Jump to content



Μετρό παντού σε 20 χρόνια


kreach

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Η μελέτη για την ανάπτυξη δικτύου 8 γραμμών

Η επέκταση του Μετρό, ώστε να καλύπτει το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους 220 χλμ. και 200 σταθμών, προβλέπεται από το νέο ρυθμιστικό σχέδιο της Αττικής.

«Είναι προσωπική μου θέση ότι από εδώ και πέρα ό,τι χρήματα διατίθενται, καθώς και τα έσοδα των νέων αυτοκινητοδρόμων, θα πρέπει όλα να πηγαίνουν στις επεκτάσεις του Μετρό», είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς, παρουσιάζοντας το σχέδιο αναβάθμισης και οργάνωσης των μέσων μαζικής μεταφοράς, με κορμό τον Μετρό. Συγκεκριμένα, στόχος είναι η επέκταση- στο πλαίσιο του 20ετούς και πλέον ορίζοντα του ρυθμιστικού σχεδίου- του Μετρό, ώστε να καλύπτει πλέον το 85% της ευρύτερης περιοχής του Λεκανοπεδίου με δίκτυο 8 γραμμών συνολικού μήκους 220 χλμ. και 200 σταθμών.

Νέα κυκλική γραμμή

Με τη σταδιακή υλοποίηση των νέων επεκτάσεων και γραμμών, το Μετρό θα πηγαίνει από το Κερατσίνι και τον Πειραιά έως την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία, από το Ζεφύρι και το Περιστέρι έως το Ελληνικό και τη Γλυφάδα, από το Αεροδρόμιο και τη Μεσογείων έως το Αιγάλεω και τον Πειραιά, από την Πετρούπολη και το Γαλάτσι μέσω του Πανεπιστημίου έως το Μαρούσι και τη Λυκόβρυση, από τον Βύρωνα και το Παγκράτι έως τα Πατήσια, τη Ν. Φιλαδέλφεια και τα Άνω Λιόσια, από το Χαλάνδρι και του Γκύζη έως την Καλλιθέα και την Πειραϊκή Χερσόνησο, από το Θησείο και την Πέτρου Ράλλη έως το Κερατσίνι και το Πέραμα, από το Χαϊδάρι και τη Λ. Καβάλας έως τη Νέα Σμύρνη και τον Άλιμο.

Αρκετές από τις περιοχές αυτές θα συνδέονται μεταξύ τους με τη νέα κυκλική γραμμή. «Βέβαια, όλες οι γραμμές αυτές δεν μπορούν να υλοποιηθούν μέσα σε 20 χρόνια, αλλά το σχέδιο αυτό αποτελεί μια ολοκληρωμένη μελέτη των αναγκών για Μετρό στο Λεκανοπέδιο», εξήγησε ο κ. Σουφλιάς.

Η ακριβής χάραξη των επεκτάσεων και νέων γραμμών του Μετρό θα προκύψει από μελέτες, ενώ θα είναι δυνατή η περαιτέρω επέκταση και η περαιτέρω χάραξη νέων γραμμών κατόπιν σχετικής μελέτης μεταφορών.

Πηγή: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4512068

Αν δεν μπει στη ζωή μας το ποδήλατο, την κάτσαμε. Μέχρι το 2020 (εδώ θα είμαστε και θα το δούμε) δε θα υπάρχει ούτε σπιθαμή χωρίς λαμαρίνα πάνω.

Aς τα καταφερουν πρωτα με τα της Θεσσαλονικης...που φαληρησαν πριν λιγο καιρο..και ειχαν ανακαταταξεις και μετα βλεπουμε.

Ετσι και αλλιως η ATTIKO METΡΟ τα κανει ολα..:spell:

εντάξει ...θετικό είναι ...αποσυμφόρηση του κέντρου όμως θα γίνει μόνο με μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας στο κέντρο (δακτύλιο) όπως στο Λονδίνο, ακριβά διόδια κτλ. τα οποία δεν θα αργήσουμε να τα δούμε και στην Αθήνα...

"Παντου" δεν ειναι μονο η αττικη....

Και η Θεσσαλονικη χρειαζεται, και η Πατρα και το Ηρακλειο...

"Παντου" δεν ειναι μονο η αττικη....

Μεχρι να σκασει στα "outer mina-rims" το μετρο, θα εισαι χοντρος με γυναικα και 4 παιδια...

