Jump to content



H ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ 4ΝΕΤ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ €€


voudas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μιας κ τους το υποσχέθηκα, θα παρουσιάσω μια όμορφη ιστορία, γεμάτη ίντριγκα, σεξ, εγκλήματα πάθους κ φυσικά περιπέτεια με την γνωστή μας forthnet...

επιδή θέλω να το κάνω εύκολο στο διάβασμα κ επειδή είναι μεγάλη ιστορία, θα παραθέσω τα γεγονότα συνοπτικά... θα μου συγχωρέσετε μερικές κατά προσέγγιση ημερομηνίες καθώς έχω σταματήσει καιρό να γράφω στο "αγαπητό μου ημερολόγιο" το κάθε τι...

1. 26/11/2007 ενεργοποίηση υπηρεσίας 2play στο "ιδιόκτητο:hehe:" δίκτυο της 4net

2. η γραμμή συντόνιζε ΤΡΑΓΙΚΑ... 24άρα, που λόγω attenuation έπρεπε να συντονίζει στα 14mbps όπως και οι υπόλοιπες του κτηρίου, κλείδωνε σε download από 600 μέχρι 3500kbps...

3. γίνονται οι απαραίτητες εκνευριστικές κλήσεις στο τηλεφωνικό "support:hehe: της 4νετ (όποτε κατάφερνα να πιάσω γραμμή) όπου αφού ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ξαναέλεγα τα ίδια από την αρχή και μου ξαναέκαναν τις ίδιες ερωτήσεις οι ΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΤΕΧΝΙΚΑ του τηλεφωνικού κέντρου (πόσα τηλέφωνα, πόσα μέτρα καλωδιο κλπ κλπ) πάντα με διαβεβαίωναν ότι θα το προωθήσουν...

4. έχει φτάσει ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 και οι κλήσεις συνεχίζονται, έχω μάθει τα ερωτηματολόγιά τους απέξω, παίρνω μόνο για να διασκεδάσω απλά να το ξανασημειώσουν μπας κ το φτιάξουν ποτέ... να προσθέσω ότι τη δουλειά μου την κάνω από άλλη γραμμή γιάυτό και δεν αγχώνομαι (δεν είμαι έτσι κ αλλιώς drama queen)

5. γραμμή της Otenet παρουσιάζει ξαφνικά ΙΔΙΑ συμπτώματα... σε 2 μέρες έρχεται τεχνικός του ΟΤΕ, κ με ενημερώνει πως το ΚΑΦΑΟ είναι για τα πανηγύρια κ πως τα καλώδια είναι είτε σάπια είτε πολλά βραχυκυκλώνουν... μου αλλάζει 2γραμμο στη γραμμή του ΟΤΕ κ η γραμμή ξαναδουλεύει άψογα... πολύ φιλικός, του είπα το ιστορικό με 4νετ, κοίταξε και για αυτή τη γραμμή μου είπε έχει το ΙΔΙΟ πρόβλημα αλλά δεν έχει δικαίωμα να το κάνει χωρίς εντολή κλπ κλπ...

6. ΞΑΝΑ τηλεφωνήματα στην 4νετ... αυτή τη φορά πέρα εκτός από την γνωστή ιστορία από την αρχή, κάθε φορέ πρόσθετα κ τη νέα πληροφορία κ ζήταγα αποστολή τεχνικού κ αλλαγή 2γραμμου...

7. τα τηλεφωνήματα συνεχίζονται όλο κ πιο αραιά καθώς η ψυχική μου υγεία είναι πιο σημαντική από τους ανοργάνωτους κ αδιάφορους στο μπακάλικο της 4νετ, αλλά επίσκεψη τεχνικού δεν έγινε ποτέ... οι λογαριασμοί έρχονται κανονικά κ πληρώνονται κανονικά... με είχαν καθησυχάσει ότι εφώσον υπάρχει δήλωση βλάβης από την αρχή, μόλις επισκευαστεί θα μου πιστώσουν τα ποσά...

8. γύρω στον ΙΟΥΛΙΟ-ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2008!!! ξαναθυμάμαι το θέμα κ σταματάω να πληρώνω τους λογαριασμούς... το ίδιο κ σε άλλη γραμμή 4νετ με τη λογική ότι θα συμψηφιστούν...

