cptkoulis Απρίλιος 21, 2009 #41 Απρίλιος 21, 2009 Φυσικα φρεναρεις οσο περισσοτερο μπορεις. Αν δεν ειναι μεγαλο το υψος διαλεγεις το γκρεμο και ελπιζεις να σταματησεις σε κανα δεντρο/βραχο. Αλλιως προκειμενου να συγκρουστεις με το αλλο οχημα, καρφωνεσαι στο "καλυτερο" σημειο που θα βρεις.Το σταθερο εμποδιο,εχει ορμη ΜΗΔΕΝ ενω το αντιθετα κινουμενο οχημα εχει ορμη που ισουται με τη μαζα του επι την ταχυτητα του Κι επειδη ισχυει η Αρχη Διατηρησης της Ορμης,η ορμη του συστηματος πριν την συγκρουση ειναι ιση με την ορμη μετα. Στην περιπτωση του βραχου,η ταχυτητα του(αρα και η ορμη του) μετα τη συγκρουση ειναι παλι μηδεν(που να παει ο βραχος?) αρα το προβλημα ειναι μονο η δικη μας ορμη Απο την αλλη,φανταστειτε λιγο,να ανεβαινεις με 80χλμ/ωρα ορεινη διαδρομη με ενα Matiz/Smart συνολικης μαζας<1000Kg και να ερχεται καταπανω σου υπερφορτωμενη νταλικα 30-40 τονων χωρις φρενα,ποση extra ορμη εχεις να "φας"....:bye: Σκεφτειτε επισης,ειναι καλυτερα να "σκασεις" πανω σε τοιχο/κολωνα/καποιον που περιμενει σταματημενος στο φαναρι(με μηδενικη ορμη) ή να σε πετυχει αυτος που ερχεται απο το αλλο ρευμα με 200? ΥΓ αν θελει καποιος που θυμαται περισσοτερη φυσικη ,ας μας το δωσει και με τους τυπους
ea6gka Απρίλιος 21, 2009 #42 Απρίλιος 21, 2009 υπαρχει ομως και η αδρανεια , οι θειοι(γιατροι) μου εχουν δει σε τροχαια να ξεκολλανε καρδιες , νεφρα , συκωτια και να πεθαινουν απο εσωτερικη αιμοραγια παμπολλες φορες...:giveup:
N.I.K.K. Απρίλιος 22, 2009 #43 Απρίλιος 22, 2009 ε ναι απλο ειναι, αν και οι δυο πανε με 100 ειναι σαν να πεφτεις στον τοιχο με 200. οποτε καλυτερα να πεσεις στον τοιχο με 100
Κοπρίτης Απρίλιος 22, 2009 #44 Απρίλιος 22, 2009 ε ναι απλο ειναι, αν και οι δυο πανε με 100 ειναι σαν να πεφτεις στον τοιχο με 200. οποτε καλυτερα να πεσεις στον τοιχο με 100σε περιπτωση μετωπικης συγκρουσης με δυο κινουμενα σωματαδεν νομιζω οτι αθροιζονται αλλα πολλαπλασιαζονται με καποιο παραγοντα που μου διαφευγειμπορει και να θυμαμαι λαθος βεβαια οποτε ας μας διαφωτισει καποιος που εχει πιο προσφατους τους αντιστοιχους νομους της φυσικης
fotme Απρίλιος 22, 2009 #45 Απρίλιος 22, 2009 Σαν παραγοντας δεν ειναι μονο η ορμη αλλα και η πυκνοτητα του υλικου που θα πεσεις οπως και η επιφανεια. Πχ καλυτερα να πεσεις με 100 σε αλλο αυτοκινητο-σταματημενο- παρα 100 σε βραχο.
