Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Εμ ναι αυτοί πάνε ανάποδα. Στο Crysis 2 DX10 στο Crysis 3 DX9 κτλ.

Αλλά δεν φταίνε μόνο αυτοί, το DirectX δεν είναι και ότι καλύτερο υπάρχει.

Βασικά η Crytek ΔΕΝ έχει αποπειραθεί καν να γράψει game σε DirectX 11.

Πως τους βγήκε σκάρτο δηλαδή ?

Όπως εγω μπορώ να πω "οι Lamborghini οδηγικά είναι γτπ" δίχως να έχω οδηγήσει μια ?

Όταν αποσυρθούνε οι μαμημένες DX9 only κονσόλες θα δούμε ξανά game της προκοπής με όλη την σημασία της λέξης.

Πρός το παρών έχουμε DX9 games με DX11 sticker ( δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά το DirectX 10 το έφαγε ξαφνικά η μαρμάγκα... ατυχής προσπάθεια προώθησης του DX11 μέσω των λιγοστών games που έχουνε βγεί ? :p )

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply

Αthanasios2104 το nickname για friend request :T:

μπήκα 2 λεπτά (ακόμη τα κουμπιά δεν ξέρω) και δεν μπορώ να το πω αντιπαθητικό... ειδικά τα παλικάρια στην ομάδα ένιωθαν και πηγαίναμε μαζί. Βέβαια ήταν ένας τυπάς (όχι cheat, απλώς μεγάλο rank) με ένα gantling-ή-κάτι-τέτοιο που με έκανε καινούργιο :D

---

Επίσης δοκίμασα και το Graphics Advanced Tool 1.7, άλλα δυστυχώς δεν δουλεύει με το patch 1.8.

Έβαλα manually τις εξής εντολές στο system.cfg, τώρα αν τις έβαλα σωστά δεν ξέρω - πάντως blur & intro δεν έχω ;)

FPS παίζω 55-60 (vsync on), άλλα όπως είπα δεν έπαιξα σχεδόν καθόλου

sys_spec_shading=3

sys_spec_gameeffects=3

sys_spec_objectdetail=3

sys_spec_particles=3

sys_spec_physics=3

sys_spec_postprocessing=3

sys_spec_shadows=3

sys_spec_sound=3

sys_spec_texture=3

sys_spec_water=3

g_skipIntro = 1

cl_fov = 75

pl_movement.power_sprint_targetFov = 75

i_mouse_accel = 0

i_mouse_accel_max = 100

i_mouse_smooth = 0

r_motionblur = 0

g_radialBlur = 1

cl_zoomToggle = 0

r_UseEdgeAA = 3

r_TexMaxAnisotropy = 16

r_PostMSAA = 2

cl_crouchtoggle = 0

r_ColorGrading = 1

r_SSAO = 1

r_VSync = 1

e_shadows = 1

g_enableInitialLoginScreen = 0

r_HDRBloomMul = 1

r_HDRBrightLevel = 1

r_MultiGPU = 0

g_useHitSoundFeedback = 0

sys_MaxFps=120

r_DrawNearFoV = 75

Βασικά η Crytek ΔΕΝ έχει αποπειραθεί καν να γράψει game σε DirectX 11.

Πως τους βγήκε σκάρτο δηλαδή ?

Όπως εγω μπορώ να πω "οι Lamborghini οδηγικά είναι γτπ" δίχως να έχω οδηγήσει μια ?

Όταν αποσυρθούνε οι μαμημένες DX9 only κονσόλες θα δούμε ξανά game της προκοπής με όλη την σημασία της λέξης.

Πρός το παρών έχουμε DX9 games με DX11 sticker ( δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε, αλλά το DirectX 10 το έφαγε ξαφνικά η μαρμάγκα... ατυχής προσπάθεια προώθησης του DX11 μέσω των λιγοστών games που έχουνε βγεί ? :p )

Γενικά μιλάω πως οι game developers δεν πολυ-συμπαθούν το DirectX development.

