spresv Απρίλιος 28, 2009 #81 Απρίλιος 28, 2009 Συγγνωμη, απο το "πειραμα" καταλαβες οτι δεν εχω πειστει για τη χρησιμοτητα του abs?
Kostas007 Απρίλιος 28, 2009 #82 Απρίλιος 28, 2009 το πρωτο σχολιο ηταν για τον προηγουμενο που ειπε οτι το abs δεν ειναι παντα καλο.το δευτερο ειναι για σε:man_in_love:να
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #83 Απρίλιος 28, 2009 ΔΕΝ είναι πάντα καλό για μένα και πάντα είναι για ταχύτητες σε στεγνό, κάτω απο 50κμ.Με χμ πολλά είναι καλό τελεία. spresv και εγω θα ξεκινήσω με την Αλφα που περιμένω σε 10 μέρες μωλίς την στρώσω να το συνηθήσω το καινούργιο.αυτό που εχω δει Για συχνές επισκέψεις στην πίστα και είναι σχετικά φθηνό είναι να βάλεις σωληνάκια υψηλής πίεσης στα φρένα για να μην τα «χάνεις» τόσο γρήγορα και να μην κάνουν εύκολα μπουρμπουλήθρα.Δεν είναι κακή και η αλλαγή με υγρό φρένων που έχει ψηλότερο σημείο βρασμού.Θα δω με το καινούργιο που φοράει 4πίστον brembo μπροστά πόση διαφορά θα έχει με τα συμβατικά
spresv Απρίλιος 28, 2009 #84 Απρίλιος 28, 2009 ΜiTo ή 159/Brera My08? Δεν εχει σημασια, και των 2 τα φρενα ειναι καταπληκτικα, και σε αισθηση και σε αποτελεσματικοτητα. Να την χαιρεσαι, οτι και αν ειναι.Παντως η MiTo (με καλο οδηγο) εκανε στις Σερρες 1:41.9, οταν Gt 3.2 ή και GTA (με "υποδεεστερους" οδηγους, μεν) γυριζαν στο 1:42.3 + (και τα δυο μονο με ημισλικ ελαστικα, μαμα κατα τα αλλα). Παρα πολυ καλη.
Dolly Απρίλιος 28, 2009 #85 Απρίλιος 28, 2009 MiTo 155 Distinctive με κάμποσα εξτρα το μωρό μου Ευχαριστώ για τις ευχές, ίσως σε πετύχω και πάνω σε κάποια φάση
spresv Απρίλιος 28, 2009 #86 Απρίλιος 28, 2009 Περνα και απο το alfisti καμια βολτα αν θες, εχει πολλους βλαμμενους
KOSTASGAVALAS Μάϊος 20, 2009 #87 Μάϊος 20, 2009 να σας συστηθω πρωτα κωστασ λεγομαι και εχω ενα σχετικα τουμπανιασμενο gia thn epoxh του σταρλετακι και ενα σχεδον μαμα octavia 4x4 γιατι να προτιμησεις 4χ4???? απλα... BREXEI ...ΠΛΗΜΙΡΙΖΟΥΜΕ βαρκα τουλαχισον χρειαζομαστε..ακρη ακρηsto dromo me ενα suv se bgazei sto limanaki soy ΧΙΟΝΙΖΕΙ ....ΑΠΟΚΛΕΙΟΜΑΣΤΕ... ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ.... ΧΩΡΑΦΙΑ... ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΔΕ.....ΑΣΤΑ !!!ΓΙΑΛΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ... ΓΙΑ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΑfΕΡΩ πως ΓΙΝΟΝΤΑΙ οι δρομοι ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ...ΕΚΕΙ και αν...ΑΣΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΑ Η ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΒΟΥΝΩΝ...ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ??? ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝΕ...να παρεισ οχι suv alla hummer ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΤΑ ΡΗΜΑΔΙΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΣAΥΡΕΣ ΟΠΩΣ ΤΗ LOTUS OPOTE EXOYN KAI TO SYGKRITIKO PLEONEKTHMA ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ...(ΡΑΜΠΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ)... Ε ΘΕΣ ΚΙΑΛΛΑ???? ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ... ΕΓΩ εχω ενα μικρό μπομπακι σαυρα πολης και ενα σενταν 4χ4... Σε πληροφορω οτι με το 4χ4 δεν καταλαβαινεισ αν εχει βρεξει η αν χιονιζει...παει οπως πας στο στεγνο... μΗν απορεισ λοιπον...παρε ενα 4χ4- ζησε μαζι του σε ολες τισ καιρικες συνθηκεσ και θα καταληξεισ σε αυτο που λεω εγω...ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΩ ΣΕ ΔΙΚΙΝΗΤΟ SORRY για τα κεφαλαια:jump1: Α ΚΑΙ κατι αλλο ...το κοριτσι στη lotus ηταν ανιψιά της νταντας που εχει το πρωί τα παιδια μου (η νταντα ηταν και ειναι οικογενειακη μας φιλη)οπτε καταλαβαινετε τι φρικη εχω φαει...
