Jump to content



Μετρό παντού σε 20 χρόνια


kreach

Recommended Posts

Θεσσαλονίκη θα αξίζει μόνο όταν επεκταθεί η γραμμή μέχρι Καλαμαριά και Εύοσμο. Αλλά αυτό δεν θα γίνει σε λιγότερο από 10 χρόνια. Τώρα, τι να την κάνεις μια γραμμή που την κάνεις το πολύ 30-40 λεπτά με το αστικό;

Θεσσαλονίκη θα αξίζει μόνο όταν επεκταθεί η γραμμή μέχρι Καλαμαριά και Εύοσμο. Αλλά αυτό δεν θα γίνει σε λιγότερο από 10 χρόνια. Τώρα, τι να την κάνεις μια γραμμή που την κάνεις το πολύ 30-40 λεπτά με το αστικό;

Καλυτερα Νεους Επιβατες εως Σινδο για να εξυπηρετουνται και οι φοιτητες των ΤΕΙ αλλα και οι αεροδρομιουχοι.

Οι ανηφόρες και η ζέστη είναι απλά δικαιολογία. Με τον κατάλληλο ρουχισμό δεν έχεις πρόβλημα. Κι εγώ τον πρώτο μήνα που έκανα ποδήλατο για να γυρίσω σπίτι έφτυνα αίμα μιας κι είναι μόνο ανηφόρα κι έκανα μία ώρα και... Τώρα κάνω 35 λεπτά και γυρνάω αεράτος.

Το πρόβλημα είναι η νοοτροπία του Έλληνα, που θεωρεί το ποδήλατο μεταφορικό μέσο "για γύφτους" (καμία σύνδεση με την έννοια γύφτος btw) και φαντάζεται τον εαυτό του σε 16θέσια 4χ4 με φιμέ τζάμια και 24άρες ζάντες.

Απλά πρέπει να ανοίξει το μυαλό λιγάκι. Δε λέω ότι η λύση για όλα είναι το να πάρουμε όλοι τα ποδήλατα καβάλα. Αλλά αν δεις ότι ο μέσος όρος απόστασης που κάνουν οι οδηγοί στην Αθήνα είναι τα 6 χλμ.. ε ακόμα και ο πιο δυσκοίλιος τα κάνει. Απλά κανείς δε θέλει.

Μακρινό όνειρο, αλλά μόνο να ελπίζουμε μπορούμε :)

το 1ο (απαγόρευση κυκλοφορίας στο μικρό δακτύλιο) και το 2ο (ακριβά διόδια στο μεγάλο δακτύλιο) πάνε μαζί...Στο κέντρο (πιο διευρυμένος μικρός δακτύλιος) μόνο λεωφορεία-ταξι....

αυτό λειτουργεί στο Λονδίνο και το Κέντρο είναι ο παράδεισος για τους τουρίστες (οι ντόπιοι πως το βλέπουν δεν ξέρω)....στην ελλάδα (έλλειψη παιδείας και κοινωνικής αντίληψης, ευασθησίας και ωχαδερφισμού) τα μέτρα ίσως δεν έχουν αποτέλεσμα...τρώμε στην μάπα άλλα και άλλα ας το δοκιμάσουμε...αρκει να ξεβολευτούμε λίγο από το αυτοκίνητο...

Επειδή μένω λονδίνο τα τελευταία 4 χρόνια, αυτό που λές μπορεί να δουλέψει ΜΟΝΟ αν υπάρχουν 9-10 γραμμές μετρό με στάση κάθε 400 μέτρα όπως ειναι και στο Λονδίνο. Και αυτό που λές για απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο δεν ησχύει. Μπορείς να πάρεις το αυτοκινητάκι σου και να πάς όπου γουστάρεις. Θα σου κοστίσει 6-7 ευρώ και τα έξοδα για πάρκινγκ. Μην ξεχνάμε ότι το μετρό κοστίζει 6 ευρώ σχεδόν για ενα ημερίσιο εισητήριο! ;)

Θεσσαλονίκη χρειάζεται, αλλά όχι αυτή η μούφα που κάνουν τώρα, που τις διαδρομές τις κάνεις...και με τα πόδια (στο χαλαρό). Εδώ στην Αθήνα έκανε θαύματα, στη Θεσσαλονίκη το κάναν απλά για το μπάχαλο και για να φάνε από όσα κατάλαβα...

