Kostas007 Μάϊος 21, 2009 #101 Μάϊος 21, 2009 O μόνος λόγος που χρησιμοποιείται η τετρακίνηση στα διάφορα ισχυρά μοντέλα, είναι για να έχει τη δυνατότητα ο μέσος οδηγός να μπορεί να χρησιμοποιήσει ευκολότερα τη δύναμη του αυτοκίνητου του.Τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου όταν εσύ δε χρησιμοποιείς το γκάζι... πχ στην είσοδο της στροφής, Δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τη μετάδοση της κίνησης του. Πιο απλά δε μπορώ να το θέσω.στις στροφες με τη τετρακινηση απλα ελεγχεις περισσοτερο ολους τους τροχους καλυτεραπχ φευγει η ουρα.,πατας λιγο γκαζι στριβωντας το τιμονι και ισιωνει.θεωρητικα παντα και αναλογα το αμαξι.φυσικα για να δουλεψει η τετρακινηση σωστα το αμαξι πρεπει να εχει και μια Α ροπη.Ο όρος "ανάρτηση" περιλαμβάνει όλο το σύστημα πάνω στο οποίο αναρτάται το αυτοκίνητο, και φυσικά δε μπορεί να το αλλάξει ο κάθε ένας. Εννοείται ότι δε μίλαγα μόνο για αμορτισέρ ελατήρια.αναρτηση ειναι απ οσο ξερω=αμορτισερ+ελατηρια+ψαλιδια.Έχω ακούσει απόψεις του τύπου ένα range rover έχει καλύτερο "κράτημα" από μια elise γιατί το range είναι τετρακίνητο και βαρύ και άλλα ωραία...ζει ακομα αυτος η επεσε σε καμια χαραδρα?
Constandinos Μάϊος 21, 2009 #102 Μάϊος 21, 2009 Σε συστήματα μετάδοσης στους 4 τροχούς, δεν ελέγχείς απλά καλύτερα τους τροχούς, αλλά ελέγχεις την κατανομή της ροπής (aka δύναμης) η αν το θές πιο χοντρά των αλόγων που κατεβαίνουν στον δρόμο. Το παραδείγμα που ανέφερες, οτι δηλαδή ελέγχεις τους τροχούς, είναι το λιγότερο άστοχο, αφου μιλάμε για ένα πολύπλοκο μηχανικό σύστημα που κατανέμει την ροπη στρέψης του κινητήρα ανάλογως των συνθηκων πρόσφυσης την δεδομένη στιγμή. πχ, στο attesa ets pro, to σύστημα μπορει να στείλει 80% της ροπής στον πισω αριστερό τροχο και το 20% στον δεξι, διαβάζοντας την προσφυση μεσω αισθητήρων. Παντως το κεφάλαιο τετρακίνηση ειναι χαωδες, και αν θες υπάρχει πολυ υλικό στο δίκτυο..όσο αναφορά την αναρτηση, δεν ειναι μόνο ψαλίδια και τα ελατήρια, αλλα ακομα και το πλαισιο παιζει ρόλο, δεν είναι τυχαιο που τα τυπάκια στα τμημάτα r&d παλεύουν για το στησιμο κοινών μοντέλων, για να μην αναφέρω supercars του στυλ koeniggseg porsche etc που κανουν μήνες εξέλιξης...
