kreach Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 26, 2009 Καινούργια και πολύ πιο συμπυκνωμένη ύλη, νέο αντικειμενικό είδος εξετάσεων από τάξη σε τάξη, ενσωματωμένη ζώνη πολιτισμικών δραστηριοτήτων και μάθημα βασισμένο στις νέες τεχνολογίες και σε σύγχρονα βιβλία. Αυτό είναι το λύκειο που θα προτείνει το Συμβούλιο Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), μετά το πέρας των εργασιών του, τον ερχόμενο Σεπτέμβρη.Το πόρισμά του, σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους της Κυριακής», θα καταλήγει σε δύο, τρία ή και περισσότερα, νέα συστήματα πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ, με τα συν και πλην τους, από όπου ο υπουργός Παιδείας, όποιος κι αν είναι αυτός, θα μπορεί να επιλέξει το καλύτερο για τον απόφοιτο του νέου λυκείου. Το βέβαιον είναι πάντως, πως δεν θα υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση. Εφόσον η ζήτηση για σπουδές παραμένει υψηλή, οι εξετάσεις εισαγωγής δεν μπορούν να καταργηθούν.Πυκνώνουν οι συνεδριάσεις. Πάνω σε αυτόν τον μπούσουλα εργάζεται πυρετωδώς από τον περασμένο Μάρτη το ΣΠΔΕ, υπό τον καθηγητή Γιώργο Μπαμπινιώτη. Οι συνεδριάσεις του αρχίζουν να πυκνώνουν (θα γίνονται δύο την εβδομάδα), με την επόμενη να είναι προγραμματισμένη για το διήμερο 14 και 15 Μαϊου. Στην τελευταία συνάντηση που έγινε, στις 23 Απριλίου, «πιστοποιήθηκε» από τα 30 μέλη του (οι 18 είναι εκπαιδευτικοί) εισήγηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για τους βασικούς άξονες της εκπαίδευσης, πάνω στους οποίους θα κυλήσει και η δουλειά του Συμβουλίου. Στο πλαίσιο του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, έχουν δημιουργηθεί 4 μεγάλες ομάδες εργασίας. Η 1η ομάδα ασχολείται με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της παιδείας, με έμφαση στο λύκειο, η 2η ομάδα εργάζεται πάνω στην ύλη του σχολείου (διδακτέα, διδαχθείσα, εξεταστέα) καθώς και στην αξιολόγηση των βιβλίων, του εκπαιδευτικού συστήματος και των μαθητών. Η 3η ομάδα δουλεύει πάνω στις νέες τεχνολογίες, τη χρήση των βιβλιοθηκών και την εισαγωγή τους στο σχολείο, και η 4η εργάζεται για την αντικειμενική αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών μέσα στο σχολείο, αλλά και στο εάν μπορεί να ληφθεί υπόψη η επίδοση του λυκείου στην εισαγωγή των μαθητών στα πανεπιστήμια. Εκσυγχρονισμός με λιγότερη ύλη και μαθήματαΕπιθυμία των μελών του ΣΠΔΕ είναι το λύκειο να γίνει αυτόνομη εκπαιδευτική μονάδα, χωρίς σύνδεση με το εξεταστικό σύστημα, να καλύπτει το σύνολο των βασικών γνώσεων, να είναι συνδεδεμένο με τον πολιτισμό, να προσφέρει τις βασικές δεξιότητες σε έναν σύγχρονο πολίτη και να διαθέτει σύγχρονο πρόγραμμα σπουδών. Για τον λόγο αυτό συστάθηκε ομάδα εργασίας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο που μελετά ήδη, και έχει προχωρήσει, τα σημερινά προβλήματα του λυκείου και τα συστήματα που εφαρμόζονται στο εξωτερικό. Ο πρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Σ. Γκλαβάς, υποστηρίζει ότι ζητούμενο παράλληλα με το εξεταστικό είναι η αναμόρφωση του λυκείου, μέσω και της μείωσης του σημερινού όγκου της ύλης και των μαθημάτων. Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣΝα ξαναζωντανέψουμε το σχολείο «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πορεία των εργασιών. Γίνεται συζήτηση ουσίας, χωρίς να υπάρχει το στοιχείο της άγονης αντιπαράθεσης», λέει στο «Εθνος της Κυριακής» ο κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης - Πρόεδρος του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΠΔΕ), συνεχίζοντας:«Θέλουμε να ξαναζωντανέψουμε το σχολείο και να φέρουμε τους μαθητές κοντά του. Αναζητούμε τρόπους για να το πετύχουμε, και πιστεύουμε ότι αυτό θα γίνει με την αναμόρφωση του τρόπου δουλειάς στο λύκειο. Το λύκειο πρέπει να αλλάξει ριζικά. Το τελευταίο και για μένα πιο εύκολο κομμάτι της όλης διαδικασίας, είναι η εξεύρεση του νέου τρόπου εισαγωγής σε ΑΕΙ-ΤΕΙ.Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε στην πολιτεία εναλλακτικές προτάσεις με τα θετικά και τα αρνητικά τους σημεία, κι εκείνη θα αποφασίσει ποιον τρόπο πρόσβασης θα επιλέξει. Η επιλογή αυτή είναι πολιτική απόφαση. Εμείς θα δώσουμε λύσεις εφικτές και αποτελεσματικές». Τι αλλάζει Οκτώ θα είναι οι ουσιαστικές αλλαγές για το νέο Λύκειο:1 Νέα ομαδοποιημένη και ελαττωμένη κατά πολύ ύλη, που θα εστιάζει μόνο σε ουσιώδη επιστημονικά θέματα. 2 Καινούργια βιβλία και νέος τρόπος δουλειάς, με τη συμμετοχή του καθηγητή και του μαθητή. Με συμμετοχικές εργασίες, συζητήσεις, όχι αποστήθιση και μονόπλευρη παράδοση από την έδρα. 3 Αλλαγή του σχολικού χρόνου με «ανάσες» ανάμεσα στο αναλυτικό πρόγραμμα. 4 Ενσωμάτωση πολιτισμικής ζώνης (θέατρο, μουσική). 5 Ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στο μάθημα. 6 Δημιουργία συμβουλευτικών υπηρεσιών για ψυχολογική στήριξη των μαθητών. 7 Νέο αναλυτικό πρόγραμμα που θα απελευθερώνει την αυτενέργεια του εκπαιδευτικού και δεν θα τον υποχρεώνει στην αγχωτική κάλυψη μιας αχανούς ύλης.8 Θα γίνει προσπάθεια να μετράει για την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΤΕΙ και η επίδοση στο λύκειο.Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&tag=8400&pubid=3276795
darien Απρίλιος 26, 2009 #3 Απρίλιος 26, 2009 Το κυριότερο είναι να αποσυνδεθεί το λύκειο από το πανεπιστήμιο και να καταργηθούν οι πανελλήνιες.
SirDiman Απρίλιος 26, 2009 #4 Απρίλιος 26, 2009 Διαφωνώ στο 8.Αν εχεις 10 αρχαια γιατι να επηρεάζει τον βαθμό/μορια σου?? :warning2:
pastelidis.n.s. Απρίλιος 26, 2009 #5 Απρίλιος 26, 2009 Το κυριότερο είναι να αποσυνδεθεί το λύκειο από το πανεπιστήμιο και να καταργηθούν οι πανελλήνιες.Και τι θα μπαινει οποιος θελει οπου θελει?...Τοτε η Ιατρικη θα γεμισει με 20,000 φοιτητες...!