Κρίμα που φτάσαμε σε εποχές όπου η κακή/πρόχειρη πολεοδομία υπαγορεύει ΜΜΕ όπως το μετρό.

Και δε μιλάω για την Αθήνα, αλλά για το Ηράκλειο. Εύκολα λύνουμε το πρόβλημα εδώ αν πέσει μια ατομική βόμβα στην παλαιά πολή μέσα από τα τείχη...:nada:

Κρίμα που φτάσαμε σε εποχές όπου η κακή/πρόχειρη πολεοδομία υπαγορεύει ΜΜΕ όπως το μετρό.

Και δε μιλάω για την Αθήνα, αλλά για το Ηράκλειο. Εύκολα λύνουμε το πρόβλημα εδώ αν πέσει μια ατομική βόμβα στην παλαιά πολή μέσα από τα τείχη...:nada:

Για ποσο νομιζεις....?

Και η Μιναρουπολη που ισοπεδωθηκε και χτιστηκε απο Ιταλους και εχει σοβαρη πολεοδομια με "τετραγωνους" δρομους κλπ κλπ πλεον δεν αντεχει την αυξημενη κινηση.

Η μπομπα στο κεντρο του Ηρακλειου δεν θα λυσει κανενα προβλημα. Σε 10-20 χρονια θα θες νεα μπομπα. Ποδηλατα οπως ειπε ο Κωστακης ειδικα σε πολεις οπου ευκολα πας απο την μια ακρη στην αλλη, (Πατρα, Ηρακλειο) ομως θα το λυσουνε.

Mα μιλάμε για σπίτια που χρονολογούνται απο την τουρκοκρατία, σωστά όσα λές, αλλά ούτως ή άλλως θέλει αναμόρφωση η περιοχή.

Τα ποδήλατα επίσης θα ήταν άριστο μέτρο, αν και δύσκολα θα γινόμουνα έρμαιο του κάθε κάφρου οδηγού. Προτιμώ πεζοδρόμια μιας και είμαι του περπατηχτού.

Αλλά δε πα να λέμε και να αναλύουμε, όλα θέμα νοοτροπίας και σεβασμού είναι. Και υπέργειους συρμούς τραίνων να φτιάξουμε, όσο υπάρχει η λάθος νοοτροπία πάντα τα αποτελέσματα θα είναι ίδια :(

Απαγόρευση στα αυτοκίνητα να κινούνται σε συγκεκριμένους δρόμους χρειάζεται και μετά ακόμα και με λεωφορεία θα μετακινείσαι σφαίρα. Δεν είναι η μόνη λύση το μετρό. Όσο για το ποδήλατο, καλοκαίρι με 35βαθμους και να θες να πας στην δουλειά 20-30λεπτα, δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικό.

....θα εισαι χοντρος......

Σεναριο επιστημονικης φαντασιας.

Αυτο που χρειαζεται παντως ειναι λυσεις για ΜΜΜ.

Το να αγοραζουμε ολοι απο ενα αυτοκινητο και να πηγαινουμε στην δουλεια μας που ειναι 7 λεπτα αποσταση δεν ειναι λυση.

Απο την αλλη, να καθομαι και να περιμενω στην σταση 35 λεπτα για να ερθει το λεωφορειο, ουτε αυτο ειναι λυση...

Η αλλη λυση να πληρωσω 8 ευρω σε ταξι δεν υπαρχει καν.

Επιλογες αλλες δεν υπαρχουν.

Απαγόρευση στα αυτοκίνητα να κινούνται σε συγκεκριμένους δρόμους χρειάζεται και μετά ακόμα και με λεωφορεία θα μετακινείσαι σφαίρα. Δεν είναι η μόνη λύση το μετρό. Όσο για το ποδήλατο, καλοκαίρι με 35βαθμους και να θες να πας στην δουλειά 20-30λεπτα, δεν πιστεύω ότι είναι ιδανικό.

Προσωπικα πιστευω οτι αν τα ταξι ηταν τα μισα απο αυτα που ειναι τωρα, δεν θα ηταν τοσο μεγαλο το προβλημα.

Αλλα η Αθηνα και η Θεσσαλονικη εχουν υπερτριπλασιο αριθμο ταξι απο αντιστοιχες πολεις του εξωτερικου.

