LevelOne Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 29, 2009 Έπεσε στα χέρια μου σήμερα αυτή η κάρτα γραφικών, απο ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ κατάστημα πληροφορικής. Δεν θα αποκαλύψω ποιο είναι, τουλάχιστον όχι μεχρι να τους το κοινοποιήσω και να εχω μια επίσημη απάντηση στα χέρια μου. Το ίδιο θα κάνω και με την εταιρεία της κάρτας, θα την αποκαλύψω στο εγγύς μέλλον.Αυτή εδώ ειναι η κάρτα.http://img151.imageshack.us/img151/835/img5702n.jpgΑφου λοιπόν η κάρτα ήταν υπεράνω πάσης υποψίας στην αρχή, τοποθετήθηκε σε μηχάνημα πελάτη μου. Η κάρτα ουδέποτε δούλεψε. Την έβγαλα για μια πιο κοντινή επιθεώρηση, και ήρθα αντιμέτωπος με το πρώτο "περίεργο".Για εναν παράξενο λόγο, ο SLi connector ήταν καλυμμένος με μια κίτρινη διαφανή κολλητική ταινία.http://img410.imageshack.us/img410/5342/img5697p.jpgΑυτο πραγματικά μου κίνησε την υποψία. Πράγματι, γυρνώντας την κάρτα, στο πίσω μέρος του PCB υπήρχε μόλις ενα αυτοκόλλητο με εναν σειριακό αριθμό και καποια αλλα.. ανορθόγραφα στοιχεία. Ο σειριακός (και μπόλικες παραλλαγές του) δεν έδωσαν κανένα αποτέλεσμα σε αναζήτηση στο Google. Περίεργο ε; Επίσης περίεργο ηταν η μη αναγραφή επάνω στο PCB ή σε αυτοκόλλητο κανόνων ασφαλείας ορισμένων απο την ΕΕ. (FCC, RoHS κλπ.)http://img524.imageshack.us/img524/5297/img5675itf.jpgΜιας και ειχαμε φάει τον γαϊδαρο και είχε μείνει η ουρά, απο καθαρή περιέργεια, αφαίρεσα το σύστημα ψύξης για να δώ τον πυρήνα... Ειπατε τίποτα; Engineering Sample. Σε retail προϊόν.http://img504.imageshack.us/img504/3778/img5696.jpgΔεν γνωρίζω αν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό, αλλα σίγουρα θέλει προσοχή απο πλευράς καταναλωτή. Οι πιθανότητες πάντως να έγινε κατι τέτοιο "κατα λάθος" είναι μικρές, καθώς μιλάμε για πολυ οργανωμένη κατάσταση, με αυτοκολλητάκια διακριτικά επανω στο SLi κλπ. Τελος πάντων, να μην το παρατραβάω, θα το κοινοποιήσω αυτοπροσώπως σε κάποιο υψηλό στέλεχος της εταιρείας και θα σας ενημερώσω. Stay in touch.
HotPeanut Απρίλιος 29, 2009 #4 Απρίλιος 29, 2009 Μπανάνα την τάισες μήπως δουλέψει; Πέρα από τη πλάκα, μεγάλη κοροϊδία. Περιμένουμε νέα.
MadBrainiac Απρίλιος 29, 2009 #5 Απρίλιος 29, 2009 αυτό και εάν είναι "διαμάντι" κατάσταση. Η Nvidia θα κάνει πάρτυ όταν δεί το email σου...
dubber Απρίλιος 29, 2009 #6 Απρίλιος 29, 2009 Τρελό γέλιο με τον lvl όταν την κοιτούσαμε, ενώ τα στοιχήματα για το τί κουλό θα δούμε ενώ ο Δημήτρης ξεβίδωνε την ψύκτρα έδιναν κι έπαιρναν.Αρχικά λέγαμε ότι δεν θα είναι καν 9800 αλλά τελικά αποδείχτηκε engineering sample...Ό,τι να 'ναι λέμε. Καλά με το κατάστημα θα βγει άκρη είμαι σίγουρος αλλά το γεγονός είναι επιεικώς αστείο!
ChSin7 Απρίλιος 29, 2009 #7 Απρίλιος 29, 2009 Δεν μας λέτε και με τι "ετικέτα" κυκλοφορεί το προϊον να μην την "πατήσει" και άλλος ?Και στο παρελθών είδαμε από χρήστη 9600GT με DDR2 και επιδόσεις 9400/9500
LevelOne Απρίλιος 29, 2009 Author #8 Απρίλιος 29, 2009 Ευχαρίστως, αλλα θα είναι σαν να φωτογραφίζω το κατάστημα, καθώς απο όσο γνωρίζω μόνο αυτο τις φερνει...
