Petrossortep Ιούλιος 7, 2010 #221 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2010 δεν θα έπαιζε στις κονσολές.-[ame=http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-call-of/101273]Call Of Duty: Black Ops Video Game, E3 2010: Live Demo | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com[/ame]Αυτό εδώ πώς παίζει; Είναι οφθαλμαπάτη;Η καινούργια έκδοση της cod engine υποστηρίζει τεράστιο draw distance λέει κάπου ο παρουσιαστής.Athanasie υπομονή. Μας κρατάνε λίγο πίσω η sony και η microsoft γιατί θέλουν να ξεζουμίσουν και άλλο τις κονσόλες τους. Σε 2 χρόνια το πολύ θα δεις τί πραγματικά μπορεί να κάνει μια σύγχρονη κάρτα γραφικών και τί σκουπίδια παίζεις σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athanasios2104 Ιούλιος 8, 2010 #222 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-call-of/101273Αυτό εδώ πώς παίζει; Είναι οφθαλμαπάτη;κλειστοί χώροι + μειωμένο LOD (level of detail) = crysis available for consolesπαρεπιμπτόντως, εμένα δεν με χαλάει που θα είναι για κονσόλες, μια χαρά άλλωστε φαίνεται και τώρα. Απλώς, η αλήθεια να λέγεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 8, 2010 #223 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 Στο βίντεο του cod που σου έδειξα βλέπεις κλειστούς χώρους(μετά το λαγούμι εννοώ);Εντάξει, μερικές σκιές γίνονται rendered σε πιο μικρή απόσταση, αλλά όταν έχεις hardware 5ετίας κάποιους συμβιβασμούς θα τους κάνεις.Πιστέυω πως το πρόβλημα με το crysis, εξαιτίας του οποίου επέλεξαν πιο κλειστούς χώρους είναι πρωτίστως το-πρωτοποριακό-realtime GI και δευτερευόντως η έλλειψη ικανότητας από την προγραμματιστική ομάδα.Μόλις ενεργοποιείς το HBAO στο bc2 βλέπεις τα frames να πέφτουν στο μισό, ακόμα και αν έχεις μηχάνημα τέρας. Φαντάσου λοιπόν τί επίτευγμα είναι να τρέχεις το έτη φωτός ανώτερο GI του Crysis σε μηχάνημα 5 ετών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Ιούλιος 8, 2010 Author #224 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-call-of/101273Αυτό εδώ πώς παίζει; Είναι οφθαλμαπάτη;Η καινούργια έκδοση της cod engine υποστηρίζει τεράστιο draw distance λέει κάπου ο παρουσιαστής.Athanasie υπομονή. Μας κρατάνε λίγο πίσω η sony και η microsoft γιατί θέλουν να ξεζουμίσουν και άλλο τις κονσόλες τους. Σε 2 χρόνια το πολύ θα δεις τί πραγματικά μπορεί να κάνει μια σύγχρονη κάρτα γραφικών και τί σκουπίδια παίζεις σήμερα.Παρατηρει κανεις αλλος τα framedrops/stuttering ή φταιει η αναπαραγωγη του βιντεο στο pc μου!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolofagos Ιούλιος 8, 2010 #225 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 Eγω περιμενα,μιας και θα ειναι σε κλειστους χωρους το crysis,να εχει τουαλχιστον ανεβασμενο το LOD..Να ηταν σε ανοιχτη περιοχη,να πως,ναι,ειναι δυσκολο να ανεβασεις κατα πολυ τα γραφικα γιατι θα καψουμε gpu :crazy_pilot:...Aλλα...Βεβαια,τα αποτελεσματα θα τα δουμε οταν γινει release,που ξερεις..μπορει να ειναι και καλυτερο...@Νephilim Εγω δεν εχω τιποτα τετοιο...