Jump to content



Μετωπικη συγκρουση Mazda 3 με Lotus elise


stamatas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Συνεβει στην παραλιακη κατα της 3 το μεσημερι λιγο πριν την Σαρωνιδα πανω στην αριστερη στροφη.

Εγω περασα με το αμαξι οπως και πολλοι αλλοι διπλα απο τα συντρημια, 10 λεπτα μετα το συμβαν, μετα τον απεγκλωβισμο των ανθρωπων.

Στο mazda επεβαιναν 4 ατομα, και οι τεσσερεις ζωντανοι, βαρια τραυματισμενοι. Το αμαξι ντελαπαρισε μετα την συγκρουση, ο θαλαμος των επιβατων ανεπαφος, το μπροστα μερος κομματια.

Στην Lotus παιδια, δεν εμεινε τιποτα..ουτε ο οδηγος, δεν υπηρχε τιποτα στην ασφαλτο , εγω ειδα 2 καθισματα, στα 20 μετρα παραπερα η μηχανη, οι μπροστα ροδες δεν υπηρχαν πουθενα, ουτε το μπροστα μερος του αμαξιου ειχε εξαφανιστει. Μονο απο το πισω μερος καταλαβα οτι ηταν lotus elise cabrio..

Λιγο πριν φτασω με το αμαξι να περασω απο διπλα, εβλεπα ατομα που ειχαν σταματησει απο πριν εκει, αυτοπτες μαρτηρες, σε κατασταση σοκ..

Αργοτερα το απογευμα εμαθα απο τον ξαδερφο μου που περασε πριν απο μενα απο το σημειο, εγινε το συμβαν μπροστα στα ματια του και αυτος καλεσε την πυροσβεστικη. Το mazda εφταιγε βγηκε στο αντιθετο ρευμα, επεσε πανω στην lotus και ντελαπαρισε. Περασε πανω απο την lotus και γιαυτο σηκωθηκε και ντελαπαρησε. Μου ειπε οτι επαθε σοκ, και οτι δεν σταματησε καθολου, την lotus δεν την ειδε καθολου, ουτε απο τον καθρεφτη ειδε τιποτα μετα το αμαξι εξαφανιστηκε μετα την συγκρουση.

Παιδια προσοχη με τα αυτοκινητα, αγοραστε αμαξια με πολλα αστερακια στα crash tests, αν πεσει κανεις πανω σας να αντεξουν. Δεν ειναι παντα θεμα δικο μας αν θα τρακαρουμε απο οτι φενεται..

Κριμα για το παιδι.. :(

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

τα αστερακια δεν σε σωζουν οταν καρφωνεσε εσυ με 120 και ο αλλος με αλλα τοσα. Μονο ο εγκεφαλος μπορει να σε σωσει και στην ελλαδα αστα να πανε .

True - η BMW ή η Mercedes δεν έπαιρναν τόσα χρόνια 5άστερα, γιατί δοκίμαζαν τα αμάξια σε κάτι τρελές μετωπικές στις πίστες τους. Τα αστέρια που παίρνουν μερικά, επειδή είναι το τεστ στα ~70 χλμ σε τοίχο, δε λένε και πολλά σε τέτοιες περιπτώσεις.

Κρίμα πάντως..

+1 σε αυτά που είπατε και όσο γίνεται μακριά μηχανή..πχ καλύτερα bmw με 1,5-2μετρά μηχανή παρά κάτι smart με 0,5-1μ μηχανή... Και όταν πίνουμε δεν οδηγούμε όσο οκ και να νιώθουμε..(ανάθεμα άμα το κάνει κανείς αυτό...όλοι λέμε καλά είμαι και μετά τις 20 φορές που οδηγούμε πιομένοι χωρίς να μας συμβεί κάτι το δένουμε κιόλας ότι δεν μας ενοχλεί το αλκοόλ στην οδήγηση...)τεσπα κρίμα τα παιδιά.

Όσα αστέρια και να έχει το κάθε αυτοκίνητο δυστυχώς μετράει τρελά η διαφορά ύψους.

Μία Lotus και γενικά κάθε roadster τύπου χαμηλό αυτοκίνητο θα αποτελεί πάντα "ράμπα" για κάθε επιβατηγό, όπως και κάθε SUV πάντα θα "καβαλάει" τα άλλα αμάξια.

Δυστυχώς αυτό είναι το μόνο θέμα που δεν έχουν καταφέρει να λύσουν οι εταιρείες, η διαφορά ύψους που υπάρχει στις προστατευτικές μπάρες.

