Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

Δεν λέμε ότι έχει τον τέλειο κώδικα (βλ. AI ραδικιού), άλλα τα πράγματα είναι απλά. Αν θες 200 fps στο Ultra High όπως στα δίνει η Crytek, τότε θες RAW POWER.-

Διαφορετικά πρέπει να σκαλήσεις τα έγκατα των .ini και .cfg για να πάρεις τα ίδια ή/και καλύτερα fps με τα ίδια ή/και καλύτερα γραφικά.

Δηλαδή ο modder του crysis μπορεί να σου βγάλει τα ίδια ή και καλύτερα γραφικά με περισσότερα frames, πειράζοντας τα έγκατα των .ini και .cfg.

Άρα μπορείς να έχεις καλύτερα γραφικά* με μικρότερες απαιτήσεις. Το λες και ο ίδιος.

Ουσιαστικά λες ότι οι modders μόλις δούλεψαν λίγο τον κώδικα πέτυχαν καλύτερο αποτέλεσμα από τους δημιουργούς του crysis που όχι μόνο είχαν το know how για την δημιουργία παιχνιδιών από το μηδέν, αλλά και στενή συνεργασία με nvidia.

*Γραφικά είναι αυτό που βλέπεις και απολαμβάνεις, όχι ο κώδικας που τρέχει. Aυτό που βλέπεις ο ένας προγραμματιστής το πετυχαίνει γονατίζοντας gtx 480 SLI(βλέπε Metro 2033) και ο άλλος με μια gtx 280. Είναι θέμα μυαλού και σεβασμού στο πορτοφόλι του καταναλωτή. Ο σεβασμός σε αυτόν που σκάει 400 ευρώ το χρόνο καταργεί την ανάγκη για RAW POWER.

Και περί τεχνολογικής υπεροχής, δείξε μου ΕΝΑ παιχνίδι που έχει τα ίδια γραφικά με το Crysis μετά από 3 χρόνια (δεν αναφέρω Crysis + graphics mods...), και τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα

Το crysis είναι ένα κλασσικό current generation game, με μεγαλύτερο draw distance και πιο λεπτομερή εφέ και textures από τις κονσόλες, που θα'πρεπε να τρέχει στα 70 καρέ το λιγότερο σε μια 5870 σε ultra.

Γιατί αν το θυμάσαι, αν το έχει σκεφτεί ποτέ σου, τα πισιά έχουν 4 Χ μνήμη κονσόλας και 8 Χ επεξεργαστική ισχύ κονσόλας. Είναι λογικό να απαιτείς όταν έχεις 8 κονσόλες μέσα στο tower.

φίλε, όσο με αφορά, αν θες σου δίνω και recorded δήλωση + χειρόγραφο σημείωμα με την υπογραφή μου, δεν έχω τέτοια κολλήματα ούτε παριστάνω τον πάπα

Δεν έχω τίποτα μαζί σου, απλά μ'αρέσει να καταρρίπτω μύθους που φτιάχνονται από εταιρείες για να αδειάζουν πορτοφόλια. :flower:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply
Δηλαδή ο modder του crysis μπορεί να σου βγάλει τα ίδια ή και καλύτερα γραφικά με περισσότερα frames, πειράζοντας τα έγκατα των .ini και .cfg.

Άρα μπορείς να έχεις καλύτερα γραφικά* με μικρότερες απαιτήσεις. Το λες και ο ίδιος.

Ουσιαστικά λες ότι οι modders μόλις δούλεψαν λίγο τον κώδικα πέτυχαν καλύτερο αποτέλεσμα από τους δημιουργούς του crysis που όχι μόνο είχαν το know how για την δημιουργία παιχνιδιών από το μηδέν, αλλά και στενή συνεργασία με nvidia.

