Jump to content



Photoshop και λοιπά Image Editing progz (HOW to?) Gain more....


DarkSaga

Recommended Posts

scratch σε Raid 5?

εσύ είσαι πραγματικά γενναίος....

σε τι controller το έχεις στήσει?

και μια γενικότερη ερώτηση?

γιατί φοβάστε να κάνετε χρήση στα super duper SSDϊδια σας?

εκεί που πραγματικά θέλετε το δίσκο swap/scratch/temp κλπ πάτε και το πετάτε πίσω στον μηχανικό

περίεργη λογική....

ειχα την εντυπωση οτι το scratch του Photoshop αποδιδει καλυτερα οταν

δεν ειναι στον ιδιο δισκο που βρισκεται εγκατεστημενο το προγραμμα και το OS

συμπληρωματικα με ανυσηχει το fragmentation που μπορει να προκαλεσει στο ssd array

το raid5 στημενο στον ΙCH10R ειναι απλα για αποθηκη data αλλα δινει αρκετα καλα reads

οποτε ελλειψη αλλου , why not

(ισως μια δοκιμη με scratch στα ssd θα ηταν πιο διαφωτιστικη βεβαια...)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

γιατί το scratch είναι ένα swap που το βάφτισαν αλλιώς αλλά κάνει την ίδια δουλειά

συμπληρώνει την μνήμη που δεν έχουμε (ακόμα και αν έχουμε)

και το raid 5 με 4χ που το είχα δει είχε write πραγματικό 12.5ΜΒ/s

και αυτό είναι κακό.

δεδομένου οτι έχει SLC

και ο,τι έχει μια κόπια του συστήματος...

θα τον πετσόκοβα

όλα τα temp files θα τα έχωνα(και το κάνω) στον ssd

αφού δεν θα σε επιβραδύνει.

ΑΝ ξαναλέω ΑΝ δεις πως απο defragmentation (γράφεις σβήνεις -όλα μέσα μένουν)

επιβραδύνει το σύστημα σου (στο σημείο που χάνονται τα κενά blocks ένα write κοστίζει απλά το διπλό *πρώτα σβήνει και στο καπάκι γράφει*)

thats all

εγγύηση έχουν?

τίναξέ τους τα πέταλα...

εγώ τον vertex τον πλέρωσα για να τον χρησιμοποιώ

στα παπάκια μου το defrag

στα ζόρια θα άνω secure erase και θα στήσω στο 10λεπτο το σύστημα

*κερδίζεις ό,τι τα άδεια blocks είναι πραγματικά άδεια και δεν έχεις το overHEAD 2xwrite*

πάμε γερά....

εντελλώς πληροφοριακά

όταν κάνει rebuild το array το raid0 σέεερνεται?

By the Way έχεις το scratch σε 3χRaid0 όχι Raid 5

ή πόσταρες λάθος φωτό :)

Link to comment
Share on other sites

στα ζόρια θα άνω secure erase και θα στήσω στο 10λεπτο το σύστημα

*κερδίζεις ό,τι τα άδεια blocks είναι πραγματικά άδεια και δεν έχεις το overHEAD 2xwrite*

για πόση ώρα?

στοιχηματίζω ότι σε 24ώρες με νορμάλ browsing φύγανε τα άδεια blocks

οποιαδήποτε αλλαγή σε οποιοδήποτε αρχείο μεταφράζεται σε "κατανάλωση" άδειου block

Το μόνο που σε σώζει είναι να μήν γράφεις συνέχεια για να προλαβαίνει ο ssd να κάνει το καθάρισμα του στον ελεύθερο χρόνο του. Η ίντελ απλά με το τελευταίο firmware έκανε τον καθαρισμό πιο aggressive (όχι ότι χρειαζόταν για τον end user αλλά για να μήν μιλάνε τα review για degradation).

Link to comment
Share on other sites

το 11.01 update καμία διαφορά ως προς τους πυρήνες(κοιμούνται μια χαρά)

ένα κλικ πιο γρήγορο στη μετά επεξεργασία ποινή του .6 σε ~0.1 ή και καθόλου, που είχα πριν.

