Jump to content



Τιμές...τιμολογίου για τεχνικούς?


Delijohn

Recommended Posts

χωράει πολύ κουβέντα μιας άλλη δουλειά βγάζει ένας σε 2 ώρες κ άλλη κάποιος άλλος...

επίσης είναι βάσει αναγκών... όπως λες το να είσαι κάθε μέρα εκεί είναι τελείως διαφορετικό από το να σε καλούν αραιά...

επίσης καλό το 50/h αλλά για "ξεπέτες"... αν σε θέλουν για 2 ώρες τη μέρα = 100 επί 25 εργάσιμες = 2500 ε οκ ας πάρουν 2-3 μόνιμους με αυτά τα λεφτά... μη λέμε ότι ναναι...

ξεκαθάρισε πρώτα απ'ολα για τί ανάγκες μιλάμε... σε ώρες αλλά και σε επίπεδο ευθύνης... άλλο να περνάς outlook κ να λύνεις καθημερινά προβληματάκια σε τερματικά κ άλλο να συντηρείς τους servers και να έχεις ευθύνη για τα πάντα...

ένα λογικό ποσό πάντως για φιλικό εταιρικό περιβάλλον όπως το περιγράφεις, σε αραιή κ όχι καθημερινή βάση, με απλά σχετικά ζητήματα (αναφέρεις ακόμα κ για διαμέσου vnc άρα μιλάμε για κάτι απλό), θεωρώ το 50+φπα minimum χρέωση που αντιστοιχεί σε 1 ώρα, δικαιολογεί κ τα μεταφορικά κλπ κ 25 με 30+φπα η κάθε επόμενη...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Το πόσο χρεώνονται οι υπηρεσίες είναι σχετικό.

Άλλωστε είμαστε σε ελεύθερη αγορά και ο καθένας μπορεί να κοστολογίσει όσο θέλει.

Το ότι έχεις πτυχίο δεν σε κάνει ανώτερο απο κάποιον άλλο. Η αγορά εργασίας αποδεικνύει

ότι ψάχνει για έμπειρο προσωπικό δηλ με εργασιακή εμπειρία και όχι καταρτισμένο στα χαρτιά.

Το ξέρω ότι αυτό ενοχλεί τους πτυχιούχους όλων των ειδικοτήτων αλλά δεν θα έπρεπε.

Οι επιλογές είναι καθαρά προσωπικές και επιλογή των σπουδών δεν σημαίνει οτι θα αποδώσει

οικονομικά.

Η πραγματικότητα είναι ότι ζητούνται σε όλους τους τομείς έμπειροι απόφοιτοι λυκείου.

Κοστίζουν τα λιγότερα λεφτά και αποδίδουν το μέγιστο αναλογικά. Αν είσαι ένας απο αυτούς

θα βγάλεις χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το βλέπετε σωστά γιατί δεν έχετε βγει έξω ακόμα. Μόλις κάνεις ένα format, έχεις μετά και μία ευθύνη. Μετά αυτόματα έχεις παντρευτεί κι ένα δωρεάν τηλεφωνικό support. 30 ευρώ που είπατε πιο πάνω, όχι μαύρα σημαίνει 30 -19% ΦΠΑ = 25. Βγάλε ΤΕΒΕ, νοίκια επιχείρησης, λοιπά έξοδα και φόρους που θα σου φάνε, βγάλε βενζίνες ξέρεις τι μένει; Κλείσ'το και άνοιξε καντίνα :p

Εσύ στην περίπτωση σου δεν είσαι καθαρά επαγγελματίας, αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω περίπου. Τεχνικός κανονικά κάτω από 50 ευρώ/ώρα δεν θα έπρεπε να πέφτει, αλλά ο Έλληνας θα σου πει "τι λε ρε μεγάλε, για 10 λεπτά που κούνησες εκεί το ψιψιψόνι θες 50 ευρώ;". Στον ηλεκτρολόγο βέβαια θα τα έδινε για πλάκα :)

Edit: Τι σχέση έχει ο μηχανικός με τον τεχνικό; Τους διδάσκουν στην ύλη τους πως να κάνουν format?

Οι καλοί τεχνικοί είναι οι διαβασμένοι και έμπειροι, trust me.

αυτό του jpavly περί ευθύνης πολύ μου άρεσε είναι στο πνεύμα μου....