*Γραφικά είναι αυτό που βλέπεις και απολαμβάνεις, όχι ο κώδικας που τρέχει. Aυτό που βλέπεις ο ένας προγραμματιστής το πετυχαίνει γονατίζοντας gtx 480 SLI(βλέπε Metro 2033) και ο άλλος με μια gtx 280. Είναι θέμα μυαλού και σεβασμού στο πορτοφόλι του καταναλωτή. Ο σεβασμός σε αυτόν που σκάει 400 ευρώ το χρόνο καταργεί την ανάγκη για RAW POWER.

i rest my case, σε ξανα-παραπέμπτω στο 500σελιδο thread του crysis στο insomnia και βγάλε τα συμπεράσματά σου.-

Και περί τεχνολογικής υπεροχής, δείξε μου ΕΝΑ παιχνίδι που έχει τα ίδια γραφικά με το Crysis μετά από 3 χρόνια (δεν αναφέρω Crysis + graphics mods...), και τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα
Το crysis είναι ένα κλασσικό current generation game, με μεγαλύτερο draw distance και πιο λεπτομερή εφέ και textures από τις κονσόλες, που θα'πρεπε να τρέχει στα 70 καρέ το λιγότερο σε μια 5870 σε ultra.

Γιατί αν το θυμάσαι, αν το έχει σκεφτεί ποτέ σου, τα πισιά έχουν 4 Χ μνήμη κονσόλας και 8 Χ επεξεργαστική ισχύ κονσόλας. Είναι λογικό να απαιτείς όταν έχεις 8 κονσόλες μέσα στο tower.

δεν μου απάντησες σε αυτό που γράφω...

Δεν έχω τίποτα μαζί σου, απλά μ'αρέσει να καταρρίπτω μύθους που φτιάχνονται από εταιρείες για να αδειάζουν πορτοφόλια. :flower:

για θυμίσε μου λίγο πάλι σε ποιον μύθο αναφέρεσαι

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό μήνυμα απο Petrossortep

Παράθεση:

Αρχικό μήνυμα απο Athanasios

Και περί τεχνολογικής υπεροχής, δείξε μου ΕΝΑ παιχνίδι που έχει τα ίδια γραφικά με το Crysis μετά από 3 χρόνια (δεν αναφέρω Crysis + graphics mods...), και τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα

Το crysis είναι ένα κλασσικό current generation game, με μεγαλύτερο draw distance και πιο λεπτομερή εφέ και textures από τις κονσόλες, που θα'πρεπε να τρέχει στα 70 καρέ το λιγότερο σε μια 5870 σε ultra.

Γιατί αν το θυμάσαι, αν το έχει σκεφτεί ποτέ σου, τα πισιά έχουν 4 Χ μνήμη κονσόλας και 8 Χ επεξεργαστική ισχύ κονσόλας. Είναι λογικό να απαιτείς όταν έχεις 8 κονσόλες μέσα στο tower.

δεν μου απάντησες σε αυτό που γράφω...

Το crysis είναι καλύτερο από το μέσο game της τρέχουσας γενιάς. Όλα τα Games που έχουν βγει για κονσόλες τα "τρώει". Όχι όμως με τόσο μεγάλη διαφορά που να δικαιολογεί τις παρανοϊκές του απαιτήσεις.

Είναι θέμα στοιχειώδους λογικής σκέψης. Θα το εξηγήσω με ένα παράδειγμα που απλούστερο δεν μπορώ να το κάνω.

Ένα VW Scirocco(Crysis) είναι ανώτερο από μια alfa romeo Mito στα 150Hp(άλλα games).

Με βάση την μεταξύ τους διαφορά περιμένεις το scirocco να είναι κάπου στα 35-40.000 €, αν η Alfa Romeo κοστολογείται στα 25.000 €. Αν ένας έμπορος πουλάει το σιρόκο 8 Χ 25.000 €=200.000 € κάτι δεν πάει καλά. Κάποιος είναι ο Μακάκας.

για θυμίσε μου λίγο πάλι σε ποιον μύθο αναφέρεσαι

Εντελώς τυχαία, κάποιες εταιρείες που συνεργάζονται με την Nvidia(Crytek, THQ κτλ.), ύστερα από υστερικές ανακοινώσεις με στόχο των εντυπωσιαμό των gamers με βαθύ πορτοφόλι βγάζουν έναν τίτλο που υπόσχεται την επανάσταση.

