Jump to content



Αισχροκερδια Τοπικων μαγαζιων πληροφορικης


nick-firestorm

Recommended Posts

δεν είναι το ίδιο. ένα s/w (ειδικά custom) σπάνια μένει "όπως είναι" από την στιγμή που παράχθηκε/παραδόθηκε. Δες πχ πόσο development έχει πέσει στα winxp από την στιγμή που βγήκανε χωρίς απαραίτητα να περιλαμβάνω τα security fixes.

όπως και να έχει βγαίνει λίγο ΟΤ μιας και το θέμα είναι για τα καταστήματα

  • Replies 46
  • Created
  • Last Reply

είναι δεδομένο πως ένα μαγαζάκι που πουλάει μονο hard δεν θα την παλέψει για πολύ...

...αλλα k το άλλο, μετά από 500αλλαγές που έκανα στο pc μου είχα κατάληξη σε μια μακαρονάδα από καλώδια, επειδή είχα k μεγάλη πίεση με δουλειά αποφάσισα πως δεν "μαμιετε" να πάω σε κανένα μαγαζάκι, πρόσφερα 40-50E για να μου κάνει το cable managment (1-2 ώρες max υπόθεση) k μιλάμε για λεφτά από τον αέρα...

λοιπόν πέρασα από 10 με 12 μαγαζάκια k κανένας δεν δέχτηκε...

...η φάση πια είναι?.. ΤΑ "ΜΟΥΛΤΙΡΑΜΑ" k ας πήρα το pc από το πλαίσιο (στο πλαίσιο δεν πρόλαβα να ρωτήσω) ΜΕ 30E ΔΕΧΤΗΚΑΝ!!!

τελικά την έκανα μονος μου σε 1,5 ώρα τελειωσα!

τα 10 μαγαζιά δεν μπορούν να θεωρηθούν με την καμια πως είναι περίπτωση, είναι κανόνας πλέον, θέλουν φράγκα χωρίς να κάνουν tpt k ας είναι σε λούκι. εγώ δεν ξανά ασχολούμαι με μικρομαγαζάτορες, άμα δεν θέλουν να σωθούν εμενα δεν μου πέφτει λόγος

Την κάρτα γραφικών της υπογραφής μου την πήρα 335 ευρώ, όταν στις γνωστές αλυσίδες έκανε 400. Και οι τύποι με άφησαν άφωνο με τον επαγγελματισμό τους.

Ο κυριότερος λόγος που τα μικρά μαγαζιά δεν είναι η πρώτη μου προτίμηση είναι το 10ήμερο+ που χρειάζεται η διαδικασία του rma.

Μια που λέμε για μεγάλες αλυσίδες και τιμές ειδικά το Πλαίσιο είναι εξαιρετικό αν αγοράζεις ολόκληρο το σύστημα.

Τι e-shops και λαλακίες.

Κουτί μου το άφησε 85€ από 145€. Κάρτα γραφικών γύρω στα 200€ από 260Ε(e-shop μια αντίστοιχη είχε 245€ αν θυμάμαι καλά). Μητρική κάτι αντίστοιχο και γενικά είχα γενναίες μειώσεις σε όλα τα παρτς.

Μόνο πρόβλημα σε αυτές τις αλυσίδες οι πωλητές. Επειδή το έχτισα το καινούργιο σύστημα σε μια μέρα πήρα κάποιες αποφάσεις βιαστικά. Ζήτησα ας πούμε να μου βρει μια ψύκτρα αθόρυβη για τον ι7 και με πήγε στην nexus των 45€ που είναι για home cinema. Άριστη στον θόρυβο, αλλά μέτρια σε ψύξη και φυσικά ακριβή. Επίτηδες το έκανε; Δεν ξέρω ειλικρινά. Γιατί ο ίδιος μου είπε και για τις μνήμες ότι ο ι7 δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένο τύπο(π.χ. 1066) αλλά παίρνει όσο πάει γιατί δεν ισχύουν λέει τα περί fsb για το μοντέλο αυτό αλλά το νέο σύστημα με τα megatransfers.:slap::slap:

Είχε μπλέξει τα μπούτια του. Ευτυχώς που εκεί δεν τον άκουσα.

Μια που λέμε για μεγάλες αλυσίδες και τιμές ειδικά το Πλαίσιο είναι εξαιρετικό αν Γιατί ο ίδιος μου είπε και για τις μνήμες ότι ο ι7 δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένο τύπο(π.χ. 1066) αλλά παίρνει όσο πάει γιατί δεν ισχύουν λέει τα περί fsb για το μοντέλο αυτό αλλά το νέο σύστημα με τα megatransfers.:slap::slap:

wtf? μπορείς να δώσεις μια επεξήγηση στο τι προσπαθούσε να πει? δεν κατάλαβα μια

Edit: ΤΟ ΒΡΉΚΑ!! δεν έλεγε για τον i7 (μπερδεύτηκε) μιλούσε για κβαντικό υπολογιστή.. δίκιο είχε, εσέι δεν κατάλαβες... άσχετε...