Κοίτα προφανώς δεν θα πάρεις το μετρό για να πάς απο καμάρα στην αγίας σοφίας έτσι? Αλλά απο βαρδάρη εως πανεπιστήμια, σε ώρες αιχμής (που μπορεί να σου πάρει εως και 45λεπτά) είναι λογικό. Το καλύτερο θα ήταν να επεκταθεί και από ευοσμο/Κτελ/ΤΕΙ έως αεροδρόμιο κτλ. Το θέμα ειναι το πότε..

Επειδή μένω λονδίνο τα τελευταία 4 χρόνια, αυτό που λές μπορεί να δουλέψει ΜΟΝΟ αν υπάρχουν 9-10 γραμμές μετρό με στάση κάθε 400 μέτρα όπως ειναι και στο Λονδίνο. Και αυτό που λές για απαγόρευση κυκλοφορίας στο κέντρο δεν ησχύει. Μπορείς να πάρεις το αυτοκινητάκι σου και να πάς όπου γουστάρεις. Θα σου κοστίσει 6-7 ευρώ και τα έξοδα για πάρκινγκ. Μην ξεχνάμε ότι το μετρό κοστίζει 6 ευρώ σχεδόν για ενα ημερίσιο εισητήριο! ;)

Να φανταστώ μιλάς μόνο για ζώνη 1 σωστά? Γιατί με το που βγαίνεις απο εκεί οι αποστάσεις των σταθμών είναι αρκετά μεγαλύτερες..

Κοίτα προφανώς δεν θα πάρεις το μετρό για να πάς απο καμάρα στην αγίας σοφίας έτσι? Αλλά απο βαρδάρη εως πανεπιστήμια, σε ώρες αιχμής (που μπορεί να σου πάρει εως και 45λεπτά) είναι λογικό. Το καλύτερο θα ήταν να επεκταθεί και από ευοσμο/Κτελ/ΤΕΙ έως αεροδρόμιο κτλ. Το θέμα ειναι το πότε..

Παιδια Cool-αρετε λιγο..με τον χρονο.Τι νομιζετε ειναι?? αντε ηρθε το ΤΒΜ απο γερμανια και σκαβει αβερτα?

Δεν ειναι το ποιο απλο πραγμα να ανοιξεις 2πλη σήραγγα κατω απο μια πολη.

Υπαρχουν καποιες διαδικασιες για να γινει αυτο (που ουτε καν τις φανταζεστε)..+ οτι ειναι δημοσιο εργο.

Επεκταση προς ΤΕΙ?Αεροδρομιο?-->Πολλα τα λ7 αρη..:rolleyes:

Πάναπλο είναι man, αρκεί να ξέρεις τι κάνεις, στις περισσότερες των περιπτώσεων. Στη Θεσσαλονίκη τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Οι υπόγειοι υδροφόροι ορίζοντες είναι πάρα πολύ επικίνδυνοι και βρίσκονται σχεδόν ακριβώς πάνω στη γραμμή του μετρό τα όρια του υφάλμυρου και του γλυκού νερού. Δεν μπορεί να γίνει δουλειά με απλές τσιμεντενέσεις και φράγματα, γιατί τότε η μια πλευρά του δρόμου θα σαπίσει παντελώς (είναι ήδη σάπια) και θα έχουμε δράματα. Πρέπει να γίνει πολύ σωστή εργασία και προσεκτικές μελέτες, με αμέτρητες γεωτρήσεις.

Αυτοί νόμιζαν ότι θα τη γλίτωναν με 5-6 και θα βάζαν και στην τσέπη τους - αμ δε.