Λένε ότι θα υποστηρίζει physics(ή όποια άλλη μαγική τεχνολογία της Nvidia) και θα είναι καλύτερο από την έκδοση για κονσόλες. Η φράση κλειδί για τον κολλημένο με την άρεια παιχνιδομηχανή που λέγεται pc.

Και ταυτόχρονα η μεγαλύτερη μακακία που έχει ειπωθεί μιας και το Pc πάντα θα είναι ανώτερο από την κονσόλα, έστω και με πλασματικές απαιτήσεις λόγω τερατώδους hardware.

Αν είναι έτσι τότε γιατί οι πουλημένες εταιρείες τονίζουν τόσο πολύ ότι το game θα είναι ανώτερο από τις κονσόλες, κάτι που συμβαίνει σχεδόν με όλα τα games, ελαφριά και μη; Απάντηση. Για να δικαιολογήσουν τις εξωγήινες απαιτήσεις του κακογραμμένου παιχνιδιού τους, αφενός και αφετέρου να πεισμώσουν τον hardcore gamer να αγοράσει κάρτα για κάτι που θεωρεί θεϊκό λόφω της πλύσης εγκεφάλου που έχει υποστεί.

Έτσι, αν και το pc του "κολλημένου" μπορεί να κάνει rendering 8 φορές όσα η κονσόλα μέσα σε ένα δευτερόλεπτο, εκστασιάζεται μόλις βλέπει το όπλο του ήρωα στο METRO 2033 να λάμπει κάπως πιο ρεαλιστικά σε σχέση με την απαίσια κονσόλα. Ούτε που πηγαίνει το μυαλό στην πολλαπλάσια σπαταλημένη ισχύ του πισιού του.

Τον κατάλαβες τώρα τον μύθο, ή να πω και άλλες ιστορίες από την κρύπτη.

Υ.Γ: Ο μύθος είναι ότι κάποιες μικροβελτιώσεις, ραφιναρίσματα και επιπλέον πολύγωνα που παρέχει το pc στον οπτικό τομέα αποτελούν μεγάλα breakthroughs που μόνο τα πολύ δυνατά μηχανήματα μπορούν να αποδώσουν. Άρα όσοι πληρώνουν 400€ για 35 καρέ στο crysis χωρίς φίλτρα, τρία χρόνια αφότου βγήκε, παίρνουν αυτό που αναλογεί στο hardware τους και πρέπει να αισθάνονται ικανοποιημένοι.

Και δυστυχώς ο μύθος αυτός δουλεύει πολύ καλά και έχει πολλά θύματα απ'ότι βλέπω.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ότι θα μπορούσαν να χαν κάνει καλήτερη δουλειά ώστε να τρέχει πιο γρήγορα θα μπορούσαν. Αλλά παρόλα αυτά, εκτός κι αν υποθέσουμε ότι όλες οι εταιρίες επίτηδες κάνουν το παιχνίδι τους πιο βαρύ μόνο και μόνο για να σε κάνουν να θες να αγορασεις καλήτερη κάρτα γραφικών, προκύπτει το ερώτημα: Γιατί μια εταιρία δεν μπήκε στον κόπο να φτιάξει ένα game με καλήτερα γραφικά από το crysis και ίσες ή καλύτερες επιδώσεις;

Θέλω να πω, μήπως δεν είναι και τόσο εύκολη η βελτιστοποίηση μιας μηχανής γραφικών;

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ότι θα μπορούσαν να χαν κάνει καλήτερη δουλειά ώστε να τρέχει πιο γρήγορα θα μπορούσαν. Αλλά παρόλα αυτά, εκτός κι αν υποθέσουμε ότι όλες οι εταιρίες επίτηδες κάνουν το παιχνίδι τους πιο βαρύ μόνο και μόνο για να σε κάνουν να θες να αγορασεις καλήτερη κάρτα γραφικών, προκύπτει το ερώτημα: Γιατί μια εταιρία δεν μπήκε στον κόπο να φτιάξει ένα game με καλήτερα γραφικά από το crysis και ίσες ή καλύτερες επιδώσεις;

Θέλω να πω, μήπως δεν είναι και τόσο εύκολη η βελτιστοποίηση μιας μηχανής γραφικών;