:p:P:P:P:P:P:P

Πώς ακριβώς θα ενημερωθεί κάποιος που θέλει για πρώτη φορά να αγοράσει πισί για να μάθει 5 πράματα ;;;

Πώς θα ενημερωθεί ένα παιδί αν δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ του πισί ;;;

Πώς θα πάει ο μπαμπάς ή η μαμά να αγοράσουν πισί στο παιδί τους όταν δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το ποντίκι από ένα σιντί ;;;

MHN ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ τους καταναλωτές συνέχεια...

Και οι πωλητές/μικρομαγαζάτορες έχουν ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να μιλήσουν μαζί τους, να καταλάβουν τις ανάγκες τους και να προτείνουν αυτό που τους ταιριάζει καλύτερα και ΟΧΙ το ακριβότερο ή ότι είναι καλύτερο για την δική του τσέπη...

Ο πωλητής καμία υποχρέωση δεν έχει, θέλει δύο πράγματα: 1) μέγιστο κέρδος 2) να διώξει το παλιό το στοκ, άρα αν σε δουν ότι δε ξέρεις, θα φύγεις με ATi 9700 αγορασμένη στα 250ευρώ.

Κωστα δεν ειναι παντου ετσι

οπως λεει και ο dpolal

φυσικα και ο πωλήτης εχει καθηκον να κανει διερευνιση αναγκων

και ενδεχομενως να εξηγησει και 2-3 βασικα πραγματακια

και πιθανοτατα να προσπαθησει και να μεταπεισει τον πελατη

για καποια χαζη αγορα που του 'χει καρφωθει στο κεφαλι

μ'αυτον τον τροπο πιστευω οτι κερδιζεις την εμπιστοσυνη του

γιατι του δειχνεις οτι δεν ειναι για αυτον μονο ενα "πορτοφολι"

και πιθανοτατα μακροπροθεσμα θα βγει διπλα κερδισμενος

γιατι ο πελατης αυτος θα του ξαναρθει και πιθανον να αναπτυχθει μια πολυ υγιης σχεση πελατη-πωλητη

Το προβλημα ειναι οτι σημερα

οι μεν μικροι κανουν τα παντα προκειμενου να επιβιωσουν

(μεταξυ των οποιων σιγουρα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα και κατακριτεες περιπτωσεις)

και να αντεξουν στον εντονο ανταγωνισμο που εχουν επιβαλλει οι μεγαλοι

οι οποιοι με τη σειρα τους προσλαμβανουν απλα εντολοδοχους κουβαλητες και οχι πωλητες

μιας τους βρισκουν πιο φτηνους και ταιριαζουν με τη λογικη των μαγαζιων στυλ supermarket.

ελα ομως που στο τελος, σαν πελατης δεν γινεται τελικα να εχεις και εξειδικευμενο και προθυμο προσωπικο

αλλα και να απολαμβανεις τιμες supermarket...

οποτε κανεις την επιλογη σου ή το ριχνεις στο διαβασμα και στα e-shops

δυστυχως.-

Μη ξεχνάτε πως η πλειοψηφία των καταναλωτών δεν έχουνε τη παραμικρή ιδέα από υπολογιστές. Άρα το θέμα είναι όχι το πόσο θα πάρουνε κάτι αλλά το τι θα πάρουνε. Κι εκεί είναι που πατάνε οι περισσότερες εταιρείες και φυσικά κάτι παραπάνω τα μικρομάγαζα. Η αντίληψη κάποιου πως σ’ ένα μικρομάγαζο θα έχεις καλύτερη αντιμετώπιση και προσωπική επαφή σίγουρα ισχύει όταν όμως ο πωλητής είναι σωστός επαγγελματίας.

Το ερώτημα μου είναι περισσότερο πόσοι από τους ‘’σχετικούς’’ έχουν αγοράσει έναν υπολογιστή βάση των πραγματικών αναγκών τους και όχι λόγω της ονομαζόμενης καταναλωτικής μανίας; ;)

Αλλά σίγουρα ξεφεύγω εδώ από το θέμα.

Παντού σε όλους τυς χώρους υπάρχουν οι σωστοί επαγγελματίες και τα λαμόγια...Το θέμα είναι να είμαστε ενημερωμένοι και να ξέρουμε τι θέλουμε έτσι ώστε να αποφεύγουμε τέτοιες περιπτώσεις....ναι η καταναλωτική μανία είναι γεγονός.....τουλάχιστον από εδώ μέσα όσοι παίρνουν κάτι που δεν τους χρειάζεται ξέρουν ότι έχουν κάνει λάθος, απλά το παίρνουν για να κάνουν την κ@..@ τους.

Προσωπικά το ότι δεν ψωνίζω hw μεγάλης αξίας από μικρά καταστήματα έχει να κάνει μόνο και μόνο λόγω τυχόν βλάβης.....τα μεγάλης αξίας τα παίρνω από πλαισιο γιατί ξέρω πως οποιαδήποτε στιγμή πάθει κάτι οτιδήποτε σε 2 μέρες είτε θα έχω την αντικατάστασή του είτε θα μπορέσω να πάρω κάτι άλλο....ενώ στα μικρά καταστήματα ίσως να κάνω και κανά μήνα με το rma(δεν ξέρω υποθετικά το λέω).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.