Jump to content



Περι επιστροφης προϊόντος


Qparadox

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μια ερωτηση προς του γνωριζοντες...

Αγορασα ενα καινουργιο λαπτοπ απο info-quest (μεσω του you.gr, δηλαδη ηλεκτρονικα) και το παρελαβα σημερα το πρωι. Μολις το πηρα, το εβαλα μπρος κτλ κτλ. Ολα καλα μεχρι εδω, ΑΛΛΑ (παντα υπαρχει ενα ΑΛΛΑ..) ανακαλυπτω οτι μια λειτουργια που εγω θεωρουσα οτι υπηρχε στο μοντελο αυτο, ΔΕΝ την εχει.

Στην καταχωρηση του προϊοντος δεν αναφερεται οτι υπαρχει η λειτουργια που ηθελα, αρα δε μιλαμε για λαθος δικο τους (υπαρχουν 2 διαφορετικα μοντελα με ακριβως τον ιδιο κωδικο, το ενα εχει αυτο που θελω, το αλλο δεν το εχει).Αυτο το ηξερα απο την αρχη, αλλα επειδη στο site τους λενε οτι :

"Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν το οποίο αγοράσατε από το ηλεκτρονικό κατάστημα U εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του, στην περίπτωση που αυτό είναι προβληματικό ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε ή απλώς δεν σας ικανοποιεί. Στη 1η περίπτωση, η επιστροφή και αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται χωρίς καμία επιβάρυνση με την προϋπόθεση ότι είναι στην αρχική του κατάσταση.

Στη 2η περίπτωση, η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. "

http://www.you.gr/b2c_iqshop/b2c/Ufaq.do

(οι επισημανσεις δικες μου)

Εγω επαναπαυτηκα σ'αυτο, σκεφτομενος οτι αν τυχον δε μου κανει, θα το στειλω πισω.

Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ τωρα.... τους πηρα τηλεφωνο στο you.gr (αλλα και στην info-quest που πηγα ο ιδιος) για να το επιστρεψω και τελικα δε το δεχονται πισω γιατι λενε οτι το εχω ανοιξει. Προφανως και το εχω ανοιξει, αλλιως πώς θα ηξερα οτι δεν με ικανοποιει το προϊόν???

Απο το Νεο ΙΝΚΑ μου ειπαν οτι υποχρεούνται να το παρουν πισω.

Το ερωτημα ειναι: τελικα ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ απο ΝΟΜΙΚΗΣ αποψεως?????

Οποια βοηθεια/γνωμη ευπροσδεκτη.

Ευχαριστω.

Αν τους επιστρέψεις ό,τι υπήρχε μέσα στη συσκευασία και δεν έχει φθορές, πρέπει να το πάρουν πίσω.

Το ότι θα έχεις σκίσει κάποιο νάυλον σακουλάκι, είναι αναπόφευκτο για να δοκιμάσεις το προϊόν...

Κι εγω αυτα σκεφτομαι, αλλα οι τις infoquest αρνουνται...

Μου την δινει γιατι αυτο που λενε αποδεικνυεται τελικα κοροϊδια. Άλλα γραφουν κι άλλα εφαρμοζουν στην πραξη...

θα μιλησω αυριο ξανα με ΙΝΚΑ και ΕΚΠΟΙΖΩ.

&^*(^$%@%&&$*()&*)_^*(%&^*%#^ (τα νευρα μου...)

Κάτι σχετικό, σε τέτοια περίπτωση δεν παίζει επιστροφή χρημάτων αλλά αντικατάσταση, σωστά;

Τι να σου πω φιλε μου... η επιστροφη χρηματων ειναι αρκετα πιο δυσκολη απο το να σου κοψουν πιστωτικο..... ειναι που θα πεσεις, πως θα το χειριστεις, ποση φασαρια εισαι διατεθειμενος να κανεις κτλ κτλ...

γιατί ρε φίλος το βαλες αγγελία και να χάσεις χρήματα?

πήγαινε το πίσω και απαίτησε τα χρήματά σου με το δικαίωμα υπαναχώρησης και κρατώντας στα χέρια τη σχετική νομοθεσία απο ΙΝΚΑ ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ.

εάν η αγορά έγινε μέσω του internet που στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει....έχει δικαίωμα και επιστροφής χρημάτων για διάστημα 10 εργάσιμων ημερών

http://www.dolceta.eu/greece/Mod1/article.php3?id_article=147

Εκει που πατανε οι εταιρειες ειναι στο "επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση".

Και στο τελος φτανουμε στο σημειο να απεχουμε και απο την απλη λογικη. Πως μπορω να ξερω αν ενα προϊον με ικανοποιει αν ΔΕΝ το ανοιξω??????????????????????????????????????????????