Μια χαρα παιζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Ιούλιος 8, 2010 Author #226 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 ωπ ωπ ωπ Όλα έμοιαζαν ιδανικά για την Crytek και ο τύπος παραληρούσε για το ομορφότερο παιχνίδι της έκθεσης. Το οπτικό θέαμα ήταν εκπληκτικό και ξεπερνούσε οτιδήποτε είχαμε δει στις κονσόλες μέχρι στιγμής. Σαφώς και δεν πλησίαζε τις επιδόσεις του αρχικού τίτλου στο PC, αλλά αυτό δεν έχει καμμία σημασία. Αυτό που μου κίνησε αρχικά την περιέργεια όμως, ήταν το ότι δεν υπήρχαν καθόλου frame drops στην έκδοση που παρουσίασε η Crytek στην Ε3. Κι αυτό γιατί στο δείγμα που είχε δείξει πριν από λίγο καιρό στην GDC, υπήρχαν αρκετές πτώσεις του frame rate και έντονο aliasin. Μήπως η Crytek σε αυτό το λιγοστό χρονικό διάστημα βρήκε την μαγική συνταγή; Ή μήπως παίχτηκε κάτι άλλο; Τα πάντα ήρθαν στο φως στην παρουσίαση του Crysis 2 που φιλοξένησε το γνωστό site, IGN, όπου το παιχνίδι… κράσαρε. Το θέατρο του παραλόγου συνεχίστηκε όταν ο δοκιμαστής έτρεξε την συντόμευση του Crysis 2 από την επιφάνεια εργασίας για να επιστρέψει στο παιχνίδι. Crytek was busted. Ας δούμε όμως αναλυτικότερα τι έγινε εκείνη την μέρα και ας καταρρίψουμε μια και καλή τα γελοία επιχειρήματα μερικών σχετικά με αυτή την παρουσίαση. Όπως μπορείτε να δείτε στην παρακάτω εικόνα, όταν το Crysis 2 κράσαρε, το PC έτρεχε τα Windows 7 και η επιφάνεια εργασίας είχε τέσσερα εικονίδια. Παρατηρήστε ότι δεν υπάρχει ίχνος από κάποιον media player που να υποστηρίζει τις θεωρίες συνωμοσίας ότι βλέπαμε κάποιο βίντεο του παιχνιδιού. Το εικονίδιο του κάδου ανακύκλωσης νομίζω ότι είναι γνωστό σε όλους σας, οπότε θα εστιάσουμε την προσοχή μας στις δύο συντομεύσεις του Crysis 2 με την ονομασία “Terminal” και “CentralStation”. Θα πρέπει να μάθετε επίσης ότι στην Ε3 παρουσιάστηκαν δύο χάρτες, με την ονομασία Terminal και Central Station. Τι κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια; Καλά μαντέψατε. Το περιβόητο crash. Προσέξτε τα εικονίδια του desktop! Αρκετό ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και το τελευταίο εικονίδιο με την ονομασία “Xbox360 Neighborhood”. Η βασική λειτουργία του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η αντιγραφή των δεδομένων από το PC στον σκληρό δίσκο ενός Xbox 360 dev kit (η ειδική έκδοση του Xbox360 που χρησιμοποιούν οι developers). Σκεφτείτε το σαν το γνωστό μας FTP. Δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί η εν λόγω εφαρμογή για να “τρέξει” το Xbox360 τα δεδομένα από το PC on-the-fly, πράγμα που ισχυρίζονται αρκετοί που θέλουν να υπερασπιστούν την Crytek. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι είτε πρέπει μέσω του Xbox 360 Neighborhood να αντιγραφεί ο κώδικας του παιχνιδιού στον σκληρό δίσκο του Xbox360, είτε να εγγραφεί σε ένα DL DVD. Αφού γίνει η παραπάνω διαδικασία, το Xbox360 dev kit τρέχει από το Launcher Menu το παιχνίδι. Με απλά και πιο κατανοητά λόγια, δεν μπορεί να ενεργοποιήσει κάποιος από ένα shortcut του PC το Xbox 360 του και να παίζει εκεί το παιχνίδι. Σαν να μην έφταναν αυτά όμως, οι εκδόσεις των dev kits που χρησιμοποιούνται στις εκθέσεις όπως η Ε3, είναι τα Demo Kits που μπορούν μονάχα να τρέχουν ανυπόγραφο κώδικα και να συνδεθούν στο PartnerNet Δίκτυο. Δεν προσφέρουν debugging (αυτό έλειπε να έκαναν debug στην Ε3… εκεί κι αν θα γελούσαμε όλοι μας) ή κάποιες άλλες, μαγικές δυνατότητες. Η λειτουργία του X360 Neighborhood, η οποία δεν έχει καμμία σχέση με τις φανφαριές που ισχυρίζονται όσοι δεν το έχουν χρησιμοποιήσει! ρκετοί δε, ισχυρίζονται ότι το PC της παρουσίασης προσομοίωνε/εξομοίωνε τον κώδικα του Xbox360. Τέτοια σενάρια θεωρούνται απλά γελοία. Είτε τρέχει ένα παιχνίδι στο X360, είτε