9. Σεπτέμβρη μας στέλνουν email για διακοπή της υπηρεσίας αν δεν εξοφλήσουμε... φυσικά εκνευρίζομαι και ξαναπαίρνω τηλέφωνο... προφανώς το όλο ιστορικό ΔΕΝ υπάρχει καταγεγραμμένο ΠΟΥΘΕΝΑ, τα ξαναεξηγώ σε 3-4 από ΤΗΝ ΑΡΧΗ... βλέπουν στο σύστημα μόνο ότι έχω πάρει πόσα τηλέφωνα κ την αρχική δήλωση βλάβης του χειμώνα του 2007... φυσικά κ δεν κάνουν συμψηφισμό κ συνεχίζω να πληρώνω την άλλη γραμμή.

10. αποστολή καταγγελίας στην EEET, με επισύναψη screenshots από το status της γραμμής κ ότι επικοινωνία υπήρχε με τη 4νετ σε emails. κοινοποίησή της στη 4νετ...

10. Οκτώβριος 2008. ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ:clap: για ΕΛΕΓΧΟ ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ:bad:... διάγνωση? προβληματική γραμμή λόγω βραχυκυκλώματος στα καλώδια... μου είπε θα ενημερώσει κ αν το προωθήσουν στον ΟΤΕ θα μου το επισκευάσουν εντος 3ΜΗΝΟΥ...:hehe:

11. πάλι τηλέφωνα, πάλι η ιστορία κάθε φορά από την αρχή:hang3:. Καταφέρνω επιτέλους να μιλήσω με κάποια πιο ψηλά η οποία μου λέει ότι εφώσον η βλάβη διαπιστώθηκε θα γίνει ΚΑΠΟΤΕ επισκευή κ πίστωση των πληρωμένων ποσών. Εξηγώ πως τη γραμμή δε τη χρειάζομαι πλέον καθώς έχω άλλη κ με προτρέπει να κάνω διακοπή κ να επιστραφούν τα ποσά σα πιστωτικό στην άλλη υπηρεσία 4νετ που είχα...

12. αποστολή δικαιολογητικών για τη διακοπή της γραμμής... 2-3 φορές με φαξ κ email διότι οι λογαριασμοί δε σταματάνε να έρχονται... Λόγω της συνεννόησης δε συνεχίζω την καταγγελία στην ΕΕΕΤ θεωρόντας ότι έχω δικαιωθεί.

13. Φεβρουάριος 2009. έχει γίνει η διακοπή κ συνεχίζω να στέλνω emails για την πίστωση των λογαριασμών. Φυσικά κ δεν τολμώ να πάρω τηλέφωνο να ΞΑΝΑΜΑΤΑΧΙΛΙΟΠΩ ιστορία 16 μηνών σε κάποιον ανίδεο πιτσιρικά του τηλεφωνικού κέντρου... το έχω μάθει καλά αυτό...

14.Μάρτιος 2009. μετά από κάμποσα "διασκεδαστικά" emails με παίρνει τηλέφωνο ένας νεαρός, ευγενέστατος αλλά χωρίς γνώση του ιστορικού... του κάνω το γνωστό briefing κ με διαβεβαιώνει ότι θα με ενημερώσει αφού μιλήσει με τον ανώτερό του...

15. Το παλικάρι με ξαναπαίρνει την επόμενη να μου πει την εξής ΑΛΗΤΕΙΑ: Δυστυχώς λόγω πολιτική της εταιρίας ΔΕΝ μπορεί να γίνει πίστωση ποσού για λογαριασμό που έχει διακοπεί κ δεν είναι ενεργός... Φυσικά ήταν το τελευταίο που περίμενα να ακούσω, του είπα πολύ ήρεμα ότι θα προτιμούσα μια πιο σοβαρή απάντηση του στυλ "σας γράφουμε στα @@ σας κύριε, κ δε θέλουμε να σας επιστρέψουμε τα λεφτά που άδικα μας πληρώνατε τόσο καιρό κ με πιστοποίηση από δικό μας τεχνικό...". Άλλωστε έγινε ότι είχα συνενοηθεί με την ίδια τη 4νετ. Τον ενημέρωσα ότι είναι καραγκιόζηδες κ ότι δουλεύει σε οίκο ανοχής, του είπα φυσικά δε με νοιάζουν τα λεφτά αλλά η ΚΟΡΟΙΔΙΑ κ δεσμεύτηκα να τους τα παρουσιάσω δημόσια...