kaynd Μάϊος 21, 2009 #88 Μάϊος 21, 2009 Η κλασσική καγκουγουροφιλοσοφία για τα 4x4.Άλλη μια επικίνδυνη λογική - μόδα που έχει επικρατήσει παγκοσμίως αναπτύσσοντας επικίνδυνες συμπεριφορές πίσω από τη κάλυψη της "ασφάλειας" που σου παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.Αν ο δρόμος ή λάστιχα ή οι συνθήκες είναι *****. δε σε σώζει τίποτα από τη στραβή... ότι αυτοκίνητο και να έχεις. Προσοχή στο διαζευκτικό "ή" .. αρκεί ένα από αυτά για να ακυρώσει όλα τα άλλα. Άν έχουμε συνδυασμό φυσικά τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. τα αστερακια δεν σε σωζουν οταν καρφωνεσε εσυ με 120 και ο αλλος με αλλα τοσα. Μονο ο εγκεφαλος μπορει να σε σωσει και στην ελλαδα αστα να πανε .Το αυτό.Από εκεί και πέρα όσο αφορά τα τετρακίνητα.Το μόνο που κάνει η τετρακίνητη καλύτερα είναι το να βάζει τη δύναμη του κινητήρα κάτω. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ (ναι φωνάζω τώρα). Πολύ απλά ανάλογα από το που είναι η μετάδοση σου ή ποιά είναι η κατανομή της ροπής αν μιλάμε για τετρακίνητη, εξαρτάται το ποιος άξονας θα σπάσει πρώτος τη πρόσφυση του από την ισχύ του κινητήρα που ελέγχει ο οδηγός… Ο μόνος λόγος που η Octavia σου δίνει μια ασφαλέστερη αίσθηση από το starlet σου έχει να κάνει με το πιο σύγχρονο σχεδιασμό της ανάρτησης και γενικότερα του σασί της. Αν εσύ πας να μπεις με 80km/h σε χιονισμένη στροφή 90 μοιρών με το τετρακίνητο σου που νομίζεις ότι πάει τρένο σε όλες τις συνθήκες… απλά θα φύγεις ευθεία με κάργα υποστροφή όπως θα συνέβαινε με κάθε τροχοφόρο όχημα. Το μόνο που μένει να εύχεται κανείς είναι να μη βρεθεί κάποιος άλλος στη περιοχή διαφυγής.