performer Απρίλιος 26, 2009 #6 Απρίλιος 26, 2009 eleos ρε παστελιδι. θα δινει εξετασεις μεσα στη σχολη,αλλα θα ειναι πιο δυσκολες απο πανελληνιες
daemon13 Απρίλιος 26, 2009 #7 Απρίλιος 26, 2009 eleos ρε παστελιδι.θα δινει εξετασεις μεσα στη σχολη,αλλα θα ειναι πιο δυσκολες απο πανελληνιες είσαι μικρός και δεν ξέρεις τι γίνεται στις σχολές.Το λύκειο έχει τα χάλια του,αλλά τα χάλια του πανεπιστημίου είναι πολύ περισσότερα.Δεν φαντάζεσαι...Προσωπικά όσο ξεφτυλισμένος και να είναι ο θεσμός των πανελληνίων κατά την γνώμη μου είναι η πιο αδιάβλητη διαδικασία (συκριτικά με ασεπ,εξετάσεις για οπλίτες κλπ κλπ...)ΑΝ οι σχολές αναλάβουν τις εξετάσεις,εκεί να δεις λαδώματα και αυθαιρεσίες που έχουν να γίνουν. Όταν ήμουν στο λύκειο έλεγα άντε να φύγω από εδω.Τώρα που είμαι πανεπιστήμιο λέω μακάρι να ήταν όλα όπως στο λύκειο,με καθηγητές που ελέγχονταν έμμεσα απ τους μαθητές και άμεσα (είχαν κάποιο ανώτερο πχ διευθυντή,σύμβουλο)Σ αντίθεση με τους καθηγητές πανεπιστημίου που κάνουν ό,τι τους καπνίσει....Θυμάμαι τις εποχές του λυκείου που είχα βιβλία(και ας μην ήταν και καλά)να διαβάσω απ την αρχή του χρόνου,τώρα τα παίρνω μια βδομάδα πριν την εξεταστική στην καλύτερη.Θυμάμαι ότι δεν είχα άγχος,μου άρεσε το μάθημα,πέρναγα καλά.Τώρα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να σηκωθώ να φύγω απ το μπ@@@λο. ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔ@@@ΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ,ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΜΙΑ.
pastelidis.n.s. Απρίλιος 26, 2009 #8 Απρίλιος 26, 2009 εισαί μικρός και δεν ξέρεις τι γίνεται στις σχολές.Το λύκειο έχει τα χάλια του,αλλά τα χάλια του πανεπιστημίου είναι πολύ περισσότερα.Δεν φαντάζεσαι...Προσωπικά όσο ξεφτυλισμένος και να είναι ο θεσμός των πανελληνίων κατά την γνώμη μου είναι η πιο αδιάβλητη διαδικασία (συκριτικά με ασεπ,εξετάσεις για οπλίτες κλπ κλπ...)ΑΝ οι σχολές αναλάβουν τις εξετάσεις,εκεί να δεις λαδώματα και αυθαιρεσίες που έχουν να γίνουν.Όταν ήμουν στο λύκειο έλεγα άντε να φύγω από εδω.Τώρα που είμαι πανεπιστήμιο λέω μακάρι να ήταν όλα όπως στο λύκειο,με καθηγητές που ελέγχονταν έμμεσα απ τους μαθητές και άμεσα (είχαν κάποιο ανώτερο πχ διευθυντή,σύμβουλο)Σ αντίθεση με τους καθηγητές πανεπιστημίου που κάνουν ό,τι τους καπνίσει....Θυμάμαι τις εποχές του λυκείου που είχα βιβλία(και ας μην ήταν και καλά)να διαβάσω απ την αρχή του χρόνου,τώρα τα παίρνω μια βδομάδα πριν την εξεταστική στην καλύτερη.Θυμάμαι ότι δεν είχα άγχος,μου άρεσε το μάθημα,πέρναγα καλά.Τώρα το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να σηκωθώ να φύγω απ το μπ@@@λο.ΜΑ ΤΙ ΛΕΩ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔ@@@ΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΜΙΑ.Πολυ σωστος και εγω τα ιδια λεω....Perf: εισαι σχολειο ακομη για αυτο δεν καταλαβαινεις ρααααα...ξερεις τι χαος επικρατει μεσα στα πανεπιστημια? Γινεται της τρελης και στο ξαναλεω φανταζεσαι 10.000-20.000 ατομα να εδιναν εξετασεις μεσα στο πολυτεχνειο? Γιατι πλεον ολοι θελουν πολυτεχνειο...Κανεις δεν θα κοιταξει τα ΤΕΙ, οπου μετα απο λιγο καιρο θα κλεισουν μη σου πω και κατευθειαν...Γενικα θα γινει ενα χαος....Δεν γινεται πρεπει να υπαρχει καποιου ειδους εξεταση στο λυκειο προκειμενου να μπεις σε καποιο ΑΕΙ/ΤΕΙ.