ChSin7 Απρίλιος 29, 2009 #9 Απρίλιος 29, 2009 Θα είναι σαν την Pixmania Radeon 4890 που παρήγγειλα και μου ήρθε Sapphire Ok ! Θα περιμένουμε λοιπόν.
LevelOne Απρίλιος 30, 2009 Author #10 Απρίλιος 30, 2009 Υστερα απο το τυπικό tech support mail που σου στελνεται, το κυρίως mail που σταλθηκε στην nVidia έχει ώς εξής: Hello Sabah, thank you for your prompt reply. I already know the manufacturer of the card, it was made by ***********. The problem lies within the specifications of the card. As i told you before, the chip inside was an ENGINEERING SAMPLE G92, with the SLi connector wrapped in yellow transparent tape. I don't simply want my card replaced with A LEGITIMATE one, but also want information of who is responsible for this incident? Who provided ********** with the ENGINEERING SAMPLE chips they installed in a falsely spec'd graphics card?Understand that i am appealing to you because i no longer have any trust for that manufacturer. Thank you for your time, DimitrisΕννοείται περιμένω απάντηση τους, την οποία και θα σας κοινοποιήσω...
Nephiλiμ Απρίλιος 30, 2009 #11 Απρίλιος 30, 2009 Ευχαρίστως, αλλα θα είναι σαν να φωτογραφίζω το κατάστημα, καθώς απο όσο γνωρίζω μόνο αυτο τις φερνει... εδω Μητσαρα μ' εισαι λαθος. Οταν με το καλο βρεις το δικιο σου,πρεπει να κοινοποιηθει ποιο καταστημα ειναι. Αν και κανονικα επρεπε το καταστημα να βγαλει το ιδιο ανακοινωση μετα για αντικατασταση ΑΜΕΣΑ τις μπανανες.
MadBrainiac Απρίλιος 30, 2009 #12 Απρίλιος 30, 2009 εδω Μητσαρα μ' εισαι λαθος.Οταν με το καλο βρεις το δικιο σου,πρεπει να κοινοποιηθει ποιο καταστημα ειναι.Αν και κανονικα επρεπε το καταστημα να βγαλει το ιδιο ανακοινωση μετα για αντικατασταση ΑΜΕΣΑ τις μπανανες.+1 - Εάν το κατάστημα μετά απο την ενημέρωση που τους έκανες ακόμα δεν βγάλει επίσημη ανακοίνωση και άμεση ανάκληση και επιστροφή των προϊόντων της εταιρείας τότε όπως λέγαμε και στην Άγγλια name and shame γιατί δεν μπορείς να παίζεις με το αγοραστικό κοινό. Κάποια στιγμή πατάμε και εμείς το φρένο και λέμε άντε και απο εκεί που ήρθατε με τις πρακτικές σας. ΟΚ μπορεί να μην ξέρανε οτι ο προμηθευτής κάνει τέτοια κόλπα αλλά αφου το ξέρουν τώρα, βγάλτε τους τελείως απο την λίστα σας, στείλτε το στόκ πίσω και να είστε σωστοί με όσους έχουν ήδη αγοράσει την εν λόγω κάρτα και πάρτε και τηλέφωνο τους πελάτες για άμεση ανάκληση και αντικατάσταση με άλλης εταιρείας κάρτα. Παράλληλα δεν ξέρεις πώς μπορεί μια τέτοια μαϊμού να κάνει ζημιά στο μηχάνημα. Ξέρει κανείς με σιγουριά π.χ οτι δεν μπορεί να κάνει ζημιά σε μητρική?
LevelOne Απρίλιος 30, 2009 Author #13 Απρίλιος 30, 2009 Είστε foul, τοσο ο συνάδελφος, οσο και εσυ φίλε MadBrainiac. Αν ειχατε διαβάσει εξ' ολοκλήρου το ποστ θα είχατε πάρει τις απαντήσεις που ζητάτε.Δεν θα αποκαλύψω ποιο είναι, τουλάχιστον όχι μεχρι να τους το κοινοποιήσω και να εχω μια επίσημη απάντηση στα χέρια μου. Το ίδιο θα κάνω και με την εταιρεία της κάρτας, θα την αποκαλύψω στο εγγύς μέλλον.Update με την καινούρια σειρά emails απο την nVidia Response (MS) 04/29/2009 08:49 PM Hello Dimitris,Thank you for the update.I totally understand your concern and I am sorry for the damage that has been caused.I have done a thorough research on this, and I understand that this issue is not related to the normal behavior of the graphics card. There has been no such issues reported with the GPU that uses Engineering Sample G 92 chipset. As I have already mentioned that NVIDIA does not manufacture graphics cards, we don't have RMA Department to test the card. Hence I request you to kindly try contacting the card manufacturer to test the graphics card.Και η απάντησή μου:Hello Sabah,So what you're actually saying, is that you allow Engineering Sample G92 chips to be installed in graphics card. Even though these chips may come in expense of the specifications? Or else how would you describe the SLi connector fraud, given the fact that ********* mentions "Full SLi capabilities"? Isn't this a misuse of the reference design? I really opt for an answer to this. Honestly, i am starting to have second thoughts. I want full refund for the damage caused to me. ********** doesn't have a Support section on its site, and no relevant e-mails are there.
