nick2crete Απρίλιος 15, 2009 #21 Κοινοποίηση Απρίλιος 15, 2009 PS11 παρεα με Q9xxx ,8gb ram & x64 ..Με SSD σιγουρα θα πεταγε..τα ευρω επισης..παντως σημαντικο ο scratch disc να εχει οριστει αλλος μηχανικος κι οχι ο SSD Link to comment Share on other sites More sharing options...
angel_f Απρίλιος 16, 2009 #22 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 Ποια plugins δεν παίζουν?Neatimage και focalblade Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 16, 2009 #23 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 Τελικα μπορει καποιος να βγαλει εναν οδηγο για το πως μπορουμε να μετρησουμε και με τι εικονα?Ας την ανεβασει καπου και ας βγει ενας οδηγος αλλα να μπορουμε να μετρησουμε κιολας.Θα βγουνε και πιο ασφαλη συμπερασματα γιατι με το να λεει ο καθενας οτι σε εμενα πεταει, σε εμενα πηδαει και σε εμενα σερνετε δεν βγαινει ακρη, απλα ο καθενας λεει υποκειμενικα την αποψη για τον υπολογιστη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Απρίλιος 16, 2009 #24 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 εχεις βαλθει να παρεις παλι πρωτια εε??? Προτεινω μια οποιαδηποτε εικονα του angelF (ελεω FF ,πολλων Mpx συνεπως πολλων MB raw file) και καποιος που να ξερει απο cs4(καν'ας georgesod) να φτιαξει κανενα τρελλο action (δημιουργια hdr απο tiff ,sharpening -αν γινεται με high pass filtro- ,shadows/highligths αν χρειαζεται ,noise reduction και οτι αλλο νομιζει οτι χρειαζεται. Ανεβαζει το action ,το τρεχουμε στη συγκεκριμενη εικονα και βλεπουμε(..... ποιος βγαινει δευτερος τριτος κλπ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 16, 2009 Author #25 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 http://www.driverheaven.net/photoshop.phpπως σας φαίνεται?http://www.driverheaven.net/photoshop.php?show=results&page=resultsThe V3 suite comprises the following tests:1: Texturiser Test (1)A canvas filter with scaling set to 112 and relief 10. Light direction, bottom without invert texture.2: CMYK Colour ConversionImportant for all the professionals as this 4 plate (cyan, magenta, yellow and black (k-key colour)) colour mode is used in graphics bureaus and printing presses for colour reproduction to newsprint or magazine. Digital photographs will be converted to this mode for final output.3: RGB Colour ConversionImportant test for web designers as this colour mode is used for webpages and will be the mode of choice for digital images raw from the camera.4: Ink OutlinesA relatively demanding test which applies a brush stroke filter to the image.Stroke length: 6. Dark Intensity: 20. Light Intensity: 11.5: Dust and ScratchesA filter which is used quite widely by professionals scanning less than perfect original flat copy. Radius is set to 3 and Threshold is set to 36.6: WatercolorAn artistic filter to create a realistic watercolor image.Brush detail: 11. Shadow Intensity: 3. Texture: 17: Texturiser Test (2)A canvas filter follow up to the first with a variation of settings. Scaling: 67. Relief 9. Light Direction, top right with invert texture applied.8: Stained GlassA very intensive filter which seen recent optimisations in CS2/3. Cell size: 6. Border Thickness: 3 and Light Intensity: 49: Lighting Effects.Light source, RGB colour. Red 255, Green 255, Blue 255. With light enabled. Focus 69, Intensity 35 in Spotlight light mode. Position 50: 50. Vector 0: 84.112.91.589. Vector 1: 28.037.67.757. Radius: 13.551. Light source RGB colour. Red 255, Green 255 and Blue 255. With light on, Focus 69 and Intensity 45 in Spotlight mode. Position 22.897.95.794. Vector 1: 25.701,35,514. Radius 13.551. Current light 2, Gloss 47. Material 30, Exposure 17, Ambience 27, Ambient Colour RGB. Red 255, Green 255 and Blue 255. Frame Width 69.626.10: Mosiac TilesMakes use of memory bandwidth, Tile size 5. Grout Width: 2. and lighten Grout 911. ExtrudeOne of the most intensive filters and a test of CPU core efficiency and memory bandwidthSize 12. Depth 16. Without solid front faces. Without mask incomplete blocks. Type: Blocks.12: Smart BlurAnother intensive filter which puts an emphasis on overall system FSB, cpu and memory performanceRadius 20.7. Threshold 28.7. Quality high and mode normal13: UnderpaintingBrush size 2, Texture coverage 23. Texture type,. Canvas. Scaling 100, Relief 6, Light direction top with invert texture14: Palette KnifeStroke size 23, Stroke detail 3 and softness 015: SpongeBrush size 2, Definition 12 and Smoothness 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 16, 2009 #26 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 εχεις βαλθει να παρεις παλι πρωτια εε??? Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα δισκων το συγκεκριμενο. Μαλλον περισσοτερο μνημης και επεξεργαστη... Link to comment Share on other sites More sharing options...