11.01 update

Texturiser 1,6

CMYK 1,9

RGB 2,7

Ink Outlines 18,3

Dust & Stratches 2,6

Watercolor 18,1

Texturiser 1,3

Stained Glass 11,3

Lighting 2,9

Mosiac 12,6

Extrude 86,3

Smart Blur 54,3

Underpainting 21,9

Palette 18,6

sponge 24,9

Sum 279,3

Link to comment
Share on other sites

καταρχην το screenshot ηταν οντως απο δοκιμες με raid0 :hang2:

και το πρωτο partition του raid5 δειχνει καπως ετσι

φυσικα και τα writes ειναι χαμηλα εφοσον μιλαμε για software raid5

αλλα για το σεναριο χρησης που προοριζεται ειναι υπεραρκετο

D.jpg

atto.jpg

Επειδη ομως με εβαλες σε σκεψεις ομως ξαναδοκιμασα το τεστακι

πιο αναλυτικα αυτη τη φορα

και με εκπληξη διαπιστωσα οτι με το scratch disk στα ssd

εχω σταθερα ~3sec χειροτερο αποτελεσμα

πιο αναλυτικα

με scratch στο D (1TB partition @ raid5, οχι σπαστο raid)

ειχα:

Texturiser 0.9

CMYK 0.8

RGB 0,7

Ink Outlines 13,1

Dust & Stratches 1,1

Watercolor 12,9

Texturiser 1,0

Stained Glass 8,3

Lighting 1,0

Mosiac 6,1

Extrude 46,2

Smart Blur 34,7

Underpainting 13,2

Palette 12,2

sponge 18,2

total 170,4

με scratch στο C (3Xsammy slc raid0)

Texturiser 1,5

CMYK 0,7

RGB 0,8

Ink Outlines 13,2

Dust & Stratches 1,1

Watercolor 13,1

Texturiser 1,4

Stained Glass 8,4

Lighting 1,1

Mosiac 6,2

Extrude 46,4

Smart Blur 34,8

Underpainting 13,7

Palette 12,3

sponge 18,5

total 173,2

ολα το τεστακια ειναι μ.ο απο 2runs τα οποια ειχαν μεταξυ τους εως 0,3sec διαφορα αρχικα σε καποια υποτεστ

ολα τα τεστ επαναλαμβανονταν με επανεκκινηση του Photoshop

κοινως

σ'αυτο τουλαχιστον το τεστ

δεν διαπιστωσα κανενα οφελος απο την χρηση των ssd σαν scratch disk

και επειδη δεν ειναι για ολους το ιδιο ευκολο να τραβανε image και hdderase

το οποιο προυποθετει οτι θα ξηλωσεις τα raid arrays ωστε να παιξει σε ide mode για να δουλεψει το προγραμμα

( χωρια που με καποια Χ58 εμενα δεν μου εχει παιξει καθολου)

προτιμω να εχω το κεφαλι μου ησυχο και να κανω οτι μπορω

ωστε να καθυστερησω την αναγκη για μια τετοια διαδικασια

εφοσον δεν εχω δραματικη διαφορα σε επιδοσεις παντα

ισως λογω ποσοτητας μνημης να μην γινεται εκτεταμενη χρηση του scratch

ισως σε καποιο αλλο πιο μνημοβορο action οι ssd να εδειχναν καλυτερα αποτελεσματα

Link to comment
Share on other sites

περιμένω έναν bench απο τον angel σε CS4 x64 που έχουμε τα ίδια ρολόγια (με τον angel να έχει ι7 -> 2 extra cores) να δώ αν ο ssd κάνει τη διαφορά

κοπρίτης μπορεί να είχες χειρότερο αποτέλεσμα γιατί όταν και το πρόγραμμα και το scratch είναι στον ίδιο δίσκο/array χάνεις επιδόσεις

εγώ τα έχω χωρίσει σε program@samsung SLC και scratch@samsung mlc@raid0

με τη φωτογραφία να ήταν στο raid0

Link to comment
Share on other sites

περιμένω έναν bench απο τον angel σε CS4 x64 που έχουμε τα ίδια ρολόγια (με τον angel να έχει ι7 -> 2 extra cores) να δώ αν ο ssd κάνει τη διαφορά

κοπρίτης μπορεί να είχες χειρότερο αποτέλεσμα γιατί όταν και το πρόγραμμα και το scratch είναι στον ίδιο δίσκο/array χάνεις επιδόσεις

εγώ τα έχω χωρίσει σε program@samsung SLC και scratch@samsung mlc@raid0

με τη φωτογραφία να ήταν στο raid0

Δυστυχώς στα 64bit κρασαρει το ps το ένατο τεστ :(

Link to comment
Share on other sites

περιμένω έναν bench απο τον angel σε CS4 x64 που έχουμε τα ίδια ρολόγια (με τον angel να έχει ι7 -> 2 extra cores) να δώ αν ο ssd κάνει τη διαφορά

Aπο καποιες δοκιμες που εγιναν δεν νομιζω να επωφελειται απο τους ssd.Τουλαχιστον στο συγκεκριμενο bench.

Δεν ξερω τι θα γινει αν φορτωσουμε καμμια 100η εικονες για batch processing.

