Jump to content



Πρόβλημα με εγγύηση


invader

Recommended Posts

3. [B]να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση[/B], εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Συγγνωμη ρε παιδια αλλα υπαναχωρηση εχω την εντυπωση οτι σημαινει αυτο ακριβως, να σου κοψουνε πιστωτικο στην ιδια τιμη που εγινε η αγορα.

Μηπως κανω λαθος?

  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply
Eσύ προφανώς δουλεύεις στο e-shop και σ'έχουν βάλει να γυρνάς στα forums και να λες στον κόσμο ότι έχει άδικο που σου κατηγορεί το μαγαζί.

Γιατι με αποκαλυψες?θα χασω την δουλεια μου τωρα.

Γιατι με αποκαλυψες?θα χασω την δουλεια μου τωρα.

sorry ρε, αλλά ήταν too obvious, κ εσύ μην είσαι τόσο κάθετος κ καρφώνεσαι, βάλε και κανένα "ίσως".. :rolleyes:

epivitor:

ναι κ εγώ εκεί έχω σταθεί, αλλά δε μου φαίνεται και πολύ ξεκάθαρο τι εννοεί ακριβώς..

@Charly:

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Υπαναχωρηση απο τη συμβαση=δινω το προιον πισω στο μαγαζι και παιρνω τα λεφτα που ειχα δωσει.Σε πιο απλα ελληνικα δε μπορω να το εξηγησω.To αρθρο που κανεις quote δε μπορει να γινει πιο σαφες.Εθελοτυφλεις...

Δε μου λες αν σου χαλασει το αμαξι μετα απο 5 χρονια, θα το πας πισω και θα πεις θελω τα λεφτα μου πισω;

Δε μου λες αν σου χαλασει το αμαξι μετα απο 5 χρονια, θα το πας πισω και θα πεις θελω τα λεφτα μου πισω;

Ατυχεστατο το παραδειγμα σου φιλε.

Τα λεφτα πισω και τα ρμα ειναι μοδα της εποχης...αγοραζεις κατι μια φορα και ρμα στο ρμα εχεις παντα νεα και καινουρια.:fun:

Δε μου λες αν σου χαλασει το αμαξι μετα απο 5 χρονια, θα το πας πισω και θα πεις θελω τα λεφτα μου πισω;

Άλλη η νομοθεσία για το ένα , αλλη για το άλλο.Άκυρος λοιπόν.

Τα λεφτα πισω και τα ρμα ειναι μοδα της εποχης...αγοραζεις κατι μια φορα και ρμα στο ρμα εχεις παντα νεα και καινουρια.:fun:

Άλλο να σου χαλάσει κάτι και να απαιτήσεις αυτό που λέει ο νόμος και άλλο αυτό που λες εσύ.Αυτοί που κάνουνε το rma επάγγελμα είναι κατακριτεοι

Δε μου λες αν σου χαλασει το αμαξι μετα απο 5 χρονια, θα το πας πισω και θα πεις θελω τα λεφτα μου πισω;

Εφόσον είναι στην εγγύηση, αν σου χαλάσει η μίζα και δε παίρνει μπρος, και πας και σου πουν α δε μπορούμε να το φτιάξουμε...πάρε ένα ωραιότατο Datsun μεταχειρισμένο 5 ετών instead...θα το πάρεις ?

Άσε που είσαι εντελώς εκτός θέματος, καθότι τα αυτοκίνητα είναι εντελώς άλλη περίπτωση.

Επιπλέον, εσύ και όλοι αυτοί που διαφωνείτε, δεν μας έχετε πει.. συμφωνείτε ότι ο νόμος λέει ότι δικαιούσε τα χρήματά σου πίσω (εφόσον δεν υπάρχει αντικατάσταση ή επισκευή) και απλά διαφωνείτε με τον νόμο η διαφωνείτε ότι δεν είναι έτσι ο νόμος και είναι αλλιώς ? Και αν είναι αλλιώς..πως είναι δηλαδή ? Εξυπναδούλες ξέρετε να πετάτε, σοβαρή άποψη δεν μας λέτε όμως...

Ωραια δες το αλλιως.

Εχεις μια ati 2900 που εχεις παρει προ ενως χρωνου εναντι 300 ευρω.