Φίλε μου οι μηχανές γραφικών και κυρίως όταν μιλάμε για crysis έχουν βγει κατευθείαν από επιστημονικές μελέτες

από διάφορα πανεπιστήμια και ήταν project τεραστίων διαστάσεων (βλεπε προσωμοιώσεις σεισμων, υδάτων, ουράνιων σωμάτων κτλπ) οπότε είναι στο χέρι τους πόσο βαρύ θα βγεί αφού στην ουσία είναι μια σμύκρινση ενός προγράμματος τεράστιου που έτρεχε-τρέχει σε υπερυπολογιστές. Άρα ότι επιδόσεις θέλουνε αυτοί έχει. Όλες οι μηχανές γραφικών στυλ crysis δεν είναι απλά μια μηχανή που βγήκε ύστερα από μελέτη για να εξυπηρετήσει κάποιο κοινό για κάποια χρόνια, είναι τεράστια παιχνίδια management χωμένα, εμείς απλά τσακωνόμαστε και τους κάνουμε πιό πλούσιους:whistling

Link to comment
Share on other sites

@PHM

Εγώ βλέπω ότι το καινούργιο cod έχει εξαιρετική μηχανούλα και βγάζει πολύ μεγάλο draw distance ακόμα και στις μουσειακές πλέον κονσόλες.

Αν το καλοσκεφτείς τί ηταν αυτό που έκανε το crysis να ξεχωρίσει.

1. Το draw distance.

2. Το ambient occlusion.

3. Το parallax occlusion mapping.

Κυρίως αυτά ήταν τα όπλα του crysis και σήμερα πολλά games τα έχουν και μάλιστα με πολύ καλύτερο framerate.

Το crysis το έχουμε υπερεκτιμήσει. Μόλις το έτρεξα το μόνο πράγμα που μου είχε κάνει εντύπωση σε high και very high ήταν τα πολύ λεπτομερή εφέ των shaders και τα textures. Αν η κονσολίτσα με τα 256 ΜΒ δεν μπορεί να τα βγάλει, τότε μια gtx 280 με 1γίγα λογικά θα τα΄χει. Αμ δε όμως.

Πέρα απ'αυτό όμως καλλιεργήθηκε έντονα και η μυθολογία του Crysis Και της cry engine 2. Έβλεπες στο νετ screenshots της cryengine 2 με γραφικά ένα σκαλί κάτω από το Hollywood. Μετά έκανες launch το game από το dektop σου και προσπαθούσες να καταλάβεις τί είχες αφήσεις off στα settings και δεν έβλεπε το AVATAR Crysis του ίντερνετ.

Μούφα προφανώς όλα εκείνα τα screenshots, με προσεκτικά διαλεγμένα εφέ που ξεγελούν το μάτι σε στατικές εικόνες. Όμως ο μύθος πέτυχε και εκατομμύρια έτρεξαν να αγοράσουν κάρτες για να παίξουν το "θαύμα".

Και επί του θέματος τώρα. Εντελώς μπούρδα μου φαίνεται το νέο crysis. Δεν με συγκινεί σε κανέναν τομέα πλην ενός, του φωτισμού. Θέλω να δω πόσο καλά θα λειτουργεί το global illumination στην πράξη. Λένε ότι πρόκειται για μια αξιοπρεπή και αρκετά "ελαφριά" λύση. Άντε να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

@PHM

Εγώ βλέπω ότι το καινούργιο cod έχει εξαιρετική μηχανούλα και βγάζει πολύ μεγάλο draw distance ακόμα και στις μουσειακές πλέον κονσόλες.

Αν το καλοσκεφτείς τί ηταν αυτό που έκανε το crysis να ξεχωρίσει.

1. Το draw distance.

2. Το ambient occlusion.

3. Το parallax occlusion mapping.

Κυρίως αυτά ήταν τα όπλα του crysis και σήμερα πολλά games τα έχουν και μάλιστα με πολύ καλύτερο framerate.

