Jump to content



H ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ 4ΝΕΤ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ $$


voudas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μιας κ τους το υποσχέθηκα, θα παρουσιάσω μια όμορφη ιστορία, γεμάτη ίντριγκα, σεξ, εγκλήματα πάθους κ φυσικά περιπέτεια με την γνωστή μας forthnet...

επιδή θέλω να το κάνω εύκολο στο διάβασμα κ επειδή είναι μεγάλη ιστορία, θα παραθέσω τα γεγονότα συνοπτικά... θα μου συγχωρέσετε μερικές κατά προσέγγιση ημερομηνίες καθώς έχω σταματήσει καιρό να γράφω στο "αγαπητό μου ημερολόγιο" το κάθε τι...

1. 26/11/2007 ενεργοποίηση υπηρεσίας 2play στο "ιδιόκτητο:hehe:" δίκτυο της 4net

2. η γραμμή συντόνιζε ΤΡΑΓΙΚΑ... 24άρα, που λόγω attenuation έπρεπε να συντονίζει στα 14mbps όπως και οι υπόλοιπες του κτηρίου, κλείδωνε σε download από 600 μέχρι 3500kbps...

3. γίνονται οι απαραίτητες εκνευριστικές κλήσεις στο τηλεφωνικό "support:hehe: της 4νετ (όποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή) όπου αφού ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ξαναέλεγα τα ίδια από την αρχή και μου ξαναέκαναν τις ίδιες ερωτήσεις οι ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΤΕΧΝΙΚΑ του τηλεφωνικού κέντρου (πόσα τηλέφωνα, πόσα μέτρα καλωδιο κλπ κλπ) πάντα με διαβεβαίωναν ότι θα το προωθήσουν...

4. έχει φτάσει ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 και οι κλήσεις συνεχίζονται, έχω μάθει τα ερωτηματολόγιά τους απέξω, παίρνω μόνο για να διασκεδάσω απλά να το ξανασημειώσουν μπας κ το φτιάξουν ποτέ... να προσθέσω ότι τη δουλειά μου την κάνω από άλλη γραμμή γιάυτό και δεν αγχώνομαι (δεν είμαι έτσι κ αλλιώς drama queen)

5. γραμμή της Otenet παρουσιάζει ξαφνικά ΙΔΙΑ συμπτώματα... σε 2 μέρες έρχεται τεχνικός του ΟΤΕ, κ με ενημερώνει πως το ΚΑΦΑΟ είναι για τα πανηγύρια κ πως τα καλώδια είναι είτε σάπια είτε πολλά βραχυκυκλώνουν... μου αλλάζει 2γραμμο στη γραμμή του ΟΤΕ κ η γραμμή ξαναδουλεύει άψογα... πολύ φιλικός, του είπα το ιστορικό με 4νετ, κοίταξε και για αυτή τη γραμμή μου είπε έχει το ΙΔΙΟ πρόβλημα αλλά δεν έχει δικαίωμα να το κάνει χωρίς εντολή κλπ κλπ...

6. ΞΑΝΑ τηλεφωνήματα στην 4νετ... αυτή τη φορά πέρα εκτός από την γνωστή ιστορία από την αρχή, κάθε φορέ πρόσθετα κ τη νέα πληροφορία κ ζήταγα αποστολή τεχνικού κ αλλαγή 2γραμμου...

7. τα τηλεφωνήματα συνεχίζονται όλο κ πιο αραιά καθώς η ψυχική μου υγεία είναι πιο σημαντική από τους ανοργάνωτους κ αδιάφορους στο μπακάλικο της 4νετ, αλλά επίσκεψη τεχνικού δεν έγινε ποτέ... οι λογαριασμοί έρχονται κανονικά κ πληρώνονται κανονικά... με είχαν καθησυχάσει ότι εφώσον υπάρχει δήλωση βλάβης από την αρχή, μόλις επισκευαστεί θα μου πιστώσουν τα ποσά...

8. γύρω στον ΙΟΥΛΙΟ-ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2008!!! ξαναθυμάμαι το θέμα κ σταματάω να πληρώνω τους λογαριασμούς... το ίδιο κ σε άλλη γραμμή 4νετ με τη λογική ότι θα συμψηφιστούν...

