jax7480 Απρίλιος 26, 2009 #61 Απρίλιος 26, 2009 Δεν θεωρω τον εαυτο μου καλο οδηγο, αλλα ουτε και καφρο. Εχω κανει μ@λ@κιες στον δρομο, αλλα ποτε, μα ποτε βαζωντας σε κινδυνο τον απεναντι μου/διπλανο μου.Αυτα περασαν (λογω του νεαρου της ηλικιας) και τωρα καθομαι και παρατηρω την καφριλα ορισμενων....Χθες εμαθα περιστατικο. Συναδελφος που ερχοταν στην δουλεια, ηταν στον περιφερειακο σταματημενη, λογω κινησης και ηρθε ο απο πισω κι εγω δεν ξερω με ποσα και επεσε επανω της... Το αυτοκινητο κριθηκε απο τον πραγματογνωμονα οτι καταστραφηκε ολοσχερως. Ευτυχως η γνωστη μας την γλιτωσε με αυχενικο μονο...Υπαρχουν τροποι για να αλλαξει το ολο συστημα, το θεμα ειναι ποσοι το θελουν αυτο και ποιοι ασχολουνται...Στην Σουηδια χρειαζεται 3 χρονια για να παρεις διπλωμα. 3 ΔΥΣΚΟΛΑ χρονια. Ακομα και drift μεσα σε ειδικες πιστες τους βαζουν να κανουν, οδηγηση σε παγο, χιονι, βρεγμενο. Φρεναρισματα με-χωρις ABS και παει λεγοντας... οπως εδω δηλαδη.Ανεφερε καποιος για το οτι ο μπαμπας οδηγει το υπερσυγχρονο αυτοκινητο και δινει στον γιο του το χρεπι χωρις ABS κτλ.Πιστευει κανεις οτι ο μπαμπας με το υπερσυγχρονο ΙΧ ξερει πως δουλευουν τα ηλεκτρονικα του? Προσωπικα πιστευω ΟΧΙ.Ξερουν οι γονεις μας (πατεραδες-μαναδες) κατοχοι διπλωματος οτι με το ABS μπορεις να φρεναρεις και ταυτοχρονα να ελεγχεις την πορεια του αυτοκινητου? ξερουν οτι το ABS μεσα στην πολη και σε ταχυτητες μικροτερες των 50χλμ/ω αυξανει την αποσταση ακινητοποιησης του οχηματος?Απο που να τα ξερουν θα μου πεις... το αυτοκινητο ειναι για να σε πηγαινει απο το σημειο Α στο σημειο Β.Αν δεν φρεναρει, απλα θα γινουμε σμπαραλια...ε και...Για να μην μιλησουμε για την κατασταση των περισσοτερων οχηματων που κυκλοφορουν στον δρομο.Στην Αγγλια και στα περισσοτερα πολιτισμενα κρατη η τροχαια εχει παχυμετρο και μετραει το πελμα του ελαστικου...Οπως και εδω αλλωστε με τα λαστιχα φυτιλια που κυκλοφορουν τα περισσοτερα οχηματα των ΜΜΜ.Προσωπικα πιστευω οτι διπλωμα θα επρεπε αυτη την στιγμη να κατεχει το 30% οσων εχουν ηδη παρει διπλωμα.Και αυτο το 30% να περναει εξετασεις καθε 3-5 χρονια. Χωρις εξτρα χρηματα για την ανανεωση ή απλα με ενα συμβολικο ποσο. Ωστε ακομα και να μην περασεις, να μην σκεφτεις την επιλογη να λαδωσεις αλλα να ξαναδωσεις εξετασεις.Επισης πιστευω οτι απο την ηλικια των 50 και μετα οι εξετασεις θα επρεπε να ειναι καθε 2 χρονια τουλαχιστον ωστε να ανανεωνεται το διπλωμα.Και κατι που εκαναν στην Πολωνια νομιζω για να λιγοστεψουν τα τροχαια ατυχηματα.Οταν λοιπον εκανε καποιος μια οποιαδηποτε σοβαρη παραβαση (οδηγηση σε κατασταση μεθης, παραβιαση κοκκινου σηματοδοτη, υπερβολικη ταχυτητα, παρανομη προσπεραση) εκτος απο τα κλασικα αφαιρεση διπλωματος και χρηματικο προστιμο, υποχρεωνοταν να υπογραψει δηλωση οτι γινεται ΔΩΡΗΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΝ.Μεσα σε ενα χρονο οι τροχαιες παραβασεις μειωθηκαν κατα 26%.Y.Γ. Γιωργο μας γ@μησες την ψυχολογια με το βιντεο....