kaynd Μάϊος 22, 2009 #103 Μάϊος 22, 2009 Ναι παιδιά απλά μην αναλύουμε πράγματα που δε χρειάζονται εδώ. Γιατί κινδυνεύουμε εύκολα να πέσουμε σε υπεραπλουστεύσεις.Όταν μιλάμε εντελώς θεωρητικά για ένα όχημα με τέσσερις ρόδες κλπ. Η ανάρτηση είναι το οτιδήποτε συνδέει το πλάισιο και υποστηρίζει το βάρος του αυτοκίνητου πάνω τους τροχούς. Τώρα για γεωμετρικά χαρακτηριστικά, στατικό - δυναμικό camber , caster, kpi, motion ratio και καμπύλες μεταβολής αυτόν των βασικών χαρακτηριστικών ανάλογα με τη διαδρομή των ψαλιδιών σε συνδυασμό με τη παραμόρφωση-συμπεριφορά όλου του πλαισίου, νομίζω ότι είναι ανούσια για το παρόν θέμα.Φυσικά και η όλη παραμόρφωση του πλαισίου παίζει το ρόλο της επηρεάζοντας την αποδοτικότητα της ανάρτησης άλλα δεν έχει να κάνει τίποτα αυτό με το θέμα της απλής κατανόησης του ότι το σύστημα μετάδοσης επηρεάζει ουσιαστικά τη συμπεριφορά του αυτοκίνητου όταν ο οδηγός δίνει ισχύ μεσώ του κινητήρα.στις στροφες με τη τετρακινηση απλα ελεγχεις περισσοτερο ολους τους τροχους καλυτεραπχ φευγει η ουρα.,πατας λιγο γκαζι στριβωντας το τιμονι και ισιωνει.θεωρητικα παντα και αναλογα το αμαξι.φυσικα για να δουλεψει η τετρακινηση σωστα το αμαξι πρεπει να εχει και μια Α ροπη.Αυτό που περιγράφεις είναι μια τυπική συμπεριφορά προσθιοκίνητου. Η μούρη ουσιαστικά σε τραβάει μπροστά και ισιώνεις ή αν έχεις αρκετή ισχύ, σπας τεχνητά τη πρόσφυση μπροστά για να εξισσοροπίσεις τη μειωμένη πρόσφυση του πίσω μέρους σε συνθήκες υπερστροφής.Ένα τυπικό τετρακίνητο με άπλα μηχανικά διαφορικά κατανομής 50-50 όπως πχ τα πρώτα quatro. λειτουργεί με την ίδια φιλοσοφία, απλά με το να κατανέμει και κάποια ροπή πίσω, μειώνει την υποστροφή ισχύος.Με τα πιο πρόσφατα ηλεκτρονικά συστήματα τετρακίνησης μπορείς να κάνεις πατώντας το γκάζι, ότι γούσταραν αυτοί που το σχεδίασαν... Παίρνοντας info απο acceleration και yaw sensors σε συνάρτηση με τις εντολές του οδηγού, κατανέμουν τη δύναμη στους τροχούς ανάλογα με το τι θέλουν να πετύχουν. (πάντα πρόκειται για διόρθωση υπερστροφης - υποστροφης. μη μπούμε σε λεπτομέρειες)Το θέμα είναι ότι όλα αυτά έχουν να κάνουν με τα όρια του αυτοκίνητου όταν ο οδηγός αποφασίζει να επιβαρύνει τη διαθέσιμη πρόσφυση των τροχών με τη δύναμη του κινητήρα. Ένα τετρακίνητο θα είναι πιο ευκολοδηγιτο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης όταν ο οδηγός αποφασίσει να επιταχύνει και μόνο τότε. Λέγοντας πιο ευκολοοδηγιτο, δέ σημαίνει ότι ξαφνικά το αυτοκίνητο θα βρει ένα μαγικό τρόπο να αυξήσει τη διαθέσιμη πρόσφυση... απλά θα την εξαντλήσει πιο ομοιόμορφα και στους δυο άξονες άπλα προκαλώντας ένα γλίστρημα με τα τέσσερα που χρειαζεται την ελάχιστη δυνατή διόρθωση από το μέρος του οδηγού.Όταν προσπαθεί όμως να επιβραδύνει η να αποφύγει ένα εμπόδιο ή να μπουκάρει σε μια στροφή, η τετρακίνηση δεν έχει να του προσφέρει τίποτα. Το να σκέφτεται ο οδηγός οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό είναι απλά επικίνδυνο για αυτόν και για τους γύρω του. (για έμενα αυτό μετράει περισσότερο.)