KOSTASGAVALAS Μάϊος 21, 2009 #89 Μάϊος 21, 2009 Η κλασσική καγκουγουροφιλοσοφία για τα 4x4.Άλλη μια επικίνδυνη λογική - μόδα που έχει επικρατήσει παγκοσμίως αναπτύσσοντας επικίνδυνες συμπεριφορές πίσω από τη κάλυψη της "ασφάλειας" που σου παρέχουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα.+ πρωτα πρωτα καγκουγουροφιλοσοφία δεν ειναι ...οταν και αν ζησεις καποιοες οδηγικες εμπειριες και δεις στην πραξη την τετρακινηση θα αλλαξεισ γνωμη... Αν ο δρόμος ή λάστιχα ή οι συνθήκες είναι *****. δε σε σώζει τίποτα από τη στραβή... ότι αυτοκίνητο και να έχεις. Προσοχή στο διαζευκτικό "ή" .. αρκεί ένα από αυτά για να ακυρώσει όλα τα άλλα. Άν έχουμε συνδυασμό φυσικά τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Αν αυτα...τοτε ναι...αλλα γιατι πρεπει να ειμαι ηλιθιοσ και να καταληξω σε αυτα τα αν...και τελος παντων με αυτα τα αν ΑΝ και παλι εχεισ πιθανοτρητεσ να μην ενω με το δικινητο και αυτεσ οι καποιες ειναι περιορισμενες... Από εκεί και πέρα όσο αφορά τα τετρακίνητα. Το μόνο που κάνει η τετρακίνητη καλύτερα είναι το να βάζει τη δύναμη του κινητήρα κάτω. ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ (ναι φωνάζω τώρα). Να ην φωναζεισ γιατι φωναζεις τζαμπα γιατι εισαι λαθος αφου ....και κατω βαζει τη δυναμη και προσφυση σου δινει καλυτερη και χαζοσπιναρισματα δεν κανει και σε στροφες μπαινει καλυτερα ευκολοτερακαι σταθεροτερα, και σφλαματα και λαθη συγχωρει και ...και....και... Πολύ απλά ανάλογα από το που είναι η μετάδοση σου ή ποιά είναι η κατανομή της ροπής αν μιλάμε για τετρακίνητη, εξαρτάται το ποιος άξονας θα σπάσει πρώτος τη πρόσφυση του από την ισχύ του κινητήρα που ελέγχει ο οδηγός… Ο μόνος λόγος που η Octavia σου δίνει μια ασφαλέστερη αίσθηση από το starlet σου έχει να κάνει με το πιο σύγχρονο σχεδιασμό της ανάρτησης και γενικότερα του σασί της. με τη διαφορα οτι το αυτοκινητο που εδωσα για να αγορασω το octavia ηταν avensis και το εζησα περιπου 2 χρονια....καμμια σχεση σε τιποτα με το octavia.... !!! kai δεν μιλαμε για κανενα audi...συγκρινω avensis με octavia ...τιποτε αλλο...οχι οτι ηταν ανασφαλεις το avensis - απλα - δενφτανει το octavia....(gia asfaleia milame energhtikh kai παθητικη...δεν μιλαω για αλλους τομεις) Αν εσύ πας να μπεις με 80km/h σε χιονισμένη στροφή 90 μοιρών με το τετρακίνητο σου που νομίζεις ότι πάει τρένο σε όλες τις συνθήκες… απλά θα φύγεις ευθεία με κάργα υποστροφή όπως θα συνέβαινε με κάθε τροχοφόρο όχημα. Με 80 θα φυγω με 50 ισως και με 30 μπορει...ομως εσυ δεν θα εισαι καν εκει αφου θα εχεισ μεινει εκει που αρχιζει το χιονι ενω εγω εστω και δυσκολα θα ανεβω....αλλωστε αλυσιδες παντα κουβαλας και αναλογως του δρομου τις χρησιμοποιεις .. αλλα και παλι απο τα δυσκολα εστω και προσεχτικα θα σε βγαλει η τετρακινηση...