αλλά πρέπει και ο άλλος να εκολουθεί 2 βασικούς κανόνες ασφαλείας

και αναφέρομαι σε επαγγελματική και μόνο σχέση

όχι στο φίλο που όλοι βοηθάμε

προσωπικά δεν έχω πάρει ποτέ λεφτά

αλλά λέμε τώρα

δίκιο έχεις ea6gka

θα διάβαζα και τίποτα άλλο μαζί

Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με οτι αυτοι οι ανθρωποι δεν σπουδαζουν 8+ χρονια με σκοπο να βγουνε εξω και να κανουν ''Format''.:tongue:

Πες τα να μην τα λέω εγώ. Τώρα αν τύχει σε κανένα φίλο δεν συζητάμε για χρήματα. Διαφορετικά υπάρχουν τόσα μαγαζιά για να εξυπηρετηθούν οι <<φίλοι και οι γνωστοί>>. Για να απαντήσω και στο παλικάρι που άνοιξε και το θέμα… Πιστεύω πως ένα 25€ την ώρα είναι η χρυσή τομή.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι επαγγελματίας τεχνικός εδώ και 5 χρόνια, έχω σπουδάσει 4 χρόνια στην Ελλάδα(Εφαρμοσμένης Πληροφορικής), 2 χρόνια στην Αμερική, 2 στην Αγγλία. Έχω 18 πιστοποιήσεις της Microsoft και 4 της CompTIA(Aμερικανικός οργανισμός πιστοποίησης τεχνικών Η/Υ). Έχω περίπου 300-400 πελάτες το 70% ιδιώτες και το 30% επιχειρήσεις. Εάν με φώναζε κάποιος ιδιώτης θα χρέωνα το ελάχιστο 50 ευρώ για την πρώτα ώρα όπως και για κάθε επόμενη. Εάν με φώναζε μια επιχείρηση θα χρέωνα 80 ευρώ αντιστοίχως.

Τι πιστεύω για το θέμα: Όσοι δεν είναι επαγγελματίες τεχνικοί, δηλαδή όσοι δεν έχουν επαγγελματικό ΑΦΜ και δεν έχουν επιχείρηση, είτε θα έπρεπε να χρεώνουν όσα και οι επαγγελματίες είτε να μην χρεώνουν καθόλου γιατί σε διαφορετική περίπτωση χαλάνε την πιάτσα. Εμείς οι επαγγελματίες έχουμε ένα κάρο έξοδα που ο κάθε χομπίστας ούτε μπορεί να διανοηθεί.

Υπάρχουν πολλοί που ξέρουν να κάνουν ένα φορμάτ όπως είναι πολλοί που ξέρουν να αλλάξουν μια βρύση. Το θέμα είναι ότι όταν δυσκολεύουν τα πράγματα αυτοί που ξέρουν να κάνουν φορμάτ, πιθανότατα θα....ξανακάνουν φορμάτ. Και καλά ο ιδιώτης...... για πήγαινε σε εταιρικό δίκτυο με 20 χρήστες πάνω από το κεφάλι σου να περιμένουν να δουλέψουν, για πήγαινε να κάνεις troubleshooting σε server εκεί δεν θα ζητήσεις 80-100 ευρώ και βάλε την ώρα??

Έτσι λοιπόν και στον απλό καταναλωτή όταν θα πας δεν πρέπει να ζητήσεις 50 ευρώ?? Γιατί μπορεί να είναι φαινομενικά απλή διαδικασία αλλά όπως πολύ εύστοχα είπε κάποιος παντρεύεσαι ένα τηλεφωνικό support, έχεις τα έξοδα κίνησης, πιθανώς τα έξοδα του να ξαναπάς κτλ. Επίσης όπως πάλι εύστοχα είπε κάποιος άλλος φίλος (και διαπίστωσα και εγώ) δεν υπάρχει απολύτως κανένα ΑΕΙ/ΤΕΙ στην Ελλάδα που να έχει έστω και κάποια κοντινή σχέση με την τεχνική υποστηρίξη Η/Υ και Δικτύων. Οπότε το επιχείρημα "έχω πτυχίο ΑΕΙ" είναι για εμένα τουλάχιστον αδαές.

Καταλήγω λοιπόν λέγοντας ότι όποιος δεν είναι επαγγελματίας κατά την γνώμη δεν θα πρέπει να κρίνει και να λέει ότι αυτός πήρε Χ ευρώ για κάτι που ξέρω να κάνω και εγώ. Υπάρχουν πολλές περισσότεροι παράμετροι σε αυτό.