τρέχει στο PC με μειωμένα settings. Και δεν τίθεται θέμα εξομοίωσης, καθότι απαιτείται τεράστια επεξεργαστική ισχύς για να εξομοιωθεί ικανοποιητικά ένα σύστημα όπως το Xbox 360. Δεν είχε κανέναν λόγο η Crytek να προσομοιώσει την έκδοση του Xbox 360… εκτός κι αν ήθελε να αποφύγει σημαντικά προβλήματα που αντιμετώπιζε. Σε αυτή την περίπτωση γιατί δεν παραδέχτηκε κατευθείαν ότι πρόκειται για την έκδοση του PC με μειωμένα settings; Γιατί δεν αποκάλυψε τα specs του PC που χρησιμοποίησαν; Γιατί η EA απαγόρευσε από το IGN να ανεβάσει το βίντεο της συγκεκριμένης παρουσίασης και προσπαθεί να την απαγορέψει κι από το YouTube; Γιατί η Crytek στις δηλώσεις της μετά το εν λόγω σκηνικό μιλάει για «Xbox360 ή για PC στα settings του Xbox360» (αν έτρεχε όντως σε Xbox 360, γιατί οι ίδιοι οι developers δίνουν την δεύτερη επιλογή); Γιατί στο πρώτο επεισόδιο της Crytek ΤV (http://www.youtube.com/watch?v=BkriBdz15ao ) το πρώτο επίσημο βίντεο με δράση από την έκδοση του PC είναι ο ένας από τους χάρτες που παρουσιάστηκαν στην Ε3; Eπίσημη εικόνα του Crysis 2 στο PC. Damn right! Η αλήθεια είναι απλή και βρίσκεται στην πρώτη εικόνα που συνοδεύει το άρθρο (εκτός της αρχικής). Η Crytek στην Ε3 παρουσίασε το Crysis 2 να τρέχει στο PC και όχι στο Xbox 360. Είναι κρίμα που το γερμανικό στούντιο δεν το παραδέχτηκε κατευθείαν. Κι ευτυχώς που στάθηκε άτυχο, διαφορετικά δεν θα είχε αποκαλυφθεί το συγκεκριμένο θέμα. Κρίμα, κρίμα… κρίμα! Το Crysis 2 ήταν αναμφισβήτητα ένα από τα παιχνίδια που έκλεψαν την παράσταση στην φετινή Ε3. Τα γραφικά του και το νέο του περιβάλλον κατάφεραν αποτελούν κάτι το διαφορετικό σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια της Crytek, ενώ η multiplatform φύση του το έφερε κατευθείαν στο προσκήνιο. Ναι, οι console gamers θα έχουν την ευκαιρία να το χαρούν και η Crytek προσπάθησε να τους χαϊδέψει τα αυτιά στην φετινή Ε3. Και δυστυχώς γι αυτούς, απέτυχε παταγωδώς. Πηγη:http://game20.gr/playstation/crytek-e3-editorial-9433/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
filthy_dwarf Ιούλιος 8, 2010 #227 Κοινοποίηση Ιούλιος 8, 2010 lolen ρεζύλι των σκυλέων Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosdeme Ιούλιος 9, 2010 #228 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2010 Καλά να πάθουν... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolofagos Ιούλιος 9, 2010 #229 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2010 Αυτα ειναι...:happy2: Τους εκαναν ρεζιλι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athanasios2104 Ιούλιος 9, 2010 #230 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2010 καλά ναι, έχει καιρό που έκανα μπλουμ η μπόμπα, άλλα τώρα ο johny είπε να τα ξεκαθαρίσει γιατί προφανώς δεν άντεχε με αυτά που έβλεπε στα διάφορα φόραμα δεν μπορεί ένας στοιχειώδης ανθρώπινος νους να καταλάβει ότι τεχνολογία 5 χρόνων δεν συγκρίνεται με τωρινή τεχνολογία; Link to comment Share on other sites More sharing options...