αν θες σου στελνω και φοτο απο χιονισμενα βουνα που εχω παει χωρις να φοραω αλυσιδες να δεις....απο Παρνασο και παρνηθα μεχρι πηλιο και διρφυ Το μόνο που μένει να εύχεται κανείς είναι να μη βρεθεί κάποιος άλλος στη περιοχή διαφυγής. Παντως σιγουρα η δικη μου περιοχη διαφυγης θα ερθει με πολλα περισσοτερα χιλιομετρα και με περισσοτερα σφαλματα οδηγικα αποτι με το δικηνητο... Φιλικα Κωστας
kaynd Μάϊος 21, 2009 #90 Μάϊος 21, 2009 Να ην φωναζεισ γιατι φωναζεις τζαμπα γιατι εισαι λαθος αφου ....και κατω βαζει τη δυναμη και προσφυση σου δινει καλυτερη και χαζοσπιναρισματα δεν κανει και σε στροφες μπαινει καλυτερα ευκολοτερακαι σταθεροτερα, και σφλαματα και λαθη συγχωρει και ...και....και..."δέ χαζοσπιναρει" και "βαζει κατω τη δυναμη" ειναι το ενα και το αυτο. Τα μόνα λάθη που συγχωρεί είναι αυτά του άτσαλου γκαζιού μέσα στη στροφή και τίποτε άλλο... H ταχύτητα με την οποία μπορείς να περάσεις από μια στροφή έχει να κάνει μόνο: με τα τέσσερα λάστιχα σου τη κατάσταση του δρόμουτο τρόπο με τον οποίο η ανάρτηση διαχειρίζεται αυτά τα 4 σημεία επαφής που σε κρατάνε στο δρόμο.και την αδράνεια του οχήματος.Τώρα αν θεωρείς ότι ένα σετ πίσω διαφορικό μαζί με τον διαμήκη άξονα μετάδοσης σου δίνει καλύτερη πρόσφυση... Τι να σου πω είσαι άξιος της μοίρας σου. Αρκεί αυτή να μη επηρεάσει αυτό τη μοίρα κάποιου άλλου.(btw το ότι έχεις τετρακίνηση δε σημαίνει ότι είναι κάλο να πήγαινες μες τα χιονιά χωρίς αλυσίδες... εκτός και αν μου πεις τώρα ότι η τετρακίνηση σε βοηθάει να φρενάρεις και καλύτερα...)over and out. (sorry για το πικρόχολο mode)
Dolly Μάϊος 21, 2009 #91 Μάϊος 21, 2009 Να προσθέσω επίσης πως σε ΣΤΕΓΝΗ πίστα το ίδιο αυτοκίνητο πισωκίνητο είναι πιο γρήγορο από το ίδιο σε τετρακίνητο. Η τετρακίνηση βοηθάει στο ξεκίνημα και δίνει παραπάνω σιγουριά στις στροφές στο βρεγμένο, και ίσως και στο χιονισμένο. Σιγουριά για το ΠΩΣ βγαίνει η δύναμη στον δρόμο, και σε πολύ μικρότερο βαθμό για το «με πόσα μπαίνεις». Απλά ο κόσμος είναι του «είναι τρένο γιατί είναι τετρακίνητο», αν ήταν έτσι το mini S ή το clio RS με 4χ4 τι θα έκαναν? Θα πετάγανε?
Dolly Μάϊος 21, 2009 #92 Μάϊος 21, 2009 Να προσθέσω επίσης πως σε ΣΤΕΓΝΗ πίστα το ίδιο αυτοκίνητο πισωκίνητο είναι πιο γρήγορο από το ίδιο σε τετρακίνητο. Η τετρακίνηση βοηθάει στο ξεκίνημα και δίνει παραπάνω σιγουριά στις στροφές στο βρεγμένο, και ίσως και στο χιονισμένο. Σιγουριά για το ΠΩΣ βγαίνει η δύναμη στον δρόμο, και σε πολύ μικρότερο βαθμό για το «με πόσα μπαίνεις». Απλά ο κόσμος είναι του «είναι τρένο γιατί είναι τετρακίνητο», αν ήταν έτσι το mini S ή το clio RS με 4χ4 τι θα έκαναν? Θα πετάγανε?