Όσο για τον φίλο που άρχισε το πόστ, ανάλογα τον αριθμό τερματικών που διαθέται το γραφείο. Αν δεν έχει server τότε εγώ θα χρέωνα 20 ευρώ μηνιαίως για κάθε τερματικό για τεχνική υποστήριξη. Εάν έχει server τότε 15 ευρώ μηνιαίως ανά τερματικό και 150 ευρώ μηνιαίως για τον server.

Link to comment
Share on other sites

Μέσω γνωστών, μου προτάθηκε να ξεκινήσω για αρχή να δουλεύω ως τεχνικός και σύμβουλος σε θέματα ηλεκτρονικών υπολογιστών πρόσφατα σε μια Χ εταιρία.

Η πρώτη δουλειά που έκανα ας πούμε θεωρήθηκε προσφορά γνωριμίας, κυρίως ως υποχρέωση στον κοινό γνωστό που με παρέπεμψε,εντάξει το δέχθηκα.

Η δεύτερη τώρα τέλειωσε, μου πήρε περίπου τρεις ώρες, στο σπίτι και αφορούσε το ανέβασμα ενός site που παίζει ένα βίντεο-παρουσίαση. Ζήτησα 50 ευρώ.

Ο "εργοδότης" ξεκίνησε τα μα μου, και έφτασε στο ότι για την δουλειά που έκανα λογικό ποσό είναι 15-20Ε (με λογική 5ε/ώρα).

Λοιπόν...

1ον. Το να αμφισβητείς την κοστολόγηση μιας υπηρεσίας που σου προσφέρει κάποιος είναι ασέβεια προς την υπηρεσία που προσφέρει. Ας μου ζητήσει να του κάνω καλυτερη τιμή. Μην μου λέει όμως ζητάω πολλά. Ουσιαστικά μου λέει καταμουτρα ότι δεν ξέρω να κρίνω το κόστος της δουλειας που κάνω.

2ον. Η προσφορά γνώσης για μένα δεν είναι μέγεθος που μπορεί να μετρηθεί με "ποσό ανά ώρα". Αν εγώ ξέρω να λύνω ένα πρόβλημα, μπορώ να το λύσω σε τρία λεπτά. Για να μάθω την λύση όμως είχα ξοδέψει ώρα στο παρελθόν. Εκείνη δηλαδή δεν μετράει;

Για αυτό προτιμώ να κοστολογώ ανεξάρτητα, ανάλογα με την δουλεία.

3ον. 5ε την ώρα παίρνει σήμερα ο κηπουρός που δουλεύει στην απέναντι πολυκατοικία. Δηλαδή η υπηρεσία που προσφέρω είναι ανάλογη με αυτήν του κηπουρού; Ας πάρει αυτόν να του κάνει την δουλειά τότε...

Και όσον αφορά αυτό που λέτε για τους μηχανικούς...

Μιλάτε για ισοτιμία μεταξύ τεχνικών και μηχανικών... για βάλτε όμως στο ίδιο πρόβλημα έναν τεχνικό και έναν μηχανικό να δείτε την διαφορά στον τρόπο που θα το λύσουν. Δεν μιλάω σαφώς για προβλήματά του είδους φορματ. Αυτά στον τομέα μας θεωρούνται childs play.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι φίλοι προσπαθούν να γίνουν απλά γραφικοί.....Όταν συγκρίνουμε έναν τεχνικό με έναν μηχανικό θεωρητικά τουλάχιστον είναι σαν να συγκρίνουμε έναν τεχνίτη μιας οποιασδήποτε οικοδομής με έναν πολιτικό μηχανικό. Ο μεν ασκεί την τέχνη του, ο δε έχει την ΑΔΕΙΑ σχεδιασμού και την ΕΥΘΥΝΗ της υπογραφής του. Και οι δύο είναι αξιοσέβαστοι επαγγελματίες όμως κάνουν διαφορετικά πράγματα, διαφορετικές εργασίες. Δεν τίθεται θέμα ποιος ξέρει τα πιο πολλά από κατασκευές και ποιος είναι ο καλύτερος. Το μόνο σίγουρο όμως είναι πως δεν θα δεις ποτέ τον έναν να κάνει την δουλειά του άλλου.