Jaco Απρίλιος 22, 2009 #46 Απρίλιος 22, 2009 το ριχνεις στα χωραφια και ασ φερει τουμπες Όταν ήμουν μαθητής, κάποιος οδηγός έκανε ακριβώς αυτό στην γειτονιά μας... Αλλά για κακή τύχη ενός συμμαθητή μου έτυχε να είναι στην πορεία αποφυγής του αυτοκινήτου για να μην στουκάρουν μετωπικά... τελικά το αμάξι καβάλησε το πεζοδρόμιο και πέρασε στην αυλή ενός παρακείμενου σπιτιού, γκρεμίζοντας την μάντρα... το δυστύχημα όμως ήταν ότι ανάμεσα από την μάντρα και το αυτοκίνητο ήταν ότι απέμεινε από τον συμμαθητή μου και παιδί του γυμνασίου τότε... Θέλει προσοχή, τέλος... αλλά δυστυχώς αυτό το καταλαβαίνουμε μόνο αν δούμε κάτι πολύ τραγικό μπροστά μας, το οποίο θα μας σημαδέψει ή αν μας συμβεί κάτι, που όμως είναι πλέον πολύ αργά... Η αυτοπεποίθηση είναι κακό πράγμα, δύσκολα ελέγχεται και πραγματικά παρακαλάω, ακόμα και σε μένα ορισμένες φορές, να μην βγει σε κακό... Όταν συμβεί το κακό, τότε τα πρώτα κλάσματα δευτερολέπτων είναι καθαρά τύχη και ο παράγοντας εμπειρία, ψυχραιμία κτλ ναι μεν παίζουν ρόλο, αλλά πολύ μικρότερο από αυτόν της τύχης... Το τιμόνι θέλει πρώτα σεβασμό στους γύρω μας και στην δική τους ασφάλεια και μετά στην δική μας, γιατί το δικό μας λάθος είναι αδικία να το πληρώσει κάποιος άλλος, ο οποίος δεν είχε την επιλογή να το αποφύγει, ενώ εμείς την είχαμε και την αγνοήσαμε... Μάλιστα τώρα μέρες που ήταν και ήμουν στα χωριά μου, μετά απο την ασφυξία της απέραντης μαγκιάς-κλανιάς που ένιωσα με όλους τους "χεράδες", οι οποίοι πέρναγαν μέσα από τα χωριά λες τρέχαν πίστα στο Dirt, κατάλαβα ότι έχουμε ξεφύγει πολύ σαν λαός... τέτοια υπερ-εμπιστοσύνη στον εαυτό μας και πλήρη απαξίωση των γύρω μας, δεν θυμάμαι να είχαμε πάντοτε... έχει ξεφύγει το πράγμα...
ea6gka Απρίλιος 22, 2009 #47 Απρίλιος 22, 2009 εχουμε ξεφυγει γιατι μερικοι τους συμφερει να μας αφησουν να ξεφυγουμε ή απλα δεν τους νοιαζει. Για πηγαινε κανε τα ιδια σε χωριο στη γερμανια ή στην αγγλια να δεις τι θα γινει...= η συνειδηση επιβαλετε με νομικα μεσα
Jaco Απρίλιος 22, 2009 #48 Απρίλιος 22, 2009 Σίγουρα... η επιβολή του ΚΟΚ και του νόμου είναι απαραίτητη για την ασφάλεια και όχι για την είσπραξη εσόδων από πρόστιμα, όπως συμβαίνει τώρα... από την άλλη όμως είναι και θέμα παιδείας, καθώς κάμερες και αστυνόμοι της τροχαίας δεν είναι δυνατόν (και δεν πρέπει) να υπάρχουν σε όλους τους δρόμους...Η παιδεία και ο ΚΟΚ, θα έπρεπε να διδάσκονται σωστά ήδη από το σχολείο, σε μια χώρα όπως η Ελλάδα που το IX κυριαρχεί, αλλά εδώ δεν διδάσκουν άλλα ακόμα πιο σημαντικά πράγματα που θα βοηθούσαν ακόμα και σε αυτό, θα διδάξουν την σωστή οδηγική συμπεριφορά...?Θυμάμαι, τότε που είχε εκλεγεί ένας τύπος φαλακρός με γυαλιά, που έκανε εκπομπες στην τηλεόραση για την οδηγική ασφάλεια... δεν θυμάμαι το όνομά του, αλλά θυμάμαι ότι ήταν συμπαθείς και ότι αυτά που έλεγε ήταν λογικά και σωστά... ποιος τον πήρε αυτόν τον άνθρωπο, αφού ήταν στην κυβέρνηση, να τον βάλει στο Συγκοινωνιών ή να πάρει την εμπειρία του και να την κάνει έργο...? Ποιός...? Κανείς... Άνθρωποι, ιδέες, θέληση, εμπειρία και μέσα υπάρχουν, αλλά δεν υπάρχει συνοχή, μπέσα και τσίπα... Δυστυχώς το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι και η ουρά δεν πάει πίσω...
ea6gka Απρίλιος 22, 2009 #49 Απρίλιος 22, 2009 φυσικα δεν γινεται να υπαρχουν τροχονομοι παντου , αλλα αν υπηρχε νομος που ελεγε οτι σε πιασαμε μεθυσμενο , 3000 ευρω προστιμο και αφαιρεση διπλωματος 6 μηνες χωρις αναστολες...ετρεχες μεσα σε χωριο -> πας για κακουργημα κ.ο.κ αφου βλεπεις οτι ο ελληνας και συγκεκριμενα μια μεριδα αυτων ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ απο λογια , περνας στα εργα.