ngt Απρίλιος 27, 2009 #62 Απρίλιος 27, 2009 Σημερα στις 11 το βραδυ στη παραλιακη λιγο πριν το ΣΕΦ ερχομενος απο Πειραια ενα αμαξι (σαν σεατ εμοιαζε) το εκανε σουπα στην μπαριερα, ειχε φτασει η μηχανη στο ταμπλο. Ειδα προσπαθουσαν να τον απεγκλωβισουν, δεν ξερω αν επαθε κατι η αν ηταν και αλλοι μεσα, πολλοι κακως σταματαγαν και επιβαρυναν την κινηση...
aposperittis Απρίλιος 27, 2009 #63 Απρίλιος 27, 2009 Μπραβο για το video Γιωργο, στο ζηταγα τοσο καιρο και με ξεχναγες! Καλιο αργα παρα ποτε.Θελω να το δειξω σε κατι αντιστοιχους οδηγους.....Η γνωμη μου για ολα αυτα ειναι οτι ολα αυτα και αλλα τοσα που θα δουμε ειναι αναμενομενα οταν υπαρχουν ανθρωποι που αγοραζουν στην Ελλαδα turbo-super car-"πειραγμενα" οταν το οριο ταχυτητας στην μεγαλυτερη περιπτωση ειναι 120χλμ. Απο εκει και μονο καταλαβαινεις τις προθεσεις τους. Εχω πολους που με κοροιδευουν για το Accentακι μου αλλα λεω απλά οτι εχω την αξιοπιστία που μου προσφερει η οδηγηση ΜΟΥ, απο εκει και περα οτι και να αγοραζα μετα τα 140 καταστρεφετε το ιδιο ομορφα με το δικο μου...........Τωρα αν το θεμα θα ηταν αν θα σωζομουν εγω μη ξεχνάτε σε τι τοπικ γραφουμε.
Athens2004 Απρίλιος 27, 2009 #64 Απρίλιος 27, 2009 Στα 50χλμ Ζάχο με σωστα λάστιχα ( οχι καμμένα 5ετιας ) και σε ψιλοσωστη άσφαλτο το οχημα θα σταματήσει επεμβαίνοντας το abs ελάχιστα . Τώρα σε άσφαλτο γυαλί - βρεγμένη - με λάστιχα της βούρτσας τι με abs τι χωρίς τσουλήθρα θα κανεις δεν σε σώζει ουτε το abs ουτε το καλύτερο φρενάρισμα της ζωής σου ( ισα ισα με το αβς θα εχεις τιμονι. ) , παρά μόνο να εχεις στο μυαλό σου την κατάσταση μονιμα και να τηρεις ταχύτητες και αποστάσεις . Το φρενάρισμα χωρίς αβς βοηθά σε πολυ περιορισμένες καταστάσεις οπως πχ σε χαλίκι οπου χωρις αβς το χαλικι συσωρευεται κάτω απο το εμπρος τμημα της ρόδας σαν τεχνητός ''τάκος''
spresv Απρίλιος 27, 2009 #65 Απρίλιος 27, 2009 Δεν ξερω τι λετε για το ABS εντος πολης, παντως εγω αρχες Δεκεμβρη τρακαρα με το Cinquecento σχεδον εξω απο το σπιτι μου. Λαστιχα μιας εβδομαδας, φρενα 3 μηνων και ανευ abs, κινουμενος με 50 περιπου σε μετρια ασφαλτο, φρεναρα και καρφωθηκα με καμια 20ρια km σε σμαρτ που πεταχτηκε αναποδα. Πειραμα με Alfa 33 μερικες μερες μετα στο ιδιο σημειο, με λαστιχα μετρια προς κακα, φρενα περιπου στη μεση της ζωης τους, τελειωμενες αναρτησεις και ABS πρωτης γεννιας. Φρεναρα στο ιδιο σημειο (φαινοντουσαν ακομα τα σημαδια μου απο το προηγουμενο φρεναρισμα), και σταματησα σχετικα χαλαρα πριν απο κει που χτυπησα με τον τσιγκο.Και να μην φρεναρε τοσο αποτελεσματικα (εκ του αποτελεσματος στο συγκεκριμενο πειραμα), θα ειχα τιμονι να στριψω στο στενο που πεταχτηκε η βλαμμενη.