angel_f Απρίλιος 16, 2009 #27 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 Έκανα το τεστ και τα αποτελέσματα είναι:1,20,70,814,81,115,11,18,11,2860,336,414,712,120,8edit : 196.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 16, 2009 Author #28 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 default Texturiser 1,8CMYK 4 1.9RGB 2,8Ink Outlines 18,7Dust & Stratches 3,2Watercolor 18,5Texturiser 2Stained Glass 11,8Lighting 3,5Mosiac 13,1Extrude 86,1Smart Blur 54,9Underpainting 22,5Palette 19,2sponge 25,5Sum 285,5e4500@3Ghz(11x273) mem 436 5/8 5 5 5 152x2GB Ram ~65% used και scratch Μία στο μηχανικό και μία στον SSDλειτουργικό(xp sp3) και αρχείο εικόνας στον μηχανικό τα πρώτα 3 μέρη του action τρώνε και τους δύο πυρήνες μόνο...οπότε δεν μας κάνει εκτός αν κάποιος με άλλο σύστημα/λειτουργικό παρατηρήσει διαφορά ως προς τους πυρήνες που χρησιμοποιεί. κατέβασα και το Update αλλά δεν το πέρασα θέλω να δοκιμάσω μερικά ακόμα πραγματάκια.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Απρίλιος 16, 2009 #29 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 221 συνολικά.Επανέρχομαι με καλύτερα νούμερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 16, 2009 Author #30 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 μειώστε τα history states σε 2 υποτίθεται ότι για κάθε state κρατάει ένα πλήρες αντίγραφο της εικόνας επιπροσθέτως στη μνήμη.τα λοιπά που προτείνουν δεν είδα να δίνουν διαφορά Link to comment Share on other sites More sharing options...
dubber Απρίλιος 16, 2009 #31 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 213 seconds just Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 16, 2009 Author #32 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 windows seven(x64) on ssdscratch on ssdswap on ssdimage on ssd Texturiser 1,3CMYK 2,1RGB 2,7Ink Outlines 18,2Dust & Stratches 2,9Watercolor 18Texturiser 1,4Stained Glass 11Lighting 1,5Mosiac 12,3Extrude 85,5Smart Blur 52,4Underpainting 21,9Palette 17,9sponge 24,6Sum 273,7dubber πόσταρε και τα επιμέρους αν θέλεις να βγάλουμε καμία άκρη αν φταίνε τα ρολόγια ή αν κάποια φίλτρα τρώνε όλους τους πυρήνεςμετά την ολοκλήρωση του κάθε φίλτρου δίνει ένα νούμερο το οποίο στον μηχανικό μεταβάλεται αυξάνεται κατα 0.5 εως 0.7sec στον ssd όταν αύξανε έδινε +0,1sec θα σηκώσω και το image με τα xp στον ssd για αμεσότερη σύγκριση τελικά ούτε οι πυρήνες ούτε η έξτρα(3.5->4) ούτε τα 32->64 είδα να δίνουν ώθηση....μήπως μετράνε μόνο τα ρολόγια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Απρίλιος 16, 2009 #33 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 187.4με το σύστημα της υπογραφής (4γίγα ραμ έχω τώρα)σε vista x64 PS x64 κανένα tweak με history states 65!νούμερα 0.8 1.4 1.5 14.1 2 13.2 0.9 8.7 1.8 6 55.7 37.3 14.1 11.2 18.7 = 187.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Απρίλιος 16, 2009 #34 Κοινοποίηση Απρίλιος 16, 2009 Windows 7 X64 PS CS3 (32bit)Texturiser 1,5CMYK 0.8RGB 1.1Ink Outlines 14.7Dust & Stratches 1.3Watercolor 14.4Texturiser 1Stained Glass 9.1Lighting 0.8Mosiac 8.6Extrude 69.1Smart Blur 38.1Underpainting 16.5Palette 12.6sponge 19.6Total 209,2Asus Maximus II Formula, Q9550@3.83GHz (8.5X450),4GB RAM @ 1081MHz, Intel X25-E Raid0.Everyday settings. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor_ch Απρίλιος 17, 2009 #35 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 παιδιά η συχνότητα παίζει σημασίααυτό παρατήρησα και μόνος λίγο πιο πάνωμε μπερδεύει όμως το αποτέλεσμα του angel αφού έχει ι7 στα 4Ghzλογικά παίζει ρόλο και ο SSD Link to comment Share on other sites More sharing options...