ΝTG Απρίλιος 22, 2009 #50 Απρίλιος 22, 2009 Ο αρης σταθακης ηταν..Νομιζω παραιτηθηκε η κατι τετοιο??(δε θυμαμαι πλεον)Με το συμπαθειο για την παρακατω προταση αλλα οδηγικη παιδεια στην ελλαδα μετα απο 30χρονια μινιμουμ.Για καποιον 25αχρονο-30χρονο προλαβαινει να παει εξω να δουλεψει και να γυρισει συνταξιουχος ελλαδα να ζησει το ονειρο..(οχι δεν αναφερομαι στον djd:p)
ea6gka Απρίλιος 22, 2009 #51 Απρίλιος 22, 2009 ο αρης σταθακης παραιτηθηκε διοτι ειδε οτι οτι ελεγε απο το ενα εμπαινε και απο το αλλο εβγαινε , κοινως τον γραφανε εκει που δεν πιανει το BIC
cptkoulis Απρίλιος 22, 2009 #52 Απρίλιος 22, 2009 Οι εξετασεις στην εποχη μου ηταν μονο παρκαρισμα και πορεια για 5'.Καμμια προβλεψη για εθνικη οδο ή εστω ταχυτητες μεγαλυτερες των 50χαω. Επισης,αναλογως τα κεφια των εξεταστων,ενιοτε χρειαζοταν να λαδωσεις το "συστημα" με χρηματα που συνηθως σου παρειχαν ...οι γονεις . Ειναι συνηθες επισης,να εχει ο πατερας καλο αυτοκινητο αλλα στο απειρο τεκνο να δινει μονο το παλιο σαραβαλο,που οχι μονο στερειται βοηθηματων(πχ ABS) αλλα πασχει σε καιρια σημεια(πχ αρχαια λαστιχα ή ξεχειλωμενα αμορτισερ) Η πολιτεια φυσικα στεκεται διπλα στον πολιτη και επιμενει εδω και πολλα χρονια να επιβαλλει παρανομη φορολογια στα αυτοκινητα,αναγκαζοντας τον να επιλεξει αυτοκινητο κατωτερο απο αυτο που θα μπορουσε να αποκτησει(γιατι αλλη ασφαλεια παρεχει το Fiesta 1.4 και αλλη το Focus 1.6) Κι επειδη υπαρχουν αλλοι 1000 λογοι για την κατασταση στους δρομους...εγω θα προτεινω 3 απλα πραγματακια -1.Οδηγεις χωρις διπλωμα? Αυτοφωρο και μεσα. Θα δεχοσασταν ποτε να σας εγχειρησει καποιος που παριστανει το γιατρο αλλα δεν ειναι? Να σταματησουν λοιπον για 6 μηνες - 1 χρονο τα μπλοκα για ζωνες,αλκοτεστ και παρανομη σταθμευση και να μαζεψουν ολους οσους κυκλοφορουν παρανομα στους δρομους -2.Μεγαλη χρηματικη αυξηση για την εκδοση διπλωματος(να φτασει πχ 2000-3000Ε),επανεξεταση καθε 3-5 χρονια με παραβολο πχ 300Ε και ταυτοχρονη καταργηση των γελοιων φορων σε καινουργια και ελαφρως μεταχειρισμενα οχηματα. Ετσι αυτος που δεν ενδιαφερεται σοβαρα για το αθλημα,δεν θα βγαλει διπλωμα καθολου ενω καποιοι οδηγοι του ΣΚ θα το ξανασκεφτουν πριν πανε για ανανεωση Εκτιμω οτι με αυτη την κινηση θα εχουμε λιγοτερα και καλυτερα αυτοκινητα στους δρομους και λιγοτερους κακους/μετριους οδηγους -3.