GoriLLakoS Απρίλιος 30, 2009 #14 Απρίλιος 30, 2009 Η κάρτα πώς έπεσε στα χέρια σου?Σφραγγισμένη και καινούρια ή την αγόρασες κοψοχρονιά απο κάπου?
LevelOne Απρίλιος 30, 2009 Author #15 Απρίλιος 30, 2009 Κανονικότατα αγορασμένη, στα €100+, ολοκαίνουρια με απόδειξη.
GoriLLakoS Απρίλιος 30, 2009 #16 Απρίλιος 30, 2009 Σφραγγισμένη δηλαδή ? Εσύ της πήρες την παρθενιά απο το σακουλάκι της εννοώ
submarine1981 Απρίλιος 30, 2009 #17 Απρίλιος 30, 2009 ειμαι πολυ περιεργος τι θα γινει τελικα....εχουν γινει ρομπες παντος... μια χαρα το πας παντος go on
Hydra Απρίλιος 30, 2009 #18 Απρίλιος 30, 2009 ********** doesn't have a Support section on its site, and no relevant e-mails are there.Ηθελα να ξερα απο ποιο μαγαζι το πηρες και δεν εχει και στοιχεια για να επικοινωνησεις...:whistling
LevelOne Απρίλιος 30, 2009 Author #19 Απρίλιος 30, 2009 Ηθελα να ξερα απο ποιο μαγαζι το πηρες και δεν εχει και στοιχεια για να επικοινωνησεις...:whistlingΠροφανώς και μιλάω για την κατασκευάστρια εταιρεία, και όχι για το κατάστημα που αγόρασα την κάρτα...Στο κατάστημα θα πάω τελευταία, άφου έχω επίσημες απαντήσεις στα χέρια μου απο έταιρους, nVidia και *********.
LevelOne Απρίλιος 30, 2009 Author #20 Απρίλιος 30, 2009 Λοιπόν, μίλησα με εκπρόσωπο της κατασκευάστριας εταιρείας και η απάντηση της στα ερωτήματα που της έθεσα ειναι:1) Σε ότι αφορά την κίτρινη ταινία, ισχυρίζονται οτι ειναι για προστασία του οπως το αποκαλούν "Golden Finger". Οτι δεν επηρρεάζει την λειτουργία του SLi και οτι απλά το αφαιρώ. Εν μέρη το δέχομαι, αλλα δεν πρόκειται για τα γνωστά καπάκια που κάνουν ΜΠΑΜ, αλλα για κατι ιδιαίτερα διακριτικό. Σίγουρα το (ελλειπές) manual δεν αναφέρει κάτι τέτοιο. Μου υποσχέθηκαν άμεση διόρθωση επι τούτου, τοσο στο manual οσο και στο εργοστάσιο παραγωγής, δεν πρόκειται να ξαναχρησιμοποιηθεί αυτη η κίτρινη ετικέττα.2) Για το ES chip, και για αποφυγή παρερμηνειών, θα σας quotάρω τα λεγόμενα της (συμπαθέστατης κατα τα αλλα) δεσποινίδος απο την εταιρία.Let me explain this situation for you. We bought all GPU from NV. I check with our production line why this card has ENG sample on it. As you know, we must do the "Pilot-run" before mass-production for all new card or new PCB board. The possibility is.. when we do the Pilot-run for this board ( normally 200pcs). We just buy 200pcs from NV, maybe this is why there have 1~2pcs Eng Sample mix up with this pilot-run. Pilot-run is also for retail.. but we just do the small pilot-run to make sure the card quality. If pilot-run is ok, we start to do mass-production. It doesn't mean it's not for selling. Frankly, I also don't know why there have Eng Sample with this sample. Maybe NV just mix 1~2pcs Eng sample with this shipment. But as NV said, the Eng Sample doesn't mean the card performance is less. it's same as normal GPU. Τα συμπεράσματα δικά σας. Μου δώσαν εχέγγυο οτι δεν υπάρχει παρόμοια κάρτα στην κυκλοφορία και οτι το συμβάν ήταν μεμονωμένο.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.