darien Απρίλιος 26, 2009 #9 Απρίλιος 26, 2009 Ένα εισαγωγικό εξάμηνο για να δεις αν σου αρέσει η σχολή, και στο τέλος δίνεις κατακτήριες εξετάσεις. Σε συνδυασμό με έναν καλό Σχολικό Επαγγελματικό Προσανατολισμό στο λύκειο για να επιλέξεις αυτό που σου αρέσει πραγματικά. Δεν θα μπουν όλοι στη Ιατρική, αλίμονο, εδώ οι γιατροί βγαίνουν και δεν έχουν δουλειά. Με το σημερινό σύστημα οι μαθητές επικεντρώνονται μόνο στα 6 μαθήματα των Πανελληνίων. 2 χρόνια πριν που έδωσα εγώ τουλάχιστον έτσι ήταν. Τα 6 μαθήματα στο φροντιστήριο, και το σχολείο ο απόλυτος χαβαλές. Το πανεπιστήμιο έχει πολλά προβλήματα, αλλά δεν οφείλονται στο λύκειο/πανελλήνιες. Είναι διαφορετική κουβέντα.
pastelidis.n.s. Απρίλιος 26, 2009 #10 Απρίλιος 26, 2009 Nαι ειναι γνωστο οτι απο Ιατρικη δεν εχουν δουλεια μετα αλλα να ξερεις και πιστευω οτι τα περασες και εσυ αυτα οπως και εγω, η ενημερωση στους υποψηφιους φοιτητες δεν ειναι επαρκης δυστυχως....Οσον αναφορα το εισαγωγικο εξαμηνο, εκει εννοω οτι θα γινεται της μουρλης καθως θα μπαινει οποιος θελει γιατι δυστυχως οπως ειπα και προηγουμενως δεν υπαρχει επαρκης ενημερωση...
ea6gka Απρίλιος 27, 2009 #11 Απρίλιος 27, 2009 θα ΠΡΕΠΕΙ ο καθενας να σπουδαζει αυτο που θελει και γουσταρει , αν μπορει θα ειναι ενα αλλο θεμα. Τι λογικη ειναι αυτη να υπαρχουν εξετασεις για να μην κλεισουν τα ΤΕΙ , τι το περασαμε την ανωτατη εκπαιδευση, μαγαζι?να προσφερουν και τα ΤΕΙ εργο να προσελκυσουν φοιτητες αν δεν θελουν να κλεισουν .
kreach Απρίλιος 27, 2009 Author #12 Απρίλιος 27, 2009 Λοιπόν, πιστεύω καταρχήν πως οι εξετάσεις για την εισαγωγή στην 3βάθμια εκπαίδευση πρέπει να αποδεσμευτούν από το Γενικό Λύκειο (γιατί υπάρχουν και τα Τεχνικά, ΕΠΑΛ κ.α. για τα οποία δεν έχω γνώση => δεν μπορώ να έχω άποψη) Δεν χρειάζεται να αναλύσω το παραπάνω. Το θεωρώ αυτονόητο. Στο σχολείο θα πρέπει να σε νοιάζει ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ και ΟΧΙ να διαβάζεις συγκεκριμένα αποσπάσματα προκειμένου να πιάσεις τη βάση !!!!! Τώρα, σχετικά με τις εισαγωγικές εξετάσεις: Εάν γίνει όπως τώρα: Παιδιά που έχουν τρελλή "κάψα" με κάποιο θέμα, μπορεί να μην πάνε καθόλου καλά σε κάποια από τα υπόλοιπα μαθήματα. Έτσι κάποιος "καμμένος" με προγραμματισμούς κτλ είναι κρίμα να μην τα καταφέρει να μπει σε μια σχολή (ΑΕΙ/ΤΕΙ) Πληροφορικής. Εάν γίνει με εξετάσεις για κάθε σχολή, τότε δημιουργούνται άλλα προβλήματα, ΠΟΛΥ σοβαρά κατ'εμέ. Πες πως θες να μπεις Ιατρική. Πες πως μένεις στα Ιωάννινα. Θα πρέπει να πας μια στην Αθήνα, μια στη Θεσ/νικη, μετά άλλο ένα ταξιδάκι στην Κρήτη να είσαι μέσα ??? :hang3: Πες πως θέλεις να μπεις Ιατρική έχεις κάνει τον γύρω της Ελλάδας και ... ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙΣ! Πράγμα καθόλου απίθανο (στατιστικά και μόνο). ΤΟΤΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΞΑΝΑ τα ίδια? ΠΟΣΕΣ φορές μπορείς να επαναλάβεις την ίδια ιστορία ...? Με το σύστημα όπως έχει σήμερα, δεν μπαίνεις Ιατρική? Έχεις όμως χάσει τη βάση για λίγα μόρια? Τότε έχεις μια θέση στη Φαρμακευτική. Δεν τα κατάφερες ούτε και για την Φαρμακευτική για λίγα μόρια? Τότε έχεις μια θέση στπ Βιολογικό κοκ Και μην ξεχνάτε ... υπάρχουν και οι κατατακτήριες εξετάσεις Πες πως δεν είσαι σίγουρος τι θέλεις να κάνεις και ούτε οι γονείς σου σε πιέζουν λέγοντας "Εσύ παιδί μου ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ". Τότε ... από ΠΟΥ ξεκινάς να δίνεις??? Θα κάνεις βόλτα σε όλα τα ΑΕΙ/ΤΕΙ ??? Ξέρω παιδιά που δεν ήταν σίγουροι τι ΑΚΡΙΒΩΣ ήθελαν, όμως αφού κάτσανε ένα χρόνο και είδανε τι παίζει, τους άρεσε αρκετά και με το καιρό. Για μια στιγμή ... γιατί συζητάμε να πετύχουμε οι μεν το ένα σύστημα οι δε το άλλο? ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ δεν υπάρχει δηλαδή ? :fist: Πιστεύω πως θα πρέπει να βρεθεί μια λύση που να συνδυάζει το σημερινό εξεταστικό σύστημα και με το καινούριο. Είναι δύσκολο να γίνει, δε λέω, αλλά θα άξιζε. ΠΧ Το 90% των εισαχθέντων να είναι από τις Πανελλήνιες, και το 10% να γίνεται μέσω εξετάσεων της σχολής. Με λίγα λόγια, να δείνεις τις κλασσικές πανελλήνιες αλλά να ξέρεις πως αν δεν τα καταφέρεις στο αντικείμενο που έχεις τρλλή "κάψα" μπορείς να δώσεις πχ το Φθινόπωρο εξετάσεις που θα ορίσει η σχολή. Αυτά :flower:
Arxagelos Απρίλιος 27, 2009 #13 Απρίλιος 27, 2009 Για να καταλάβω ρε σεις, τελικά εκεί βρίσκεται το πρόβλημα? στις Πανελλήνιες και την τεράστια ύλη? ή οτι τα παιδιά στραβώνονται βγάζουν τα μάτια τους για να πετύχουν και όταν τελικά παίρνουν τα πτυχία και βγαίνουν για εύρεση εργασίας δεν έχουν την αξία που θα έπρεπε να έχουν και όλοι κοιτούν να διοριστούν στο δημόσιο τομέα? Το πριν είναι το πρόβλημα ή το μετά σε αυτή τη χώρα? όχι οτι δεν συμφωνώ με το μεγαλύτερο μέρος των προτάσεων αλλά όταν είναι να αλλάξουμε σώβρακο το αλλάζουμε με νεο δεν το φοράμε απο την ανάποδη.
pastelidis.n.s. Απρίλιος 27, 2009 #14 Απρίλιος 27, 2009 Εγω θελω τις πανελληνιες γιατι χωρις αυτες θα γινει ενα μπαχαλο γιατι ειμαστε Ελληνες...Δεν θα ηταν καλυτερη ιδεα να αποδεσμευσουν τα ασκοπα μαθηματα...η καλυτερα το περιττο διαβασμα το οποίο δεν θα ωφελησει πουθενα μελλοντικα, οπως την αποστιθηση κατα λεξη 60 σελιδων (ΑΟΔΕ-Τεχνολογικη Κατευθυνση)
darien Απρίλιος 27, 2009 #15 Απρίλιος 27, 2009 Κοίτα, άμα σκεφτόμασταν με τη λογική "τι θα μας χρησιμεύσει μετά", όλα τα μαθήματα θα ήταν άχρηστα. Είναι ανάλογα με τι θα ασχοληθείς. Εγώ που σπουδάζω Πληροφορική με οικονομικά μαθήματα βρήκα μπροστά μου το ΑΟΔΕ. Τη Φυσική Κατεύθυνσης που θεωρείται πιο σημαντική δεν την βρήκα πουθενά.Απλά, άμα φύγουν οι πανελλήνιες από τη μέση, θα δοθεί βάρος σε πιο σημαντικά κατά τη γνώμη μου μαθήματα. Ένα από αυτά είναι π.χ. το Δίκαιο και πολιτικοί θεσμοί (ή κάτι τέτοιο) της Β' Λυκείου ή η Κοινωνιολογία της Γ' Λυκείου. Βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι δεν θα το έχετε ανοίξει αυτό το βιβλίο ( είναι Γενικής Παιδείας --> δεν εξετάζεται στις Πανελλήνιες).