Σου χαλαει στο χρονο(προφανως δε μπορει να χαρακτηριστει ελλατωματικο απο την αρχη αλλιως θα το ειχες παει την 1η 2η 3η ..10η μερα που δινουν απο το καταστημα και που μπορεις να υπαναχωρησεις και να παρεις τα λεφτα πισω).

Την πας λοιπον στο καταστημα απο οπου την αγορασες μιας που σου δινει -ΚΑΙ- αυτο εγγυηση για την καρτα της ΑΤΙ και δε το πας στην ιδια την ΑΤΙ για λογους ευκολιας ταχυτητας και κοστους αποστολης.

Το καταστημα μετα απο εναν χρονο δεν εχει να σου δωσει 2900 αλλα σου προσφερει μια πολυ καλυτερη καρτα την ΑΤΙ 4850 στα 150ευρω (παραδειγμα).

Ποιος θεωρει τον εαυτο του ''ριγμενο'' ?Αφου εχεις παρει μια καλυτερη καρτα στα χερια και δε χανεις σε επιδοσεις ουτε εχεις επισκευασμενη καρτα...

Αυτο ειναι το πρωτο σκεπτικο, το δευτερο παει καπως ετσι...

Πας την καρτα στο μαγαζι , σου λεει δεν εχουμε ιδια , την στελνεις ΑΤΙ , τρως την αναμονη , περνεις πισω ΑΤΙ2900 νεα ή επισκευασμενη και ολα καλα ολα ωραια.

Τριτο σκεπτικο,

Πας την καρτα στο μαγαζι , σου λεει δεν εχουμε ιδια , ζητας τα λεφτα πισω , εστω οτι σου δινουν 300 ευρω και περνεις ΑΤΙ 4870X2 απο ΑΤΙ 2900 που ειχες και εισαι αρχοντας.

Και ερωτω, τι ειναι το σωστο?:baby:

Το τριτο φυσικα, το σωστο και το νομιμο.

Καλα ρε σεις πλακα κανετε? Τί σας εχει πιασει και μου ειστε υπερ των καταστηματων ακομα και σε περιπτωσεις που η νομοθεσια ειναι με το μερος μας?

Αν ζητησεις το τριτο τοτε θα γυρισουν και θα σου πουν πολυ καλα θα την στειλουμε αντιπροσωπια και περιμενε για αντικατασταση του ιδιου προιοντος.

Και οτι τιποτα , θα ναι και σωστοι...

και φυσικα δεν ειμαι με το μερος των καταστηματων ουτε εχω τετοιου ειδους καταστημα απλα βλεπω τι παιζει...

Αν ζητησεις το τριτο τοτε θα γυρισουν και θα σου πουν πολυ καλα θα την στειλουμε αντιπροσωπια και περιμενε για αντικατασταση του ιδιου προιοντος.

Ας τη στειλουν, θα περιμενω :triniti:

Ωραια δες το αλλιως.

Εχεις μια ati 2900 που εχεις παρει προ ενως χρωνου εναντι 300 ευρω.

Σου χαλαει στο χρονο(προφανως δε μπορει να χαρακτηριστει ελλατωματικο απο την αρχη αλλιως θα το ειχες παει την 1η 2η 3η ..10η μερα που δινουν απο το καταστημα και που μπορεις να υπαναχωρησεις και να παρεις τα λεφτα πισω).

Την πας λοιπον στο καταστημα απο οπου την αγορασες μιας που σου δινει -ΚΑΙ- αυτο εγγυηση για την καρτα της ΑΤΙ και δε το πας στην ιδια την ΑΤΙ για λογους ευκολιας ταχυτητας και κοστους αποστολης.

Το καταστημα μετα απο εναν χρονο δεν εχει να σου δωσει 2900 αλλα σου προσφερει μια πολυ καλυτερη καρτα την ΑΤΙ 4850 στα 150ευρω (παραδειγμα).

Ποιος θεωρει τον εαυτο του ''ριγμενο'' ?Αφου εχεις παρει μια καλυτερη καρτα στα χερια και δε χανεις σε επιδοσεις ουτε εχεις επισκευασμενη καρτα...

Αυτο ειναι το πρωτο σκεπτικο, το δευτερο παει καπως ετσι...