Έτσι και στην περίπτωση μας, ο πιστοποιημένος μηχανικός H/Y πιθανότατα δεν θα έρθει ποτέ να σου κάνει trouble shooting όπως ποτέ δεν πρόκειται να έρθει ο τεχνικός να σου σχεδιάσει Banking Dealing Room.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι φίλοι προσπαθούν να γίνουν απλά γραφικοί.....Όταν συγκρίνουμε έναν τεχνικό με έναν μηχανικό θεωρητικά τουλάχιστον είναι σαν να συγκρίνουμε έναν τεχνίτη μιας οποιασδήποτε οικοδομής με έναν πολιτικό μηχανικό.

Διαφωνώ στο ότι παρουσιάζεις τις γνώσεις του τεχνικού σαν υποδιαίρεση των γνώσεων του μηχανικού. Είναι απλά διαφορετικοί τομείς. Πρέπει να διευκρινιστεί ότι ο μηχανικός δεν γνωρίζει και δεν είναι η δουλειά του να γνωρίζει από τεχνική υποστήριξη συστημάτων και δικτύων και πέραν αυτού στην Ελλάδα τουλάχιστον δεν υπάρχει σχολή που να διδάσκει την τεχνική υποστήριξη στον μηχανικό Η/Υ. Κανείς μηχανικός από αυτά που έχει διδαχθεί στη σχολή του δεν υπάρχει περίπτωση να γνωρίζει πχ. τους 9 τρόπους backup & restore του active directory του 2003 server ή ποια είναι διαφορά rights και permissions. Από την άλλη ο τεχνικός δεν γνωρίζει προγραμματισμό ούτε εξειδικεύεται στον στρατηγικό σχεδιασμό πληροφορικής. Είναι διαφορετικοί τομείς όχι ο ένας σκέλος του άλλου.

Link to comment
Share on other sites

Για οσους "πελατες" πιστευουν οτι θα επρεπε να χρεωνουμε πιο λιγα και οτι η δουλεια που κανουμε ειναι "ευκολη" ενα φανταστικο παραδειγματακι για να γινει κατανοητο το ολο θεμα:

Εταιρια με προβλημα σε καποιο απο τα συστηματα της φωναζει τεχνικο/μηχανικο ή οπως αλλιως θελετε να τον πειτε για να επιλυσει το προβλημα.

Ο τεχνικος/μηχανικος ελεγξε το ολο συστημα και μετα απο 10 λεπτα περιπου κοντοσταθηκε πανω απο ενα μηχανημα. Εβγαλε απο την τσαντα του ενα μικρο κατσαβιδι και γυρισε μια βιδα.

Το προβλημα ειχε λυθει. Ολο το συστημα αρχισε να λειτουργει παλι.

Χαρουμενος ο ιδιοκτητης ρωτησε ως συνηθως τι χρωσταει.

"1000€ παρακαλω"....

"1000€... για μια βιδα? δεν ειναι παρα πολλα? Θα ηθελα παρακαλω πολυ να μου δωσετε αναλυτικο τιμολογιο της χρεωσης σας ωστε να ξερω γιατι χρεωνεται το βιδωμα μιας βιδας 1000€".

"Πολυ ευχαριστως".

Ο τεχνικος/μηχανικος ετοιμαζει το τιμολογιο και το παραδιδει....

Το τιμολογιο εγραφε:

-Στριψιμο βιδας για επιλυση του προβληματος .....................1€.

-Γνωση για το ποια βιδα επρεπε να βιδωθει .......................999€.

Αυτο που θελω να πω ειναι το εξης:

Μονοι μας εχουν φτασει εδω που φτασαμε και ενας απλος τεχνικος Η/Υ, ακομα και αυτος που συναρμολογει πισακια σε μια εταιρια πληρωνεται με μηνιαιο μισθο 700€ ή με 25€ για να παρεχει τις γνωσεις του στον οποιονδηποτε. Ακομα και το φορματ ενος υπολογιστη μπορει για εμας να ειναι καθημερινοτητα αλλα οχι για τον οποιονδηποτε. Αυτο πρεπει να πληρωνομαστε...

Αν μπορουσε να το κανει ο οποιοσδηποτε, δεν θα ειχαμε δουλεια. Το ιδιο συμβαινει και με τον υδραυλικο, τον κηπουρο, τον ηλεκτρολογο και παει λεγοντας.

Αν ξεραμε ολοι απο υδραυλικα, ηλεκτρολογικα, κηπουρικη και παει λεγοντας κανεις απο τους παραπανω δεν θα χρεωνε 50-80€ την ωρα απλα για την επισκεψη.

Σκεφτειτε το......