Constandinos Απρίλιος 27, 2009 #16 Απρίλιος 27, 2009 παιδιά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα ειναι ένα μπ@ρδέλο κ μισό, κι όμως οι κύριοι στα υπουργεία πιστεύουν οτι με μια απλή αλλαγή του τροπου λειτουργίας του λυκείου θα βελτιωθεί??? πλακα μας κάνουν?? γιατι δεν αρχίζουν απο το δημοτικό, το γυμνάσιο??γιατι δεν αρχίζουν από την βάση του προβλήματος και προσπαθούν να φτίαξουν το λύκειο?? πως θα πάς στο λύκειο να διδαχθείς ημεκτρομαγνητισμό, αν δεν ξέρεις τι είναι το κυμα?? εγώ θεωρω οτι πρεπεί να γίνει μια ριζική αλλαγη του συστήματος, απο το δημοτικό ακόμη, ωστε να τεθούν οι βάσεις για τις αλλαγές στο λύκειο κ την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όσο αναφορά στα πανεπιστήμια και τα τει, πίστευω οτι ολοι γνωρλιζετε την κατάσταση εκει, με την υποχρηματοδότηση και τις ελείψεις σε υλικοτεχνική υποδομη. Μας μιλάνε για τριτοβάθμια εκπαίδευση, για εξείδεικευση στις νέες τεχνολογιες, και κυριως, για εμβάθυνση στην γνώση του αντικειμένου το οποίο σπουδάζεις, αλλα αν ξέρετε κάποια σχολή στην οποία γίνονται όλα αυτα, πείτε το μου και σε εμένα για να παω, γιατι στην δικιά μου, ούτε δοκίμια για τα εργαστήρια δεν έχουν.
Arxagelos Απρίλιος 27, 2009 #17 Απρίλιος 27, 2009 Το πρώτο πράγμα που θα έπρεπε να εξετάσουν είναι να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανα τάξη για να μπορεί ο κάθε δάσκαλος να παρακολουθεί τους μαθητές του ώστε να μην χρειάζεται τα παιδιά να πληρώνουν για φροντιστήρια γιατί δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα. Περισσότερα και μικρότερα τμήματα μαθητών, ας ξεκινήσουν απο τα απλά και να αφήσουν στην άκρη τα περι εκσυχρονισμό του εκπαιδευτικού συστήματος και "ο καθε μαθητής να έχει το laptop του" κτλ κτλ, αυτά μας έλειπαν τώρα, για να πάρουν κι' άλλες μίζες τα λαμόγια...Είδαμε και στην Κίνα τι έγινε στα πανεπιστήμια όπου απαγορεύτηκαν τα laptop στα αμφιθέατρα γιατί κανείς δεν παρακολουθούσε μάθημα, παίζανε WOW. Τα laptop μας μαράνανε.
kreach Μάϊος 1, 2009 Author #18 Μάϊος 1, 2009 Μόλις πέτυχα μια είδηση στο bbc.co.uk σχετικά με μια καινοτομία του Λυκειου της ... Noρβηγίας ! Ρίχτε μια ματιά εδώ: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/8027300.stm Απέχουμε έτη φωτός ...
Kostas007 Μάϊος 3, 2009 #19 Μάϊος 3, 2009 About 6,000 students in Norway are doing exams on their laptops in a trial that could soon be rolled out across the country. ειμαι σιγουρος οτι ο ελληναρας θα βρει τις καλυτερες πατεντες για σκονακια. alt+tab/copy paste και δε συμμαζευεται.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.