JaguarOne Ιούνιος 5, 2009 #41 Ιούνιος 5, 2009 δεν είναι το ίδιο. ένα s/w (ειδικά custom) σπάνια μένει "όπως είναι" από την στιγμή που παράχθηκε/παραδόθηκε. Δες πχ πόσο development έχει πέσει στα winxp από την στιγμή που βγήκανε χωρίς απαραίτητα να περιλαμβάνω τα security fixes.όπως και να έχει βγαίνει λίγο ΟΤ μιας και το θέμα είναι για τα καταστήματα
dunkel_Stern Ιούνιος 5, 2009 #42 Ιούνιος 5, 2009 είναι δεδομένο πως ένα μαγαζάκι που πουλάει μονο hard δεν θα την παλέψει για πολύ......αλλα k το άλλο, μετά από 500αλλαγές που έκανα στο pc μου είχα κατάληξη σε μια μακαρονάδα από καλώδια, επειδή είχα k μεγάλη πίεση με δουλειά αποφάσισα πως δεν "μαμιετε" να πάω σε κανένα μαγαζάκι, πρόσφερα 40-50E για να μου κάνει το cable managment (1-2 ώρες max υπόθεση) k μιλάμε για λεφτά από τον αέρα...λοιπόν πέρασα από 10 με 12 μαγαζάκια k κανένας δεν δέχτηκε......η φάση πια είναι?.. ΤΑ "ΜΟΥΛΤΙΡΑΜΑ" k ας πήρα το pc από το πλαίσιο (στο πλαίσιο δεν πρόλαβα να ρωτήσω) ΜΕ 30E ΔΕΧΤΗΚΑΝ!!! τελικά την έκανα μονος μου σε 1,5 ώρα τελειωσα!τα 10 μαγαζιά δεν μπορούν να θεωρηθούν με την καμια πως είναι περίπτωση, είναι κανόνας πλέον, θέλουν φράγκα χωρίς να κάνουν tpt k ας είναι σε λούκι. εγώ δεν ξανά ασχολούμαι με μικρομαγαζάτορες, άμα δεν θέλουν να σωθούν εμενα δεν μου πέφτει λόγος
Petrossortep Ιούνιος 5, 2009 #43 Ιούνιος 5, 2009 Την κάρτα γραφικών της υπογραφής μου την πήρα 335 ευρώ, όταν στις γνωστές αλυσίδες έκανε 400. Και οι τύποι με άφησαν άφωνο με τον επαγγελματισμό τους. Ο κυριότερος λόγος που τα μικρά μαγαζιά δεν είναι η πρώτη μου προτίμηση είναι το 10ήμερο+ που χρειάζεται η διαδικασία του rma. Μια που λέμε για μεγάλες αλυσίδες και τιμές ειδικά το Πλαίσιο είναι εξαιρετικό αν αγοράζεις ολόκληρο το σύστημα. Τι e-shops και λαλακίες. Κουτί μου το άφησε 85€ από 145€. Κάρτα γραφικών γύρω στα 200€ από 260Ε(e-shop μια αντίστοιχη είχε 245€ αν θυμάμαι καλά). Μητρική κάτι αντίστοιχο και γενικά είχα γενναίες μειώσεις σε όλα τα παρτς. Μόνο πρόβλημα σε αυτές τις αλυσίδες οι πωλητές. Επειδή το έχτισα το καινούργιο σύστημα σε μια μέρα πήρα κάποιες αποφάσεις βιαστικά. Ζήτησα ας πούμε να μου βρει μια ψύκτρα αθόρυβη για τον ι7 και με πήγε στην nexus των 45€ που είναι για home cinema. Άριστη στον θόρυβο, αλλά μέτρια σε ψύξη και φυσικά ακριβή. Επίτηδες το έκανε; Δεν ξέρω ειλικρινά. Γιατί ο ίδιος μου είπε και για τις μνήμες ότι ο ι7 δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένο τύπο(π.χ. 1066) αλλά παίρνει όσο πάει γιατί δεν ισχύουν λέει τα περί fsb για το μοντέλο αυτό αλλά το νέο σύστημα με τα megatransfers.:slap: Είχε μπλέξει τα μπούτια του. Ευτυχώς που εκεί δεν τον άκουσα.