Maximus Απρίλιος 27, 2009 #66 Απρίλιος 27, 2009 Μπραβο για το video Γιωργο, στο ζηταγα τοσο καιρο και με ξεχναγες! Καλιο αργα παρα ποτε.Θελω να το δειξω σε κατι αντιστοιχους οδηγους.....Η γνωμη μου για ολα αυτα ειναι οτι ολα αυτα και αλλα τοσα που θα δουμε ειναι αναμενομενα οταν υπαρχουν ανθρωποι που αγοραζουν στην Ελλαδα turbo-super car-"πειραγμενα" οταν το οριο ταχυτητας στην μεγαλυτερη περιπτωση ειναι 120χλμ. Απο εκει και μονο καταλαβαινεις τις προθεσεις τους. Εχω πολους που με κοροιδευουν για το Accentακι μου αλλα λεω απλά οτι εχω την αξιοπιστία που μου προσφερει η οδηγηση ΜΟΥ, απο εκει και περα οτι και να αγοραζα μετα τα 140 καταστρεφετε το ιδιο ομορφα με το δικο μου...........Τωρα αν το θεμα θα ηταν αν θα σωζομουν εγω μη ξεχνάτε σε τι τοπικ γραφουμε.Δεν είναι τα όρια το θέμα Μάριε..μπορεί κάλλιστα να έρθει κάποιος και να σου πει για άλλες χώρες που έχουν ελάχιστα όρια τα 120 στις εθνικές τους και διάφορα άλλα.Το θέμα είναι η ποιότητά μας σαν κράτος. Έχουμε απαράδεκτα οδοστρώματα που απαγορεύουν τις οποιεσδήποτε τρέλες. Δε χρειάζεται να φταις εσύ - κάποιος άλλος να κάνει τη στραβή και εσύ να φρενάρεις, αλλά να έχει καμια λακούβα εκεί τριγύρω - το χασες το αμάξι και ίσως όχι μόνο.Είναι όμορφη αίσθηση του να πηγαίνεις γρήγορα με το κάθε όχημα, αλλά γι αυτό υπάρχουν ειδικοί χώροι που λέγονται πίστες. Αλλά φυσικά, βρίσκονται η καθεμία στου διαόλου τον πατέρα, μιας και όχι μόνο άσφαλτο δεν έχουμε σωστή*, αλλά ούτε και οδηγική παιδεία ή όρεξη ανάπτυξή της - το Ελληνικό μπορούσε κάλλιστα να γίνει μια τέτοια πίστα - "όαση" για νέους και μη οδηγούς, έστω και DTM προδιαγραφών μόνο (δε χρειάζεται να είναι όλες οι πίστες F1-compatible). Αλλά...*: Σε κάποια συγκεκριμένα σημεία της Ελλάδας (Ιωάννινα π.χ.) βγαίνει μια από τις καλύτερες σε ποιότητα ασφάλτους στον κόσμο - φυσικά, αντί να τη χρησιμοποιήσουμε, την εξάγουμε...
aposperittis Απρίλιος 28, 2009 #67 Απρίλιος 28, 2009 Αρα να τους δωσουμε και δικαιολογια? Οτι δεν ανεβαζουν το οριο γιατι δεν εχουμε δρομους? Στην Ελλαδα δεν εχουμε τιποτα ομως! Ουτε δρομους, ουτε σωστη οδικη συμπεριφορα, ουτε σεβασμο στον ΚΟΚ ουτε καν μυαλο! Ειναι απιστευτο το πως τρελενεται το μυαλο ενος νεου οδηγου (σε ηλικια νεος) αν δει ενα γκομενακι στο φαναρι (ουτε ο fragmas δε τρελενεται τοσο!!!)
