Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


CrazyAnt

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους

Ο λογος δημοσιευσης αυτου του θεματος, ειναι να μοιραστω με το φορουμ την ασχημη, για ακομα μια φορα, εμπειρια μου απο την εξυπηρετιση του Πλαισιου

Την Παρασκευη 6/4/2012 παρεδωσα στο service καταστηματος Πλαισιο στη Βενιζελου ενα SSD Intel 40GB ο οποιος βρισκεται εντος εγγυησης μεχρι και τον 11/2012

Εντος λιγων ωρων απο την παραδοση με ενημερωνουν τηλεφωνικα απο το καταστημα πως ο δισκος οντως εχει προβλημα και θα αντικατασταθει.

Η τηλεφωνικη ενημερωση ειναι πως ο καινουριος δισκος θα ερθει ή την επομενη μερα (Σαββατο 7/4/2012) ή το αργοτερο Δευτερα 9/4/2012

Δευτερα 9/4/2012 επικοινωνω τηλεφωνικα το απογευμα με το καταστημα και με ενημερωνουν πως ο δισκος δεν εχει ερθει ακομα, αλλα θα ειναι στο καταστημα Τριτη (10/4/2012 - το αργοτερο Τεταρτη (11/4/2012)

Τεταρτη 11/4/2012, πηγαινω ξανα απο το καταστημα (καθως δεν ειχα καμια ενημερωση) και με ενημερωνουν πως για ακομη μια φορα ο δισκος δεν εχει ερθει και οτι λογο Πασχα θα ερθει απο βδομαδα Τριτη (17/4/2012) - Τεταρτη (18/4/2012).

Πηγαινω παλι απο το καταστημα την Πεμπτη 19/4/2012, αφου για ακομα μια φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση απο το καταστημα.

Απο το service με ενημερωνουν εκ νεου πως δεν εχει ερθει ο δισκος και δεν γνωριζουν αν θα ερθει εντος της εβδομαδας ή αν θα ερθει απο Δευτερα (23/4/2012)

Σε αυτο το σημειο και καθως εχουν πεαρτσει 14 μερες απο την ημερομηνια που παρεδωσα τον δισκο, ζητησα προιον αντικαταστασης.

Το service αρχικα ισχυριστηκε πως δεν εχουν τετοια υποχρεωση απεναντι μου και ζητησα τον προυσταμενο.

Ηρθε λοιπον ο Υποδιευθυντης του καταστηματος Α.Ι. ο οποιος αρνηθηκε να μου δωσει δισκο αντικατασταστης, γιατι δεν ειχαν στο καταστημα used δισκο (ηταν τα λογια του) και κατοπην διαμαρτυριας μου, μου ειπε να κινηθω νομικα απεναντι τους εφοσον θεωρω πως το κατασημα Πλαισιο δεν ειναι ενταξει ως προς τις υποχρεωσεις του απεναντι μου.

Φευγοντας απο το καταστημα εμπλεχτηκε και ο Διευθυντης του καταστηματος Α.Ε. , με τον οποιο μετα απο λιγο καταληξαμε πως εαν και εφοσον μεχρι την Παρασκευη 20/4/2012 (οποτε και θα εχουν περασει 15 μερες) δεν ερθει ο δισκος μου, θα μου δωσουν προιον αντικατακαστασης.

Εχθες Παρασκευη 20/4/2012, πηγα ξανα στο καταστημα, αφου για πολλοστη φορα δεν ειχα καμια απολυτως ενημερωση.

Φυσικα δεν ειχε ερθει και παλι δισκος και αφου ζητησα απο το παλικαρι στο serivce προιον προσωρινης αντικαταστασης, φωναξε τον υποδιευθυντη (καθως ο ιδιος ηταν αναρμοδιος για να κανει κατι τετοιο και ουτε γνωριζε την διαδικασια) και οντως ο κος Α.Ι. μου εφερε εναν 60αρη OCZ Vertex Plus

Στο ταμιο ομως, δημιουργηθηκε καποιο προβλημα οπως μου εξηγησαν και δεν ηταν δυνατον να παρω το δισκο, γιατι ειχε δρομολογηθει αποστολη δισκου και θα εφτανε Σαββατο (σημερα 21/4/2012) στο καταστημα, με αποτελεσμα να μπλοκαρεται απο το λογιστηριο η προσωρινη αντικατασταση.

Εκανα λοιπον την παραχωρηση και δεχτηκα να παω ξανα την επομενη (aka σημερα Σαββατο 21/4/2012) για να παραλαβω τον δισκο μου.

Το κερασακι στην τουρτα φυσικα ηταν το σημερινο.

Πριν απο 30' επεστρεψα απο το καταστημα γιατι ηθελαν να μου δωσουν εναν δισκο ο οποιος ειχε σκισμενη ταινια ασφαλειας.