Να χωριστουν τα αυτοκινητα και τα διπλωματα σε κατηγοριες οπως συμβαινει στα δικυκλα. πχ για να δικαιουσαι να οδηγεις αυτοκινητο με περισσοτερα απο 150 αλογα θα πρεπει να εχεις ειδικο διπλωμα(πιο δυσκολο) και να εχεις συμπληρωσει πχ το 23ο ετος ηλικιας Επειδη ο πατερας σου ειναι ο Βαρδινολατσης και σου πηρε Lambo στα 18,δεν σημαινει οτι ξερεις και να οδηγεις. Μην ξεχναμε επισης οτι υπαρχουν πλεον αυτοκινητα "προσιτα" ,οπως το νεο Focus RS που αποδιδει ~300 ιππους με κινηση μπροστα, που απαιτουν ιδιαιτερες οδηγικες ικανοτητες Τελος,ο εκαστοτε υπουργος θα μπορουσε να ζητησει τη βοηθεια των ανθρωπων του ειδικου τυπου και να συσταθει μια συμβουλευτικη επιτροπη(πχ για την κατηγοριοποιηση των αυτοκινητων που εισαγονται στην Ελλαδα) αλλα...δε βαριεσαι
N.I.K.K. Απρίλιος 22, 2009 #53 Απρίλιος 22, 2009 ^^^ καλα και αγια αυτα αλλα ποιος περιμενεις να τα κανει? δεν προλαβαινουμε μεταξυ των συζητησεων περι παυλιδηδων, εκλογων κλπ καιρικων φαινομενων, ποιος να ασχοληθει με αυτους που σκοτωνονται καθε ΣΚ
KoMM Απρίλιος 22, 2009 #54 Απρίλιος 22, 2009 -2.Μεγαλη χρηματικη αυξηση για την εκδοση διπλωματος(να φτασει πχ 2000-3000Ε),επανεξεταση καθε 3-5 χρονια με παραβολο πχ 300Ε και ταυτοχρονη καταργηση των γελοιων φορων σε καινουργια και ελαφρως μεταχειρισμενα οχηματα.Ετσι αυτος που δεν ενδιαφερεται σοβαρα για το αθλημα,δεν θα βγαλει διπλωμα καθολου ενω καποιοι οδηγοι του ΣΚ θα το ξανασκεφτουν πριν πανε για ανανεωσηΕκτιμω οτι με αυτη την κινηση θα εχουμε λιγοτερα και καλυτερα αυτοκινητα στους δρομους και λιγοτερους κακους/μετριους οδηγουςΔηλαδη αμα εχεις 2-3 παιδια θες 5 μηνιατικα για διπλωματα; Εγω θεωρω οτι ειναι ηδη και τα 700€ ειναι πολλα.Εκτος και αν εννοεις με τα 2-3κ που θα δωσεις να σε πανε σε πιστα με "αραχνη" ,νερα, να σου μαθουν να φρεναρεις κτλ.Στο μετρο της επανεξετασης συμφωνω γενικα.Τελος, το οτι υπαρχουν κακοι-μετριοι οδηγοι ειναι επειδη οι δασκαλοι δεν ειναι καλοι/ ειναι αδιαφοροι κτλ.υ.γ. περιπτωσεις απυθμενης ηλιθιοτητας οπως "προσπερασα απο δεξια γιατι εχω προτεραιοτητα αφου ειμαι απο ..δεξια" πρεπει να τιμωρουνται με εφ ορου ζωης αφαιρεση διπλωματος.υ.γ.2 οι ξανθιες δε ριχνουν τις πιο επικες-θεικες-μασιβ ατακες;
greekfragma Απρίλιος 23, 2009 #55 Απρίλιος 23, 2009 θα βάλω ένα πολύ σκληρό βίντεο αλλά έχω βαρεθεί τα ημίμετρα σε αυτή τη χώρα......το υπερ του δέοντος μετριοπαθές σποτάκι της ελληνικής αστυνομίας με την ατάκα ¨"και φέτος ας γυρίσουμε όλοι πίσω" έχω βαρεθεί να το βλέπω και κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται.με απλά στιχάκια δε συνετίζεις....μόνο εάν κάνεις τον άλλον να μπεί στο πετσί του τι θα συμβεί καταλαβαίνει.ΠΡΕΠΕΙ να παίξει για 3 ημέρες ανάμεσα στα δελτία ειδήσεων αυτόhttp://www.caradvice.com.au/20213/video-graphic-safe-driving-ads/για να δούμε προκοπή στην ελλάδα.Υ.Γ.ξανά σορρυ για το ακραίο αλλά είναι και η αλήθεια που δε πρέπει να κρύβουμε.