Link to comment
Share on other sites

Μονοι μας εχουν φτασει εδω που φτασαμε και ενας απλος τεχνικος Η/Υ, ακομα και αυτος που συναρμολογει πισακια σε μια εταιρια πληρωνεται με μηνιαιο μισθο 700€ ή με 25€ για να παρεχει τις γνωσεις του στον οποιονδηποτε. Ακομα και το φορματ ενος υπολογιστη μπορει για εμας να ειναι καθημερινοτητα αλλα οχι για τον οποιονδηποτε. Αυτο πρεπει να πληρωνομαστε...

Αν μπορουσε να το κανει ο οποιοσδηποτε, δεν θα ειχαμε δουλεια. Το ιδιο συμβαινει και με τον υδραυλικο, τον κηπουρο, τον ηλεκτρολογο και παει λεγοντας.

Αν ξεραμε ολοι απο υδραυλικα, ηλεκτρολογικα, κηπουρικη και παει λεγοντας κανεις απο τους παραπανω δεν θα χρεωνε 50-80€ την ωρα απλα για την επισκεψη.

Νομίζω αυτο τα λεει όλα :T:

Link to comment
Share on other sites

Το πάν είναι να είσαι σωστός επαγγελματίας. Γιατί το λέω αυτό... ενώ είμαι σύμφωνος στο 80Ε για φορμάτ και για Χ-Ψ ποσό, σαν αδαής και άγνωστος (ο πελάτης) με το αντικείμενο θα μου φανούν πολλά, ανεξαρτήτως αν είναι ή όχι. Άρα ο σωστός επαγγελματίας ΔΕΝ κάνει ποτέ τις χοντρές δουλείες μπροστά στον πελάτη, ποτέ! και είναι και απολύτως λογικό.

Δεν μπορείς κύριε να μου ζητάς 1000Ε για μια βίδα, δεν με ενδιαφέρει αν έχεις γνώσεις ή πόσο χρόνο σου πήρε για να τα μάθεις όλα αυτά, αν μου ζητάς αυτά τα λεφτά για την χ-ψ βίδα τότε με χαλάς, καταλαβαίνετε με ποιο πνεύμα μιλάω φυσικά.. Αυτό ισχύει σε όλες τις δουλειές που χρεώνουν υπηρεσία. Ο λόγος είναι ότι η γνώσεις και η εμπειρία δεν έχει κάποια στάνταρ τιμολόγηση, επειδή είναι αέρας. Ο καθένας κοστολογεί με βάση την εμπειρία, τις γνώσεις του, τα έξοδα του κ.λπ

Στην περίπτωση αυτή λοιπόν και σε οποιαδήποτε περίπτωση που το συγκεκριμένο γραφείο δεν έχει κάποιο υπογεγραμμένο συμβόλαιο υποστήριξης, πολύ απλά ο τεχνικός παίρνει το προβληματικό pc μαζί του

και για να μην έχουμε και καμιά αμφιβολία, συμφωνώ απολύτως με jax7480

Link to comment
Share on other sites

θέλω να κάνω μια ερώτηση για να καταλάβω πως λειτουργεί η πώληση υπηρεσιών στον κλάδο αυτό.

Δεν θα έπρεπε να υπάρχει ένα σημείο αναφοράς?Δηλαδή αν παίρνεις σαν σημείο αναφοράς τις γνώσεις του πελάτη τότε είναι λογική η χρέωση 1000 ευρώ για μια βίδα (μιας και το πρόβλημα δεν θα λυνόταν ποτέ με τις γνώσεις του πελάτη).

Αν όμως υπάρχουν άλλοι 1.000 η 10.000 που μπορούν να το κάνουν αυτό στον ίδιο χρόνο, η τιμή δεν θα έπρεπε να είναι πιο χαμηλή δηλαδή σε λογικά πλαίσια ανώτερη , κατώτερη(για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα όπως στην περίπτωση του format, που πολλοί ξέρουν να κάνουν, και λογικό είναι να παίρνουν περισσότερα αυτοί που είναι η δουλειά τους και δεν το κάνουν για hobby