phm Ιούλιος 9, 2010 #231 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2010 Πάντως εκτός από το θέμα των γραφικών, εμένα δεν ξέρω με ξενέρωσε όπου η ιστορία του crysis ένα είναι σχεδόν σαν να μην υπάρχει ή τελος πάντων, αυτό που βλέπουμε στο τέλος του crysis ένα, δεν θα συνεχιστεί άμεσα στο crysis 2. Επίσης φαίνεται το style του game να έχει αλλάξει αρκετά.. Μπορεί σαν game να είναι μαμάτο, αλλά σαν crysis 2... δεν ξέρω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 10, 2010 #232 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 καλά ναι, έχει καιρό που έκανα μπλουμ η μπόμπα, άλλα τώρα ο johny είπε να τα ξεκαθαρίσει γιατί προφανώς δεν άντεχε με αυτά που έβλεπε στα διάφορα φόραμα δεν μπορεί ένας στοιχειώδης ανθρώπινος νους να καταλάβει ότι τεχνολογία 5 χρόνων δεν συγκρίνεται με τωρινή τεχνολογία;Αν κατάλαβα καλά, τα παιχνίδια της επόμενης γενιάς θα είναι σαν το Crysis, άντε και λίγο καλύτερα, λόγω πιο ισχυρών μελλοντικών καρτών. (Μην ξεχνάμε ότι ακόμα και οι τωρινές κάρτες ζορίζονται στα ultra settings *). Αυτό θες να πεις; Ότι η unreal engine 4 π.χ. θα είναι λίγο καλύτερη από το Crysis; Κρατάω το ποστ σου για το μέλλον, όταν θα γίνει το μεγάλο πάρτι.*Για του λόγου το αληθές: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5870,2422-13.html35 καρέ σε 1980Χ1200, η 5χρόνια μπροστά των κονσολών κάρτα, χωρίς φίλτρα.Άρα η 6870/7870 κάρτα του μελλοντικού xbox θα μας δώσει κάτι ελαφρά καλύτερο από το crysis, αν ισχύουν όσα λέτε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athanasios2104 Ιούλιος 10, 2010 #233 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Αν κατάλαβα καλά, τα παιχνίδια της επόμενης γενιάς θα είναι σαν το Crysis, άντε και λίγο καλύτερα, λόγω πιο ισχυρών μελλοντικών καρτών. (Μην ξεχνάμε ότι ακόμα και οι τωρινές κάρτες ζορίζονται στα ultra settings *). Αυτό θες να πεις; Ότι η unreal engine 4 π.χ. θα είναι λίγο καλύτερη από το Crysis; Κρατάω το ποστ σου για το μέλλον, όταν θα γίνει το μεγάλο πάρτι.*Για του λόγου το αληθές: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5870,2422-13.html35 καρέ σε 1980Χ1200, η 5χρόνια μπροστά των κονσολών κάρτα, χωρίς φίλτρα.Άρα η 6870/7870 κάρτα του μελλοντικού xbox θα μας δώσει κάτι ελαφρά καλύτερο από το crysis, αν ισχύουν όσα λέτε.τεχνολογία 5 χρόνων = κονσόλεςτωρινή τεχνολογία = σημερινές pc gpuνομίζα ότι ήταν ξεκάθαρο από τα συμφραζόμενα (+ σε ποιο ποστ απαντούσα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 10, 2010 #234 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Είναι ξεκάθαρο ότι εσύ, ο grunt gr και πολλοί άλλοι μέσα στο λαμπ υποστηρίζετε το εξής. Το crysis είναι θεόβαρο όχι λόγω μέτριου έως κακού προγραμματισμού, αλλά λόγω τεχνολογικής υπεροχής.Αν είστε σωστοί τότε με τις 6870/7870 κάρτες των νέων κονσολών δεν θα δούμε θαύματα σε σχέση με το crysis(1 και 2). Το γιατί το καταλαβαίνεις από τα 35 καρέ της 5870 σε Full HD. Πόσο θα μπορεί να βγάζει μια 7870; 100 καρέ; Μόλις βελτιώσεις λίγο τον φωτισμό και προσθέσεις πολύγωνα τα καρέ θα πέσουν στο μισό.Αν κάνετε λάθος τότε τα παιχνίδια της Unreal engine 4 θα ισόπεδώνουν το crysis σε όλους τους τομείς.Μέχρι τότε, "κρατάω" τα ποστ σας και τα screenshots του crysis για να κάνουμε σύγκριση και να βγάλουμε τα οριστικά συμπεράσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Ιούλιος 10, 2010 #235 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Δεν ειναι κακογραμμενο,απλα δεν εχεις τοσες ρυθμισεις διαθεσιμες απτην αρχη για πειραγμα οπως στο clear sky πχ, επισης δεν ειναι σαν το shadow of chernobyl να εχει μονο "ελαφρια" εφφε διαθεσιμα απτα options και τα πιο "βαρια" σαν το global illumination και το ambient occlusion καλα κρυμμενα. Ενα quote αρκει. The in-game settings