Πας την καρτα στο μαγαζι , σου λεει δεν εχουμε ιδια , την στελνεις ΑΤΙ , τρως την αναμονη , περνεις πισω ΑΤΙ2900 νεα ή επισκευασμενη και ολα καλα ολα ωραια.

Τριτο σκεπτικο,

Πας την καρτα στο μαγαζι , σου λεει δεν εχουμε ιδια , ζητας τα λεφτα πισω , εστω οτι σου δινουν 300 ευρω και περνεις ΑΤΙ 4870X2 απο ΑΤΙ 2900 που ειχες και εισαι αρχοντας.

Και ερωτω, τι ειναι το σωστο?:baby:

Αυτό που παραλείπεις να μας πεις είναι ότι όταν αγόρασε ο ΧΧΧΧ καταναλωτής την ΧΧΧΧΧΧΧ κάρτα 350€ οι δυνατότητες της κάρτα ήταν η κορυφή .

Γιατί αφού χάλασε μέσα στην εγγύηση να πάρει το Νο2 και όχι ξανά το Νο1?

Για αυτό τον λόγο έδωσε τα ωραία του €€€€€€€€ για να έχει το Νο1 , στο κάτω κάτω ας μην χαλούσε .

Αυτό που παραλείπεις να μας πεις είναι ότι όταν αγόρασε ο ΧΧΧΧ καταναλωτής την ΧΧΧΧΧΧΧ κάρτα 350€ οι δυνατότητες της κάρτα ήταν η κορυφή .

Γιατί αφού χάλασε μέσα στην εγγύηση να πάρει το Νο2 και όχι ξανά το Νο1?

Για αυτό τον λόγο έδωσε τα ωραία του €€€€€€€€ για να έχει το Νο1 , στο κάτω κάτω ας μην χαλούσε .

Ωραια το εφτιαξες αλλα δεν...

Δηλαδη θελεις να πεις οτι εδωσε 350€ σε ειδος πληροφορικης για να ειναι νουμερο 1 μετα απο 1,5 χρονο?

Δε μπορω να καταλαβω γιατι συνεχιζουμε να το συζηταμε.

Ο νομος ειναι αυτος και ειναι παρα πολυ δικαιος.

Πραγματι ορισμενοι δινετε την εντυπωση οτι ειστε βαλτοι απο μαγαζια τυπου eshop κ.α.

@CmoS:

Η λογική σου είναι λάθος στα εξής σημεία:

(1)

Το καταστημα μετα απο εναν χρονο δεν εχει να σου δωσει 2900 αλλα σου προσφερει μια πολυ καλυτερη καρτα την ΑΤΙ 4850 στα 150ευρω (παραδειγμα).

Ποιος θεωρει τον εαυτο του ''ριγμενο'' ?Αφου εχεις παρει μια καλυτερη καρτα στα χερια και δε χανεις σε επιδοσεις ουτε εχεις επισκευασμενη καρτα...

Ο όρος "καλύτερη" είναι υποκειμενικός. Έχεις δίκιο ότι τα πιο καινούρια προιόντα είναι "γενικά" καλύτερα αλλά μπορεί το παλιό προιόν που είχες να είχε κάποια δυνατότητα που δεν έχει το καινούριο ενώ εκτός αυτής να είναι καλύτερο σε όλα τα υπόλοιπα. Όπως και να χει, εγώ αυτήν διάλεξα για τους δικούς μου λόγους και αυτήν πλήρωσα. Γιατί να με αναγκάσουν να με πάρω κάτι άλλο που κατά την δικιά τους άποψη είναι το ίδιο καλό.

Ο νόμος δεν μπορεί να λειτουργήσει με υποκειμενικές έννοιες. Σου λέει αυτό αγόρασες, αυτό δικαιούσαι.