Που να υπολογίζεις και τα ρήγματα πάνω στην Αγίου Δημητρίου δλδ. Είναι μια δύσκολη δουλειά, αλλά μπορεί να γίνει. Το θέμα είναι ότι δεν είμαστε Ιάπωνες, αλλά Έλληνες. Οι προχειροδουλειές απαγορεύονται στη Θεσσαλονίκη, γιατί θα έχουμε πολύ άσχημες επιπτώσεις. Φυσικά, οι μ....ς οι μιζαδόροι δεν νοιάστηκαν γι αυτό, μέχρι να τους πούνε στεγνά μερικοί ότι, ξέρεις κάτι - αν το κάνεις μπαμ-μπαμ και πρόχειρα, καλύτερα να χτίσεις και κανα νεκροταφείο καινούριο. Ψιλοστεγνά.

Δεν μπορεί να γίνει δουλειά με απλές τσιμεντενέσεις και φράγματα, γιατί τότε η μια πλευρά του δρόμου θα σαπίσει παντελώς (είναι ήδη σάπια) και θα έχουμε δράματα. Πρέπει να γίνει πολύ σωστή εργασία και προσεκτικές μελέτες, με αμέτρητες γεωτρήσεις.

Γιατί τους καταδικάζεις έτσι?Δεν μπορω να καταλαβω που βλεπεις εσυ το ''απλες''?

Σε ολα τα έργα αυτου του είδους είσαι με το τσεκούρι στο κεφάλι και ακολουθείς/βασιζεσαι/προσαρμοζεσαι πανω σε προηγουμενες μελετες/μεθοδους που εχουν εφαρμοστει επιτυχως.Ειναι προφανες.Αλλιως δεν προλαβαίνεις.

Κανενας δεν δουλευει φρομ σκρατσ.Οπουδήποτε και να πας.Ελπιζω να με καταλαβαίνεις τι θελω να πω.

Οι ''απλες'' (που δεν ειναι) τσιμεντενεσεις/φραγματα/ που βλέπεις εσυ απο τον δρομο είναι μια εφαρμογή του Cover and Cut για την κατασκευη των σταθμων.Στην ουσια κανουν ορθογωνια κουτια/σταθμούς που θα δια-τρυπήσει το TΒM για να ενωθουν οι συραγγες με τον σταθμό.

(Οχι δεν τα περνω απο το μετρο).

Τους καταδικάζω γιατί αυτά που έχω δει με τα μάτια μου και όσα μου έχουν πει οι καθηγητές, πραγματικά με κάνουν και τους κοιτώ έτσι: :getlost:

Πέραν αυτού, το θέμα με τα φράγματα είναι μεγάλο, γιατί έχουν όπως σου είπα πρόβλημα με τον υπόγειο υδροφόρο. Δεν είναι τόσο θέμα για το ίδιο το Μετρό (εννοείται ότι κανείς δε θέλει να το δει πισίνα στο τέλος, αλλά το άλλο είναι σημαντικότερο), είναι περισσότερο θέμα για τις κατοικίες που υπάρχουν πάνω στη γραμμή. Αν δε γίνει σωστά η μελέτη (εξ ου και το "απλά", άκουσα ότι πήγαιναν να τη "σκαπουλάρουν" με λιγότερες γεωτρήσεις) ίσως ανέλθει η στάθμη του υπόγειου υδροφορέα και έχουμε άλλα..

Τους καταδικάζω γιατί αυτά που έχω δει με τα μάτια μου και όσα μου έχουν πει οι καθηγητές, πραγματικά με κάνουν και τους κοιτώ έτσι: :getlost:

Πέραν αυτού, το θέμα με τα φράγματα είναι μεγάλο, γιατί έχουν όπως σου είπα πρόβλημα με τον υπόγειο υδροφόρο. Δεν είναι τόσο θέμα για το ίδιο το Μετρό (εννοείται ότι κανείς δε θέλει να το δει πισίνα στο τέλος, αλλά το άλλο είναι σημαντικότερο), είναι περισσότερο θέμα για τις κατοικίες που υπάρχουν πάνω στη γραμμή. Αν δε γίνει σωστά η μελέτη (εξ ου και το "απλά", άκουσα ότι πήγαιναν να τη "σκαπουλάρουν" με λιγότερες γεωτρήσεις) ίσως ανέλθει η στάθμη του υπόγειου υδροφορέα και έχουμε άλλα..