Για να προλάβω τους λεπτολόγους, να αναφέρω συγκεκριμένα η τετρακίνηση θεωρητικά μπορεί να βοηθήσει στη σταθερότητα του φρεναρίσματος (αλλά όχι στην απόσταση ακινητοποίησης) μόνο αν μιλάμε για τουλαχιστον 2 μηχανικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης... άλλα τώρα πια αυτό επιτυγχάνεται πανεύκολα με την ανεξάρτητη ενεργοποίηση του φρένου του κάθε τροχού του αυτοκίνητου μεσώ των πάσης φύσεως stability control.(πάλι δε χρειάζεται να μπούμε σε λεπτομέρειες. Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να ξεκινήσει από ένα μικρό search ακόμα και στο youtube)
Slaughter18 Μάϊος 22, 2009 #104 Μάϊος 22, 2009 θα βάλω ένα πολύ σκληρό βίντεο αλλά έχω βαρεθεί τα ημίμετρα σε αυτή τη χώρα......το υπερ του δέοντος μετριοπαθές σποτάκι της ελληνικής αστυνομίας με την ατάκα ¨"και φέτος ας γυρίσουμε όλοι πίσω" έχω βαρεθεί να το βλέπω και κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται.με απλά στιχάκια δε συνετίζεις....μόνο εάν κάνεις τον άλλον να μπεί στο πετσί του τι θα συμβεί καταλαβαίνει. ΠΡΕΠΕΙ να παίξει για 3 ημέρες ανάμεσα στα δελτία ειδήσεων αυτό http://www.caradvice.com.au/20213/video-graphic-safe-driving-ads/ για να δούμε προκοπή στην ελλάδα. Υ.Γ.ξανά σορρυ για το ακραίο αλλά είναι και η αλήθεια που δε πρέπει να κρύβουμε. Πολύ βαρύ ρε φιλε μου, αφου σε καποια φαση (με το ζευγαρι που αγγαλιαζεται και ερχεται το αυτοκινητο και σκοτωνει τον αντρα) λεω να το κλεισω...
greekfragma Μάϊος 22, 2009 #105 Μάϊος 22, 2009 βαρύ ξεβαρύ δε καταλαβαίνει διαφορετική γλώσσα ο Ελληναράς.:mamba:
spresv Μάϊος 22, 2009 #106 Μάϊος 22, 2009 @KOSTASGAVALAS, ελπιζω για την δικη σου υποτιθεμενη ασφαλεια να γνωριζεις οτι υπο νορμαλ συνθηκες εισαι 95% προσθοκινητος...
Nephiλiμ Μάϊος 23, 2009 #107 Μάϊος 23, 2009 εχετε καταλαβει οτι ειστε εδω και αρκετες σελιδες off topic ετσι?
KOSTASGAVALAS Μάϊος 25, 2009 #108 Μάϊος 25, 2009 to γνωριζω παρα πολυ καλα οτι κατα βαση ειμαι 2κινητος και θελω να σας πω οτι εχω καβαλησει για πανω απο 7 χρονια το καθενα τα εξης αυτοκινητα....HONDA ACCORD MONTELO 82, STARLET 1300CC METΑΤΡOΠH 115 ΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ, ΤΟΥΟΤΑ ΑVENSIS OTAN EΓΙΝΑ ΜΠΑΜΠΑΣ ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ AFOY ME APOGOHTEYSE..ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΤΟ ΕΔΙΩΞΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟ ΟCTY ME TO OPOIO EIMAI KATENΘOYSIASMENOS...ΕΝΑ VITARA POY TO EXο TA KαLOKAIRIA STO NHSI ΔΕΝ ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΑγΡΟΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ η συμπεριφορα του ειναι απεριγραπτα επικυνδυνη...Λοιπον δεν εμαι και τοσο χτεσινος οσο καποιοι θελουν να νομιζουν τουλαχιστον στο χωρο του αυτοκινητου...απλα καθε εποχη ειχε και τις δικες της αναγκες οσον αφορα τον τυπο του αυτοκινητου που ειχα με εξαιρεση οτι το πιο αδιαφορο και βαρετο αυτοκινητο της ζωης μου ηταν το avensis του οποιου πραγματικα η αγορα του ηταν σαν να εχασα τα λεφτα μου...Πολυ φιλικα...κωστας