greekfragma Απρίλιος 28, 2009 #68 Απρίλιος 28, 2009 εγώ παραείμαι ευγενικός και σταματάω σε όλες τις διαβάσεις να περάσει το κάθε μωρό........:whistling(να ευθυμήσουμε λίγο γιατί με το βιντεο που ριξα σας ψυχοπλάκωσα)
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #69 Απρίλιος 28, 2009 Πάντως και τα Μέγαρα είναι ΜΙΑ ΧΑΡΑ για να ξεκ****σει κάποιος αν έχει ανησυχίες και λογικά πρέπει να είναι στα 70 ευρώ το τίμημα αυτό τον καιρό.Έχω να πάω από όταν ήταν 50άρικο αλλά το άξιζε και με το παραπάνω και ακόμα και αν έχεις αμάξι με ΠΟΛΛΑ άλογα μια χαρά περνάς, με μικρό κόστος σχετικά.Δεν είναι πίστα DTM και θέλει προσοχή γιατί αν βγεις θα σπάσεις κάποιο Κάρτερ σε μερικές στροφές αλλά μαθαίνεις γραμμές, τα όρια του αυτοκινήτου και τα δικά σου, και προπαντός είναι σχετικά ασφαλές. Αν θες πιο πολλά γκάζια (αν και έχω δει να γυρνάνε και GT3-RS στα Μέγαρα) τρέχα Σέρρες να δεις και γκόμενες. Απλό είναι, αλλά αν πεις στον Ελληνάρα να δώσει 50-70 ευρώ, θα σου πει «η Κηφισίας είναι τζάμπα». Και μην ρωτήσετε πόσο πλήρωνα για κάτι αντίστοιχο στην Αγγλία, ή ακόμα και στην Γερμανία. (βέβαια δεν συγκρίνω την ποιότητα της πίστας αλλά και πάλι είναι μια διέξοδος)
aposperittis Απρίλιος 28, 2009 #70 Απρίλιος 28, 2009 εγώ παραείμαι ευγενικός και σταματάω σε όλες τις διαβάσεις να περάσει το κάθε μωρό........:whistling(να ευθυμήσουμε λίγο γιατί με το βιντεο που ριξα σας ψυχοπλάκωσα)Εσένα σε εχω ικανο να σταματας πανω στην διάβαση και να ανοιγεις και τις 2 πορτες οδηγου-συνοδηγου ωστε να περάσει το κάθε μωρό ΜΕΣΑ απο εσένα!
spresv Απρίλιος 28, 2009 #71 Απρίλιος 28, 2009 Dolly, οπως το πες. Ολοι γκρινιαζουν γιατι δεν εχουμε δρομους, και αφου τουλαχιστον δεν εχουμε δρομους, ας εχουμε καμια πιστα να ξε***λωνουμε. Αλλα αμα τους πεις, ρε μεγαλε, τα μεγαρα μιση ωρα δρομος ειναι, θα σου απαντησει αποστομωτικα "ε, και, βγαινω βραδυ που δεν εχει κοσμο", ή "εισαι σοβαρος ρε, να μπω στην πιστα και να σπασω το αυτοκινητο μου?" ή ακομα χειροτερα, με υφος γνωστη "αυτο το αυτοκινητο δεν ειναι για πιστα..." (μιλωντας για το passat ή την 316 ή την μερτσεντε του μπαμπα). Ανοιξε τα στραβα σου ρε κουλαδι και εμπα κανε κανα γυρο να δεις πως αντιδρα το αυτοκινητο σου, μοσχαρι. Ή στην χειροτερη, συνοδηγησε, καλο θα σου κανει.Εγω παντως καβατζωσα μια τετραδα λαστιχακια και Δευτερα περνω την αλφιτσα μου και παω Μεγαρα με παρεα. Εχει αλλαξει το καθεστως, και πλεον δεν ισχυει το 50ρικο για εισοδο. Μπορεις να την νοικιασεις οποιαδηποτε ημερα, αλλα για ολη την ημερα. Καθημερινες μπορεις να την νοικιασεις και μιση (Εμεις θα παμε Δευτερα 13:00-22:00), και χρειαζεσαι καμια 20ρια ατομα για να βγει ενα λογικο κοστος ανα ατομο (η αν θελεις, για να ισχυει η παλια τιμολογηση).