σε πολεις που δεν εχουν λοφους το ποδηλατο μια χαρα δουλευει , βλεπε τρικαλα . Στην αθηνα αμα μενεις πετραλωνα και ζωγραφου τι θα κανεις? ακομα και στο πειραια να μενεις παλι εχει δυσκολα κομματια. Δεν γινεται με το ποδηλατο ως μεσον μεταφορας για καθε μερα. Και για μερικους που τους χαλαει το μετρο , δλδ με το μετρο στην αθηνα εχετε ξενερωσει? :hmm:

Και η Θεσσαλονικη χρειαζεται, και η Πατρα και το Ηρακλειο...

Θεσσαλονίκη χρειάζεται, αλλά όχι αυτή η μούφα που κάνουν τώρα, που τις διαδρομές τις κάνεις...και με τα πόδια (στο χαλαρό). Εδώ στην Αθήνα έκανε θαύματα, στη Θεσσαλονίκη το κάναν απλά για το μπάχαλο και για να φάνε από όσα κατάλαβα...

εντάξει ...θετικό είναι ...αποσυμφόρηση του κέντρου όμως θα γίνει μόνο με μέτρα απαγόρευσης κυκλοφορίας στο κέντρο (δακτύλιο) όπως στο Λονδίνο, ακριβά διόδια κτλ. τα οποία δεν θα αργήσουμε να τα δούμε και στην Αθήνα...

για να κυκλοφορουν μονο τα cayenne και τα X5 ελευθερα χωρις να τους εμποδιζει κανεις ε?:drool:

το 1ο (απαγόρευση κυκλοφορίας στο μικρό δακτύλιο) και το 2ο (ακριβά διόδια στο μεγάλο δακτύλιο) πάνε μαζί...Στο κέντρο (πιο διευρυμένος μικρός δακτύλιος) μόνο λεωφορεία-ταξι....

αυτό λειτουργεί στο Λονδίνο και το Κέντρο είναι ο παράδεισος για τους τουρίστες (οι ντόπιοι πως το βλέπουν δεν ξέρω)....στην ελλάδα (έλλειψη παιδείας και κοινωνικής αντίληψης, ευασθησίας και ωχαδερφισμού) τα μέτρα ίσως δεν έχουν αποτέλεσμα...τρώμε στην μάπα άλλα και άλλα ας το δοκιμάσουμε...αρκει να ξεβολευτούμε λίγο από το αυτοκίνητο...

Εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει ακόμα είναι η τοποθέτηση των σταθμών. Μένω 10 λεπτά με το αμάξι από την Πλακεντία. Έστω ότι θέλω να πάω στην αγορά του Χαλανδρίου. Το μετρό χαλάνδρι είναι 2 λεπτά με το αμάξι από την πλακεντία. Το χαλάνδρι ωστόσο είναι άλλα 20 λεπτά και σκέτη απελπισία στο παρκάρισμα, ειδικά πρωινές ώρες. Αν είναι να πάρω μετρό να πάω χαλάνδρι κι από εκεί λεωφορείο ζήσε μάη μου. Το ίδιο και με το νέο σταθμό Αγ. Παρασκευή, ο οποίος είναι 20-25 λεπτά ποδαρόδρομος από την πλατεία. Ποιό το νόημα; Ξέρω την ιστορία με τους δημότες που αρχικά δεν θέλανε και μετά αποφασίσανε ότι θέλουν, και τους ευχαριστώ που θα περάσω 6-7 μήνες χωρίς μετρό...

Θεσσαλονίκη χρειάζεται, αλλά όχι αυτή η μούφα που κάνουν τώρα, που τις διαδρομές τις κάνεις...και με τα πόδια (στο χαλαρό). Εδώ στην Αθήνα έκανε θαύματα, στη Θεσσαλονίκη το κάναν απλά για το μπάχαλο και για να φάνε από όσα κατάλαβα...

Κοιτα μονο μουφα δεν μπορεις να το πεις..

Αλλα πιστευω οτι θα λυσει αρκετα προβληματα...που υπαρχουν:

Πx απογευμα..οπου τα μαγαζια ειναι ανοιχτα..εχεις κανει ποτε σταθμο-καμαρα ειδικα τωρα που υπαρχει και Bottleneck Βαραδρη και Αλκαζαρ?

Πx Πορειες..που κοβουνε την θεσσαλονικη στα 2.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.