ΕΙΣΤΕ ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΔΙΟΤΙ ΧΡΕΩΝΕΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΤΕ. ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ Κ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΡΙΠΑΙΖΕΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ...:bad::bad::bad:

Χαρας το κουραγιο σου φιλε που ασχοληθηκες τοσο καιρο... και μετα να προσπαθεις (ξανα) να αποδειξεις τα αυτονοητα...

ισως θα επρεπε να ειχες φυγει απο τη 4νετ πολυ νωριτερα... ειναι μεγαλο πραμα η ψυχικη υγεια

Κάντο ένα CC στη forthnet ρε το post. Εκνευρίστηκα και μόνο που το διάβασα :rant:

Χέστηκε μια φοράδα στ' αλώνι βέβαια.. αλλά..

εννοείται... το πόσταρα εδώ, box, adslgr κ insomnia κ φεύγει mail... δεν ασχολούμαι άλλο... αυτοί είναι οι γύφτοι όχι εγώ...

Κωστη πολυ κακως το αφησες στο τελος.

έχει απόλυτο δίκαιο ο Vadergr:fight::fight:

επικοινώνησες με την ΕΕΤΤ μήπως μπορείς να κάνεις κάτι?

ή δε ενδιαφέρει πλέον?

ωραία τα είπες αλλά να πληρώσουν και αυτοί τίποτα

και εννοώ σε σένα αλλά αυτά καταγράφονται στους δείκτες μπείκτες κλπ

και βγαίνουν τα κοστουμάκια της ΕΕΤΤ

ας είναι πλασματικά

βάλε και εσύ το λιθαράκι σου....

αυτό με τις πιστώσεις αναφέρεται ακαι από άλλες εταιρίες

δεν πιστώνουν αν ακυρώσεις

αλλά άυτό αφορά τα retention πακέτα και τα δωρεάν πάγια

και σε καμία περίπτωση δεν έχουν να κάνουν με ποσά που έχεις καταβάλει για υπηρεσίες που δεν σου παρείχαν.

Η ιστορια λογικα θα εχει και sequel...

Αναμενουμε τα νεα επεισοδια.

(πολλοι εχουν βρει την υγεια τους φευγοντας απο την forthnet.Την ιδια περιπου ιστορια με διαφορετικη υποθεση την ακους καθημερινα πλεον)

edit

αα και που ΄σαι?

Εδω το εχεις ξαναβαλει πριν 10 λεπτα:p

(εκτος αν ποσταρεις μεσω forthnet)

Ρε Κωστή δεν ήξερα ότι ασχολείσαι ακόμα με αυτή την ιστορία, χαράς το κουράγιο σου δλδ.

Κατ' εμέ θα πρέπει να κάνεις και την καταγγελία, στείλε το post CC και στην ΕΕΤΤ και άσε το περίπτερο ForthNet να βγάζει άκρη.

Έχει μαζέψει τόσα "σκάνδαλα" όσα η κυβέρνηση πια κι ακόμα τολμάει να λέει ότι είναι "νούμερο 1". Ακόμα θυμάμαι και λέω στον κόσμο την ιστορία με τις αρπαχτές που έκανε από κοσμάκη με και καλά ανεξόφλητο υπόλοιπο πριν από χρόνια.

Κώστα, αν έχεις τον χρόνο και κυρίως τα φράγκα, στείλε εξώδικο και κάνε μήνυση... μίλα με κάποιο προιστάμενο της ΕΕΤΤ να σε φέρει σε επαφή με κάποιο δικηγόρο, ο οποίος να έχει εμπειρία σε τέτοια θέματα και ζήτα αποζημιώσεις και για τα πιστωτικά και για ότι χρήματα έχασες από δουλειές σου που έπρεπε να κάνεις μέσω Internet...

Το έχω άχτι κάποια στιγμή να βαρέσω εγώ μια μήνυση σε έναν από αυτούς και να το πάω μέχρι τα άκρα, μόνο και μόνο για το μαμώτο, αλλά τα έξοδα πρέπει να είναι αρκετά...

Με την forthnet είχα και εγώ πριν από 2 χρόνια τις ίδιες ιστορίες... ακριβώς...

Αυτό που με τσαντίζει δεν είναι μόνο ότι είναι στα @@ τους, αλλά σε αντιμετωπίζουν και σαν σκουπίδι... Εμένα τα καθίκια με είχαν απειλήσει με μυνήσεις και δικηγόρους, αν δεν πλήρωνα τους λογαριασμούς... φυσικά δεν πήραν φράγκο, γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι, αλλά άλλοι που δεν είναι τόσο ενημερωμένοι ή δεν είναι του χώρου, πως θα αντιμετώπιζαν μια απειλή από μια εταιρία για μηνύσεις και δικαστήρια...