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #72 Απρίλιος 28, 2009 Spresv έτσι είναι...Δεν ήξερα για την τιμολόγηση πως άλλαξε, τότε ΑΝ ήταν open day και δεν ήταν κλειστή για αγώνες, ή από κάποιο περιοδικό, ήταν όντως με 50 να μπεις, και κλασσικά δεν αφήνανε πάνω από 8 ή 6 δεν θυμάμαι αυτοκίνητα στην πίστα ταυτόχρονα. Αλλά και έτσι που είναι σου ανοίγει τόσο τα μάτια για το αυτοκίνητο σου που εσύ οπόσο φαίνεται φαντάζεσαι αλλά το μέσο κριάρι δεν έχει ιδέα δυστυχώς. Αυτό που λες με 4 λάστιχα είναι το καλύτερο, είχα το πάλε ποτέ καβατζάρει και εγώ ένα σετ για το MR2 που είχα τότε και ξέδινα. Αν δεν μπορείς απλά φούσκωσε τα και αυτό είναι όλο. Λίγο προσοχή με τα φρένα θέλει για φουσκάλα αλλά καλύτερα να πάω να bleeda-ρω τα φρένα μου παρά να κινδυνεύουν οι άλλοι γύρω μου. Και όσον αφορά το «τι αμάξι θες», έχω πάει Μέγαρα με Yaris μέχρι 993, σε ΟΛΑ πέρασα γαμάτα και το βασικό ΕΜΑΘΑ το αυτοκίνητο που οδηγούσα. Με βροχή ειδικά.Αλλά είμαστε ένα έθνος χεράδες «που αν μπορούσα να τρέχω στο WRC/DTM/F1 θα μαμούσα τον κόσμο ΟΛΟ»...
aposperittis Απρίλιος 28, 2009 #73 Απρίλιος 28, 2009 Να ρωτησω και εγω βρε παιδια που δεν εχω παει ποτε αλλα δεν ξερω και τι ειναι! Τι ακριβως κανεις εκει? Πως ειναι η πιστα οπως μια φορμουλας ας πουμε σαν ξεχειλομενος κυκλος η εχει και αποτομες στροφες και τετοια? Και πες πως το αμαξι σου φυγει σε καποια στροφη ειτε απο λαθος δικο σου ειτε επειδη το αμαξι σου δε τραβηξε, τι γινετε? Πεφτεις σε χωμα ή τρακαρεις σε καμια μπαρα και το κανεις καλοκαιρινο? Ρωταω γιατι θελω να μαθω και εγω τα ορια του αμαξιου μου, τι με παιρνει και τι οχι, αλλα οχι και να το διαλυσω! Απλα ως τωρα δεν κανω τιποτα και απλα μενω με την απορια.
JohnG85 Απρίλιος 28, 2009 #74 Απρίλιος 28, 2009 Και βασικό !! Εχει πολύ κόσμο που σε κοιτάζει και γίνεσαι ρόμπα ?!