are like using a paint roller on a canvas, while tweaking is like the fine brush of the artist. The roller gets the job done but it's not going to be as fulfilling as it could be. You need a fine brush to make it the way you like. The developers didn't want to burden you with 20 choices of drop down boxes so they instead made those broad strokes for you. Unfortunately the difference in performance and quality between low/medium/high/veryhigh can be staggering. Sometimes a move from high to medium can change 20 variables, but it may not be necessary to change all 20 when only a few really effect performance or quality. The fine strokes will allow you to get exactly what you want and Crytek has really given us the ability to change just about everything in the game you would want. You do not have to sacrifice as much quality for performance as you may think. Sometimes you can keep settings high or medium and change one variable that is the big performance tanker or one setting that brings back some good quality at little cost. http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11614Και σταματηστε να ασχολειστε με κλοκαρισμενα gamecube, αναξιοπιστες τοστιερες με fail rate ανω του 40% και αχαρα γομαρια που κανανε 660 ευρω οταν ηρθανε επιτελους ευρωπη, για μενα δεν τιθεται θεμα συγκρισης για το σε ποια πλατφορμα θα ειναι το νεο crap-sis καλυτερο, προτιμω χιλιες φορες την εκδοση στο pc και ας τρεχει σε low settings και 60fps παρα να καθομαι να σπαω τα δαχτυλα μου με το gamepad, να τρεχει το παιχνιδι στα 600p upscaled στις 40 ιντσες το AA off οπως τοτε το 99 και με 30fps cap. Εξαλλου ο μισος χαβαλες στο crysis ειναι το modding, στο xbox live marketplace το πολυ πολυ να δουμε κανενα νεο σκιν σκουπιδοτενεκε και γλαστρας στην προνομιακη τιμη των 1200 ms points ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Ιούλιος 10, 2010 #236 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 τεχνολογία 5 χρόνων = κονσόλεςτωρινή τεχνολογία = σημερινές pc gpuνομίζα ότι ήταν ξεκάθαρο από τα συμφραζόμενα (+ σε ποιο ποστ απαντούσα)Η τεχνολογία των κονσολών και πόσο μάλλον του ps3 έχει διαφορά σε σχεδιασμό καιδεν μπορεί να συγκριθεί με τις pc gpu για παράδειγμα που υπάρχουν τώρα.Καμία σχέση το λειτουργικό windows με τις κονσόλες πχ.Υπάρχει λόγος που κοστίζει πχ τα ευρώ που κοστίζει και επίσης δεν είναι ορθό να συγκρίνουμε τιμές gpu με ps3 γιατί το άκουσα και αυτό.Φιλικά(αν δεν είμαι ήδη off topic) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolofagos Ιούλιος 10, 2010 #237 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Βρε παιδια δεν μπορουμε να συγκρινουμε κονσολα με Η/Υ. Η κονσολα ειναι "καθαρα" για gaming,αντε και για καμια ταινουλα..ενω ενας η/υ κανει τα παντα...Οσο για το gaming..,τα παιχνιδια για τις κονσολες (π.χ ps3) θα κρατησουν ποσο? 3χρονια?? τα παιχνιδια στο Πισι θα κρατησουν.... Θα μου πειτε θα βγει καινουργια κονσολα..Ποσο θα κανει?? 500Ε?? και γιατι να μην παρω μια καινουργια καρτα των 500Ε και να ξαναπαιξω τα παντα στα ultra γραφικα..???