Kostas007 Μάϊος 25, 2009 #109 Μάϊος 25, 2009 αν εγραφες και σαν ανθρωπος ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος
KOSTASGAVALAS Μάϊος 25, 2009 #110 Μάϊος 25, 2009 αν εγραφες και σαν ανθρωπος ο κοσμος μας θα ηταν καλυτερος ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ LOGO ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ....ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΑ ΕΝΝΟΩ...ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ MAZDA ΜΕ ΤΟ ELISE ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ μου τα εχετε κανει τσουρεκια αλλα φταιει και ο διαχειριστης αφου σφοσον σε προηγουμενα μυνηματα προσπαθω να τελειωσω το θεμα υπαρχουν κατι παιδακια με logo νεκροκεφαλες που προκαλουν.... τοσο εχθρικο φορουμ ως προς νεους επισκεπτες πρωτη φορα βλεπω τετοια ανοχη επετρεψε μου MOD ειναι απαραδεκτη....KAI ΦΤΑΙΣ τοσο off topic και να τουσ αφηνεις να το συνεχιζουν ειναι αντιδεοντολογικο...και οπως στην αρχη εγραψα η κοπελλα στο ατυχημα ηταν ΓΝΩΣΤΗ και απο τη γειτονια μου..ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝΕ..αλλα αντι να εστιασουμε το θεμα εκει Εχεισ αφησει να μου επιτειθονται εν χορο αυτες οι παιχνιδομηχανες ... αισχος τα παιδια ειχαν φτιαξει το σπιτι τους και το σεπτεμβρη θα παντρευοντουσαν Η ΚΟΠΕΛΑ ηταν πανεμορφη ...μια κουκλα. Εγω και οι αλλοι γνωστοι προσπαθουμε ακομα να μαθουμε πως εγινε αυτο το δραμα ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ .. ΑΙΣΧΟΣ Θα ηθελα να μην συνεχιστει αυτο το τοπικ και να κλειδωθει για το καλο ολων μας Ετσι κιαλλιως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ σαν τοπικ- και- εχει γινει πια ενας χωρος προσωπικων επιθεσεων... Ασ ειναι ελαφρυ το χωμα που τουσ σκεπαζει..... Αντιο παιδια (αναφρομαι στους νεκρους) οσο για ΣΑΣ Λυπαμαι πραγματικα για ολουσ σας...ΝΤρΟΠΗ να σεβεστε τουλαχιστον τουσ νεκρους και αυτους που ψαχνουν για οποια στοιχεια να μην τους ληδωρειτε...αφου στο site αυτο δεν μπηκα να μιληω για την τετρακινηση...δοξα το θεο αυτοκινητιστικα site υπαρχουν απειρα... Για τα αδικοχαμενα παιδια μπηκα μπας και μαθω κατι περισσοτερο και παλι ντροπη ΝΑ ΚΛΕΙΔΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΟΠΙΚ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕ...:red::nono:
fotme Μάϊος 26, 2009 #111 Μάϊος 26, 2009 Αδελφε νομιζω οτι εισαι λιγο υπερβολικος, τα παιδια πιστευω οτι θελουν να τονισουν, σε οσους βλεπουνε αυτα τα ποστ..,οτι η τετρακινηση δεν ειναι το αλεξισφαιρο αεροστατο για τα παντα. Μπορει να μπηκες για να μαθεις κατι περισσοτερο για το συμβαν, σιγουρα ομως εκανες κ διαλεξη υπερ της απεραντοσυνης της τετρακινησης, ως προς αυτο δημιουργηθηκε καποια αντιδραση, οχι προς τον αρχικο σου σκοπο, συνεπως δεν καταλαβαινω γιατι θιγεσαι εις το ονομα των αδικοχαμενων...Τελοσπαντων, συλλυπητηρια για τους φιλους σου.
LevelOne Μάϊος 26, 2009 #112 Μάϊος 26, 2009 Επίσης, η κοινότητα έχει την δυνατότητα να αυτορυθμίζεται. Ενα απλο report θα αρκούσε.