Κατα ενα μεγαλο ποσοστο ρολο παιζει ο επεξεργαστης(cache και γενικοτερα η αρχιτεκτονικη του) και η συχνοτητα του.Και αυτο υποθετωντας οτι εχουμε γρηγορο( σκληρο(συγχρονο ,οχι κατα αναγκη veloci) και πανω απο 4γιγα μνημη.

Επισης στους ι7 πρεπει να παιζει ρολο και hyperthρeading.(εμμεσα, στο latency μνημων μου φορτωσε 2ms.-δε πρεπει να ειναι τυχαιο, θα τσεκαριστει παλι αυριο).

Mου εδωσε 4sec (για την ακριβεια επειδη δοκιμαστηκε αναποδα ,μου προσθεσε 4 sec με ht off)

Αυτο το τελευατιο με κα8ε επιφυλαξη μιας και μεσολαβησν κατι αλλα πριν τρεξω το cs.

Περισσοτερα αυριο...(ισως και πιο σωατα αποτελεσματα-συμπερασματα)

εδιτ

Δοκιμες σε 64βιτα vista με 64βιτο cs4 (i7@21x175 με ολα να τρεχουν σε 2χ640 σπαστο raid 0.1(το 0 ειναι 100γιγα παρτιτιον)

edit#2

Eτσι οπως το κοβω για αναβαθμιση, ελεω photoshop ,με τα υλικα που ηδη εχεις ειναι ενας E8xxx E0 @4500mhz με μνημες αν ειναι δυνατον πανω απο (και) 4 γιγα με 4αρια.

Link to comment
Share on other sites

Oι quad δεν πανε αδιαβαστοι αλλα mhz ειναι το ζητουμενο.

Ενας καλος q6600 να παει 3.8 για 24/7 ???(ξεθαψε αντλιες-λαστιχα-μπλοκ)

Ενας καλος Q9550 αγγιζει τα 4 για24/7 ??Η πιθανοτητα να σου κατσουν σαν μτχ ποια να 'ναι??:hmm:

υ,γ

Βεβαια αν ειναι να δωσεις 200Ε (πχ) για Q9550, ισως καλυτερα να πας σε i7 και ας σημαινει εχτρα αλλα 100-150Ε(+τα δικο σου PC)

Link to comment
Share on other sites

Και όλα αυτά γιατί? Για να πάει από τα 210s στα 180 και αν? Ενώ τον Q δεν τον έχεις μόνο για P.S.

Άντε θα σας βγάλω από την αγωνία, έχω και έναν E8600, θα τον βάλω πάνω να δούμε διαφορές.

Link to comment
Share on other sites

Vista x64:hmm:

Εγω Windows 7 x64 7048.

Μηπως κατι παιζει με την εκδοση? Ισως θελει κανενα update?

Και όλα αυτά γιατί? Για να πάει από τα 210s στα 180 και αν? Ενώ τον Q δεν τον έχεις μόνο για P.S.

Άντε θα σας βγάλω από την αγωνία, έχω και έναν E8600, θα τον βάλω πάνω να δούμε διαφορές.

Παντως ανεβαζοντας τον Quad απο τα 3820 στα 3915 (περιπου 100ΜΗz)με αντιστοιχα ανεβασμενες τις μνημες (απο 540 στα 552) και το FSB

το photoshop εδωσε περιπου 4 sec κατω στο συνολικο. Οποτε δεν νομιζω στα 4500 να φτασει τα 180. Μαλλον τα 195. Αρα για μενα δεν αξιζει να παει σε διπυρηνο.

Link to comment
Share on other sites

Κωστα το βλεπεις λιγο λαθος!

Δεν εχει 210 τωρα.Δεν εχει quad @3.8 .

Παιζει στα 280 περιπου τωρα ετσι οπως ειναι και 8α πεσει μαλλον κατω απο 170 ή εκει κοντα.

Δες και εδω τα νουμερα του t2v για περισσοτερες λεπτομερειες.(οχι μονο το πρωτο ...εχει και αλλα πιο κατω)

Δεδομενου οτι τοσο καιρο ειναι με E4500 @ 3γ μαλλον δεν ενδιαφερεται για rendering κλπ προγραμματα που να θελει quad και μαλιστα τον δυνατοτερο δυνατον.Αν ηθελε 8α τον ειχε ηδη πιστευω.

Αρα budget οriented (για μενα τουλαχιστον) ενας Ε8500 Ε0 ειναι μια χαρα στη περιπτωση του.(με σκοπο να παει στα 4500 ή οπου (παραπανω) τον κοψει η μητρικη του.

Κατα τα αλλα και εγω quad και οπου παει ,αλλα οταν ο αλλος ειναι προθυμος να ξοδεψει.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.