Το crysis το έχουμε υπερεκτιμήσει. Μόλις το έτρεξα το μόνο πράγμα που μου είχε κάνει εντύπωση σε high και very high ήταν τα πολύ λεπτομερή εφέ των shaders και τα textures. Αν η κονσολίτσα με τα 256 ΜΒ δεν μπορεί να τα βγάλει, τότε μια gtx 280 με 1γίγα λογικά θα τα΄χει. Αμ δε όμως.

Πέρα απ'αυτό όμως καλλιεργήθηκε έντονα και η μυθολογία του Crysis Και της cry engine 2. Έβλεπες στο νετ screenshots της cryengine 2 με γραφικά ένα σκαλί κάτω από το Hollywood. Μετά έκανες launch το game από το dektop σου και προσπαθούσες να καταλάβεις τί είχες αφήσεις off στα settings και δεν έβλεπε το AVATAR Crysis του ίντερνετ.

Μούφα προφανώς όλα εκείνα τα screenshots, με προσεκτικά διαλεγμένα εφέ που ξεγελούν το μάτι σε στατικές εικόνες. Όμως ο μύθος πέτυχε και εκατομμύρια έτρεξαν να αγοράσουν κάρτες για να παίξουν το "θαύμα".

Και επί του θέματος τώρα. Εντελώς μπούρδα μου φαίνεται το νέο crysis. Δεν με συγκινεί σε κανέναν τομέα πλην ενός, του φωτισμού. Θέλω να δω πόσο καλά θα λειτουργεί το global illumination στην πράξη. Λένε ότι πρόκειται για μια αξιοπρεπή και αρκετά "ελαφριά" λύση. Άντε να δούμε.

Ναι αλλά γιατί έπρεπε να περιμένουμε μέχρι το 2010 για να βγει ένα τέτοιο game. Βασικά δεν ξέρω αν έχει βγει κάνα άλλο ανάλογο σε κονσόλα, ασχολούμε μόνο σε pc. Και αν και έχουν βγει πολλά παιχνίδια με καλά γραφικά στο pc, νομίζω πως πάλι είναι κάπως πιο κάτω από το crysis οπτικά. Τόσο ιδέα μου είναι;

Link to comment
Share on other sites

crysis-2-nano-edition.jpg

H EA δεν έχει ανακοινώσει ακόμα την ειδική έκδοση του πολυαναμενόμενου Crysis 2, όμως οι πρώτες λεπτομέρειες γι αυτήν διέρρευσαν στο ίντερνετ. Όπως φαίνεται, η λεγόμενη Nano Edition δεν είναι απλή ειδική έκδοση, αλλά… τρελή υπερέκδοση, καθώς περιλαμβάνει ένα πραγματικό σακίδιο nanosuit, άγαλμα του Prophet, art book, SCAR hologram, Waffenskin SCAR – Camouflage, πρόσβαση σε υψηλότερα ranks και unlockables, ενώ έχει και ειδική συσκευασία. Η τιμή της λογικά θα ξεπερνάει τα 150 ευρώ, αλλά έχω την αίσθηση ότι δεν θα σταθεί ικανή να εμποδίσει τους φανατικούς να την τσιμπήσουν. Θαυμάστε τη Νano Edition παρακάτω. Το Crysis 2 θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο για Xbox 360, PS3 και PC.

game20.gr!

:flag::flag:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dynamic Global Illumination in CryEngine 3

Ξέρει κανείς αν μιλάμε για [ame]http://en.wikipedia.org/wiki/Global_illumination[/ame] το global illumination, και το κυριότερο αν έχει εφαρμοστεί σε κάποιο άλλο παιχνίδι ;

Γιατί με βάση αυτό που εχω γράψει εδω για το Crysis 1

Το SSAO, και η πρώτη/πρώιμη εφαρμογή του είναι για εμένα ο λόγος που το Crysis έπεσε τόσο βαρύ σε ολα τα συστήματα. Προσωπική εκτίμηση πάντα.

νομίζω ότι θα πληρώσουμε και αυτή την ''πρωτιά'' σε κόστος επιδόσεων.

Ούτε έκπληξη, ούτε απαραίτητα κακό είναι αυτό βέβαια.

