Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Αισχος το απειρο tearing!

Νephilim not impressed yet.:hm:

Θέλεις κάτι το δυνατό για να εντυπωσιαστείς...είσαι απαιτητικός:p

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply
Stuttering, πολυ ΑΑ και πολλα framedrops.:whip:

Δεν μπορώ να τους καταλάβω, αντί να βγάλουν κανένα τέλειο βίντεο, που δεν θα δίχνει τα προβλήματα που έχει το παιχνίδι...βγάζουν αυτά τα προβληματικά

Καλά περιμένετε 4 - 5 χρονάκια να φτιαχνεί το :alien: hardware που θα παίζει κάλά αυτο το game:giveup:

Καλά περιμένετε 4 - 5 χρονάκια να φτιαχνεί το :alien: hardware που θα παίζει κάλά αυτο το game:giveup:

Τοτε θα εχει βγει το crysis 3 και θα πρεπει να περιμενουμε αλλα 4-5 χρονακια :p

Ποιό Crysis 2 δείτε γραφικά Κillzone 3, και βγαίνουν ίδια περίοδο...

Κρίμα που δεν είναι για PC.

Λιγο καλυτερα απο γραφικα επιπεδου MW2 ειναι.

Τι υποτιθεται πρεπει να δω?

Εμένα πάλι μου φαίνονται κλάσης crysis 2, και είναι σε console *hint*.

Εμένα πάλι μου φαίνονται κλάσης crysis 2, και είναι σε console *hint*.

ζητημα να κανει χρηση του 1/3 των feature της CryEngine 3

* Simultaneous WYSIWYP on all platforms in Sandbox editor

* "Hot-update" for all platforms in Sandbox editor

* Flow graph

* Integrated vegetation & terrain cover generation system

* Real time soft particle system & integrated FX editor

* Road & river tools

* Vehicle creator

* Multi-core support

* Real time dynamic global illumination

* Deferred lighting

* Natural lighting & dynamic soft shadows

* Volumetric, layer & view distance fogging

* Normal maps & parallax occlusion maps

* Screen Space Ambient Occlusion

* "Uber Shader" technology

* Eye adaptation & high dynamic range(HDR) lighting

* Motion blur & depth of field

* Character animation system

* Character individualisation system

* Parametric skeletal animation

* Procedural motion warping & IK solutions

* Facial animation editor

* Subsurface scattering

* AI editing system

* Dynamic pathfinding

* Automated navigation mesh generation

* Natural world effects

* CGI quality time of day system

* High quality 3D water

* Dynamic volumetric light beams & light shaft effects

* Streaming environments

* Integrated multi-threaded physics engine

* Interactive & destructible environment

* Deformables and soft body physics

* Rope physics

* Performance analysis tools

* Sandbox development layers

* PolyBump

* Offline rendering

* Resource compiler

* Data-driven sound system

* In-game mixing & profiling

* Dynamic sounds & interactive music

* Environmental audio

* High Speed Texture Rendering

* Key frame-accurate sounds in animations

* Sound moods

Εμένα πάλι μου φαίνονται κλάσης crysis 2, και είναι σε console *hint*.

ποτε δεν ειχαν καλυτερα γραφικά οι κονσόλες

Τα παιχνιδια του ps3 τρεχουν στα 1280x720, λιγα ειναι παραπανω (κανένα 1080p)

ποτε δεν ειχαν καλυτερα γραφικά οι κονσόλες

Τα παιχνιδια του ps3 τρεχουν στα 1280x720, λιγα ειναι παραπανω (κανένα 1080p)

To killzone ειναι native 1080i

Γενικα πολυ καλη μηχανη εχει και πολυ εντυπωσιακο αποτελεσμα.

Αλλα ειναι πισω σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.

ζητημα να κανει χρηση του 1/3 των feature της CryEngine 3

* Simultaneous WYSIWYP on all platforms in Sandbox editor

* "Hot-update" for all platforms in Sandbox editor

* Flow graph

* Integrated vegetation & terrain cover generation system

* Real time soft particle system & integrated FX editor

* Road & river tools

* Vehicle creator

* Multi-core support

* Real time dynamic global illumination

* Deferred lighting

* Natural lighting & dynamic soft shadows

* Volumetric, layer & view distance fogging

* Normal maps & parallax occlusion maps

* Screen Space Ambient Occlusion

* "Uber Shader" technology

* Eye adaptation & high dynamic range(HDR) lighting

* Motion blur & depth of field

* Character animation system

* Character individualisation system

* Parametric skeletal animation

* Procedural motion warping & IK solutions

* Facial animation editor

* Subsurface scattering

* AI editing system

* Dynamic pathfinding

* Automated navigation mesh generation

* Natural world effects

* CGI quality time of day system

* High quality 3D water

* Dynamic volumetric light beams & light shaft effects

* Streaming environments

* Integrated multi-threaded physics engine

* Interactive & destructible environment

* Deformables and soft body physics

* Rope physics

* Performance analysis tools

* Sandbox development layers

* PolyBump

* Offline rendering

* Resource compiler

* Data-driven sound system

* In-game mixing & profiling

* Dynamic sounds & interactive music

* Environmental audio

* High Speed Texture Rendering

* Key frame-accurate sounds in animations

* Sound moods

Γιατι οχι...

και αμα εχεις ενα καλο συστημα,τι καλο,θηριο βασικα θα τα απολαμβανεις ολα.:patsak:

Γιατι οχι...

και αμα εχεις ενα καλο συστημα,τι καλο,θηριο βασικα θα τα απολαμβανεις ολα.:patsak:

Ειμαι σιγουρος οτι δεν καταλαβες τι εννοω.

Ειμαι σιγουρος οτι δεν καταλαβες τι εννοω.

Καταλαβα οτι λες πως το παιχνιδι δεν θα εχει ολα αυτα τα features της μηχανης.

Ε μπορει να καταλαβα και λαθος :p

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.