Ασε που στην κονσολα τα γραφικα ειναι σαν τα medium στο pc.. Αυτη ειναι η γνωμη μου, και σε οποιον αρεσει :p Φιλικα παντα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrossortep Ιούλιος 10, 2010 #238 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Δεν ειναι κακογραμμενο,απλα δεν εχεις τοσες ρυθμισεις διαθεσιμες απτην αρχη για πειραγμα οπως στο clear sky πχ, επισης δεν ειναι σαν το shadow of chernobyl να εχει μονο "ελαφρια" εφφε διαθεσιμα απτα options και τα πιο "βαρια" σαν το global illumination και το ambient occlusion καλα κρυμμενα. Ξεχασέ τες τις ρυθμίσεις. Τερμάτισέ τα όλα σαν να μην υπήρχαν καθόλου ρυθμίσεις. Αυτό που βλέπεις (μεγάλο draw distance, λεπτομερή εφέ και textures, ambient occlusion κτλ.) πιστεύεις ότι αντιπροσωπεύει κάτι τόσο προχωρημένο που μια κάρτα 5 χρόνια μπροστά από τις κονσόλες, οχτώ φορές πιο ισχυρή, (5870) είναι να βγάζει average 40 καρέ σε full hd χωρίς φίλτρα;Αν το πιστεύεις, τότε τα ξαναλέμε στο μέλλον με την unreal engine 4. Πόσα καρέ θα βγάζει η Unreal και με τί γραφικά και πόσα η cry engine(2 και 3) με τα γραφικά που όλοι γνωρίζουμε. Αυτό ήθελα να πω στο παραπάνω ποστ μου.Όσο για το global illumination του stalker και του crysis....τα απολύτως απαραίτητα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiohkor3 Ιούλιος 10, 2010 #239 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 μια κάρτα 5 χρόνια μπροστά από τις κονσόλες, οχτώ φορές πιο ισχυρή, (5870) είναι να βγάζει average 40 καρέ σε full hd χωρίς φίλτρα;Παιδιά, έχει σκεφτεί κανείς την αποτελεσματικότητα των οδηγών;Γιατί όλο για υλικό μιλάμε, που κατά την ταπεινή άποψη μου όλοι πρέπει να πουλήσουν και εκτός αυτού να υπάρχει και συνέχεια. Όλα είναι άρρηκτα συνδεδεμένα και οι μηχανές γραφικών μαζί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athanasios2104 Ιούλιος 10, 2010 #240 Κοινοποίηση Ιούλιος 10, 2010 Είναι ξεκάθαρο ότι εσύ, ο grunt gr και πολλοί άλλοι μέσα στο λαμπ υποστηρίζετε το εξής. Το crysis είναι θεόβαρο όχι λόγω μέτριου έως κακού προγραμματισμού, αλλά λόγω τεχνολογικής υπεροχής.Αν είστε σωστοί τότε με τις 6870/7870 κάρτες των νέων κονσολών δεν θα δούμε θαύματα σε σχέση με το crysis(1 και 2). Το γιατί το καταλαβαίνεις από τα 35 καρέ της 5870 σε Full HD. Πόσο θα μπορεί να βγάζει μια 7870; 100 καρέ; Μόλις βελτιώσεις λίγο τον φωτισμό και προσθέσεις πολύγωνα τα καρέ θα πέσουν στο μισό. Αν κάνετε λάθος τότε τα παιχνίδια της Unreal engine 4 θα ισόπεδώνουν το crysis σε όλους τους τομείς. Μέχρι τότε, "κρατάω" τα ποστ σας και τα screenshots του crysis για να κάνουμε σύγκριση και να βγάλουμε τα οριστικά συμπεράσματα. φίλε, όσο με αφορά, αν θες σου δίνω και recorded δήλωση + χειρόγραφο σημείωμα με την υπογραφή μου, δεν έχω τέτοια κολλήματα ούτε παριστάνω τον πάπα Απλώς το γεγονός ότι βάζεις ulta high και περιμένεις 200 fps (δεν είσαι ο μόνος και δεν στο λέω προσωπικά), δείχνει ακριβώς αυτό που σου είπε ο gruntgr. Ο john2gr που είναι "γκουρού" στο θέμα του crysis "settings" modding μπορεί να στο εξηγήσει καλύτερα... ή απλώς κάνεις μία βόλτα από το σχετικό thread με τις 479 σελίδες και ενημερώνεσαι. Δεν λέμε ότι έχει τον τέλειο κώδικα (βλ. AI ραδικιού), άλλα τα πράγματα είναι απλά. Αν θες 200 fps στο Ultra High όπως στα δίνει η Crytek, τότε θες RAW POWER.- Διαφορετικά πρέπει να σκαλήσεις τα έγκατα των .ini και .cfg για να πάρεις τα ίδια ή/και καλύτερα fps με τα ίδια ή/και καλύτερα γραφικά. Και περί τεχνολογικής υπεροχής, δείξε μου ΕΝΑ παιχνίδι που έχει τα ίδια γραφικά με το Crysis μετά από 3 χρόνια (δεν αναφέρω Crysis + graphics mods...), και τότε το ξαναβλέπουμε το θέμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.