dunkel_Stern Ιούνιος 5, 2009 #44 Ιούνιος 5, 2009 Μια που λέμε για μεγάλες αλυσίδες και τιμές ειδικά το Πλαίσιο είναι εξαιρετικό αν Γιατί ο ίδιος μου είπε και για τις μνήμες ότι ο ι7 δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένο τύπο(π.χ. 1066) αλλά παίρνει όσο πάει γιατί δεν ισχύουν λέει τα περί fsb για το μοντέλο αυτό αλλά το νέο σύστημα με τα megatransfers.:slap: wtf? μπορείς να δώσεις μια επεξήγηση στο τι προσπαθούσε να πει? δεν κατάλαβα μια Edit: ΤΟ ΒΡΉΚΑ!! δεν έλεγε για τον i7 (μπερδεύτηκε) μιλούσε για κβαντικό υπολογιστή.. δίκιο είχε, εσέι δεν κατάλαβες... άσχετε... :P:P:P:P:P:P
Κοπρίτης Ιούνιος 5, 2009 #45 Ιούνιος 5, 2009 Πώς ακριβώς θα ενημερωθεί κάποιος που θέλει για πρώτη φορά να αγοράσει πισί για να μάθει 5 πράματα ;;;Πώς θα ενημερωθεί ένα παιδί αν δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ του πισί ;;;Πώς θα πάει ο μπαμπάς ή η μαμά να αγοράσουν πισί στο παιδί τους όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το ποντίκι από ένα σιντί ;;;MHN ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ τους καταναλωτές συνέχεια...Και οι πωλητές/μικρομαγαζάτορες έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μιλήσουν μαζί τους, να καταλάβουν τις ανάγκες τους και να προτείνουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα και ΟΧΙ το ακριβότερο ή ότι είναι καλύτερο για την δική του τσέπη...Ο πωλητής καμία υποχρέωση δεν έχει, θέλει δύο πράγματα: 1) μέγιστο κέρδος 2) να διώξει το παλιό το στοκ, άρα αν σε δουν ότι δε ξέρεις, θα φύγεις με ATi 9700 αγορασμένη στα 250ευρώ.Κωστα δεν ειναι παντου ετσιοπως λεει και ο dpolalφυσικα και ο πωλήτης εχει καθηκον να κανει διερευνιση αναγκωνκαι ενδεχομενως να εξηγησει και 2-3 βασικα πραγματακιακαι πιθανοτατα να προσπαθησει και να μεταπεισει τον πελατη για καποια χαζη αγορα που του 'χει καρφωθει στο κεφαλιμ'αυτον τον τροπο πιστευω οτι κερδιζεις την εμπιστοσυνη του γιατι του δειχνεις οτι δεν ειναι για αυτον μονο ενα "πορτοφολι"και πιθανοτατα μακροπροθεσμα θα βγει διπλα κερδισμενοςγιατι ο πελατης αυτος θα του ξαναρθει και πιθανον να αναπτυχθει μια πολυ υγιης σχεση πελατη-πωλητηΤο προβλημα ειναι οτι σημεραοι μεν μικροι κανουν τα παντα προκειμενου να επιβιωσουν (μεταξυ των οποιων σιγουρα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα και κατακριτεες περιπτωσεις)και να αντεξουν στον εντονο ανταγωνισμο που εχουν επιβαλλει οι μεγαλοιοι οποιοι με τη σειρα τους προσλαμβανουν απλα εντολοδοχους κουβαλητες και οχι πωλητεςμιας τους βρισκουν πιο φτηνους και ταιριαζουν με τη λογικη των μαγαζιων στυλ supermarket.ελα ομως που στο τελος, σαν πελατης δεν γινεται τελικα να εχεις και εξειδικευμενο και προθυμο προσωπικο αλλα και να απολαμβανεις τιμες supermarket...οποτε κανεις την επιλογη σου ή το ριχνεις στο διαβασμα και στα e-shopsδυστυχως.-
dimi80 Ιούνιος 5, 2009 #46 Ιούνιος 5, 2009 Μη ξεχνάτε πως η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν έχουνε τη παραμικρή ιδέα από υπολογιστές. Άρα το θέμα είναι όχι το πόσο θα πάρουνε κάτι αλλά το τι θα πάρουνε. Κι εκεί είναι που πατάνε οι περισσότερες εταιρείες και φυσικά κάτι παραπάνω τα μικρομάγαζα. Η αντίληψη κάποιου πως σ’ ένα μικρομάγαζο θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση και προσωπική επαφή σίγουρα ισχύει όταν όμως ο πωλητής είναι σωστός επαγγελματίας. Το ερώτημα μου είναι περισσότερο πόσοι από τους ‘’σχετικούς’’ έχουν αγοράσει έναν υπολογιστή βάση των πραγματικών αναγκών τους και όχι λόγω της ονομαζόμενης καταναλωτικής μανίας; Αλλά σίγουρα ξεφεύγω εδώ από το θέμα.
sofos1990 Ιούνιος 5, 2009 #47 Ιούνιος 5, 2009 Παντού σε όλους τυς χώρους υπάρχουν οι σωστοί επαγγελματίες και τα λαμόγια...Το θέμα είναι να είμαστε ενημερωμένοι και να ξέρουμε τι θέλουμε έτσι ώστε να αποφεύγουμε τέτοιες περιπτώσεις....ναι η καταναλωτική μανία είναι γεγονός.....τουλάχιστον από εδώ μέσα όσοι παίρνουν κάτι που δεν τους χρειάζεται ξέρουν ότι έχουν κάνει λάθος, απλά το παίρνουν για να κάνουν την κ@..@ τους.Προσωπικά το ότι δεν ψωνίζω hw μεγάλης αξίας από μικρά καταστήματα έχει να κάνει μόνο και μόνο λόγω τυχόν βλάβης.....τα μεγάλης αξίας τα παίρνω από πλαισιο γιατί ξέρω πως οποιαδήποτε στιγμή πάθει κάτι οτιδήποτε σε 2 μέρες είτε θα έχω την αντικατάστασή του είτε θα μπορέσω να πάρω κάτι άλλο....ενώ στα μικρά καταστήματα ίσως να κάνω και κανά μήνα με το rma(δεν ξέρω υποθετικά το λέω).
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.