Το μαγαζάκι τους πρέπει να κλείσει και ελπίζω να γίνει πολύ σύντομα...

ο μόνος λόγος που δεν είμαι σίγουρος για το πόσο θα το τραβήξω (πέρα της ηθικής δικαίωσης να τους κράξω δημόσια) είναι ότι (κ όσοι με ξέρετε προσωπικά το κατανοείτε) είμαι πολύ χύμα για να έχω κρατήσει τις ημερομηνίες κ ώρες κάθε τηλεφωνήματος, το όνομα κάθε συνομιλητή κλπ κλπ που χρειάζονται....

Ρίξε μολώτοφ τότε σε καμιά βιτρίνα τους να ξεσπάσεις... :hehe:

Αν το έκαναν αυτό σε όλα τα καταστήματα τους, όχι ότι θα έβαζαν μυαλό, αλλά θα ξέραν ότι η τιμωρία έρχεται και με άλλους τρόπους...

Μόνο μια φορά έφτασα στα όρια να ξεκινήσω να σημειώνω ονόματα και ώρες, όταν έγινε ένα μπέρδεμα με το Vodafone Broadband. Περιττό να πούμε ότι με το που συνδέθηκα με σοβαρό τεχνικό και εξήγησα το πρόβλημα, οι τύποι άμεσα κάναν τα απαραίτητα και όλα έστρωσαν.

Ώρες ώρες με αυτά που ακούς τρελαίνεσαι πάντως (και δεν την πληρώνουν οι πραγματικοί υπεύθυνοι, αλλά ξεσπάς σε λάθος άτομα) - απορώ πως αντέχει η 4net ακόμα..

Δυστυχώς η εταιρεία προσπαθεί να μαζέψει λεφτά από παντού και σε εμένα όταν ήμουν συνδρομητής έστειλε λογαριασμό μετά απο διακοπή και ζητούσε χρήματα για διάστημα που είχα ενεργοποιηθεί σε άλλη εταιρεία.

Χρειάστηκαν 6 καταγγελίες σε διάστημα 8 μηνών, μόνο για να απάντησή ότι ναι μεν σας παρείχαμε υπηρεσίες μέχρι την τάδε του μηνός, αλλά σας διακόψαμε από μας ΜΕΤΑ από 10 μέρες. Φυσικά δεν έγινε τίποτα ο λογαριασμός έμεινε απλήρωτος και πιστωτικό δεν ήρθε ποτέ

ο μόνος λόγος που δεν είμαι σίγουρος για το πόσο θα το τραβήξω (πέρα της ηθικής δικαίωσης να τους κράξω δημόσια) είναι ότι (κ όσοι με ξέρετε προσωπικά το κατανοείτε) είμαι πολύ χύμα για να έχω κρατήσει τις ημερομηνίες κ ώρες κάθε τηλεφωνήματος, το όνομα κάθε συνομιλητή κλπ κλπ που χρειάζονται....

έχεις δικαίωμα να ζητήσεις την καρτέλα πελάτη με όλα τα τεχνικά ή άλλης φύσεως προβλήματα

και είναι υποχρεωμένοι να τα έχουν καταγράψει

το αρχείο κλήσεων σου υπάρχει και σε excel μορφή προσβάσιμο λογικά και σε σένα (είχα δηλώσει να παίρνω έτσι ανάλυση βέβαια για το δικό μου νούμερο)

θα σε σιγοντάρει για κλήσεις που δεν έχουν καταγραφεί στην καρτέλα σου.

προσωπικά είχα πάντα την απορία πώς διάολο υπολογίζουν τους χρόνους απάντησης κλπ

στην ΕΕΤΤ εγώ πάντα έπεφτα στο 5% που ξέφευγε 30χ από το μέσο χρόνο εξυπηρέτησης....

Όσο πιο γρήγορα πάρουν χαμπάρι όλοι ότι, δυστυχώς, το 90% των παροχέων, πλην ΟΤΕ/net (το γιατί είναι δικό τους πρόβλημα, όχι δικό μας, αν έχουν πρόβλημα με τον ΟΤΕ να πάνε στα δικαστήρια ή να ανοίξουν συνοικιακό ψαράδικο και όχι να τα χρεώνουν στους πελάτες τους), είναι απλώς οίκοι ανοχής, τόσο πιο γρήγορα υπάρχει ελπίδα να σοβαρευτούν (όσοι μείνουν δλδ στο επάγγελμα).

