Jump to content



Project ''Plexi'' - Part -37. LevelOne router mod. Part -4


Lakisss

Recommended Posts

δε βαζεις και καμιά σίτα μην αρχίζουν να φωλιάζουν διάφορα εκει μέσα?

αραχνες κυρίως

Vapona The Exterminator

toppic_vapona.jpg

:nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke::nuke:

Link to comment
Share on other sites

δε βαζεις και καμιά σίτα μην αρχίζουν να φωλιάζουν διάφορα εκει μέσα?

αραχνες κυρίως

Καλά...πώς το σκέφτηκες αυτό τώρα?

Καλοδεχούμενες! (Θα τους παίξω Στέλιο...:T:)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RHwvgR0wFdo]YouTube - Nyxterides ki araxnes-Kazatzidis[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Update.

Ομολογώ ότι μου έσπασαν κυριολεκτικά τα νεύρα απόψε....

Έχω κάνει εκατοντάδες κολλήσεις σε καλώδια σ΄αυτό το project και μία μόνο με πρόδωσε...η σημερινή.

Την τελευταία στιγμή που πήγα να βιδώσω την καμπίνα ξεκόλλησε ξαφνικά το ένα καλώδιο του tweeter, οπότε χρειάστηκε νσ τα ξεμοντάρω όλα ξανά για να την φτιάξω.

Όταν είδα το καλλώδιο να υποχωρεί γκρεμίστηκα πραγματικά παιδιά....φοβήθηκα ότι κόπηκε το ποδαράκι του tweeter. Ευτυχώς ήταν μόνο η κόλληση....

Θα χρειαστεί να την ξανά-ξεμοντάρω γιατί έκοψα μεγάλο το ricofon της πλάτης, και δέν κάθεται σωστά.

Είπα όμως να βάλω δυό photo μιάς και το περιμένετε, έστω σε ημιτελή κατάσταση.

Τα σχόλια δικά σας...

1003343l.jpg

1003344.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Είχα φανταστεί στο περίπου πως θα δείχνει το ηχειάκι, αλλά τέτοια προσοχή στη λεπτομέρεια δεν την είχα λογαριάσει...

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ και ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!

...και δε με λες, τα σασί τρέχουν με την ίδια αποκοπή ή υπάρχει διαφορετική συνδεσμολογία στο κροσόβερ? Γενικά, τι συχνότητες "δουλεύουν" τα δύο αυτά σασί?

Link to comment
Share on other sites

Το κάθε διακριτό "ηχείο" (γούφερ, τουϊτερ, σαμπ κτλ) ονομάζεται chassis (σασί). Αναλόγως σύνθεσης/συνδεσμολογίας, τα συνεργαζόμενα σασί με το κροσόβερ τους και την υλοποίηση που τα στεγάζει συνθέτουν το ηχείο.

Οπότε, τι συχνότητες παίζει το τουίτερ σου και τι συχνότητες παίζει το γούφερ σου? Που ακοπόκτονται?

Link to comment
Share on other sites

Το κάθε διακριτό "ηχείο" (γούφερ, τουϊτερ, σαμπ κτλ) ονομάζεται chassis (σασί). Αναλόγως σύνθεσης/συνδεσμολογίας, τα συνεργαζόμενα σασί με το κροσόβερ τους και την υλοποίηση που τα στεγάζει συνθέτουν το ηχείο.

Οπότε, τι συχνότητες παίζει το τουίτερ σου και τι συχνότητες παίζει το γούφερ σου? Που ακοπόκτονται?

Εγώ τα ήξερα΄''μεγάφωνα'' αυτά, δέν ηξερα ότι λέγονται καί ''σασί''.

Κοίτα...το crossover στο μόνιτορ είναι μόνο για το tweeter, to woofer είναι απευθείας συνδεδεμένο.

Δέν είναι σωστή λύση το ξέρω, αλλά έτσι το ξεκίνησα αρχικά.

Το tweeter παίζει με μία αντίσταση και έναν πυκνωτή 3μF, αλλά είναι ok απο ήχο και ένταση.

Δέν ακούγονται (κατ εμέ) ''βρωμιές'' στον ήχο, είμαι ευχαριστημένος. (για ποιότητας Tonsil μεγάφωνο έτσι?)

Τώρα συχνότητες αποκοπής δέν ξέρω να σου πώ...λογικά παίζουν ότι μπορούν να βγάλουν όπως είναι.

Στα σημερινά τώρα. Ήρθαν!