αρχική κατάσταση εννοεί την πλήρη λειτουργικότητα του προιόντος χωρίς κάποιο σημάδι φθοράς. όχι το σκίσιμο της ζελατίνας.....

γιατί ρε φίλος το βαλες αγγελία και να χάσεις χρήματα?

πήγαινε το πίσω και απαίτησε τα χρήματά σου με το δικαίωμα υπαναχώρησης και κρατώντας στα χέρια τη σχετική νομοθεσία απο ΙΝΚΑ ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ.

Στην πραγματικοτητα δε χανω χρηματα. Το βαζω 1 ευρω πιο κατω απο την τιμη που το πηρα (ηταν σε προσφορα απο το u-crazy).

Αυτο το εκανα γιατι απο το πρωι εχω που ασχολουμαι με αυτο το θεμα. Μεχρι και τωρα.... εχω χασει ηδη μιση μερα πηγαινοντας απο εδω και απο κει, τηλεφωνα κτλ κτλ... και ηθελα να κατσω να δουλεψω σημερα.... και σκεφτομαι οτι κι αυριο, θα πρεπει να κανω του κοσμου τα τηλεφωνα, να εχω νευρα, να μαλωνω με τους υπαλληλους της info-quest, να λεω τα ιδια και τα ιδια, να χαλαω τη ζαχαρενια μου κτλ.

Αν το παρει κανεις απο δω μεσα, εχει καλως, κι αυτος κερδισμενος θα ειναι. Αν δεν γινει, θα δω.... θα κανω κανα τηλεφωνο και βλεπουμε...

Προσπαθω να σωσω την ψυχικη μου υγεια..... κι ολα αυτα για να γινει το αυτονοητο.

Ευχαριστω gf!!

(βασικα το σωστο ειναι να επιμεινω και να διεκδικησω τα οποια δικαιωματα εχω ως καταναλωτης, μην καλομαθαινουμε τις εταιρειες κι ολας... για να δουμε :victory:)

Δεν λέω, καλά θα κάνεις να το πας πίσω και λογικό είναι να έχει το δικαίωμα, μιας και είναι μέσω net η αγορά, αλλά αν το πάρω εγώ αύριο και δω τη σχισμένη ζελατίνα, τι κάνω?

το παίρνεις με μια φιλική έκπτωση εσύ και κερδίζει σε φήμη και το you μήπως?

το πλαίσιο δηλαδή που τα περνάει όλα έτσι αέρα γιατί συνεχίζει και κερδιζει πελάτες?

:victory:

Να πω την αμαρτια μου....εχω καταντησει να αγοραζω απο το Πλαισιο ακομα και τα κατσαβιδια (που λεει ο λογος)... Προτιμω να πληρωσω και κατι παραπανω, ετσι, γιατι μπορει να βγαλει κανεις ακρη αν εχει καποιο λογικο αιτημα - προβλημα... και πολλους φιλους μονο απο εκει προτρεπω να αγοραζουν.. και προσωπικα, εχω φτασει στο σημειο να μην κοιταω καν τις διαφορες στις τιμες των προιοντων....

τελικα ποιος κερδιζει και ποιος χανει??

Δες μια εδώ http://www.synigoros.gr/ κάνουν δουλειά γρήγορα και δεν στοιχίζει τίποτα ;)

Ένα τηλέφωνο θα τους πάρεις και θα τους στείλεις με φαξ αν δεν μπορείς να πας εσύ εκεί οτι χαρτιά σου ζητήσου και από εκεί και πέρα θα αναλάβουν αυτοί

Oκ παιδια, το θεμα λυθηκε... μετα απο 2-3 τηλεφωνα που εκανα με στελεχη της U, μου εδωσαν σημερα κωδικο για να το παρουν πισω.

Ευχαριστω για τις προτασεις και τη βοηθεια!! :no:

αρχική κατάσταση εννοεί την πλήρη λειτουργικότητα του προιόντος χωρίς κάποιο σημάδι φθοράς. όχι το σκίσιμο της ζελατίνας.....

Συμφωνώ με ότι λες αλλά ειδικά στα φορητά η αρχική κατάσταση «χάνεται» όταν με την πρώτη λειτουργία επιλέγουμε την γλώσσα (πολλές φορές είναι επιλογή αγγλικών & ελληνικών) και μετά ενεργοποιούμε το λειτουγικό...

Η άλλη επιλογή σβήνεται κλπ κλπ κλπ...

Σαφώς και το φορητό είναι οκ αλλά η δυνατότητα που περέχεται αρχικά στον πελάτη χάνεται αν το επιστρέψουμε για τον επόμενο που θα το αγοράσει...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.