Jump to content




Nephiλiμ

Recommended Posts

  • Replies 982
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Στα πλαίσια του εντυπωσιακού show της AMD/ATI στο San Francisco, έγιναν τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης της CryEngine 3 για PC. Παρακάτω μπορείτε να θαυμάσετε το tech demo της CryEngine 3 μέσω του νέου χαρακτηριστικού της AMD/ATI, Eyefinity.

Η CryEngine 3 έτρεχε σε full HD, με ρευστό frame rate και με ένα αρκετά καλό draw distance.

Όπως φαίνεται λοιπόν, όλα πήγαν ρολόι και για τις δύο εταιρείες.

Δυστυχώς όμως, ακόμα δεν ξέρουμε τα ακριβή στοιχεία του hardware που χρησιμοποιήθηκε (λογικά η 5870 χρησιμοποιήθηκε αλλά ακόμα δεν ξέρουμε αν ήταν Crossfire ή Single GPU επίδειξη).

H CryEngine 3 χρησιμοποιείται στο επερχόμενο Crysis 2, το οποίο πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το 2010.

SAUCE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θες να δεις κατι εντυπωσιακο?...Παρε εικονες απο crysis 1 gdc06 με την 295 μου On the road....Βεβαια ειναι αρκετα βαρυ...

Το cry engine 3 δεν ειναι τιποτα αλλο απο την cry engine 2 σε κονσολες! Παναγια μου....Σε αυτη τη πιστα τα physics, graphics, φωτισμος ειναι πολυ ανωτερα!

http://www.youtube.com/watch?v=GH1-_eP7BUg&feature=player_embedded -> αυτο ειναι το crysis που μας παρουσιασανε το 2006, βεβαια το 2007 αλλο μας βγαλανε αρκετα πετσοκομμενο, οι λογοι προφανεις....θα σερνοντουσαν οι παντες με αυτα τα qualities!

Δειτε το βιντεο θα σας κοψει την ανασα....παρακατω και μερικες photo απο εμενα...Τα frames πεφτουν σχεδον στο μισο περιπου (αλλα παιζει μια χαρα) αποτο crysis σε μενα...Το αποτελεσμα ομως ειναι ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

http://img162.imageshack.us/img162/9167/61614650.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/4777/91423551.jpg

http://img94.imageshack.us/img94/2306/77028976.jpg

http://img405.imageshack.us/img405/8448/47339310.jpg

http://img340.imageshack.us/img340/4504/85052949.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/3655/91104227.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/1670/14170845.jpg

http://img508.imageshack.us/img508/4713/58228880.jpg

http://img203.imageshack.us/img203/620/33303041.jpg

http://img255.imageshack.us/img255/5681/26954032.jpg

http://img376.imageshack.us/img376/6135/45363898.jpg

CRY ENGINE ON THE ROAD ! Προσκυναμε......Τρελανε μας και αλλο!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ενα videάκι που παρουσιάζει το Procedural System Structure, ενα χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με το Physx, θα καθιστά προσβάσιμο και υποκείμενο σε καταστροφές, κάθε χώρο/κτίριο του Crysis 2.

http://www.youtube.com/watch?v=qZbnCeV7jJw&feature=player_embeddedΠρόκειται για tech demo, και οχι για video του παιχνιδιού.

edit :

στο 1:05 του παρακάτω video φαίνεται και ingame

http://www.youtube.com/watch?v=076_kFsF4Wc

Link to comment
Share on other sites

Ενα videάκι που παρουσιάζει το Procedural System Structure, ενα χαρακτηριστικό που σε συνδυασμό με το Physx, θα καθιστά προσβάσιμο και υποκείμενο σε καταστροφές, κάθε χώρο/κτίριο του Crysis 2.

http://www.youtube.com/watch?v=qZbnCeV7jJw&feature=player_embeddedΠρόκειται για tech demo, και οχι για video του παιχνιδιού.

edit :

στο 1:05 του παρακάτω video φαίνεται και ingame

http://www.youtube.com/watch?v=076_kFsF4Wc

το πρωτο video δεν μου αρεσε καθολου.παααααρα πολυ ψευτικο.ελεος πυροβολουσε και χεκολαγαν ολοκληρα κομματια τοιχου λες και ηταν φελιζολ,οταν πυροβολεις τοιχο το λογικο ειναι απλα να κανει μια τρυπα οχι να σπασει 3 μετρα τοιχος σε 2 κομματια.0 ρεαλισμος.

