johny111 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 2, 2009 Καλησπέρα,Υπάρχει κάποια εμπειρία σχετική με το service της asus στα λαπτοπ?Θέλω να παραγγείλω ένα αλλά με σταμάτησε μια και μοναδική αναφορά που διάβασα σε κάποιο άλλο φορουμ σχετικά με μεγάλη δυσκολία να πιάσεις γραμμή στο τηλεφωνικό κέντρο και πολύ μεγάλη καθυστέρηση στο service.Υπάρχει κάποιος που να το έχει δοκιμάσει το τελευταίο διάστημα?Ευχαριστώ
greekfragma Ιούνιος 2, 2009 #2 Ιούνιος 2, 2009 Μην το φοβάσαι καθόλου. Τα Asus είναι πολύ καλά ποιοτικώς και το service τους αρκετά καλό. Το μόνο που πρέπει να φροντίσεις είναι να στείλεις εγκαίρως τα χαρτιά των εγγυήσεων εντός του χρονικού ορίου από την αγορά.
Tsene Ιούνιος 2, 2009 #4 Ιούνιος 2, 2009 Service δεν έχει στην Ελλάδα.Παίρνεις τηλ Ιταλία.Μιλάς με Έλληνα.Λες το πρόβλημα, sn.Μπαίνεις σε ένα σιτε που σου λέει.Βάζεις τα στοιχεία σου εκεί.Ερχονται εμαιλ επιβεβαίωσης.Σε 1-2 ημέρες έρχεται courier στην πόρτα σου.Πάει Ιταλία.Σε όλη τη διάρκεια της επισκευής ενημερώνεσαι με εμαιλ.Όταν είναι έτοιμο στο στέλνουν πακέτο πίσω.Δεν πληρώνεις τίποτα εφόσον είναι εντός εγγύησης το laptop.Όσες φορές χρειάστηκε να στείλω για πελάτες δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα.
lefteriz Ιούνιος 3, 2009 #5 Ιούνιος 3, 2009 εδώ κι η δική μου εμπειρία από σερβισ asus http://www.thelab.gr/showthread.php?t=56234 όλα οκ
johny111 Ιούνιος 3, 2009 Author #6 Ιούνιος 3, 2009 Μετά τις απαντήσεις σας ξαναμπαίνει το asus στο παιχνίδι.Toshiba a300-1tm ή asus X59SR-AP146C.Μέχρι την παρασκευή θα έχω αποφασίσει.Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια
scorelover Ιούνιος 14, 2010 #7 Ιούνιος 14, 2010 Καλησπέρα παίδες, εδώ είναι και απαντούν.Spett.le Omnitech Wireless Applications SAASUS Repair CenterAlonnisou & Samis 1515344 Gerakas - Athens -Greeceκαι στο εξής εμαιλ που απαντάνε άμεσα και στα ελληνικά:support@asus.itτουλάχιστο εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος (ζήτησα και αγόρασα keyboard replacement για το asus eeepc 1005ha που έχω).ευχαριστώ.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.