Link to comment
Share on other sites

Σημασία έχει πόσο εξυπηρετείς κάποιον με τι δουλειά σου κι όχι αν το κάνεις για hobby... κι ο υδραυλικός σίγουρα δεν σου ξεβουλώνει τη τουαλέτα για hobby αλλά και για 10 λεπτά που θα κάνει να την ξεβουλώσει, τα 50 θα τα πάρει.. κι αν πεις μα μου σου του, θα σου πει μεγάλε κάνε το εσύ την επόμενη φορά. Και τον ψάχνεις και καμιά εβδομάδα! Κι αν πάμε στα πτυχία που λέγανε τα παιδιά πριν.. γιατί να παίρνουμε λιγότερο την ώρα από υδραυλικούς ή κομμώτριες? :haha:

Link to comment
Share on other sites

Δεν εννοούσα αυτό σίγουρα ίδια εξυπηρέτηση κάνουν αλλά αυτός που το κάνει από hobby μπορεί να πάρει και 15-20 ευρώ, ο επαγγελματίας ίσως να μην έχει αυτή την πολυτέλεια.

Link to comment
Share on other sites

2ον. Η προσφορά γνώσης για μένα δεν είναι μέγεθος που μπορεί να μετρηθεί με "ποσό ανά ώρα". Αν εγώ ξέρω να λύνω ένα πρόβλημα, μπορώ να το λύσω σε τρία λεπτά. Για να μάθω την λύση όμως είχα ξοδέψει ώρα στο παρελθόν. Εκείνη δηλαδή δεν μετράει;

Για αυτό προτιμώ να κοστολογώ ανεξάρτητα, ανάλογα με την δουλεία.

Συμφωνω απόλυτα με τα παραπάνω και πιστεύω ότι η χρέωση πρέπει να γίνεται με βάση το συνολική δουλειά και όχι με την ώρα.

Ετσί ο καθένας δεν μπορεί να σου πεί τίποτα.

Επενδύεις σε γνώση και χρόνο πιο πριν για να είσαι αποτελεσματικός και γρήγορος μετά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγω τι να πω;εχω τελειωσει τεε, στην ειδικοτητα της πληροφορικης και αυτη την στιγμη ειμαι φοιτητης στο τει τηλεεπικοινωνιακων συστηματων και δικτυων η/υ.γνωστοι και φιλοι με εχουν ζαλισει,καθε τρεις και λιγο

με φωναζουν, να τους λυσω οτι προβλημα τους παρουσιαζει το pc τους και

φυσικα στο τζαπα επειδη ντρεπομαι να τους ζητησω.εννοειται πως απο υπολογιστες, γνωριζω παρα πολυ καλα και μπορω να λυσω σχεδον, καθε προβλημα που μπορει να παρουσιαστει.Δεν ξερω τι να κανω.μηπως πρεπει

να αρχισω να τους χρεωνω και αν ναι ποσο;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε φίλους και συγγενείς δεν ζητάω δεκάρα..

Σε γνωστούς γνωστών και φίλους φίλων και γραφεία, εταιρίες κλπ κλπ που έχω ξεκινήσει να πηγαίνω σαν δεύτερη δουλειά χρεώνω κανονικά όσο άσχημα κι αν αισθάνομαι να ζητήσω χρήματα.. μετά την 10η φορά είνα πλεόν φυσικό να πάρεις χρήματα.

Σκέψου πως κουράζεσαι.. δεν σκάβεις αλλά τρως ώρα! Εγώ επί μια εβδομάδα γυρνούσα σπίτι 10-11 το βράδυ.. δε θα μπορούσα να γυρνάω 5+ σπίτι και να αράζω? Άρα θα πληρωθώ!

Στα πιπινάκια φρόντισε να χρεώνεις αλλιώς... :sarcastic::whistling

Για τον φίλο που είπε πιο πάνω πως μέσα στη τιμή να υπολογίζουμε το 24ωρο τηλεφωνικό support θέλω μια συμβουλή. Τι θα κάνω με τους σπαστικούς που με παίρνουν κάθε λίγο, ανεξαρτήτως ώρας, και ρωτάνε τι να πατήσουν στο κάθε χαζό μήνυμα, ακόμα κι αν είναι στα ελληνικά κι είναι απλό???? :help1:

Link to comment
Share on other sites

Τι θα κάνω με τους σπαστικούς που με παίρνουν κάθε λίγο, ανεξαρτήτως ώρας, και ρωτάνε τι να πατήσουν στο κάθε χαζό μήνυμα, ακόμα κι αν είναι στα ελληνικά κι είναι απλό???? :help1:

άλλαξε νούμερο. Ή πάρε ένα 2ο καρτοκινητό για αυτή την δουλειά μόνο και κλείνε το πρωινά κ βράδυα :cool:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.