απλά το πορτοκαλί LED για replacement?μου άναψε και μέτα μετά από ένα τριήμερο εκτός ρεύματος το UPS αλλά κάνοντας SelfTest έσβησε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιούνιος 6, 2009 #12 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Θα πρέπει να μετρήσεις την φόρτιση της μπαταρίας με ένα αμπερόμετρο... αν δεν έχεις ιδέα μην ασχοληθείς, απαγορεύεται, γιατί μιλάμε για υψηλές τάσεις οι οποίες είναι θανατηφόρες...Από 13,8V μέχρι 14,2V πόσο θανατηφόρο να είναι. : PΕπίσης ο φορτιστής για να δήξει το μάξιμουμ πρέπει η μπαταρία να έχει χονδρικά κάτω από 11V Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 6, 2009 #13 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Από 13,8V μέχρι 14,2V πόσο θανατηφόρο να είναι. : PΕπίσης ο φορτιστής για να δήξει το μάξιμουμ πρέπει η μπαταρία να έχει χονδρικά κάτω από 11Vλολ... δεν εννοώ τα 14V εννοώ τα 220 που έρχονται στην πλακέτα του φορτιστή και μετατρέπονται σε 14 και το ανάποδο... αν δεν ξέρει τι πάει να κάνει στην πλακέτα, θα γίνει BBQ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
noone85 Ιούνιος 6, 2009 #14 Κοινοποίηση Ιούνιος 6, 2009 Και τα 14V με τόσα Amperes που δίνουν είναι επικίνδυνα.Βασικά δεν καταλαβαίνω την απάντησή σου. Πήγαινε στο ερώτημα πως μπορώ να μάθω αν το ups μου αντέξει το παραπάνω φορτίο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Ιούνιος 7, 2009 #15 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2009 Και τα 14V με τόσα Amperes που δίνουν είναι επικίνδυνα.Βασικά δεν καταλαβαίνω την απάντησή σου. Πήγαινε στο ερώτημα πως μπορώ να μάθω αν το ups μου αντέξει το παραπάνω φορτίο;Σημασία δεν έχει πόσα Α μπορεί να δώσει η μπαταρία, αλλά η ωμική αντίσταση του σώματος, οπότε με τόσο μικρή dc τάση θα τσούξει μεν, αλλά δεν παθαίνεις τίποτα...Για να δεις το πόσο φορτίο αντέχει το ups σου βάζεις την μια μπαταρία μετράς το ρεύμα φόρτισης, βάζεις και την δεύτερη και ξαναμετράς... αν το ρεύμα φόρτισης είναι ίδιο, τότε έχει περιοριστή, οπότε το συνολικό διαιρείται δια του δυο σε κάθε μπαταρία, οπότε αυξάνει ο χρόνος φόρτισης... αν στον κανονικό χρόνο φόρτισης, ο φορτιστής ζεσταίνεται υπερβολικά, τότε στον διπλάσιο βγαίνει τελείως εκτός προδιαγραφών, οπότε έχει περισσότερες πιθανότητες κάποιο εξάρτημα του να χαλάσει... ορισμένοι φορτιστές έχουν επιλογέα για το ρεύμα φόρτισης ή το ρυθμίζουν αυτόματα ανάλογα με το φορτίο (δεν μιλάω για τα ups, μιλάω γενικά)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Ιούνιος 7, 2009 #16 Κοινοποίηση Ιούνιος 7, 2009 για να πάθεις ζημιά ρόλο παίζει το γινόμενο έντασης τάσης και χρόνου έκθεσης και mA μπορούν να σκοτώσουν και mV μπορούν....η αντίσταση το σώματος είναι πάνω κάτω σταθερή,από άνρωπο σε άνθρωπο, και εξαρτάται από το %λίπος,το πάχος και την υγρασία του δέρματοςκαι τη διαδρομή εντός σώματος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Ιούνιος 8, 2009 Author #17 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2009 Σωτήρη είχες ενδείξει πριν σκάσει?η σκάσει εννοείς απλά το πορτοκαλί LED για replacement? μου άναψε και μέτα μετά από ένα τριήμερο εκτός ρεύματος το UPS αλλά κάνοντας SelfTest έσβησε. Είχε κάτι ενδείξεις κατά καιρούς αλλά βαριόμουνα να το λύσω. Το κυριότερο είναι ότι όταν έπεφτε το ρεύμα ψόφαγε σχεδόν αμέσως (από τις 5 γραμμές μπαταρία έπεφτε στις 2). Επίσης δυσκολευόταν στη φόρτιση. Βέβαια ο λόγος που αποφάσισα να το λύσω είναι ότι άρχισε να βρωμάει (είχε σκάσει τελικά η μία μπαταρία), καμία σχέση δηλ. με ενδείξεις Οι μπαταρίες πάντως είναι εν σειρά στο APC, οπότε θέλει 24V. Ψάχνω να βρω καμιά φτηνή με κάνα 25άρι έουρος με μεγάλη χωρητικότητα (15+ Ah) να τσιμπήσω κάνα 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Ιούνιος 8, 2009 #18 Κοινοποίηση Ιούνιος 8, 2009 υποβιβάζεις την ασφάλεια του συστήματος σου έχεις ένα καλό και αξιόπιστο(?) UPS Και θέλεις ντε και καλά να το φορτώσεις με δευτεράντζες μπαταρίες....but why???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.