οσο για το crysis 2 δεν μπορουμε παρα να περιμενουμε.παντως προσωπικη αποψη,δεν παιζει να ειναι καλυτερο απο το πρωτο σε τεχνικα θεματα παντα

Link to comment
Share on other sites

Τερμα η τροπικη ζουγκλα.

Πλεον Crysis 2 στη ζουγκλα της πολης.

x28bacfbf.jpg

Crysis 2 στη Νεα Υορκη....

Κινηση τακτικης εκ μερους της Crytek (μακραν λιγοτερο foliage/water etc) μονο και μονο για να το σηκωσουν οι κονσολες?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή κίνηση από την crytec, είχε αρχίζει να κουράζει η ζούγκα !

Τι λες βρε βλασφημε!:hehe:

Τωρα τι πεταω στη θαλασσα αντι για χελωνες και καβουρια ?

Φαναρια και σκουπιδοντενεδες?

Link to comment
Share on other sites

Χμμ αν είναι ψιλοανοιχτό όπως το 1ο θα ναι σούπερ. Ε ιναφ με τις ζούγκλες, είχαμε και το μακρύ κλαμμα 2, έρχεται και just cause 2, ζουγκλοκατάσταση όλα. Το τελευταίο πάντως fps με υπερφυσικά όντα και περίεργα πλάσματα στη Νέα Υόρκη ήτανε το Legendary... Μιλάμε για πολύυυυυυ γέλιο!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Νέες ζουμερές πληροφορίες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από την πρόσφατη συνέντευξη του Nathan Camarillo στο γερμανικό περιοδικό PC Games. Σύμφωνα με τον Nathan, ο παίκτης παίρνει για ακόμη μια φορά τον ρόλο του Jake «Nomad» Dunn, καταρρίπτοντας έτσι τις πρόσφατες φήμες που ήθελαν τον «Prophet» στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Για ακόμη μια φορά η Crytek σπρώχνει την τεχνολογία προς τα εμπρός και σε αντίθεση με τα τελευταία παιχνίδια, οι developers προσπαθούν να αποφύγουν μουντούς χρωματισμούς. Τέλος, η επιλογή της Νέας Υόρκης δεν έγινε εξαιτίας των κονσολών, αλλά επειδή η Crytek δεν ήθελε ο τέταρτος τίτλος της να διαδραματίζεται για ακόμη μια φορά σε ζούγκλα. Αναλυτικά οι νέες λεπτομέρειες παρακάτω.

- You play as Jake ‘Nomad’ Dunn.

- Compared to Crysis there will be more openness and freedom of choice, larger gameplay areas and more tactical warfare.

- Nanosuit 2 will give players more freedom in how to tackle situations in the battlefield.

- The different aspects of nanosuit 2 are designed to further encourage experimental and fit-for-your-own-style usage of nanosuit’s features.

- Cevat thinks that the weakest parts of Crysis were 1) the story, which lacked originality and details 2) the on-rails gameplay style in the end and 3) that there were no console versions.

- Compared to the majority of console games, the console gamers will see Crysis 2’s freedom and openness as a new and interesting gameplay style.

- The player has again the freedom of choosing what weapons to use and how to use them, or how to take advantage of the environment.

- Crysis 2 will again feature the familiar «Veni Vidi Vici» (I came, I saw, I conquered) gameplay style.

- In Crysis 2 Crytek will, of course, try to surpass the previous Crysis games in graphical splendour and technical features.

- Setting the events of Crysis 2 to New York City was a result of a long thought process; Crytek did not choose New York City because of «console limitations».

- With three previous games set in the jungle Crytek decidedly wanted to avoid making a fourth «jungle game».

- New York as the setting was chosen in the early stages of development; Crytek wanted to see Nomad in a metropol and make the area as a huge sandbox for the player.

- Compared to jungle, urban environment offers more opportunities for gameplay based on vertical differences and the player will have more freedom to choose how to progress and plan their attacks.

- Player will be able to jump between floors and buildings, and roll down along a crater wall.

- Cevat did not want to share details on Crysis 2 multiplayer… yet.

- The transition from one nanosuit ability to another will be «softened» in Crysis 2: for a short while before speed changes to power, the player will have both abilities in his possession.

- In the battle against the aliens, New York City will offer plenty of architecture that the player can destroy, protect, climb on and take advantage of.

- Fighting against the alien invasion will be «catastrophically beautiful».

- Crytek have tried to actively avoid of using dark dystopian colors and tones that have been plaguing many games these days.

- Details on the story will not be revealed until summer.

source:game20.gr

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.