petkate Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Μάϊος 5, 2009 έχω σκάσει θέλω να πάρω ένα φορτηγάκι από Γερμανία sprinter 212 99" 5000,- ευρώμια μέρα ολόκληρη ψάχνω να βρω πόσο θα μου κοστίσει να το εισάγω,τελωνείο, τελοι ταξινομήσεις κ.τ.λ τώρα ξέρω λιγότερα από πριν υπάρχει περίπτωση κάποιος να ξέρει πόσο περίπου θα μου βγει ;
Arxagelos Μάϊος 5, 2009 #2 Μάϊος 5, 2009 Σήμερα μιλούσα με έναν που φέρνει αμάξια απ' έξω,ρωτούσα το ίδιο γιατί θέλω να φέρω μηχανή αλλά μου λέει δεν υπάρχει στανταρ τιμή πάει ανάλογα το μοντέλο τα χιλιόμετρα τι κατάσταση θα είναι και σε ποιον θα πέσεις.
fotme Μάϊος 6, 2009 #3 Μάϊος 6, 2009 ο εκτελωνισμος ενος αυτοκινητου ειναι αναλογος της εργοστασιακης τιμης του αυτοκινητου, της ηλικιας του, των διανυθεντων χιλιομετρων καθως και του στανταρ καυσαεριων (euro 2,3,4,etc). Η εργοστασιακη τιμη ειναι αναλογη της συγκεκριμενης εκδοσης του μοντελου καθως και των extra του. Τελος στον εκτελωνισμο χρεωνεται και η τυχον μεταφορα του αυτοκινητου αν αυτη γινει με μεταφορικη.edit> ξεχασα να αναφερω και το πιο σημαντικο..τα κυβικα του που μαζι με το eurox ειναι ο τελικος συντελεστης
JohnG85 Μάϊος 6, 2009 #4 Μάϊος 6, 2009 ο εκτελωνισμος ενος αυτοκινητου ειναι αναλογος της εργοστασιακης τιμης του αυτοκινητου, της ηλικιας του, των διανυθεντων χιλιομετρων καθως και του στανταρ καυσαεριων (euro 2,3,4,etc). Η εργοστασιακη τιμη ειναι αναλογη της συγκεκριμενης εκδοσης του μοντελου καθως και των extra του. Τελος στον εκτελωνισμο χρεωνεται και η τυχον μεταφορα του αυτοκινητου αν αυτη γινει με μεταφορικη.edit> ξεχασα να αναφερω και το πιο σημαντικο..τα κυβικα του που μαζι με το eurox ειναι ο τελικος συντελεστης Οποτε βρεις χρόνο και όρεξη θα μας κάνεις και ένα πρακτικό παράδειγμα με κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ?! Ευχαριστώ προκαταβολικά !
petkate Μάϊος 6, 2009 Author #5 Μάϊος 6, 2009 αύριο θα συναντήσω έναν εκτελωνιστή μόλις μάθω πόσο θα μου κοστίσει θα το γράψω για να υπάρχει σαν παράδειγμα έχω ακούσει πολλά μυστήρια και έχω μπερδευτεί παράδειγμα(εκτός από αυτά που γράφει ο fotme) μου έχουν πει εξαρτάτε σε ποιον θα πέσεις ... αν ο τελωνειακός έχει κέφια θα το δει χάλια το αμάξι και όλα καλά εξαρτάτε πόσα χιλιόμετρα έχει ... αν είσαι (τυχερός) και βρεις αμάξι με λίγα χιλιόμετρα σε καλή κατάσταση τοτε εισαι άτυχος γιατί θα τιμωρηθείς με περισσότερούς φόρους εξαρτάτε από τα έξτρα που έχει ...αιρκοντίσιον cd abs antispin αερόσακοι κ.τ.λ απαγορεύονται αυστηρά γιατι και αυτά ανεβάζουν την αξία βέβαια έχω ακούσει και για πολλά παράθυρα ... τεσπα θα δούμε
fotme Μάϊος 6, 2009 #6 Μάϊος 6, 2009 Λοιπον ακουστε πως εχει.. Θεωρηστε δεδομενο τον ακολουθο πινακα, αυτος ειναι ο συντελεστης τέλους ταξινόμησης που ισχύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές ρύπων από τις αρχές τους 2008. ΚΥΒΙΚΑ ΕURO4 EURO3 Μέχρι 900 κ.εκ. 5% 14% Από 901 έως 1.400 κ.εκ 12% 27% Από 1.401 κ.εκ έως 1.600 κ.εκ 20% 45% Από 1.601 κ.εκ έως 1.800 κ.εκ 30% 56% Από 1.801 κ.εκ έως 2.000 κ.εκ 40% 83% Από 2.001 κ.εκ και πάνω 50% 142% Τωρα.., υπαρχει η εργοστασιακη αξια (CIF)..αυτη δεν ειναι η τιμη που κανει το αυτοκινητο στην Ελλαδα αλλα η τιμη που παιρνει ο ελληνας διανομεας απτον κατασκευαστη. Μπορει πχ ενα S3 να κανει 43κ στην αντιπροσωπια αλλα η εργοστασιακη αξια να ειναι πχ 37κ (κατι αναλογο μπορει καποιοι να το ειχατε ακουσει οταν ελεγαν για τεκμηριο πανω απο 50κ εργοστασιακη). Πανω στην αξια CIF γινονται ολα τα μαγειρεματα για να βγει τελικα ο φορος που θα πληρωσεις. Αρα το πρωτο ζητουμενο ειναι να γνωριζεις την CIF, δυστηχως δεν υπαρχει καποια ετοιμη λιστα, υπαρχει ομως μια υπηρεσια στο λιμεναρχειο πειραια που αν τους βρεις..