invader Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 2009 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 21, 2009 Γεια σε όλους,'Ηθελα να αναφέρω ένα πρόβλημα που έχω με την εγγύηση μιας κάρτας γραφικών και να ρωτήσω αν γνωρίζει κανέις ή του έχει τύχει κάποια ανάλογη περίπτωση.Πριν ένα χρόνο και 3 μήνες περίπου αγόρασα μια κάρτα γραφικών Asus 2900XT από το e-shop και πριν από κάποιο καιρό σταμάτησε ξαφνικά να λειτουργεί. Καθότι είχα 3 χρόνια εγγύηση, την πήγα σε ένα κατάστημα e-shop και κανόνισα να σταλέι στο service για να ελεγθεί. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το e-shop και με ενημέρωσαν ότι όντως η κάρτα παρουσίασε πρόβλημα και δικαιούμαι να γίνει αλλαγή.Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει πλέον η ίδια κάρτα κ μου πρόσφεραν να μου δώσουν μια άλλη με "παρόμοια" χαρακτηριστικά όπως είπαν πράγμα το οποίο δεν δέχτηκα, με συνέπεια να πάμε στην λύση του να μου δώσουν πιστωτικό. Είπε η υπάλληλος ότι θα το κοιτάξει και θα με ξαναπάρει.Με παίρνει πάλι μετά απο 2 ώρες και μου λέει ότι μπορούν να μου κάνουν πίστωση 145 ευρώ ενώ την έιχα αγοράσει 355 ευρώ. Όταν ρώτησα γιατί δεν πιστώνομαι στο ποσό της αγοράς, μου είπε ότι η πίστωση γίνεται στην τιμή που θα είχε σήμερα η κάρτα που κατά την άποψή τους ειναι 145 ευρώ.Ξέρει κανείς κατά πόσο μπορούν νομικά να κάνουν κάτι τέτοιο ? Εγώ ξέρω ότι η εγγύηση καλύπτει ολόκληρη την αξία του προιόντος. Και μιλάμε για μόνο ένα χρονο και κάτι μετά. Υπάρχει περσινή και φετινή εγγύηση δηλαδή ? Μπαγιάτισε ???:rant:
SirDiman Απρίλιος 21, 2009 #3 Απρίλιος 21, 2009 http://www.thelab.gr/showthread.php?t=53727 http://www.thelab.gr/showthread.php?t=61852 http://www.thelab.gr/showthread.php?t=59219 e-shop + rma = ο χειρότερος συνδυασμός... Φιλε μου σου εβαλα αυτα τα λινκ γιατι εχουν συζητηθεί διάφορες καταστάσεις σαν την δικια σου. Κανε τον κοπο και κοίταξε τα λογικά θα βρεις και τους νομούς που εχουν βαλει τα παιδια στα ποστς... Παντως αν δεν κανω λάθος δικαιουσε πιστωτικό στην αρχική τιμη αγοράς Δύστυχος, να ξερεις οτι στο eshop ή με καβγα θα βγάλεις ακρη ή με ΕΚΠΟΙΖΩ ΙΝΚΑ κτλ Καλή τυχη
invader Απρίλιος 21, 2009 Author #4 Απρίλιος 21, 2009 CmoS:Κατά λέξη, μου είπε: "'εχουμε μια άλλη με παρόμοια χαρακτηριστικά, απλά δεν είναι Asus, είναι Gigabyte". Βέβαια, δεν ρώτησα κ εγώ γιατί αφού δεν μπορώ να πάρω το συγκεκριμένο προιόν που διάλεξα μόνος μου, δεν θέλω να πάρω απλά ότι τους έχει περισέψει.SirDiman:Thx, θα τα διαβάσω τώρα..
CmoS Απρίλιος 21, 2009 #5 Απρίλιος 21, 2009 Και 4850/70 να παρεις παντως σαν αλλο παρομοιο προιον δεν ειναι καθολου ασχημα.Εγω τουλαχιστον αυτο θα ζητουσα μιας που με το εσοπ ακρη δε βγαζει κανεις.Και αν δεν θελαν τα λεφτα φουλ πισω ή την ιδια ακριβως καρτα.
zefiroth Απρίλιος 21, 2009 #6 Απρίλιος 21, 2009 Φιλε μου ου μπλεξεις με το eshop,δε βγαζεις ακρη.Σε παρομοια θεση με τη δικια σου ειμαι και εγω αυτη τη στιγμη με το e-shop να αρνειται να μου εκδοσει πιστωτικο στην αρχικη τιμη αγορας.Επειδη ωστοσο ειναι η δευτερη φορα που μου το κανουν και κατα παραβαση της κειμενης νομοθεσιας αυτη τη φορα σκεφτομαι να το τραβηξω οσο δεν παει...Ο νομος ειναι ξεκαθαρος και οριζει,μεταξυ αλλων, οτι ο καταναλωτης μπορει να απαιτησει την επιστροφη ολοκληρου του αντιτιμου σε περιπτωση βλαβης του προιοντος(σε μπακαλικη-ελευθερη μεταφραση του νομου). Anyway καποιες φορες πρεπει να την πατησεις για να μαθεις...Ευχομαι να ειναι η τελευταια φορα που μπλεκξεις με e-shop και rma,καλη τυχη!