KoMM Απρίλιος 28, 2009 #75 Απρίλιος 28, 2009 Και βασικό !! Εχει πολύ κόσμο που σε κοιτάζει και γίνεσαι ρόμπα ?! σιγα μη γινεις και ρομπα...Λες και αυτοι γεννηθηκαν μεσα στα απεξ... παντως αμα πας πιστα για σκισιμο λαστιχα-φρενα-αναρτησεις ειναι για πεταμα μετα
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #76 Απρίλιος 28, 2009 Φίλε μου, για μένα η πίστα είναι μεγάλο σχολείο, και να σου πω πως είναι. Τα Μέγαρα είναι μικρή πίστα γενικά με μήκος κοντά στα 2 χμ. (ενδεικτικά οι «μεγάλες είναι +/- 4 χμ). Είναι αρκετά φαρδιά για να προσφέρει ασφάλεια και ασφαλείς προσπεράσεις. Είναι ότι περιέγραψες, δηλαδή έχει στροφές, και ανοιχτές και κλειστές και τα S (εσακια) που λέμε που είναι σχεδιασμένες με γνώμονα να δοκιμάζουν το αυτοκίνητο (και τον οδηγό) και σε γρήγορα και σε αργά κομμάτια και να μπορείς να δεις τα όρια πρόσφυσης και συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σου. Η άσφαλτος, ειδικά στις στροφές είναι ΠΟΛΥ καλή με αποτέλεσμα να στρίβεις ΠΟΛΥ γρήγορα και στο βρεγμένο κάτι που στο 95% τον δρόμων της Ελλάδας δεν το ονειρεύεσαι καν. Οι πίστες γενικά έχουν αυτό που λέμε αμμοπαγήδες σε περίπτωση που φύγεις από τον δρόμο που είναι άμμος ή μαλακό χώμα με σκοπό να σε επιβραδύνει μαζί με τα φρένα και να μην χτυπήσεις στην μπαριέρα ή τα λάστιχα που έχει μετά. Προφανώς αν στο τέλος της ευθείας έχεις 160 και πας να στρίψεις με όσα έρχεσαι δεν θα σε σώσει αλλά κάνει δουλειά. Στην πίστα πας σιγά σιγά να μάθεις γραμμές, και το αυτοκίνητο, είναι αυτονόητο πως λίγη σύνεση δεν βλάπτει ΑΛΛΑ συγχωρούνται ΠΟΛΛΑ περισσότερα λάθη από όσο στον δρόμο. Επίσης δεν είναι άπειρα αυτοκίνητα μέσα κάθε δεδομένη στιγμή, και επίσης δεν μπαίνεις μέσα και κάνεις 20 γύρους, κάνεις 4-6 και βγαίνεις αμί τι άλλο για να κρυώσουν τα φρένα σου. Κόσμο να σε βλέπει έχει όσο θα έχει στην πίστα και δεν θα τρέχει αλλά και αυτοί για να μάθουν είναι εκεί. Κολλητός μου το έχει χάσει με S2000 και έφερε τετάκα στα χωράφια και ξεζάντωσε το λάστιχο και δεν γέλασε κάνεις, γιατί κάτι έμαθε τις τις 6.000 rpm + χεχε. Προτείνω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ να πάτε μια επίσκεψη, έστω και για να δείτε κάποια Κυριακή, και με το καλό να βάλετε και τα αυτοκίνητα σας μέσα. Αν έχετε πηγαίνετε και με δικό σας κράνος γιατί τα εκεί δεν είναι και πεντακάθαρα (δεν είναι στρατού, αλλά δεν τρίζουν και από καθαριότητα).
aposperittis Απρίλιος 28, 2009 #77 Απρίλιος 28, 2009 Και βασικό !! Εχει πολύ κόσμο που σε κοιτάζει και γίνεσαι ρόμπα ?! Θα το ξεπερασω! Απο το να παρω κανεναν μαζι μου σε κανα στενακι που θα δοκιμαζω το χειροφρενο προτιμω να με χλευασουν αυτοι! Ασε που κατα κυριο λογο ολοι αυτοι που ειναι εκει και κοροιδευουν γιατι πιστευουν πως ειναι καλυτεροι ειναι οι ιδιοι ακριβως που παιρνουν τον κοσμακι σβαρνα! Γιατι πιστευουν πως ειναι καλυτεροι ενω δεν ειναι, αυτοι που πραγματικα ξερουν δεν ασχολουνται γιατι ξερουν πως ολοι απο καπου ξεκιναμε.... Ρε παιδια τι θα λεγατε να οργανωναμε κατι και να πηγαιναμε ολοι μαζι?