KOSTASGAVALAS Μάϊος 26, 2009 #113 Μάϊος 26, 2009 Επίσης, η κοινότητα έχει την δυνατότητα να αυτορυθμίζεται. Ενα απλο report θα αρκούσε.ΠΑΝΤΩΣ ΠΑΙΔΙΑ καλο θα ηταν να το κλεινατε το τοπικ εδω ...εγω δεν μπηκα για την τετρακινηση,αλλωστε συμμετεχω σε φορουμ αυτοκινητιστικου περιεχομενου που με εκφραζουν σε αυτο που αγαπαω ,δηλ την αυτοκινηση, μπηκα μηπως μαθαινα κατι παραπανω απο κανενα αυτοπτη μαρτυρα για το συμβαν...καλημερα σας καλη δουλιτσα
Kostas007 Μάϊος 26, 2009 #114 Μάϊος 26, 2009 ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟ LOGO ΣΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ....ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΑ ΕΝΝΟΩ...ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΤΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΟ MAZDA ΜΕ ΤΟ ELISE ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ μου τα εχετε κανει τσουρεκια αλλα φταιει και ο διαχειριστης αφου σφοσον σε προηγουμενα μυνηματα προσπαθω να τελειωσω το θεμα υπαρχουν κατι παιδακια με logo νεκροκεφαλες που προκαλουν.... σωπα ρε τι λες?κι εγω αν κρινω απο το username σου εισαι αυτος ο gay σχεδιαστης μοδας.σωστα? το προβλημα σε οσα γραφεις δεν ειναι μονο τα κεφαλαια(πολυ σημαντικο η μετατροπη 115 αλογα χαιρομαι που το τονισες!),ειναι και οτι τα γραφεις χωρις να αφηνεις ενα κενο ,γραφεις οτι να ναι και ειναι και τα μισα greeklish...
AN7 OverClocker Μάϊος 27, 2009 #115 Μάϊος 27, 2009 Μια παρένθεση.Για την πίστα που λέτε η φθαρά που θα υπάρξουν στα φρένα είναι ανάλογη την ποιότητα και για το τι προορίζονται και τα λάστιχα το αν είναι μαλακά ή σκληρά και πάλι ανάλογα για το τι προορίζονταιΠάντως με 10 γύρους στις Σέρρες τρώς σε αρκετά μεγάλο βαθμό λάστιχα και φρένα ειδικά αν + τα 2 είναι μαλακά(που τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτά φοράνε μαμάδικα)Στα Μέγαρα η φθορά είναι αρκετά μικρότερη και αμόμα μικρότερη στον καρτόδρομο.Πάντως ακόμα και πίστες να γίνουν η μείωση των ατυχημάτων από κόντρες είναι μικρό το ποσοστό.Το μεγαλύτερο ποσοστό των ατυχημάτων γίνεται στο Επαρχιακό ή στο Εθνικό οδικό δύκτιο.Υπάρχει ο χώρος,η διάθεση του κράτους δεν υπάρχειΚαι βέβαια θα πρέπει κάτι να αλλάξει και στο σύστημα της τροχαίας( να γίνουν πιο αυστηρά τα μέτρα και όχι τόσο οικονομικά) αλλά και στο σύστημα της εκπαίδευσης και να γίνεται επανεξέταση του διπλώματος κάθε 3-4 χρόνια.Πορσωπικά ήδη έχω ξεχάσει το 50% των σημάτων που βλέπουμε σε επαρχιακούς δρόμους.