(2)

Πας την καρτα στο μαγαζι , σου λεει δεν εχουμε ιδια , ζητας τα λεφτα πισω , εστω οτι σου δινουν 300 ευρω και περνεις ΑΤΙ 4870X2 απο ΑΤΙ 2900 που ειχες και εισαι αρχοντας.
Ναι έχεις δίκιο ότι σε αυτήν την περίπτωση είναι ριγμένα το μαγαζί / εταιρία. Ομως, το ίδιο μαγαζί εμένα πριν 1 χρόνο μου έιπε: "Δώσε μου 350 ευρώ και εγώ σου δίνω αυτή τη κάρτα ΚΑΙ σου εγγυόμαι ότι θα δουλεύει για 3 χρόνια". Αυτό τυπικά θεωρείται σαν ένα συμβόλαιο μεταξύ εμού και της εταιρίας. Το να μη δουλεύει η κάρτα για 3 χρόνια είναι παραβίαση των όρων αυτής της συμφωνίας από πλευράς μαγαζιού. Κατα συνέπεια, βγαίνει ριγμένο το μαγαζί ή η εταιρία αλλά φταίνε αυτοί γι'αυτό, όχι εγώ. Αν δεν μπορούσαν να τιμήσουν την εγγύηση ας μην την κάναν. Ας λέγαν 1 χρόνο εγγύηση η καθόλου. Κ εγώ με την σειρά μου θα έκανα την επιλογή να δεχόμουν αυτούς τους όρους ή όχι με δικιά μου ευθύνη.

Ορίστε και οι 2 κάρτες για όσους ρώτησαν ποιά κάρτα μου δίνανε:

Είχα: http://ati.amd.com/products/radeonhd2900/radeonhd2900xt/index.html

Μου δίναν: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.513386

@invader

Τελικα αν καταλαβα καλα πηρες το πιστωτικο των 145 ευρω και εκει τελειωσε η ιστορια?

@zefiroth

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Δηλαδη αν ενα προϊον εντος εγγυησης χαλασει, μπορουμε εξ'αρχης να ζητησουμε πιστωτικο στην τιμη αγορας απο το καταστημα και να αρνηθουμε την επιδιορθωση?

@CmoS:

Η λογική σου είναι λάθος στα εξής σημεία:

(1)

Ο όρος "καλύτερη" είναι υποκειμενικός. Έχεις δίκιο ότι τα πιο καινούρια προιόντα είναι "γενικά" καλύτερα αλλά μπορεί το παλιό προιόν που είχες να είχε κάποια δυνατότητα που δεν έχει το καινούριο ενώ εκτός αυτής να είναι καλύτερο σε όλα τα υπόλοιπα. Όπως και να χει, εγώ αυτήν διάλεξα για τους δικούς μου λόγους και αυτήν πλήρωσα. Γιατί να με αναγκάσουν να με πάρω κάτι άλλο που κατά την δικιά τους άποψη είναι το ίδιο καλό.

Ο νόμος δεν μπορεί να λειτουργήσει με υποκειμενικές έννοιες. Σου λέει αυτό αγόρασες, αυτό δικαιούσαι.

(2)

Ναι έχεις δίκιο ότι σε αυτήν την περίπτωση είναι ριγμένα το μαγαζί / εταιρία. Ομως, το ίδιο μαγαζί εμένα πριν 1 χρόνο μου έιπε: "Δώσε μου 350 ευρώ και εγώ σου δίνω αυτή τη κάρτα ΚΑΙ σου εγγυόμαι ότι θα δουλεύει για 3 χρόνια". Αυτό τυπικά θεωρείται σαν ένα συμβόλαιο μεταξύ εμού και της εταιρίας. Το να μη δουλεύει η κάρτα για 3 χρόνια είναι παραβίαση των όρων αυτής της συμφωνίας από πλευράς μαγαζιού. Κατα συνέπεια, βγαίνει ριγμένο το μαγαζί ή η εταιρία αλλά φταίνε αυτοί γι'αυτό, όχι εγώ. Αν δεν μπορούσαν να τιμήσουν την εγγύηση ας μην την κάναν. Ας λέγαν 1 χρόνο εγγύηση η καθόλου. Κ εγώ με την σειρά μου θα έκανα την επιλογή να δεχόμουν αυτούς τους όρους ή όχι με δικιά μου ευθύνη.

Ορίστε και οι 2 κάρτες για όσους ρώτησαν ποιά κάρτα μου δίνανε:

Είχα: http://ati.amd.com/products/radeonhd2900/radeonhd2900xt/index.html

Μου δίναν: http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.513386

Η GTS250 καλυτερη απο αυτην που ειχες οποτε τι ψαχνεις.Tην καρτα να την πηρες πριν 1 χρονο 350 χλωμο.

Παντως εαν θες μπορεις να τους πας στα δικαστηρια αλλα καλου κακου ρωτα και ενα δικηγορο...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.