Άλλα όσο εξακολουθούμε να είμαστε αντίστοιχου επιπέδου καταναλωτές (τα ίδια δεν κάνουμε άραγε και στο θέμα της πολιτικής; ) δεν έχουμε δικαίωμα ούτε για γκρίνιες, ούτε για παράπονα.

We get what we deserve.

Over and Out

(Vasilis Leventis Rulez :p)

@spc: συμφωνώ 100% μαζί σου. Αν είναι δυνατόν να πληρώνεις τοσο καιρό υπηρεσία η οποία δεν σου παρέχεται και να ζητάς τα ρέστα 2 χρόνια μετά. Φαντάσου τι "τραβάνε" άλλοι συνδρομιτές μη-σχετικοί ή λιγότερο σχετικοί και ενημερωμένοι.

Όσο για την forthnet (1000 x :TD: ) τι να πείς ? Μακριά και αγαπημένοι.

Forthnet + e-shop. Τα δύο απόλυτα μπιπ. Εμένα από την Forthnet μου έχουν στείλει δύο φορές εξώδικο για λογαριασμό που έχω πληρώσει. Για υπηρεσία που είχα πάρει πριν 2+ χρόνια. Σε 2-3 τηλεφωνήματα, για να μου φτιάξω ποιο πολύ την διάθεση, μου έχουν επιβεβαιώσει ότι χρωστάω και ότι μιλάμε για το συγκεκριμένο εξάμηνο και την συγκεκριμένη υπηρεσία. No problemo όμως. Αυτό που δεν ξέρουν βέβαια ή μάλλον δεν θέλουν να πιστέψουν, είναι ότι εγώ την απόδειξη την έχω και θα συνεχίσω να την έχω μέχρι να βάλουν λουκέτο :clap:

να το προχωρησεις και να ζητησεις να σου εμφανισουν τα τηλεφωνα που εκανες στο δικτυο τους και επισης δε λενε οτι "η συνομιλια καταγραφεται για λογους ασφαλειας" πουντα ;

για πεστους να εμφανισουν ποσες φορες πηρες τηλ και να ακουσεις τις ηχογραφημενες κλησεις.

το οτι μου λες εσυ δηλωσε αυτο και εγω δε το δηλωνω , ειναι αμελια δικια μου.τι αποδειξεις εχεις ομως ; οτι μου το πες.για ζητα τις ηχογραφημενες κλησεις να δουμε

και πιστεύεις κρατάνε κλήσεις για τόσο καιρό? ή θα τις έδιναν? εδώ τους έλεγα θέλω να στείλετε τεχνικό για αλλαγή 2γραμμου κ μου έλεγε δεν βλέπω κάτι τέτοιο σαν επιλογή στο σύστημα να το γράψω στα σχόλια??? 4-5 φορές αυτό. κ μετά μήνες έμαθα ότι ποτέ δεν έγινε αίτηση για τεχνικό ούτε δικό τους ούτε προς οτέ...

πιο πολύ φταίει το ότι πληρώνουν αδαείς για "τεχνική" υποστήριξη κ ποτέ δε φτάνεις να μιλήσεις με κάποιον με γνώση ή εξουσία να γίνει κάτι... κ σε αντιμετωπίζουν σα βλάκα που σίγουρα προσπαθείς να συνδέσεις το ρούτερ αλλά δεν έβαλες τη μπρίζα ή αντί για καλώδια βάζεις σπάγκους... ήμαρτον...

κ επειδή δε καταγράφουν τίποτα σωστά, αντιμετωπίζουν (σίγουρα κ επίτηδες) καχύποπτα έναν που ζητάει λεφτά (εδώ τους λέω τραβήχτε report ότι ένα χρόνο δεν έχω traffic σε αυτή ΚΑΘΟΛΟΥ κ μου λένε δεν έχουμε, το μόνο που έδειχνε το σύστημα είναι συνδέσεις αποσυνδέσεις από τις 10 φορές που προσπάθησα μπας κ γίνει τπτ... κ μου λένε εμείς βλέπουμε δραστηριότητα, λες κ τα disconnect αποδεικνύουν τη χρήση κ όχι το traffic)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.