1003348.jpg

1003349y.jpg

1003350m.jpg

1003351.jpg

1003352.jpg

Το περίεργο σ' αυτό το project είναι πώς ξεκινάω πάντα για κάτι απλό, αλλά αλλού καταλήγω.

Για πλάκα ξεκίνησε το case, για πλάκα επίσης να φτιάξω δύο monitor-άκια, και τώρα πάμε για το μεγαλύτερο desktop σύστημα ήχου...

Δείτε μέγεθος συγκριτικά με το monitor.

Το monitor δέν είναι μικρό, είναι διαστάσεων Behringer MS-40 για να φανταστείτε. http://www.plaisio.gr/Sound-Vision/Portable-Player/Speakers-Sound-Cards/Speaker-Monitor/Behringer-Studio-Monitor-Ms-40-544-BEH-037.htm

1003354u.jpg

1003355m.jpg

Τα specs. των woofers. http://profesional.beyma.com/pdf/10BR60E.pdf

Με το σκεπτικό ότι το 5ιντσό woofer του monitor δουλεύει 50-12000 Hz. , μου συνέστησε το μαγαζί συχνότητα αποκοπής για το 10ιντσό στα 120Hz.

Τα crossover που μου έδωσε είναι δικά του, είναι ειδική παραγγελλία για τα συγκεκριμένα 10ιντσά, και έχουν αποκοπή στα 120Hz.

1003356f.jpg

1003357m.jpg

1003358g.jpg

1003361.jpg

Να διευκρινήσω πάλι ότι με τα 10ιντσά θα ασχοληθώ μετά το ADW2010! (σε κανά δίμηνο)

Ερνέστο πώς το βλέπεις, θα βγάλουμε bass-άκι?

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Νικο.

πολυ μ'αρεσεις.

κι αυτο που λες με "παραπονο" καμια φορα

οτι ξεκινας για κατι μικρο και σου βγαινει ολοκληρο αυτονομο side project

ειναι η ουσια του θεματος.

Οσο το μυαλο δουλευει κι υπαρχει ορεξη, χρονος και τα μεσα

η δημιουργια δεν σταματα.

Και μ'αρεσει πολυ γιατι παρατηρω το thread απο την αρχη

κι η εξελιξη σου σε επιπεδο φινιρισματος ειναι παραπανω απο ραγδαια.

Ευγε και συνεχισε να κανεις αυτο που κανεις...

ελπιζω συντομα να τα πουμε ξανα κι απο κοντα πανω απο κανενα χωροδικτυωμα... ;)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο τα καλά λόγια με τιμούν, αλλά όταν προέρχονται ειδικά απο σένα ακόμα περισσότερο.

Το φινίρισμα δέν το λές και τέλειο, αλλά έχω σκοπό να παραμείνω πιστός στο ''ότι μπορώ θα το φτιάξω μόνος μου'' ακόμα και άν αποβαίνει πολλές φορές εις βάρος της τελειότητας.

Είμαι περήφανος γιατί κανένας άλλος δέν έχει κρατήσει ούτε βίδα, ούτε είχα χέρι βοηθείας σ' αυτό το project.

Δέν το λέω για να το πώ απλά...το λέω για να παροτρύνω και άλλους να πράξουν ανάλογα, και να ανακαλύψουν τα όρια της δική τους δημιουργίας, ή να τα ξεπεράσουν...

Σε περιμένω οπωσδήποτε στο ADW 2010 να ακούσω τις κριτικές σου.

(Το χωροδικτυωμα βλέπω δέν το ξέχασες...μάλλον σου έκανε κλίκ...:hehe:)

@AgentCain πώς το υπολόγισες αυτό με τα Hz.?

Αυτά χρησιμοποιήσα στα crossovers. Do the math και πές μου.

1020100z.jpg

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, το βράδυ θα σου έχω κουτί...

Νίκος.

Αφού σου είπα βρέ...τί βιάζεσαι? Σε πήρε και σένα ο ενθουσιασμός?

(Με φ50 να υπολογίσεις,γιατί έχω καβάτζα μπόλικη)

Link to comment
Share on other sites

@AgentCain πώς το υπολόγισες αυτό με τα Hz.?

Αυτά χρησιμοποιήσα στα crossovers. Do the math και πές μου.

capture2jg.jpg

Το παραπάνω είναι εκφρασμένο σαν ποσοστό μεταφοράς του σήματος

Ενα RC φιλτρο σειράς, δλδ αντίσταση-πυκνωτης-φορτίο. Από τις εικόνες που είχες ανεβάσει είδα ότι χρησιμοποίησες ένα μπρίκι των 2Ω και εναν πυκνωτή 3uF. Τα υπόλοιπα είναι υλικά, ανοχές κτλ δε μας ενδιαφέρουν.