invader Απρίλιος 22, 2009 Author #7 Απρίλιος 22, 2009 Αυτόν τον νόμο προσπαθώ να βρω. Έχεις κάποιο επίσημο link μήπως από κάποια κρατική σελίδα που να λέει για το συγκεκριμένο θέμα ?
junior-21- Απρίλιος 22, 2009 #8 Απρίλιος 22, 2009 Μπορείς να μας πεις ποια κάρτα σου προτείνανε να σου δώσουν? :flower:
invader Απρίλιος 22, 2009 Author #9 Απρίλιος 22, 2009 Όπως είπα και παραπάνω δε ρώτησα συγκεκριμένα γιατί δεν μ'ενδιαφέρει να πάρω μια άλλη κάρτα. Αυτή η υπόθεση έχει κρατήσει 3 μήνες τώρα γιατί στην αρχή δεν κάνανε τον σωστό έλεγχο και δεν την βρίσκαν ελλατωματική. Οπότε στο εντωμεταξύ αντικατέστησα την κάρτα που είχα μιας και δε γινόταν να είμαι χωρίς PC τόσο καιρό.
zefiroth Απρίλιος 23, 2009 #10 Απρίλιος 23, 2009 ΑΣΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ,ΝΟΜΟΣ Ν 3043 ΦΕΚ Α192ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 21/08/2002, αρθρα 534 εως 549 ειναι αυτα που μας ενδιαφερουν,ειδικοτερα το αρθρο 540.Και το λινκ:http://www.dap-nomikis.gr/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=148
charly13 Απρίλιος 23, 2009 #11 Απρίλιος 23, 2009 Αρθρο 540 παραγραφος 1 εφοσον σου προτειναν αντιστοιχο προιον ειναι καλυμενοι και μαλλον στα 145€ ειναι 4850 που ειναι πολυ καλυτερη παντως και το πιστωτικο των 145 να επαιρνες για μενα πολυ ειναι.μου φαινεται λιγο περιεργο να θελεις πιστωτικο 355€ τοσο κανει μια gtx 285 μην ημαστε κουτοπονηροι...
zefiroth Απρίλιος 23, 2009 #12 Απρίλιος 23, 2009 Το αρθρο 540 λεει ξεκαθαρα οτι κατ'επιλογην του πελατη γινεται αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων.Για σενα charly13 μπορει τα 145 ευρω να φαινονται πολλα ή παρα πολλα η οτι αλλο θελεις συμφωνα ομως με την ελληνικη νομοθεσια ειναι πολυ λιγα,για την ακριβεια ειναι 210 ευρω λιγοτερα απ'οτι οριζει ο νομοθετης.Το αν ειναι καποιος κουτοπονηρος επειδη προσπαθει να διασφαλισει τα διακαιωματα του απεναντι σε μια εταιρια η οποια εχει πολλακις αποδειξει οτι προσπαθει να εξαπατησει τους πελατες της σε θεματα εγγυησεως το αφηνω στη κριση του καθενος.
tristeno Απρίλιος 24, 2009 #13 Απρίλιος 24, 2009 Θα του βρουν καμμιά 2900ΧΤ τότε και τελείωσε η ιστορία.