Link to comment
Share on other sites

@PHM

Εγώ βλέπω ότι το καινούργιο cod έχει εξαιρετική μηχανούλα και βγάζει πολύ μεγάλο draw distance ακόμα και στις μουσειακές πλέον κονσόλες.

Αν το καλοσκεφτείς τί ηταν αυτό που έκανε το crysis να ξεχωρίσει.

1. Το draw distance.

2. Το ambient occlusion.

3. Το parallax occlusion mapping.

Κυρίως αυτά ήταν τα όπλα του crysis και σήμερα πολλά games τα έχουν και μάλιστα με πολύ καλύτερο framerate.

Το crysis το έχουμε υπερεκτιμήσει. Μόλις το έτρεξα το μόνο πράγμα που μου είχε κάνει εντύπωση σε high και very high ήταν τα πολύ λεπτομερή εφέ των shaders και τα textures. Αν η κονσολίτσα με τα 256 ΜΒ δεν μπορεί να τα βγάλει, τότε μια gtx 280 με 1γίγα λογικά θα τα΄χει. Αμ δε όμως.

Πέρα απ'αυτό όμως καλλιεργήθηκε έντονα και η μυθολογία του Crysis Και της cry engine 2. Έβλεπες στο νετ screenshots της cryengine 2 με γραφικά ένα σκαλί κάτω από το Hollywood. Μετά έκανες launch το game από το dektop σου και προσπαθούσες να καταλάβεις τί είχες αφήσεις off στα settings και δεν έβλεπε το AVATAR Crysis του ίντερνετ.

Μούφα προφανώς όλα εκείνα τα screenshots, με προσεκτικά διαλεγμένα εφέ που ξεγελούν το μάτι σε στατικές εικόνες. Όμως ο μύθος πέτυχε και εκατομμύρια έτρεξαν να αγοράσουν κάρτες για να παίξουν το "θαύμα".

Και επί του θέματος τώρα. Εντελώς μπούρδα μου φαίνεται το νέο crysis. Δεν με συγκινεί σε κανέναν τομέα πλην ενός, του φωτισμού. Θέλω να δω πόσο καλά θα λειτουργεί το global illumination στην πράξη. Λένε ότι πρόκειται για μια αξιοπρεπή και αρκετά "ελαφριά" λύση. Άντε να δούμε.

4. real time φωτισμους

5. physx

6. shadows

7. shaders

Αυτα τα ολιγα!!!

Κοροιδευομαστε μεταξυ μας ?

Καλα τα λες αλλα ξεχνας οτι στο pcaki δεν παιζεις 720p και χωρις ΑF , AA.... Για βαλε την 280gtx σε 1280χ720 χωρις ΑΑ και ΑF και μετα ελα να τα ξανα πουμε για το ποσο καλα θα πηγαινει....

Καταρχιν στις κονσολες το πολυ medium και λιγο μυρουδια απο high σε αναλυσεις κατω απο 720p...για τρεχα με αυτα τα settings στηv 280 gtx

Παιδες περα απο το metro, ολα τα αλλα μπροστα στο crysis ειναι για τα .....

Στα λογια games και γραφικα δεν φτιαχνονται, αντε λοιπον να δω ενα παιχνιδι με γραφικα crysis και να τρεχει normal...κατι cod, far cry, bad comp, stalker και αλλα ειναι για να γελαμε στην αναφορα τους απεναντι στο crysis....

Ευτυχως που ειδαμε και ενα crysis και ξεχωρισαμε απο τις μουσειακες κονσολες...και αντι να πειτε και ευχαριστω. Πεφτει κραξιμο!

43629500.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

crysis64200903121920048.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

crysis64200903121913566.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

crysis64200903121907099.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

crysis64200903121921568.th.jpg

Uploaded with ImageShack.uscrysis64200903121922063.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Δεν μπορεσε να παιξει στο καθε καζανακι full (και εγω καζανακι ειχα τοτε αλλα το χαρηκα σε high 1280x720=35 fps 8800 gt oπου αυτα τα settings οι κονσολες ουτε στον Ξυπνιο τους) και επεσε θαψιμο το οτι ακομα και σε High graphics παταει τους ΠΑΝΤΕΣ χαλαρα (εκτος απο metro) και τρεχει και τεζα! Αλλα αυτο δεν το λεμε...