Επίσης δεν είναι δυνατόν σε Λεωφόρο που έχει 2 λωρίδες να βλέπω 2 αμάξια να πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα και να είναι ο ένας στην αριστερή και ο άλλος στην δεξιά και να μην το κουνάει ρούπι ο άλλος.Άμα θυμάμαι καλά τον κοκ ακόμα και σε δρόμους με περισσότερες από 2 λωρίδες λέει να είμαστε πάντα δεξιά.Σμρ ήμουν στην Συγγρού,αριστερη λωρίδα μπροστά μου ένα Corolla με τύπισα μέσα να πηγαίνει με 70-80..άδεια η λωρίδα μπροστά.Στην αρχή έλεγα να την περάσω...Παρατηρώ το εξής...δεν είχε μεσαίο καθρέφτη και μίλαγε και στο κινητό...σας πληροφορώ απο το φιξ και μετά και ώς την διχάλα κάτω ήμουν με την μούτζα έξω από το παράθυρο και δεν πήρε πρέφα.Κάτι τέτοια θα πρέπει να τιμορούνται πολύ βαριάΆντε αυτή να βγεί εθνική οδό...θα φάει κόσμο.Όσο για την τροχαία...Αυτοί μας δουλεύουν άγρια μες την μάπα τώρα.Περνάς κόκκινο 700€ αλλά άμα το πληρώσεις μέσα σε 10 εργάσιμες 350.Ε έλεος.Πάρτου το δίπλωμα για 6 μηνο και να μην πληρώσει τπτ...απλά να νιώσει πως είναι.Επίσης έχω συχαθεί να βλέπω suv.ήμαρτο..και το χειρότερο είναι όταν το οδηγάει γκόμενα.Μια συμβουλή πάντως παιδιά.Πάντα μα πάντα αποστάσεις. Έχω γλιτώσει αρκετές φορές από βλακία στον εγκέφαλο μερικών
GoMaR Μάϊος 27, 2009 #116 Μάϊος 27, 2009 Μια συμβουλή πάντως παιδιά.Πάντα μα πάντα αποστάσεις. Έχω γλιτώσει αρκετές φορές από βλακία στον εγκέφαλο μερικώνΜπραβο ρε Ακη....μπραβοΤοσες σελιδες διαβαζω διαβαζω διαβαζω και το πιο σημαντικο δεν εχει υπωθειΠαιδια δε πα να κανετε οσους γυρους θελετε στας Σερρας , δε πα να ειστε 10 φορες καλυτεροι απο τον σουμι , αυτο που θα σας γλυτωσει απο την βλακεια του αλλουνου ειναι η αποσταση και η μικρη ταχυτητα..Ποσες φορες να ειμαι με 110 στην εθνικη γιατι υπαρχει σταθερη ροη (κινησουλα δλδ) και ο αλλος απο ΠΙΣΩ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ρε..να με περασει λεμε , θα παει στον μπροστινο μου!κατι τετοιους ρε @#$#$%# τους απεχθανομαι σαν οδηγους.Σε κατι τετοιους τσιμπαω το φρενο ανα διαστηματα για να "τρομαξει" και τσουπ τοτε βλεπεις να απομακρυνονται..ε μα.....Υ.Γ αφηστε που εχω ακουσει το κορυφαιο : κολλαω στον μπροστινο μου ωστε να ειμαι σε ετοιμοτητα πιο γρηγορα να πατησω φρενο αν πατησει αυτος!
magicman Μάϊος 27, 2009 #117 Μάϊος 27, 2009 πραγματικα, οι αποστασεις, μπορουν να σε γλυτώσουν απο πολλα... και οχι μονο στην πολη μεσα,περσι μου ειχε βγει τραχτερ(με παππου οδηγο) απο χωματοδρομο καθετα χωρις να κοιταξει σε επαρχιακο δρομο...ειναι να κανεις το σταυρο σου...