Γενικά μιλάω πως οι game developers δεν πολυ-συμπαθούν το DirectX development.

Από που προκύπτει αυτό ?

Το 80% των τίτλων ( δεν μετράμε μικρούς τίτλους ερασιτεχνών, και κάτι κινέζικα games που έχουνε στο steam shop :p ) είναι DirectX.

Το αντίπαλο στρατόπεδο, το OpenGL τρώει ένα 20%.

Αφού δεν θέλουνε το DirectX γιατί δεν βλέπουμε περισσότερους τίτλους σε OpenGL πλήν αυτών της id Software ελέω J. Carmack ?

Αυτή η ράδιο αρβύλα από πού ξεκίνησε πριν λίγο καιρό ?

Ποιός έκανε τις δηλώσεις ? Για ποιό λόγο ?

Ποιοί βγήκανε από τους game developers να την υποστηρίξει ?

Αυτό το ανέκδοτο με το DirectX έχει καταντήσει σαν την καραμέλα με τους AMD που καίγονταν από την ζέστη ( ναι, μια σειρά είχε ένα θέμα... πριν τόσα χρόνια, και ο κόσμος κόλλησε την ετικέτα για χρόνια και σε προϊόντα που ήταν super )

Δεν είναι ράδιο αρβύλα. Από δηλώσεις κάποιων game developers ξεκίνησε, ψάξτο λίγο αν θέλεις.

Αλλά ας μην κολλήσουμε εκεί, το να βγάζουν μελλοντικό patch για DX11 support μου κάνει για κίνηση στρατηγικής όπως και με τα πολλαπλά patch για λόγους είτε εν μέρη την καταπολέμιση της πειρατείας είτε για να κρατάνε το ενδιαφέρον.

Απλά έχουν καταντήσει λίγο κουραστικά αυτά.

Δεν είναι ράδιο αρβύλα. Από δηλώσεις κάποιων game developers ξεκίνησε, ψάξτο λίγο αν θέλεις.

Nope.

Η AMD το ξεκίνησε.

Αλλά ουδεμία σημασία έχει. Το ζουμί είναι αλλού, παρακάτω:

Αλλά ας μην κολλήσουμε εκεί, το να βγάζουν μελλοντικό patch για DX11 support μου κάνει για κίνηση στρατηγικής όπως και με τα πολλαπλά patch για λόγους είτε εν μέρη την καταπολέμιση της πειρατείας είτε για να κρατάνε το ενδιαφέρον.

Απλά έχουν καταντήσει λίγο κουραστικά αυτά.

Το θέμα δεν είναι σε τι μορφή βγαίνουνε, αλλά τι είναι και τι κάνουνε.

Κανένα από τα υπάρχοντα "DirectX 11" games δεν χρησιμοποιούνε ούτε καν 5% των δυνατοτήτων του DX11.

Ούτε καν το DX10 δεν αξιοποιούνε κατά 80%.

Ότι έχουνε κάνει μέχρι στιγμής, βγαίνει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με πολύ κοντινές επιδόσεις και με DirectX 9.

Μα φυσικά στα DX11 games δεν βάζουνε DX10 path, και ρίχνουνε και το DirectX 9 επίτηδες ( το Dirt 2 δεν έκανε disable τα soft shadows δίχως λόγο στο DX9 αν θυμάμαι καλά ? :D ).

Έχουνε δηλαδή μια Ferrari 458 Italia, βάζουνε το launch control, γκαζώνουνε, και με την εκκίνηση με το που πιάνει τα 30km/h αφήνουνε το γκάζι...

Και το δούλεμα πάει σύννεφο ( τερμάτισε παιδιά η Ferrari 458, θέλουμε γρηγορότερη και καλύτερη... ααα, και με το launch control στο πάτημα του κουμπιού να κλείνουνε και τα παράθυρα αυτόματα please :slap: )

Δεν διαφωνώ. Δεν χρησιμοποιούν όμως τις δυνατότητες του DirectX γιατί απλά είναι δύσκολο στον προγραμματισμό του ή επειδή βαριούνται; Δεν νομίζω να βαριούνται τόσο.