Οι εικονες ειναι με 295 1920χ1200+χ4ΑΑ

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον είσαι από αυτούς που ποστάρουν αληθινές φωτογραφίες και όχι screenshots από το ίντερνετ. :D

Αν εξαιρέσουμε τις σκηνές στη ζούγκλα που το πλήθος των πολυγώνων από μόνο του είναι πολύ επιβαρυντικό για μια κάρτα, στις υπόλοιπες σκηνές τί το ιδιαίτερο βλέπεις.

Τουλάχιστον εγώ είδα καλύτερα textures και κάπως πιο πολύπλοκα εφέ(shaders). Πράγματα που ένα Pc με 4 φορές τη μνήμη της κονσόλας πρέπει λογικά να τα βγάζει με καλό frame rate ακόμα και σε μεγάλες αναλύσεις. Μην ξεχνάς ότι σε 1GB κάποτε χωρούσαν ολόκληρα παχνίδια.

Και εδώ που τα λέμε ακόμα και το κάπως παλιό far cry 2 είχε φοβερά textures και πλούσια βλάστηση τρέχοντας πολύ καλύτερα από το crysis ακόμα και στους κλειστούς χώρους. Αλήθεια, γιατί η cry engine 2 χώλαινε ακόμα και σε κλειστούς χώρους; Και γιατί δεν την χρησιμοποίησαν και άλλοι developers για να φτιάξουν όμορφα games έστω και πιο απλά από το crysis;

Μην αναφερθούμε λοιπόν στο μετριότατο scalability της απόδοσης της cry engine 2 από τις υψηλότερες προς τις χαμηλότερες αναλύσεις ή από τις απλές κάρτες στο SLI. Ούτε και στην υποστήριξη δύο πυρήνων στην καλύτερη, τη στιγμή που το fallout 3 και το far cry 2 έφταναν τους τρεις και βάλε.

4. real time φωτισμους

5. physx

6. shadows

7. shaders

Αυτα τα ολιγα!!!

Κοροιδευομαστε μεταξυ μας ?

Όντως, κοροϊδευόμαστε;

Τί realtime φωτισμούς; Εξισώνουμε τον shader που είναι ένας απλός αλγόριθμος για τον φωτισμό ενός pixel με αυτό εδώ, που είναι μια πλήρης λύση φωτισμού με υψηλή επιστημονική ακρίβεια;

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nLZU-JC6Hqc]YouTube - Geomerics Enlighten Demo at GDC 2010[/ame]

Δες το καλά αυτό το βίντεο, γιατί μετράμε μήνες μέχρι να δούμε κάτι τέτοιο σε games. Και είναι αφάνταστα scalable. Τρέχει από κονσόλες, σε χαμηλή ποιότητα, μέχρι υπερυπολογιστές της NASA. Από μονοπήρυνη κάρτα μέχρι quad sli. Έχει μόνο 2.000 views σε αντίθεση με τα εκατομμύρια του crysis, αλλά είναι ίσως η μεγαλύτερη επανάσταση στην ιστορία του gaming software.

Όλα αυτά που λες sebastian υπάρχουν ήδη σε games. Μπες στην wiki να δεις τί υποστηρίζει κάθε μηχανή γραφικών. Και δεν υπάρχουν μόνο οι pc based μηχανές, βέβαια. Υπάρχει και η naughty dog engine του Uncharted, η μηχανή του καινούργιου killzone κλπ.

Ξέρω βέβαια γιατί ο κόσμος έχει κολλήσει με το crysis και το θεωρεί πιο μπροστά από την εποχή του. Πρώτον, γιατί κρίνει βάσει απαιτήσεων και δεύτερον, γιατί δεν έχει δει, όπως είναι φυσικό, next gen game. Το βιντεάκι που σου έδειξα πάντως είναι ένα πρώτο hint για τα γραφικά του μέλλοντος και χωρίς τις παρανοϊκές απαιτήσεις του metro.