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #78 Απρίλιος 28, 2009 KoMM,Τα φρένα και τα τακάκια ειδικά, όπως και οι δίσκοι είναι μέρος τον αναλώσιμων του αυτοκινήτου και για αυτό και δεν καλύπτονται από ΚΑΜΙΑ εγγύηση. Τα λάστιχα το ίδιο. Οι αναρτήσεις δεν παθαίνουν τίποτα με την πίστα, αντίθετος είναι ΠΟΛΥ πιο ομαλό οδόστρωμα πάλι από το 90% τον δρόμων.Αν πηγαίνεις πίστα κάθε βδομάδα προφανώς θα αλλάξεις τακάκια και λάστιχα πιο γρήγορα αλλά το να κάνεις 30 γύρους στην πίστα, και ειδικά αναγνωριστικούς ούτε που θα δεις διαφορά στα λάστιχα.Και αν έχεις τόσο ανχος πήγαινε με βροχή που δεν φαγώνονται καθόλου.Επίσης να τα φουσκώνεται πολύ για λιγότερη φθορά.Και για μένα το κόστος αυτό σε σχέση με το ειδικό κόστος μάθησης είναι ποσά μη συγκρίσιμα.
spresv Απρίλιος 28, 2009 #79 Απρίλιος 28, 2009 Ας τα πιασουμε ενα-ενα, γιατι μαλλον εχει ενδιαφερον (αν θελει και καποιος μοντ να το κανει ξεχωριστο θεμα, ευπροσδεκτον).Θα καταθεσω καποιες απο τις εμπειριες μου, μιας και προσφατα αρχισα να μπαινοβγαινω σε πιστες, και το απολαμβανω αφανταστα. Πρωτα-πρωτα, κανεις δεν κοροϊδευει κανεναν. Κανεις δεν γεννηθηκε με τιμονι στο χερι, ολοι πανε για το χαβαλε και για να μαθουν. Και στο κατω-κατω, και να σας πουν τπτ, στα @@ σας...Η καθε πιστα δεν διαφερει τραγικα απο τις πιστες της F1. Φυσικα δεν ειναι ιδιες οι εγκαταστασεις, ουτε το μηκος, ουτε πολλα αλλα πραγματα, αλλα ο προσανατολισμος ειναι ο ιδιος. Οσο για το τι κανεις εκει μεσα? Ο,τι θες. θες να πας μετα την δουλεια να ξεσκασεις? Θες να πας μια κυριακη για να το λιωσεις για χαβαλε? Θες να μαθεις πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο σου σε οριακες συνθηκες? Θες να σπασεις τα χρονομετρα? Κυριολεκτικα ο,τι θες.Οσο για το τι γινει αν σου φυγει... Αναλογως ποσο υπερεβαλλες, ή ποσο λαθος εκτιμηση εκανες. Μπορει να βγεις στο χωραφι και να μην παθεις τιποτα. Μπορει να σκασεις ατσαλα και να σπασεις κατι. Μπορει να εισαι ΤΟΣΟ γκαντεμης (σπανιοτατα) που να χτυπησεις σε καποιο αναχωμα ή καποιο φρεατιο (που συνηθως δεν ειναι διπλα στις εξοδους), και να φερεις τουμπες. Εγω παντως ειδα 2 εξοδους (με 110 και 140km/h) σαν συνοδηγος, και οι 2 οφειλονταν σε λαθος πιεση στα ελαστικα, σε βρεγμενη/χιονισμενη πιστα. Στην μια απλα εφερε μια σβουρα και ηρθε καθετα, και στην αλλη πατησε το μισο αυτοκινητο στο χωραφι. Τιποτα. Για φαντασου να φυγεις με 140 στην εθνικη, τι θα γινει... (ουτε καν σε στενοτερο, κατοικημενο δρομο, με σταθμευμενα αυτοκινητα και πεζους)Για να σας δωσω να καταλαβετε, φετος διοργανωθηκε event στις Σερρες απο το φορουμ που συμμετεχω. 