Ηταν bulk μεσα σε ενα σακουλακι και αυτο με τη σειρα του μεσα σε ενα σακουλακι του Πλαισιου (απο αυτα που ειναι για εγγραφα)

Φυσικα αρνηθηκα να παραλαβω τον δισκο καθως ειχε σπασμενη ταινια ασφαλειας

Ο τεχνικος στο service σε εκινο το σημειο προσπαθησε να με πεισει πως η ταινια σφαλειας εσπασε κατα την μεταφορα του δισκου (??????????????? ).Οτι δηλαδη κατα τη μεταφορα του δισκου μεσα στο σφραγισμενο σακουλακι του Πλαισιου, με καποιον μαγικο τροπο, η ταινια ασφαλειας πανω στο σακουλακι του SSD σκιστηκε. (επισυναπτω σχετικη φωτογραφια)

Μετα την αρνηση μου να παραλαβω τον μεταχειρισμενο δισκο και την απαιτηση μου για αμεση αντικατασταση, καθως πλεον βρισκομαστε στην 16 μερα απο την ημερομηνια παραδοσης, ο τεχνικος φωναξε τον υποδιευθυντη Α.Ι. ο οποιος ευγενικα αρνηθηκε να μου δωσει αλλος δισκο και μου ειπε πως θα πρεπει να περιμενουμε μεχρι Δευτερα για να μαθουν απο την Intel αν ο δισκος ειναι μεταχειρισμενος,καινουριος ή οτιδηποτε αλλο ή εναλλακτικα να παρω αυτον καθως δεν μπορει να μου δωσει δισκο προσωρινης αντικαταστασης.

Του εξηγησα, εμφανως εκνευρισμενος, πως εγω δισκο με σκισμενη ταινια ασφαλειας δεν προκειται να παραλαβω και τον ενημερωσα πως πλεον θα προχωρησω σε καταγγελειες σε Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη και σε γνωστοποιηση του συμβαντος σε τεχνολικα φορουμ και Skroutz.

Μετα απο 16 μερες, 2 τηλεφωνικες επικοινωνιες δικες μου, 2 δικες τους (μια η αρχικη και μια σημερα για να παραλαβω) και 5 επικσεψεις μου στο καταστημα, ακομα δεν εχω παραλαβει δισκο και δεν μπορω να λειτουργησω τον υπολογιστη μου.

Θα ενημερωσω το παρον για οποιαδηποτε εξελιξη

Υ.Γ.

Μεχρι και πριν 15 μερες υπηρχε στο online του Πλαισου, ενας Intel 40gb στο stock house, ο οποιος πλεον δεν υπαρχει διαθεσιμος.

Τα συμπερασματα δικα σας.

Εχω ηδη προχωρησει σε αρνητικη αξιολογιση στο Skroutz.gr και αναμενεται η εγκριση της δημοσιευσης απο το skroutz για να δημοσιευτει στις αξιολογησεις

Την Δευτερα θα προχωρησω και σε καταγγελεια στην Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη, καθως εει ωραριο 09:00-15:00 τις καθημερινες

post-78-1414343594,3549_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν και τα ξέρεις καλύτερα από μένα, νομίζω πως αν έχουν ίδιο δίσκο στοκ μπορούν να στον αλλάξουν. Αν δεν έχουν, τότε οφείλουν να σου τον αντικαταστήσουν με αντίστοιχο δίσκο - ακόμα και μεταχειρισμένο/refurbished.

Σε κάθε περίπτωση, το Πάσχα παίζει να έγινε ένας χαμός στο Πλαίσιο. Εγω περίμενα 7 μέρες για να καταφέρουν να πάρουν τα λεφτά από την κάρτα της mother. Μάλιστα μου είχε σταλθεί SMS στο κινητό ότι σήμερα θα παραλάβω το προϊόν κλπ. ενώ δεν είχαν καν μπορέσει να πληρωθούν πρώτα. Μετά από κάμποσα τηλέφωνα και αρκετή υπομονή η δουλειά έγινε.

Καλή Τύχη!

ΥΣ: Μην γράφεις με bold !1!

Link to comment
Share on other sites

πιστωτικο δεν μπορουσαν να σου δωσουν?

δεν ξερω τι μπορουσαν και τι δεν μπορουσαν να κανουν, αλλα το θεμα ειναι τι εκαναν :p

Προσωπικα δεν τους ζητησα ουτε πιστωτικο ουτε αντικατασταση με καλυτερο, αλλα σε καμια περιπτωση δεν περιμενα να μου δωσουν δισκο με σπασμενη ταινια ασφαλειας και μαλιστα να προσπαθουν να με πεισουν οτι αυτο εγινε κατα τη μεταφορα...

Σε γενικες γραμμες, εδω και 2 εβδομαδες που με ταλαιπωρουν, δεν εχουν δειξει καμια απολυτως διαθεση να με εξυπηρετησουν και επιπλεον, αμφιβαλλω αν καποιος εκει μεσα ξερει ποιες ειναι οι διαδικασιες που ακολουθουν σαν Πλαισιο (με τις εταιριες) και σαν καταστημα για τα RMA τους, αλλα και για τις υποχρεωσεις τους απεναντι στους πελατες τους...