Link to comment
Share on other sites

Κατσε να παιζεις τα video στο youtube τοτε...

Η ουσια ειναι μια απο το 2007 οτι αλλο εχει βγει ουτε για πλακα δεν ακουμπαει το Crysis (πλην metro) .

Τωρα στα βιντεακια σου κανω και εγω παπαδες και σε real time demos....

Μην ξεχναμε και η sony με το Ps3 σε demo μεχρι και 4D(θελανε και την προσομοιωση με τον χρονο) εδειξαν οι ρομπες! Ειδες εσυ game 4D? Εδω χαροπαλευουν το 720p....

...σταματα να ασχολεισαι με βιντεακια και demo, το Crysis ειναι εδω και το παιζεις!

...οσο για την μηχανη του Killzone στο ps3, τι να πω? Σαν pcakias γελαω! Low resolution και post proc παντου...ξερναω!

Το uncharted καλο αλλα crysis ουτε με σφαιρες ακουμπαει...

Η Cry engine σακατευει τους παντες 3 χρονια τωρα...εαν βγει κατι αλλο στο μελλον το βλεπουμε τοτε!

....Σε λιγο θα μου πεις και για το ΗΑΖΕ! To Crysis killer ακομα γελανε τα τσιμεντα!

Link to comment
Share on other sites

Σου δίνω ακριβώς την ίδια απάντηση.

Είναι ξεκάθαρο ότι εσύ, ο grunt gr και πολλοί άλλοι μέσα στο λαμπ υποστηρίζετε το εξής. Το crysis είναι θεόβαρο όχι λόγω μέτριου έως κακού προγραμματισμού, αλλά λόγω τεχνολογικής υπεροχής.

Αν είστε σωστοί τότε με τις 6870/7870 κάρτες των νέων κονσολών δεν θα δούμε θαύματα σε σχέση με το crysis(1 και 2). Το γιατί το καταλαβαίνεις από τα 35 καρέ της 5870 σε Full HD. Πόσο θα μπορεί να βγάζει μια 7870; 100 καρέ; Μόλις βελτιώσεις λίγο τον φωτισμό και προσθέσεις πολύγωνα τα καρέ θα πέσουν στο μισό.

Αν κάνετε λάθος τότε τα παιχνίδια της Unreal engine 4 θα ισόπεδώνουν το crysis σε όλους τους τομείς.

BTW, το βιντεάκι σε Pc τρέχει, δεν είναι απλά βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου αρεσει να μιλαω με θεωριες συνομοσιας....

Κρινω αυτο που εχω στα χερια μου με το οπτικο αποτελεσμα που μου δινει ...

Το crysis ειναι αλλου....

Απο το βιντεακι σε pc μεχρι να το δω στο pc εχουμε...

Στο μεταξυ μου δινεις και βιντεακι απο Intel, ακομα περιμενουμε το ray tracing....

Link to comment
Share on other sites

Το Crysis 2 μας προκαλεί κρίση στις 25 Μαρτίου

Λίγες μέρες μετά την απογοητευτική ανακοίνωση της καθυστέρησης του πολυαναμενόμενου Crysis 2, η ΕΑ και η Crytek αποκάλυψαν τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού: 25 Mαρτίου 2011. Μια ματιά στο πρόγραμμα κυκλοφοριών για το πρώτο μισό της επόμενης χρονιάς θα σας δώσει να καταλάβετε ότι επίκειται πανικός… αρκεί βέβαια να τηρηθεί αυτό το αναθεματισμένο πρόγραμμα. Παράλληλα με την ανακοίνωση της νέας ημερομηνίας, η Crytek έδωσε στη δημοσιότητα και την πρώτη εικόνα από το multiplayer του Crysis 2, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ. Θα πέσει τρελό λιώσιμο οnline!

πηγή:game20.gr

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να μην το βγαλουν π.χ τον Δεκεμβρη δεν μπορω να καταλαβω...και μεσα στις εορταστικες αγορες θα πεσει και η σειρα 6000 της ατι(λογικα) θα εχει βγει...Τωρα αν ειναι στην φαση της αναπτυξης ακομα παω πασο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.