iraklisvel Απρίλιος 17, 2009 #36 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 Σε όλα ή μόνο στο άνοιγμα αρχείων τελικά;Επηρεαζει υποθέτω όλες τις εργασίες μέσα στο πρόγραμμα. Αν έχει και καλές δηλαδή υψηλές εγγραφές, μάλλον θα παίζει ρόλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Απρίλιος 17, 2009 #37 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 ενδιαφερον benchmarkακικατω απο ~180s βγηκε χθες με ενα προχειρο runπαιζανε Kmplayer, firefox, IE8 και πολλα αλλα παραλληλα βεβαιαθα επαναλαβω και θα ενημερωσω το ποστ οταν γυρισω στη βασησε i7@4ghz, 6gb DDR3-1600 3xSammy SLC OS,3x1TB caviar Black Raid5 scratch diskVista x64PS CS4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 17, 2009 Author #38 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 τους πυρήνες δε βλέπω να μετράνε... και ιδρώνω....εκτός απο κάτι 1.5-2sec που πέφτουν στο /3 τα βαριά φίλτρα είναι single core γραμμένα και βαράνε αλύπητα....γραμμικό τελείως ως προς τα Mhz εγώ στα 3 ~280secοι 4άρηδες στα 180sec 100sec στα 280 ~30% για ~30% "Oc"μπορεί κάποιο ππαιδάκι να τρέξει στα 3G να το δούμε και clock to clock το αποτέλεσμα?θα ανέβαζα εγώ αλλά έχει τελικιάσει :giveup:να βρούμε και κάνα ακόμα bench/action να το επαληθεύσουμε?μήπως όλα είναι μια πλάνη τελικά?γκαζώνεις γκαζώνεις(πυρήνες) και μόνο θόρυβο?το ssd δίνει ειδικά στο φόρτωμα αλλά μέχρι εκεί,εγώ αυτό νοιώθω/βλέπω και μετράω. ίσως και στο final write ή όποια είναι η τελευταία πράξη του κάθε φίλτρου Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Απρίλιος 17, 2009 Author #39 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 ενδιαφερον benchmarkακικατω απο ~180s βγηκε χθες με ενα προχειρο runπαιζανε Kmplayer, firefox, IE8 και πολλα αλλα παραλληλα βεβαιαθα επαναλαβω και θα ενημερωσω το ποστ οταν γυρισω στη βασησε i7@4ghz, 6gb DDR3-1600 3xSammy SLC OS,3x1TB caviar Black Raid5 scratch diskVista x64PS CS4scratch σε Raid 5?εσύ είσαι πραγματικά γενναίος....σε τι controller το έχεις στήσει?και μια γενικότερη ερώτηση?γιατί φοβάστε να κάνετε χρήση στα super duper SSDϊδια σας?εκεί που πραγματικά θέλετε το δίσκο swap/scratch/temp κλπ πάτε και το πετάτε πίσω στον μηχανικό περίεργη λογική.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
angel_f Απρίλιος 17, 2009 #40 Κοινοποίηση Απρίλιος 17, 2009 Ξέχασα να αναφέρω οτι το τεστ έγινε στην 32bit έκδοση του cs4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.