9. Σεπτέμβρη μας στέλνουν email για διακοπή της υπηρεσίας αν δεν εξοφλήσουμε... φυσικά εκνευρίζομαι και ξαναπαίρνω τηλέφωνο... προφανώς το όλο ιστορικό ΔΕΝ υπάρχει καταγεγραμμένο ΠΟΥΘΕΝΑ, τα ξαναεξηγώ σε 3-4 από ΤΗΝ ΑΡΧΗ... βλέπουν στο σύστημα μόνο ότι έχω πάρει πόσα τηλέφωνα κ την αρχική δήλωση βλάβης του χειμώνα του 2007... φυσικά κ δεν κάνουν συμψηφισμό κ συνεχίζω να πληρώνω την άλλη γραμμή.

10. αποστολή καταγγελίας στην EEET, με επισύναψη screenshots από το status της γραμμής κ ότι επικοινωνία υπήρχε με τη 4νετ σε emails. κοινοποίησή της στη 4νετ...

10. Οκτώβριος 2008. ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ:clap: για ΕΛΕΓΧΟ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ:bad:... διάγνωση? προβληματική γραμμή λόγω βραχυκυκλώματος στα καλώδια... μου είπε θα ενημερώσει κ αν το προωθήσουν στον ΟΤΕ θα μου το επισκευάσουν εντος 3ΜΗΝΟΥ...:hehe:

11. πάλι τηλέφωνα, πάλι η ιστορία κάθε φορά από την αρχή:hang3:. Καταφέρνω επιτέλους να μιλήσω με κάποια πιο ψηλά η οποία μου λέει ότι εφώσον η βλάβη διαπιστώθηκε θα γίνει ΚΑΠΟΤΕ επισκευή κ πίστωση των πληρωμένων ποσών. Εξηγώ πως τη γραμμή δε τη χρειάζομαι πλέον καθώς έχω άλλη κ με προτρέπει να κάνω διακοπή κ να επιστραφούν τα ποσά σα πιστωτικό στην άλλη υπηρεσία 4νετ που είχα...

12. αποστολή δικαιολογητικών για τη διακοπή της γραμμής... 2-3 φορές με φαξ κ email διότι οι λογαριασμοί δε σταματάνε να έρχονται...

13. Φεβρουάριος 2009. έχει γίνει η διακοπή κ συνεχίζω να στέλνω emails για την πίστωση των λογαριασμών. Φυσικά κ δεν τολμώ να πάρω τηλέφωνο να ΞΑΝΑΜΑΤΑΧΙΛΙΟΠΩ ιστορία 16 μηνών σε κάποιον ανίδεο πιτσιρικά του τηλεφωνικού κέντρου... το έχω μάθει καλά αυτό...

14.Μάρτιος 2009. μετά από κάμποσα "διασκεδαστικά" emails με παίρνει τηλέφωνο ένας νεαρός, ευγενέστατος αλλά χωρίς γνώση του ιστορικού... του κάνω το γνωστό briefing κ με διαβεβαιώνει ότι θα με ενημερώσει αφού μιλήσει με τον ανώτερό του...

15. Το παλικάρι με ξαναπαίρνει την επόμενη να μου πει την εξής ΑΛΗΤΕΙΑ: Δυστυχώς λόγω πολιτική της εταιρίας ΔΕΝ μπορεί να γίνει πίστωση ποσού για λογαριασμό που έχει διακοπεί κ δεν είναι ενεργός... Φυσικά ήταν το τελευταίο που περίμενα να ακούσω, του είπα πολύ ήρεμα ότι θα προτιμούσα μια πιο σοβαρή απάντηση του στυλ "σας γράφουμε στα @@ σας κύριε, κ δε θέλουμε να σας επιστρέψουμε τα λεφτά που άδικα μας πληρώνατε τόσο καιρό κ με πιστοποίηση από δικό μας τεχνικό...". Άλλωστε έγινε ότι είχα συνενοηθεί με την ίδια τη 4νετ. Τον ενημέρωσα ότι είναι καραγκιόζηδες κ ότι δουλεύει σε οίκο ανοχής, του είπα φυσικά δε με νοιάζουν τα λεφτά αλλά η ΚΟΡΟΙΔΙΑ κ δεσμεύτηκα να τους τα παρουσιάσω δημόσια...

ΕΙΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΤΕ. ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ Κ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΠΑΙΖΕΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ...:bad::bad::bad:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.