GoMaR Μάϊος 21, 2009 #93 Μάϊος 21, 2009 alfa 75 rules λεμε...... τα πισω μου λαστιχα ειναι λιωμενααααααα και οχι μονο αυτο.Να βαζεις αλυσιδες και να κανεις drift στο χιονι...αλλη φαση
Kostas007 Μάϊος 21, 2009 #94 Μάϊος 21, 2009 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΚΑΡΕΙΣ...ΕΚΕΙ και αν...ΑΣΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΑ Η ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΒΟΥΝΩΝ...μη παραξενευτεις αν δεις κανεναν ποτε να περπαταει πανω στο καπω σου
deninho Μάϊος 21, 2009 #95 Μάϊος 21, 2009 μη παραξενευτεις αν δεις κανεναν ποτε να περπαταει πανω στο καπω σουαλήθεια, με εκείνον τον τύπο που περπάτησε πάνω σε αυτοκίνητο στο κέντρο, έφαγε μήνυση για φθορά ξένης περιουσίας, και απάντησε με μήνυση για κάτι άλλο (σχετικό με το παράνομο παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο) ξέρει κανείς τι έγινε; Γιατί είναι πολλές οι φορές που θέλω να περάσω πάνω από αυτοκίνητα :rant:
KOSTASGAVALAS Μάϊος 21, 2009 #96 Μάϊος 21, 2009 Απλά ο κόσμος είναι του «είναι τρένο γιατί είναι τετρακίνητο», αν ήταν έτσι το mini S ή το clio RS με 4χ4 τι θα έκαναν? Θα πετάγανε?giayto αγαπητε μου αυτα ειναι clio και mini ....και θα παραμεινουν ετσι...oi ανθρωποι που εφτιαξαν to subaru η το mitsubishi η ακομα και τα s3 ta audi kai s4 που καθενα εχει παω απο 250 αλογα ηταν λιγοτεροι εξυπνοι απο εμας που λεμε πολλα για κατι που οι περισσοτεροι δεν εχουμε καβαλησει????λιγη σοβαροτητα παιδια...τα ελαστικα και τισ αναρτησεισ μπορεισ να το αγορασεισ και μετα την αποκτηση του αυτοκινητου...το στησιμο ομως και τη μεταδοση οχι....ξερετε ποσοi που ξερουν να οδηγουν kai εχουν κατι κολοφτιαγμενα cupra η rs octy πχ ψαχνουν για haldex??? μπεστε στα club na deite....και για να μην το παρακανουμε σεβαστη η αποψη του καθενος....δεν θα πεισω εγω κανενα απο εσας αφου εχετε την αποψη σας αλλα αφηστε με να εχω kai ego τη δικη μου....Den ua ηθελα na to synexisω αυτο το θεμα αφου ετσικιαλλιως ολοι εμεις τα ξερουμε ολα - οι τεχνικοι ομως και σχεδιαστεσ των αυτοκινητων τιποτα....αφου εμεισ τα στηνουμε και βαζουνε και αναρτησεισ αφου αυτοι δεν ξερουνε, αλλαζουμε ζαντεσ και ελαστικα αφου αυτοι τα εχουν βαλει με λαθοσ διασταση, αλλαζουμε φιλτρα και εισαγωγεσ αερα για να αναπνεει καλυτερα με οτι συνεπαγεται αυτο...φανταζομαι λιγοι ξερουν....ψυγεια, ιντερκουλερ,φρενα,και οτι μπορεισ να φανταστεισ....Ελα; μωρε ο κωστασ ο μητσοσ ο τακησ μαζι με τον μαστρο μιχαλη ξερουν καλυτερα...τωρα η ηονδα η τουοτα η vw η η βmw τι ξερουν απο αυτοκινητα????
Kostas007 Μάϊος 21, 2009 #97 Μάϊος 21, 2009 αλήθεια, με εκείνον τον τύπο που περπάτησε πάνω σε αυτοκίνητο στο κέντρο, έφαγε μήνυση για φθορά ξένης περιουσίας, και απάντησε με μήνυση για κάτι άλλο (σχετικό με το παράνομο παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο) ξέρει κανείς τι έγινε; Γιατί είναι πολλές οι φορές που θέλω να περάσω πάνω από αυτοκίνητα :rant:ναιαυτος ηταν μαζι με μια κοπελαπληρωσε 800 ευρω στο τζιπ για ζημιεςκαι αυτος με το τζιπ πληρωσε 700 ευρω στον καθενα για ηθικη αποζημιωσηοποτε δεν τον χαλασε.