Η αντίσταση σου τρώει το 0.2 του σήματος οπότε στο ηχείο σου φτάνει το 0.8 της έντασης που στέλνεις.

Από κει και πέρα το πώς βγαίνει η συχνότητα αποκοπής εν ολίγοις περιγράφεται από έκφραση του πυκνωτή σαν αντίσταση εξαρτόμενη από τη συχνότητα του σήματος και στη συνέχεια βρίσκουμε την συχνότητα στην οποία το σήμα στο μεγάφωνο παίρνει το 70.7% της μέγιστης τιμής του (η οποία είναι στα 20KHz) ή αλλιώς 3dB πτώση

Ή πιο απλά το ρίχνεις σε ένα πρόγραμμα προσομοίωσης OrCAD PSPICE ή MultiSIM για ευκολία :p

Έγινε επεξεργασία από AgentCain
Link to comment
Share on other sites

παιδιά απο οτι έχω διαβάσει παίζει τίποτα με προγράμματα ?Θέλω να κανω ελεγχους και στα δικά μου τα ηχεία

:) :)

Αν μπορεί κανείς να μου πει θα του ήμουν ευνώμων ,δεν γνώριζα οτι υπάρχουν προγράμματα και για αυτά.:unsure:

Link to comment
Share on other sites

beyma.th.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Πάμε λίγο για την κούτα τώρα, Γιώργο.

Λοιπόν, όπως είχαμε πει το γούφερ είναι mid-bass, αλλά όπως θα δεις στο γράφημα αν του δώσεις τα κατάλληλα λίτρα μπορεί να κατέβει αρκετά ωε πολύ χαμηλά και μάλιστα με αξιώσεις στον ήχο...

Σου δίνω τρία παραδειγματάκια για το που μπούρουμε να κινηθούμε:

1) κούτα 77,8 λίτρων με απόλυτα ευθεία απόκριση συχνοτήτων και ικανό βύθισμα. Ο συντονισμός του αυλού είναι στα αρκετά χαμηλιάρικα 38,5Hz (κανονικό σαμπ σα να λέμε!...). Γαλάζια καμπύλη στο γράφημα.

2) κούτα 40 λίτρων με συντονισμό στα 45Hz. Η καμπύλη παρουσιάζει μετατόπιση προς τα μεσαία και ταυτόχρονα τη γνωστή "καμπούρα". Κίτρινη καμπύλη στο γράφημα.

3) κούτα 25 λίτρων με συντονισμό στα 50Hz. Ακόμη μεγαλύτερη μετατόπιση προς τα μεσαία με ακόμη μεγαλύτερη "καμπούρα". Κόκκινη καμπύλη στο γράφημα.

Όλοι οι αυλοί συντονισμού έχουν διάμετρο 5 εκατοστών και μιλάμε σε όλες τις περιπτώσεις για διπλούς αυλούς (για να μείνει το group-delay (=αργό μπάσο/μπάσο με "ουρά"=fail) σε λογικά επίπεδα). Tα μήκη των αυλών ποικίλουν από 6,5 έως 14,5 εκατοστά. Ένας μονός αυλός σε αυτή τη διάμετρο δίνει από πολύ νωρίς μεγάλες ταχύτητες ανάκλασης, σημείο taboo για καλό μπάσο...

Αυτές οι τρεις προστάσεις αποτελούν τους καλύτερους συμβιβασμούς για τις τρεις κατηγορίες μεγεθών, κάπου μέσα σ'αυτό το πλαίσιο θα κινηθείς. Ενδιάμεσες καταστάσεις με άλλα λίτρα/συντονισμούς/αυλούς ήταν αποτυχίες. Προσωπικά, θεωρώ την καμπίνα με τα 40 λίτρα ιδανική από άποψη μεγέθους και απόδοσης...

ΟΜΩΣ, it's up to you now! Πόσο λίτρα θες/μπορείς να διαθέσεις... ? ? ? ? ?

Κλειστή καμπίνα μία που δοκίμασα ήταν μούφα: πολύ "μαζεμένο" μπάσο, χαμηλές στάθμες = δεν αξίζει τον κόπο.

Έγινε επεξεργασία από Ερνέστος
Link to comment
Share on other sites

Το αφρολεξ που εχεις βαλει μεσα δεν θα επηρεαζει τον ηχο?

(δεν εχω ιδεα απο ηχεια αλλα θυμαμαι που ελεγες οτι η καμπινα πρεπει να ειναι ακαμπτη)

Παρολα αυτα ενα μεγαλο respect !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.