KoMM Απρίλιος 23, 2009 #56 Απρίλιος 23, 2009 Σκληρο το βιντεο, αλλα μονο ετσι καταλαβαινει καποιος τι γινεται σε ενα ατυχημα. Πρεπει να καταλαβει ο καθενας οτι και να αργησεις μιση ωρα δεν εγινε κατι. Βεβαια οταν βλεπεις τον 50αρη με τη φαμιλια μεσα να κανει προσπεραση απ τα αριστερα της αριστερης στην αττικη οδο -στο σημειο με 2 λωριδες και λιγο εξτρα χωρο στα αριστερα- καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει σωτηρια αν δεν παιξουν τετοια βιντεα για πολυ καιρο.
Shadow Keeper Απρίλιος 23, 2009 #57 Απρίλιος 23, 2009 Λέγατε πιο πάνω για (πλαγιο)μετωπικές με 100km/h+, αν υποθέσουμε ότι δύο αμάξια ίδια (ίδιο βάρος, ίδιο ύψος) σκάγανε με 100+ 60/40 πλαγιομετωπικά οι (συν)οδηγοί έχουν πρακτικά μηδέν πιθανότητες επιβίωσης (άντε οι πίσω να ζήσουν)...μην το ψάχνετε τόσο επιστημονικά γιατι χάνουμε το μπαλάκι...ακόμα και τώρα το 2009 με 5στερα αμάξια...Συμπέρασμα => αν στουκάρεις με 100km/h+ μετωπικά κλάφτα εκτός αν έχεις τανκ big foot και τα λοιπά.. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΧΑΛΑΡΟΙ σε δρόμους όπως πάτρα - κορίνθου ακόμα και όταν δεν πατάτε την διπλή γραμμή κάποιος απεναντι μπορεί και επιτέλους αυτό το "κράτος" να φτιάξει όλες τις εθνικές με διαζώματα... PS
JohnG85 Απρίλιος 24, 2009 #58 Απρίλιος 24, 2009 Κάπου είχα διαβάσει ότι σε κάποια χώρα (Φινλανδία ?!) τα μαθήματα αρχίζουν από τα ~ 16 χρόνια και δίπλωμα σου δίνουν στα ~23 σου αφού έχεις μάθει απολύτως τα πάντα όπως ανάποδα τιμόνια στον πάγο και έχεις αποκτήσει οδηγική παιδεία. Δε νομίζω να κάνω τόσο λάθος και να ήταν για συγκεκριμένη σχολή. Από όσο θυμάμαι ήταν καθολικό.Με αυτή τη λύση ίσως κάτι γινόταν...
daemon13 Απρίλιος 24, 2009 #59 Απρίλιος 24, 2009 Κάπου είχα διαβάσει ότι σε κάποια χώρα (Φινλανδία ?!) τα μαθήματα αρχίζουν από τα ~ 16 χρόνια και δίπλωμα σου δίνουν στα ~23 σου αφού έχεις μάθει απολύτως τα πάντα όπως ανάποδα τιμόνια στον πάγο και έχεις αποκτήσει οδηγική παιδεία. Δε νομίζω να κάνω τόσο λάθος και να ήταν για συγκεκριμένη σχολή. Από όσο θυμάμαι ήταν καθολικό.Με αυτή τη λύση ίσως κάτι γινόταν...μακάρι να μπορούσαμε εμείς να το εφαρμώσουμε...αλλά στην Έλλαδα αν γινόταν κάτι τέτοιο θα άρχιζαν τα 16χρονα και θα βγαίναν στο δρόμο με την bmw του μπαμπά και θα άρχιζαν τις μαγκιές.(όχι πως τώρα δεν το κάνουν...)ΤΕΣΠΑ προσωπικά πιστεύω πως μέτρα μπορούν να παρθούν πολλά...οι καταστάσεις αλλάζουν.Αυτό που δεν αλλάζει είναι ο εγωισμός και η γυφτιά(με την έννοια του θέλω όλοι να με κοιτάζουν και να ασχολούντα μαζί μου)του Έλληνα που είναι δυστυχώς η αιτία για πολλά κακά αυτής της χώρας...