ΓιαγκΤ Μάϊος 21, 2009 #98 Μάϊος 21, 2009 και για να μην το παρακανουμε σεβαστη η αποψη του καθενος....δεν θα πεισω εγω κανενα απο εσας αφου εχετε την αποψη σας αλλα αφηστε με να εχω kai ego τη δικη μου.... Δεν τίθεται θέμα απόψεων φίλτατε, για να έχει ο καθένας από μια.Αφορά τούς κανόνες της φυσικής, που δυστυχώς δεν αλλάζουν, όσο και αν προστάζουν οι επιθυμίες μας.
deninho Μάϊος 21, 2009 #99 Μάϊος 21, 2009 ναιαυτος ηταν μαζι με μια κοπελα πληρωσε 800 ευρω στο τζιπ για ζημιες και αυτος με το τζιπ πληρωσε 700 ευρω στον καθενα για ηθικη αποζημιωση οποτε δεν τον χαλασε. άσχημο δεδικασμένο αυτό. Πρέπει να είσαι με παρέα για να βγεις κερδισμένος
kaynd Μάϊος 21, 2009 #100 Μάϊος 21, 2009 Απλά ο κόσμος είναι του «είναι τρένο γιατί είναι τετρακίνητο», αν ήταν έτσι το mini S ή το clio RS με 4χ4 τι θα έκαναν? Θα πετάγανε?giayto αγαπητε μου αυτα ειναι clio και mini ....και θα παραμεινουν ετσι...oi ανθρωποι που εφτιαξαν to subaru η το mitsubishi η ακομα και τα s3 ta audi kai s4 που καθενα εχει παω απο 250 αλογα ηταν λιγοτεροι εξυπνοι απο εμας που λεμε πολλα για κατι που οι περισσοτεροι δεν εχουμε καβαλησει???? O μόνος λόγος που χρησιμοποιείται η τετρακίνηση στα διάφορα ισχυρά μοντέλα, είναι για να έχει τη δυνατότητα ο μέσος οδηγός να μπορεί να χρησιμοποιήσει ευκολότερα τη δύναμη του αυτοκίνητου του. Τα όρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου όταν εσύ δε χρησιμοποιείς το γκάζι... πχ στην είσοδο της στροφής, Δεν έχουν να κάνουν τίποτα με τη μετάδοση της κίνησης του. Πιο απλά δε μπορώ να το θέσω. λιγη σοβαροτητα παιδια...τα ελαστικα και τισ αναρτησεισ μπορεισ να το αγορασεισ και μετα την αποκτηση του αυτοκινητου...το στησιμο ομως και τη μεταδοση οχι....ξερετε ποσοi που ξερουν να οδηγουν kai εχουν κατι κολοφτιαγμενα cupra η rs octy πχ ψαχνουν για haldex??? μπεστε στα club na deite.... λιγη σοβαρότητα... όταν εσύ μου λες ότι τις αναρτήσεις μπορείς να τις αγοράσεις μετά την απόκτηση του αυτοκίνητου τότε γιατί σοβαρότητα μου μιλάς? Ο όρος "ανάρτηση" περιλαμβάνει όλο το σύστημα πάνω στο οποίο αναρτάται το αυτοκίνητο, και φυσικά δε μπορεί να το αλλάξει ο κάθε ένας. Εννοείται ότι δε μίλαγα μόνο για αμορτισέρ ελατήρια. Όσο για το λόγο που στα καλοφτιαγμένα ψάχνουν για τετρακίνηση... ο λόγος είναι ένας όπως έχουμε πει παραπάνω. Όταν έχεις καμιά 400αρα+ άλογα, πρέπει να βρεις τρόπο να τα περάσεις στο δρόμο... και φυσικά σε αυτή τη περίπτωση 4 λάστιχα που τραβάνε μπροστά είναι καλύτερα από δυο. Δε σημαίνει όμως ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά τη τετρακίνηση θα μπορεί να "μπαίνει με περισσότερα στις στροφές". Μου βρήκες κι εσύ περίπτωση τετρακίνηση... haldex... you know σύστημα με συνεκτικό συμπλέκτη που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς μόνο αν αντιληφθεί απώλεια πρόσφυσης στους μπροστινούς. Να μου πεις για κανένα evo με ACD που μεταβάλει διαρκώς τη κατανομή ροπής μεταξύ των δυο αξόνων και για κανένα AYC που κατανέμει τη ροπή μεταξύ των δυο πίσω τροχών, βοηθώντας ουσιαστικά το αυτοκίνητο να περιστραφεί γύρω από τον κάθετο άξονα του με το γκάζι σε συνθήκες αποστροφής... ή τέλος πάντων για οποιοδήποτε παρόμοιο σύστημα από κανένα σύγχρονο impreza ή GTR, να σε δικαιολογήσω γιατί πράγματι αυτά τα συστήματα βοηθούν (και πάλι στην ευκολία χειρισμού μόνο...) Τώρα αν περιμένω εγώ να μάθω από clubs, ζήτω που καήκαμε. και για να μην το παρακανουμε σεβαστη η αποψη του καθενος....δεν θα πεισω εγω κανενα απο εσας αφου εχετε την αποψη σας αλλα αφηστε με να εχω kai ego τη δικη μου.... Δέ προσπαθώ απλά να περάσω την άποψη μου. Προσπαθώ, στο μέτρο που μπορούν να καταλάβουν οι περισσότεροι τι λέω, να εξηγήσω γιατί υποστηρίζω αυτό που υποστηρίζω. Δε μπορεί όμως να υπάρξει συζήτηση όταν το γνωστικό υπόβαθρο περιορίζεται στο τι λένε τα clubs και στο τι διαφορές είδε κάνεις σε δυο αυτοκίνητα εντελώς διαφορετικής κατηγορίας που εκτός των άλλων έχουν και τεχνολογική διάφορα 15 ετών. Den ua ηθελα na to synexisω αυτο το θεμα αφου ετσικιαλλιως ολοι εμεις τα ξερουμε ολα - οι τεχνικοι ομως και σχεδιαστεσ των αυτοκινητων τιποτα....αφου εμεισ τα στηνουμε και βαζουνε και αναρτησεισ αφου αυτοι δεν ξερουνε, αλλαζουμε ζαντεσ και ελαστικα αφου αυτοι τα εχουν βαλει με λαθοσ διασταση, αλλαζουμε φιλτρα και εισαγωγεσ αερα για να αναπνεει καλυτερα με οτι συνεπαγεται αυτο...φανταζομαι λιγοι ξερουν....ψυγεια, ιντερκουλερ,φρενα,και οτι μπορεισ να φανταστεισ.... Ελα; μωρε ο κωστασ ο μητσοσ ο τακησ μαζι με τον μαστρο μιχαλη ξερουν καλυτερα...τωρα η ηονδα η τουοτα η vw η η βmw τι ξερουν απο αυτοκινητα???? Άσχετα με όλα όσα είπα Εγώ σου λέω ότι οι τεχνικοί ξέρουν πολύ καλά γιατί βάζουν τη τετρακίνηση. "Εμείς" δε ξέρουμε και την "έχουμε" θεοποιήσει σε επικίνδυνο βαθμό. Έχω ακούσει απόψεις του τύπου ένα range rover έχει καλύτερο "κράτημα" από μια elise γιατί το range είναι τετρακίνητο και βαρύ και άλλα ωραία... Τώρα το τι γίνεται με τις πάσης φύσεως επεμβάσεις των αγοραστών πάνω στα σχέδια των κατασκευαστών είναι άλλου παπά ευαγγέλιο... και φυσικά η ασυδοσία που επικρατεί τις περισσότερες φορές σε αυτό το τομέα είναι επικίνδυνη.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.