Αλλά το θέμα είναι πως ένα παιχνίδι σαν το Crysis 2, όταν δεν αρέσει σε κάποιον και νομίζει πως μερικά DirectX 11 features θα το κάνουν να δείχνει πολύ καλύτερο είναι λάθος.

Όταν τα textures είναι low resolution τα οποία τα βλέπεις και :wall: τι να σου κάνει το DX11;

Δεν διαφωνώ. Δεν χρησιμοποιούν όμως τις δυνατότητες του DirectX γιατί απλά είναι δύσκολο στον προγραμματισμό του ή επειδή βαριούνται; Δεν νομίζω να βαριούνται τόσο.

Business 101:

Γιατί να πουλήσεις κάτι που μπορείς να το πουλήσεις, 2 και 3 και 4 φορές.

Γιατί να κάνεις τριπλή δουλειά, αντί να κάνεις μια και να βγάλεις 3 με 5% κόπο παραπάνω. ( pure DirectX 9 base, low resolution textures γιατί οι χαζοκονσόλες δεν μπορούνε πιο καλές, τσούπ, να το και το PC release )

Το αφεντικό θέλει 2 games σε 1 χρόνο, όταν κανονικά χρειάζεσαι 3 χρόνια για ΕΝΑ καλό game.

Ο publisher που έκανες μεγάλη συμφωνία μαζί του, σου λέει τώρα, θέλω 3 games φέτος, όχι 1, ούτε 2.

Τι κάνεις ? Προχειροδουλειές.

Όταν το αφεντικό λέει jump, ρωτάς how high ( έτσι καταντήσαμε δυστυχώς ).

Αλλά το θέμα είναι πως ένα παιχνίδι σαν το Crysis 2, όταν δεν αρέσει σε κάποιον και νομίζει πως μερικά DirectX 11 features θα το κάνουν να δείχνει πολύ καλύτερο είναι λάθος.

Όταν τα textures είναι low resolution τα οποία τα βλέπεις και :wall: τι να σου κάνει το DX11;

Αυτό εννοείται.

Κανένα DX κανένα OpenGL τίποτα δεν κάνει θαύματα.

Μια κακή υφή ή θολή υφή, δεν φτιάχνει με κανένα κώδικα.

Για αυτό λέμε, σοβαρή δουλειά σε όλα.

Δεν φτιάχνεις Ferrari και βάζεις ταμπούρα.

Καλή ιδέα & gameplay, καλές υφές, καλό AI, καλή engine/κώδικας = καλό game.

Το κακό είναι ότι δεν κάνουνε τίποτα από όλα αυτά.

Updated graphics tool συμβατό με 1.8: Crysis 2 Configuration Tool 5.2

Campaign δεν έπαιξα ακόμη, άλλα το MP το έχω λιώσει, παραδίδω ήδη μαθήματα, ειδικά τώρα που ρύθμισα g500 + nostromo :dirol: .

Tο κόλλημα οφείλεται στο ότι το Crash Site μου θύμισε το HQ στο cod4 (99% HQ έπαιζα γιατί είχε teamplay), ωραίο επίσης το CTF!

Cheaters που γινότανε ντόρος δεν έχω πετύχει ως τώρα, άλλωστε με το Kick vote πλέον τρώνε σουτ με τη μία (από ότι διαβάζω).

Το ΜΟΝΟ πρόβλημα που έχω είναι όταν γίνονται εκρήξεις και όταν πεθαίνω, μαυρίζει η οθόνη :wassat: . Λέτε να φταίει που έχω βάλει τα-πάντα-όλα στο full ;

Δεν είναι ράδιο αρβύλα. Από δηλώσεις κάποιων game developers ξεκίνησε, ψάξτο λίγο αν θέλεις.