charly13 Απρίλιος 24, 2009 #14 Απρίλιος 24, 2009 Το αρθρο 540 λεει ξεκαθαρα οτι κατ'επιλογην του πελατη γινεται αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων.Για σενα charly13 μπορει τα 145 ευρω να φαινονται πολλα ή παρα πολλα η οτι αλλο θελεις συμφωνα ομως με την ελληνικη νομοθεσια ειναι πολυ λιγα,για την ακριβεια ειναι 210 ευρω λιγοτερα απ'οτι οριζει ο νομοθετης.Το αν ειναι καποιος κουτοπονηρος επειδη προσπαθει να διασφαλισει τα διακαιωματα του απεναντι σε μια εταιρια η οποια εχει πολλακις αποδειξει οτι προσπαθει να εξαπατησει τους πελατες της σε θεματα εγγυησεως το αφηνω στη κριση του καθενος.Για πες μου ρε αρχοντα που ακριβως λεει οτι κατ' επιλογη του πελατη επιστρεφεται το αρχικο ποσο αγορας?Άρθρο 540Δικαιώματα του αγοραστήΣτις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ` επιλογήν του:1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες2. να μειώσει το τίμημα3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
Lunabel Απρίλιος 24, 2009 #15 Απρίλιος 24, 2009 Καλημέρες!Απλά από περιέργεια, που ακριβώς λέει για επιστροφή χρημάτων (πιστωτικό) σε αυτά τα άρθρα; αναφέρετε κάπου νομικά ή απλά το κάνουν τα μαγαζιά (όπως πλαίσιο) για διευκόλυνση;
invader Απρίλιος 24, 2009 Author #16 Απρίλιος 24, 2009 Άσχετα με τι είναι νομικά σωστό πάντως, η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη.Η κοπέλα στο τηλέφωνο ότι και να της έλεγα ήταν στο στυλ, "αυτά μου είπανε αυτά σου λέω".Ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο αλλα 4 μέρες τώρα "δεν μπορεί". Τους εξήγησα ότι δε θεωρώ νόμιμο αυτόπου κάνουνε και ζήτησα να μου στείλουν ή να μου πουν που έχουν κοινοποιήσει τους όρους εγγύησης όπουλέει ότι αυτό είναι το policy του καταστήματος. Τίποτα..λες και μίλαγα στον τοίχο.Τελικά στο άσχετο χθες μου στέλνουν sms ότι το προιόν σας αντικαταστάθηκε και σας το στέλνουμε.Τους πήρα να δω τι έγινε, και ενώ για μένα το θέμα ειναι εν αναμονή (υποτίθεται περιμένω να με πάρει ο υπεύθυνος), μου λέει ότι αφού δεν δέχτηκα το πιστωτικό αποφάσισαν και εκτέλεσαν μόνοι τους! However, αφού είδα ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη αποφάσισα να πάρω το πιστωτικό και να τελειώνουμε. Της το λέω και γυρνάει και μου λέει, "α τώρα δε γίνεται, το κλείσαμε"! Ε lol. Anyway, αφού τους είπα ότι δεν πρόκειται να δεχτώ την κάρτα τελικά μου ξαναδώσανε το πιστωτικό και έκλεισε εκεί το θέμα. Δεν θα ασχοληθώ άλλο, δε βλέπω να βγαίνει τίποτα πραγματικά.Όσον αφορά το ποιός έχει δίκιο.. Εγώ τους είπα πολύ απλά τι πιστεύω ότι ισχύει και μου είπαν τι πιστεύουν και αυτοί ότι ισχύει. Κατά συνέπεια ζήτησα να μου δείξουν τους όρους εγγύησης, ή το policy τους, κάτι τελοσπάντων που ναγράφει αυτό που λένε. Ότι δηλαδή, η εγγύηση μου καλύπτει την αξία του προιόντος, όχι την αρχική αλλά αυτήν που έχει στην αγορά εκείνη την στιγμή. Νομίζω σαν πελάτης δικαιούμαι να ζητήσω τους όρους συναλλαγής μου με το κατάστημα! Και μόνο που δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν σε αυτό εμένα μου φτάνει για να βγάλω τα συμπεράσματά μου.Και κάτι τελευταίο.. στο Πλαίσιο πας μετά απο 2 χρόνια κ σου κάνουν πίστωση το αρχικό ποσό. Χαζοί είναι στο πλαίσιο και χάνουν ΧΧ ευρώ για κάθε ελλατωματικό προιόν ? Πολύ αμφιβάλλω..
charly13 Απρίλιος 24, 2009 #17 Απρίλιος 24, 2009 Και κάτι τελευταίο.. στο Πλαίσιο πας μετά απο 2 χρόνια κ σου κάνουν πίστωση το αρχικό ποσό. Χαζοί είναι στο πλαίσιο και χάνουν ΧΧ ευρώ για κάθε ελλατωματικό προιόν ? Πολύ αμφιβάλλω..I dont think so...
invader Απρίλιος 24, 2009 Author #18 Απρίλιος 24, 2009 I dont think so...eh u dont think so but εγώ το είδα μπροστά μου με τα μάτια μου να γίνεται 2 φορές πολύ πρόσφατα σε φίλους μου που πήγαμε μαζί..Eσύ προφανώς δουλεύεις στο e-shop και σ'έχουν βάλει να γυρνάς στα forums και να λες στον κόσμο ότι έχει άδικο που σου κατηγορεί το μαγαζί.
Lunabel Απρίλιος 24, 2009 #19 Απρίλιος 24, 2009 Και κάτι τελευταίο.. στο Πλαίσιο πας μετά απο 2 χρόνια κ σου κάνουν πίστωση το αρχικό ποσό. Χαζοί είναι στο πλαίσιο και χάνουν ΧΧ ευρώ για κάθε ελλατωματικό προιόν ? Πολύ αμφιβάλλω..Ισχύει αυτό, έιχα αγοράσει από πλαίσιο 8800GTS που κάηκε μετά από δύο χρόνια περίπου και μου δώσανε πιστωτικό για 380€ στη συνέχεια έγινε αγορά 9800gx2.
p_under Απρίλιος 24, 2009 #20 Απρίλιος 24, 2009 offtopic αλλα κ το multirama τις ιδιες μ@λ@κιες που λεει για κατι ηχεια
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.