ΟKz κατι θα ξερεις παραπανω στο συγκεκριμενο θεμα..;)

Αυτο ειναι πολυ ''χοντρο'' προβλημα για να το αγνοησει κανεις παντως.

Το θεμα με τις μιζες και τα σκαπουλαρισματα δεν με ενδιαφερει γιαυτο δεν ανεφερθηκα και ποιο πανω.Προφανως υπαρχει και θα υπαρχει..αλλα δεν με ενδιαφερει γιατι απεχω απο πολιτικο/μιζο θεματα.:thank_you2:

ο ποντικας απο οτι ακουσα βρισκεται κατω απο την πλατεια στο βαρδαρη και συνεχιζει...

αλλα δεν με ενδιαφερει γιατι απεχω απο πολιτικο/μιζο θεματα.:thank_you2:

Πώς γίνεται να απέχεις όταν στα παίρνουν από τις τσέπες σου; :-O

ΟKz κατι θα ξερεις παραπανω στο συγκεκριμενο θεμα..;)

Αυτο ειναι πολυ ''χοντρο'' προβλημα για να το αγνοησει κανεις παντως.

Το θεμα με τις μιζες και τα σκαπουλαρισματα δεν με ενδιαφερει γιαυτο δεν ανεφερθηκα και ποιο πανω.Προφανως υπαρχει και θα υπαρχει..αλλα δεν με ενδιαφερει γιατι απεχω απο πολιτικο/μιζο θεματα.:thank_you2:

Δυστυχώς μόνο εξ ακοής τα ξέρω - δεν έχω μπει μέσα να δω. Από αυτά που μου είπαν πάντως, ένα ακούστηκε υπερβολικό: "Η Θεολογική στο τσακ τη γλίτωσε"

Φυσικά, δεν κάθομαι να πιστέψω 100% σε κάτι τέτοιο, όμως το χω δει να γίνεται σε ορυχείο (μεγάλες στιγμές) και έχω ακούσει περιγραφές για ακόμα χειρότερο (Στρατώνι - πέσαν σε καολίνη και πως τη γλίτωσαν από τα νερά και τις καταρρεύσεις μόνο αυτοί ξέρουν). Αν όντως παίχτηκε τέτοιο σκηνικό στο Μετρό, είμαστε τυχεροί.

Δυστυχώς μόνο εξ ακοής τα ξέρω - δεν έχω μπει μέσα να δω. Από αυτά που μου είπαν πάντως, ένα ακούστηκε υπερβολικό: "Η Θεολογική στο τσακ τη γλίτωσε"

Φυσικά, δεν κάθομαι να πιστέψω 100% σε κάτι τέτοιο, όμως το χω δει να γίνεται σε ορυχείο (μεγάλες στιγμές) και έχω ακούσει περιγραφές για ακόμα χειρότερο (Στρατώνι - πέσαν σε καολίνη και πως τη γλίτωσαν από τα νερά και τις καταρρεύσεις μόνο αυτοί ξέρουν). Αν όντως παίχτηκε τέτοιο σκηνικό στο Μετρό, είμαστε τυχεροί.

Δεν ειμαι σιγουρος 100% αλλα μεχρι πριν 1 μηνα ειχαν σκαψει μεχρι τον Βαρδαρη.

Εσυ μιλας για την Θεολογικη την δικια μας?Θα μαθω και θα σε πω..:D

Το τι κανουν ακριβως το ξερουνε μονο αυτοι,ουτε υλικο δινουν προς τα εξω ουτε τπτ.Εδω ουτε για πρακτικη δεν περνουν τα Ζα.:suicide:

Πολυ κλειστες αυτες οι κοινωνιες...οποτε λογικο μου κανει να υπαρχουν καθηγητες ανταγωνιστες κτλ κτλ.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.