Αλλά ας μην κολλήσουμε εκεί, το να βγάζουν μελλοντικό patch για DX11 support μου κάνει για κίνηση στρατηγικής όπως και με τα πολλαπλά patch για λόγους είτε εν μέρη την καταπολέμιση της πειρατείας είτε για να κρατάνε το ενδιαφέρον.

Απλά έχουν καταντήσει λίγο κουραστικά αυτά.

Δυστυχώς πολλοί μπερδεύουν τα πρωτόκολλα γραφικών με τα ίδια τα γραφικά.

Είναι αλήθεια πώς το dx 11(ειδικά με το direct compute) θα επέτρεπε στους developers να γράψουν απίστευτα πολυπλοκότερο κώδικα χωρίς περιορισμούς (shaders, physics, κτλ.).

Να μας πει μόνο κάποιος "ειδικός" τί frame rate θα είχαμε τότε, όταν με το dx9 crysis 2 βλέπεις βουτιές προς την περιοχή των 30fps ακόμα και με σχετικά καλές νέες κάρτες(π.χ. 6870).

Σχετικά με το κατά πόσο το directx ως εξειδικευμένο πρωτόκολλο γραφικών χαντακώνει το πισί είχε πει κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα ένας υπεύθυνος της AMD. Και πρότεινε να φύγουμε από τα API γραφικών και να προγραμματίζουμε απευθείας την GPU μέσω κάποιου API GPGPU με υποστήριξη για όλες τις εξειδικευμένες εντολές γραφικών. Λέει μάλιστα στη συνέντευξη αυτή ότι το Open CL έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για rendering με αρκετά καλά αποτελέσματα.

On consoles, you can draw maybe 10,000 or 20,000 chunks of geometry in a frame, and you can do that at 30-60fps. On a PC, you can't typically draw more than 2-3,000 without getting into trouble with performance, and that's quite surprising - the PC can actually show you only a tenth of the performance if you need a separate batch for each draw call.

ρε σεις, μια χαρά είναι το crysis 2... και όταν λέω "μια χαρά", εννοώ κόλλημα-αρκετό-μέχρι-το-bf3! :blink:

σε συνδυασμό με το StarCraft εννοείται, όχι ότι "κρατάει" μόνο του

για το SP θα πω όταν το τερματίσω

Το πηρα από base.com και το περιμένω πως και πως. Σε γενικές γραμμές το Multiplayer του είναι αντάξιο MW1 & ΜW2?

Οχι δεν ειναι πρωταπριλια

Crysis 2 Patch 1.9

• Added Contact Shadows

• Added DX11 benchmark level

• Added DX11 support for Crysis 2 (the following features only work when downloading the optional DX11 package here):

• - Tessellation + Displacement Mapping

• - High Quality HDR Motion Blur

• - Realistic Shadows with Variable Penumbra

• - Sprite Based Bokeh Depth of Field

• - Parallax Occlusion Mapping

• - Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates

• - Water Rendering improvements and using Tessellation + Displacement Mapping

• Added Realtime Local Reflections

• Added support for Higher Res Textures Package

• Added various new console variables to whitelist

• Fixed bullet penetration, which had been broken by a bug introduced with the DLC 2 patch

• Fixed issue in MP where player stats weren't always saved at the end of a game

• Fixed issue in MP where player stats would sometimes randomly reset

• Fixed issue with MP time played statistic, which would sometimes be too low on leaderboards and in stats

• Fixed issue with JAW rocket not firing through window's containing broken glass

• Fixed rare issue where a user could not access MP with a valid CD key if they had previously used an invalid CD key

• Improved advanced graphics options menu

• Improved anti-cheat measurements: fixed exploit which could prevent vote kicking working against a user

• Improved multi-GPU support

• Improved Tone Mapping

• Re-added possibility to enable r_StereoSupportAMD via config file (unsupported)

Επομενη βδομαδα λενε θα ειναι διαθεσιμο το patch

Crysis 2 DX11 and High Res Texture Update - Page 6 - [H]ard|Forum

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.