σου λενε την τιμη αυτη. => Πανω στην τιμη αυτη χρησιμοποιεις δυο συντελεστες...1 τα χρονια του αυτοκινητου...2 τα διανυθεντα χιλιομετρα. Για 1: 0-1χρονος: 1.30 x 12= 15.6% 1-2χρονια: 0.70 x 12= 8.4% 2-3χρονια: 0.50 x 12= 6% 3-nχρονια: 0.40 x n% Για 2: 1% μειωση για καθε 30.000km Τελος ειναι τα αξεσουαρ που εχει xtra το αυτοκινητο, ενα navi πχ μπορει αναλογα τον κατασκευαστη να ανεβασει ενα χιλιαρικο την τιμη cif οποτε ειναι και ασυμφορο. ΣΕ αυτο το κομματι της αλυσιδας μπορει να γινει καποιο micro management κ ο εκτελωνιστης να μην χρεωσει αξεσουαρ ή να βαλει φθηνοτερη εκδοση (πχ attraction αντι ambition για Α3). Μολις βγει λοιπον η διαμορφωμενη cif, ερχεται ο συντελεστης απτον πρωτο πινακα που παρεθεσα και βγαζει το τελικο αποτελεσμα. Αυτο ειναι το ποσο που θα πρεπει καποιος να καταβαλει για τον εκτελωνισμο του αυτοκινητου του. Παραδειγμα (disclaimer: ολα τα νουμερα ειναι πλασματικα) : Bρισκεις ενα πολυ καλο charlie white S3 του 4/07 με 38000km. Εστω οτι η τιμη του ειναι 37κ, το αμαξι ειναι 2 + 1μηνας. Αρα 15.6+8.4+0.5= 24.5%, εχει και 38κ χιλιομετρα αρα -1% κ απο εκει, 25.5%. Οποτε η αξια του ειναι 37-25.5%= 27.5κΕ. Ειναι 2000 κυβικα κ euro 4, οποτε απτον πινακα βρισκουμε το ποσο που θα χρειαστει να δωσουμε για να το εκτελωνισουμε..27.5*40%= 11κ Ελπιζω να βοηθησα
fotme Μάϊος 6, 2009 #8 Μάϊος 6, 2009 Σιγα..η γνωση υφισταται αμα μοιραζεται Petkate, αυριο ποσταρε αυτα που θα σου πει ο εκτελωνιστης, να δουμε που πηγαινει και το 50% της μειωσης..
ΝTG Μάϊος 7, 2009 #9 Μάϊος 7, 2009 Ο φιλος παιζει να μη δει που πηγαινει το 50% της μειωσης αλλα το 142%(να ναι euro4???)
fotme Μάϊος 7, 2009 #10 Μάϊος 7, 2009 Ναι οντως πολυ σωστη παρατηρηση, το euro4 ξεκινησε καπου το 2002, οποτε στην καλυτερη περιπτωση να ειναι euro3. και πραγματι η μειωση πρπει να γινεται κανονικα μονο για τα euro4, ετσι ωστε να υπαρχει κινητρο μονο γιαυτα. Αν ισχυει και για τα euro 3 τοτε η μειωση των τιμων θα ειναι δραματικη, απο 142 σε 71%. Petkate keep us updated
HARY-K Μάϊος 18, 2009 #11 Μάϊος 18, 2009 Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.Μήπως μπορεί να με βοηθήσει κάποιος στα εξής:Έχω εντοπίσει ένα αυτοκίνητο από Γερμανία και συγκεκριμένα από το mobile.de .Ο πωλητής όπως αναφέρει στο site είναι ιδιώτης και σε αντίθεση με τους εμπόρους , δεν αναφέρει τίποτα για το ΦΠΑ του αυτοκινήτου ή την καθαρή του αξία (απλά ζητάει χ ποσό). Οι ερωτήσεις μου είναι α)τι γίνεται με το ΦΠΑ; θα πληρωθεί έξτρα εκεί ή εδώ και θα το αποδώσει (αφαιρώντας τον από την συνολική αξία) αυτός με κάποιο τρόπο; (η τιμή είναι ανάλογη με αυτή που πωλούν οι έμποροι συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) β)τα τέλη ταξινόμησης υπολογίζονται στη χονδρική αξία του αυτοκινήτου προσθέτοντας την αξία των έξτρα πριν το ΦΠΑ ή και στον ΦΠΑ; και αν η τιμή αγοράς (βάση παραστατικών αγοράς και μεταφορικών-ασφαλειών) είναι μεγαλύτερη , υπολογίζεται το τέλος σ' αυτή; και γ)αν υπολογίζεται στην αγοραία αξία τότε οι μειώσεις λόγω παλαιότητας και χιλιομέτρων θα υπολογιστούν σε αυτήν;Όποιος γνωρίζει σίγουρα κάτι έστω και για μια ερώτηση ας βοηθήσει.Ευχαριστώ εκ των προτέρωνΜπάμπης
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.