pontium Μάϊος 27, 2009 #118 Μάϊος 27, 2009 Και αποστάσεις να κρατάς,όλοι οι "γρήγοροι" χώνονται με το έτσι θέλω μπροστά σου.Είναι καθαρά θέμα παιδείας.Προσωπικά οδηγάω μόνο μεσαία και δεξιά,η αριστερή είναι πολύ "γρήγορη" για μένα.Το βάζω εντός εισαγωγικών γιατί και συ να κρατάς απόσταση,ο απο πίσω σου δεν το κάνει πάντα και είναι τόσο κοντά που σου γλείφει τον προφυλακτήρα.Σε τέτοιες περιπτώσεις πατάω που και που λίγο το φρένο για να ξεκολλήσει
sstav Μάϊος 27, 2009 #119 Μάϊος 27, 2009 Μια παρένθεση.Επίσης δεν είναι δυνατόν σε Λεωφόρο που έχει 2 λωρίδες να βλέπω 2 αμάξια να πηγαίνουν με ίδια ταχύτητα και να είναι ο ένας στην αριστερή και ο άλλος στην δεξιά και να μην το κουνάει ρούπι ο άλλος.Άμα θυμάμαι καλά τον κοκ ακόμα και σε δρόμους με περισσότερες από 2 λωρίδες λέει να είμαστε πάντα δεξιά.Σμρ ήμουν στην Συγγρού,αριστερη λωρίδα μπροστά μου ένα Corolla με τύπισα μέσα να πηγαίνει με 70-80..άδεια η λωρίδα μπροστά.Στην αρχή έλεγα να την περάσω...Παρατηρώ το εξής...δεν είχε μεσαίο καθρέφτη και μίλαγε και στο κινητό...σας πληροφορώ απο το φιξ και μετά και ώς την διχάλα κάτω ήμουν με την μούτζα έξω από το παράθυρο και δεν πήρε πρέφα.Κάτι τέτοια θα πρέπει να τιμορούνται πολύ βαριάΆντε αυτή να βγεί εθνική οδό...θα φάει κόσμο.Εγώ να μείνω λίγο στο παραπάνω που λέει ο Άκης....Προς τις φίλες (περισσότερο) οδηγούς: Αν κατά την πορεία σας ο δρόμος μπροστά σας είναι άδειος και αφού ακούσετε από τον love radio το αγαπημένο σας τραγούδι, και αφού πάρετε τον τζουτζούκο σας στον κινητό να του τα πρήξετε ...εεεε να τον ρωτήσετε θέλω να πω, αν σας αγαπάει ακόμα κτλ....υπάρχει ένας καθρέπτης που εκτός από το eyeliner μπορείτε να τσεκάρεται μήπως και έχει δημιουργηθεί ουρά από πίσω σας;;;; Ε τότε κάτι δεν πάει καλά με τον τρόπο που οδηγείτε....κάντε πιο δεξιά να περάσουν οι χριστιανοί...
spresv Μάϊος 27, 2009 #120 Μάϊος 27, 2009 Μπραβο ρε Ακη....μπραβοΤοσες σελιδες διαβαζω διαβαζω διαβαζω και το πιο σημαντικο δεν εχει υπωθειΠαιδια δε πα να κανετε οσους γυρους θελετε στας Σερρας , δε πα να ειστε 10 φορες καλυτεροι απο τον σουμι , αυτο που θα σας γλυτωσει απο την βλακεια του αλλουνου ειναι η αποσταση και η μικρη ταχυτητα..Ποσες φορες να ειμαι με 110 στην εθνικη γιατι υπαρχει σταθερη ροη (κινησουλα δλδ) και ο αλλος απο ΠΙΣΩ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ρε..να με περασει λεμε , θα παει στον μπροστινο μου!κατι τετοιους ρε @#$#$%# τους απεχθανομαι σαν οδηγους.Σε κατι τετοιους τσιμπαω το φρενο ανα διαστηματα για να "τρομαξει" και τσουπ τοτε βλεπεις να απομακρυνονται..ε μα.....Υ.Γ αφηστε που εχω ακουσει το κορυφαιο : κολλαω στον μπροστινο μου ωστε να ειμαι σε ετοιμοτητα πιο γρηγορα να πατησω φρενο αν πατησει αυτος!Βεβαια, αν δεν εχει κινηση και ερχεται ο αλλος πιο γρηγορα πισω μου, προσωπικα κανω δεξια αμεσα, δεν εχω κανα θεμα να αποδειξω οτι ειμαι πιο γρηγορος. Οπως και εχω την απαιτηση οταν κινουμαι εγω γρηγορα αριστερα, αυτος που παει σαν κοτα μπροστα μου να κανει δεξια, και θεωρω απιστευτα κομπλεξικους αυτους που οταν με βλεπουν να ερχομαι γρηγορα, αναβουν αλαρμ ή ριχνουν επιτηδες αλλα 10-20χλμ το ρυθμο τους.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.