120 αυτοκινητα, επι 3 μερες, επι απειρους γυρους. Εξοδοι υπηρχαν, κανεις δεν επαθε ζημια. In fact, η μονη ζημια του τριημερου (προφανως φυσιολογικες φθορες, ή πραγματα που ηταν στα τελειωματα τους, και τελειωσαν στην πιστα δεν υπολογιζονται), ηταν μια 147 δανεικη, που πηγαινε λιγο κανιβαλε, καβαλαγε ολα τα κερμπ και σε ενα χτυπησε το καρτερ, με αποτελεσμα να μπει στα πιτ και να αδειασει ολο το λαδι. Οσο για τα αστεια επιχειρηματα του τυπου "πφ, σιγα την πιστα, πιο γρηγορα παω στο δρομο...", απλα δεν υφιστανται, οποιος ξεστομισει τετοιο πραγμα ειναι το λιγοτερο ημιμαθης και επικκινδυνος. Εαν ειναι η ταχυτητα το ζητουμενο σας, δεν εχει καμια σχεση η αισθηση της ταχυτητας στο δρομο με την πιστα, ειδικα στις στροφες.Καταπονησεις. Αναλογα την πιστα παντα. Σε καμια περιπτωση δεν ισχυει το οτι αναρτησεις, λαστιχα, τακακια καταστρεφονται με μια φορα στην πιστα. Τελος. Αν ειναι στα τελευταια τους, και λες οτι ελα μωρε, θα τα αλλαξω καποια στιγμη, στην πιστα θα σε πουλησουν και θα το κανουν σε ασχημο σημειο. Αυτο που ισχυει ειναι οτι η συντηρηση (εαν υποθεσουμε οτι το κανεις σε σχετικα τακτικη βαση) θα ειναι συντομοτερη. Λαστιχα, ακομα και με τα πολιτικα σου να μπεις, και κανεις 1 γυρο ζεσταμα, 2 γρηγορους, 1 αποθεραπεια, και εξω, αφ' ενος διατηρουνται μια χαρα, και αφ' ετερου εχεις λαστιχο να τρεξεις. Αν μπεις για 30 γυρους σερι, και δεν θα το ευχαριστηθεις, και θα τα φιτιλιασεις.Dolly, εγω προς το παρον θα μπω με την αλφιτσα μου οπως ειναι, απλα με αλλα λαστιχα. Εαν ολα πανε καλα, θελω μεχρι του χρονου Σερρες, να εχω αναρτηση, θολομπαρα, φρενα και μια εξτρα τετραδα ζαντες με semislick...
Kostas007 Απρίλιος 28, 2009 #80 Απρίλιος 28, 2009 Δεν ξερω τι λετε για το ABS εντος πολης, παντως εγω αρχες Δεκεμβρη τρακαρα με το Cinquecento σχεδον εξω απο το σπιτι μου. Λαστιχα μιας εβδομαδας, φρενα 3 μηνων και ανευ abs, κινουμενος με 50 περιπου σε μετρια ασφαλτο, φρεναρα και καρφωθηκα με καμια 20ρια km σε σμαρτ που πεταχτηκε αναποδα. Πειραμα με Alfa 33 μερικες μερες μετα στο ιδιο σημειο, με λαστιχα μετρια προς κακα, φρενα περιπου στη μεση της ζωης τους, τελειωμενες αναρτησεις και ABS πρωτης γεννιας. Φρεναρα στο ιδιο σημειο (φαινοντουσαν ακομα τα σημαδια μου απο το προηγουμενο φρεναρισμα), και σταματησα σχετικα χαλαρα πριν απο κει που χτυπησα με τον τσιγκο.Και να μην φρεναρε τοσο αποτελεσματικα (εκ του αποτελεσματος στο συγκεκριμενο πειραμα), θα ειχα τιμονι να στριψω στο στενο που πεταχτηκε η βλαμμενη. εκτος απο τα abs 20ετιας ολα τα σημερινα abs φρεναρουν καλυτερα σε οποιοδηποτε οδοστρωμα (εκτος απο χιονι,αμμο,χαλικι). η συγκριση που εκανες ειναι ανουσια. αν θες να κανεις αντικειμενικη και να πειστεις.παρε ενα αμαξι με abs φρεναρε μια φορα με τερμα το φρενο,και μετα βγαλε την ασφαλεια του abs και φρεναρε παλι.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.