Link to comment
Share on other sites

Καλό κουράγιο

Εμένα τις προάλλες (πήγα το laptop για format, είχε κάτι ιούς πάνω) με ενημέρωσαν ότι είχε πρόβλημα η mobo και ήθελαν 300 Ε για να μου βάλουν καινούργια.

Φυσικά το πήρα (ένα 10 Ευρω για την επίσκεψη), το διόρθωσα και έχει τώρα 2 μήνες λειτουργεί άψογα. (πως τους ήρθε ότι έχει πρόβλημα η μητρική ακόμα ΑΠΟΡΩ)

Το Πλαίσιο έχει αρχίσει εδώ και κανα 2 χρόνια να λειτουργεί όπως το Ελληνικό Δημόσιο. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΜΑΣ

Πραγματικά φίλε αν μπορείς, ΜΗΝ τους χαριστείς καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Ρε Χρηστο πλακα κανεις τωρα... Χωρις να βαλω ταμπελα στο μαγαζι απο στομα σε στομα ( ειχα πει σε κανα 2 παιδια οτι για την διαγνωση δεν χρεωνω λεφτα) και φτασαμε σε σημειο μεχρι και γνωστη αλυσιδα στην ξανθη ( να μην μιλησω για απλους συναδελφους) να φερνουν οτι σκ@τοπουτσ@ προβλημα ειχανε να τους λεω τι φταιει και να χρεωνουν αυτοι......Φταινε και αυτοι ( μονοπωλια) αλλα ειμαστε και εμεις γιδια τρανα....

Link to comment
Share on other sites

**Update**

Επικοινωνησαν εχτες το βραδυ κατα τις 8 απο Αθηνα (ο κυριος Η.Τ.) μαζι μου.

Ο κυριος Τ. μου εξηγησε πως ο δισκος (της φωτογραφιας) που μου εδωσαν ειναι σφραγισμενος, οτι δηλαδη το σακουλακι του δισκου ειναι σφραγισμενο και ο λογος που το αυτοκολητο ειναι σκισμενο ειναι για να μπορεσουν να σημειωσουν το σειριακο του

Του εξηγησα οτι ο λογος της δυσαρεσκειας μου δεν ειναι η χρονικη καθυστεριση αυτη καθαυτη, αλλα κυρίως η αντιμετωπιση και η χαζες διακιολογιες που ακουσα στο καταστημα απο τον τεχνικο και τον Υποδιευθυντη.

Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα και εκ μερους των ανθρωπων και του Πλαισιου σαν εταιρια και προσφερθηκε να μου στειλει τον δισκο κατ'οικον (κατι που αρνηθηκα γιατι μου ειναι πιο ευκολο να παω απο το καταστημα), προκειμενου να μην ταλαιπωρηθω περαιτερω, για να διαπιστωσω και ο ιδιος οτι οντως ο SSD ειναι σφραγισμενος και καινουριος οπως ηρθε απο Intel

Ως εκ τουτου, σημερα θα παω να παραλαβω τον δισκο απο το καταστημα, γιατι πλεον μου δωθηκε μια λογικη εξηγηση και εφοσον ειναι οντως σφραγισμενος θα τον παρω

Θα ενημερωσω αφου παραλαβω για την εξελιξη της διαδικασιας

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ σφραγισμενος ειναι και ανοιχτηκε για τον σειριακο ......ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

post-5-1414343594,4285_thumb.jpg

Ο σειριακος φαινεται παντου.... στο σακουλακι στο κουτι του δισκου ( ειδικα σε ιντελ προιοντα)..

Και εμεις καποτε τους cpu για τον σειριακο τους ανοιγαμε απο την συσκευασια...Μετα τον ανοιγεις που τον ανοιγεις να μην τον δοκιμασεις μην παρει και ο πελατης DOA προιον....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Link to comment
Share on other sites

Πάρε τον δίσκο, βάλε το intel ssd tool και δες αν και πόσο έχει χρησιμοποιηθεί για να σαι σίγουρος.

Νίκο εδώ τον αντιμετωπίζουν σαν χαζό και αφελή για να μην πω και τίποτα χειρότερο.Δεν είναι απλα θέμα καλής λειτουργειας του δίσκου

Link to comment
Share on other sites

Νίκο εδώ τον αντιμετωπίζουν σαν χαζό και αφελή για να μην πω και τίποτα χειρότερο.Δεν είναι απλα θέμα καλής λειτουργειας του δίσκου

Καλά δε το συζητώ, απλά μιας και είπε ότι θα τον παραλάβει τον δίσκο τελικά, καλό είναι να του ρίξει και μια ματιά.

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ για την καθυστεριση, αλλα δεν προλαβα να ενημερωσω νωριτερα δυστυχως

Παρελαβα τον δισκο και ήταν οντως σφραγισμενος μεσα στο σακουλακι.

Με βαση το CrystalDiskInfo, το πρωτο boot εγινε απο εμενα.

post-78-1414343594,48_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.