Kostas007 Απρίλιος 24, 2009 #60 Απρίλιος 24, 2009 Οι εξετασεις στην εποχη μου ηταν μονο παρκαρισμα και πορεια για 5'.Καμμια προβλεψη για εθνικη οδο ή εστω ταχυτητες μεγαλυτερες των 50χαω. Επισης,αναλογως τα κεφια των εξεταστων,ενιοτε χρειαζοταν να λαδωσεις το "συστημα" με χρηματα που συνηθως σου παρειχαν ...οι γονεις . Ειναι συνηθες επισης,να εχει ο πατερας καλο αυτοκινητο αλλα στο απειρο τεκνο να δινει μονο το παλιο σαραβαλο,που οχι μονο στερειται βοηθηματων(πχ ABS) αλλα πασχει σε καιρια σημεια(πχ αρχαια λαστιχα ή ξεχειλωμενα αμορτισερ) Η πολιτεια φυσικα στεκεται διπλα στον πολιτη και επιμενει εδω και πολλα χρονια να επιβαλλει παρανομη φορολογια στα αυτοκινητα,αναγκαζοντας τον να επιλεξει αυτοκινητο κατωτερο απο αυτο που θα μπορουσε να αποκτησει(γιατι αλλη ασφαλεια παρεχει το Fiesta 1.4 και αλλη το Focus 1.6) Κι επειδη υπαρχουν αλλοι 1000 λογοι για την κατασταση στους δρομους...εγω θα προτεινω 3 απλα πραγματακια -1.Οδηγεις χωρις διπλωμα? Αυτοφωρο και μεσα. Θα δεχοσασταν ποτε να σας εγχειρησει καποιος που παριστανει το γιατρο αλλα δεν ειναι? Να σταματησουν λοιπον για 6 μηνες - 1 χρονο τα μπλοκα για ζωνες,αλκοτεστ και παρανομη σταθμευση και να μαζεψουν ολους οσους κυκλοφορουν παρανομα στους δρομους -2.Μεγαλη χρηματικη αυξηση για την εκδοση διπλωματος(να φτασει πχ 2000-3000Ε),επανεξεταση καθε 3-5 χρονια με παραβολο πχ 300Ε και ταυτοχρονη καταργηση των γελοιων φορων σε καινουργια και ελαφρως μεταχειρισμενα οχηματα. Ετσι αυτος που δεν ενδιαφερεται σοβαρα για το αθλημα,δεν θα βγαλει διπλωμα καθολου ενω καποιοι οδηγοι του ΣΚ θα το ξανασκεφτουν πριν πανε για ανανεωση Εκτιμω οτι με αυτη την κινηση θα εχουμε λιγοτερα και καλυτερα αυτοκινητα στους δρομους και λιγοτερους κακους/μετριους οδηγους -3.Να χωριστουν τα αυτοκινητα και τα διπλωματα σε κατηγοριες οπως συμβαινει στα δικυκλα. πχ για να δικαιουσαι να οδηγεις αυτοκινητο με περισσοτερα απο 150 αλογα θα πρεπει να εχεις ειδικο διπλωμα(πιο δυσκολο) και να εχεις συμπληρωσει πχ το 23ο ετος ηλικιας Επειδη ο πατερας σου ειναι ο Βαρδινολατσης και σου πηρε Lambo στα 18,δεν σημαινει οτι ξερεις και να οδηγεις. Μην ξεχναμε επισης οτι υπαρχουν πλεον αυτοκινητα "προσιτα" ,οπως το νεο Focus RS που αποδιδει ~300 ιππους με κινηση μπροστα, που απαιτουν ιδιαιτερες οδηγικες ικανοτητες Τελος,ο εκαστοτε υπουργος θα μπορουσε να ζητησει τη βοηθεια των ανθρωπων του ειδικου τυπου και να συσταθει μια συμβουλευτικη επιτροπη(πχ για την κατηγοριοποιηση των αυτοκινητων που εισαγονται στην Ελλαδα) αλλα...δε βαριεσαι συμφωνω σε ολα εκτος απο το 2. γιατι να ειναι η οδηγηση προνομιο του πλουσιου και μονο? ας κανουν τις εξετασεις πολυ πιο δυσκολες να δεις που θα λυθουν ΟΛΑ τα προβληματα και των ατυχηματων,και\ του κυκλοφοριακου και της τιμης της βενζινης.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.