Κρίμα για τους χαμένους, δυστυχώς δεν θα είναι οι τελευταίοι και ακόμα χειρότερο, δεν έφταιγαν κιόλας. :(

βασικά άμα τρέχουν πολύ και οι 2..και το ένα είναι suv και το άλλο πίτα όπως οι ferrari με γερή οροφή δεν μπορεί να κάνει ράμπα ώστε το suv να ''φύγει'' αέρας από πάνω και το άλλο να συνεχίσει σχεδόν κανονικά??

Πολυ gta παιζεις...

Μιλαμε για τεράστιες δυνάμεις σε αυτές τις καταστάσεις, και υπάρχουν και πολλοί παράγοντες που δεν μπορεις να τους υπολογισεις και να βγαλεις συμπεράσματα για την πορεια του αυτοκίνητου στην σύγκρουση...:)

αυτό λέω... εδώ έγινε ράμπα το elise με το Mazda...και δεν μπορεί να γίνει ράμπα μία ferrari με ένα suv??Και σταματημένη να είναι η Ferrari το sun την καβαλάει άνετα...άμα τρέχουν η ferrari εκτοπίζει πολύ άνετα το suv απλά ίσως να μην αντέξει το βάρος η οροφή...Άμα κάνουν ποιο τούμπανη την οροφή οι επιβάτες τις ferrari λογικά θα βγούν οκ..Άρα έτσι δεν ισχύει πλέον το όσο ποιο μεγάλο ύψος τόσο το καλύτερο που αναφέρθηκε παραπάνω...Όσο για τις δυνάμεις που λές νομίζω πως οι βασικές που καθορίζουν την κίνηση του οχήματος συμφωνούν με αυτό που είπα..το 2ο αμάξι γίνεται κανονική ράμπα και αν η οροφή είναι άκαμπτη δεν έχει σοβαρό πρόβλημα...σε αντίθεση με το 2ο που θα ''πετάξει'' για λίγο και μετά χάος....(έτσι αντιστρέφουμε τους συμερινούς ρόλους...ογκόδες-ψηλό όχημα είναι god και τα άλλα απλά σταφιδιάζουν..)

Αυτό ήθελα να πώ με το προϊγούμενο post άσχετα αν μερικοί αρχίσανε τα σχόλεια περι εγκεφάλου... (gta δεν έχω παίξει ποτέ αν και ήθελα να δώ το IV άκουσα πως είναι καλο..)

Πιστεύεις δηλαδή ότι υπάρχει οροφή που θα αντέξει σύγκρουση με αυτοκίνητο 2+ τόνων;

Αυτά που λες μόνο σε video games γίνονται. Τα SUV θα καβάλαγαν τη όποια Ferrari και θα διέλυαν οροφή και ότι άλλο θες.

Φαντάσου επίσης ότι οι 2 τόνοι κατά την σύγκρουση είναι πολλαπλάσιοι.

Δες και αυτό για να καταλάβεις για τι περίπου μιλάμε, μόνο μερικά εκατοστά κάνουν τη διαφορά:

http://www.youtube.com/watch?v=JXeKSDpFjlg

το θέμα δεν είναι να ασκηθεί πίεση στην οροφή..το αντίθετο μάλιστα...ας πούμε πως το κάνουμε όπως η αεροδυναμική που ο αέρας θέλουμε να γλιστρίσει πάνω από το αμάξι και ίσως να ακουμπείσει ελαφρά..και όχι να κάνει μετωπική με αυτό γιατί θα το ζόριζε...Έτσι και δώ άμα το ένα χαμηλώσει πολύ και το άλλον είναι ψηλά με τη φόρα που θα έχουν το ψηλό θα ''λιώσει'' τη μηχανή του άλλου και θα φύγει πάνω από την καμπίνα των επιβατών αφήνοντας την ανέπαφη...(απλά εδώ έρχεται το θέμα και τι θα γίνουν αυτοί που είναι μέσα στο suv....??)Τεχνικά μπορεί να γίνει αλλά με προϊποθέσεις.....απλά έτσι όλοι όσοι έχουν suv θα κινδυνεύουν πολύ παραπάνω από τους άλλους σε τέτοια κατάσταση...

Τεσπα το σίγουρο είναι ότι η μεγάλη ''μούρη'' και η άκαμπτη καμπίνα είναι αυτό που μετράει και ο σωστός συνδιασμός των 2 σώζει ζωές.

Να κρίνω από αυτά που λες ότι δεν είδες καν το video?

Ειλικρινά, αυτά που λες δεν έχουν καμία επαφή με την φυσική με βάση ταχύτητας, δύναμης και βάρους.

Ένα SUV είναι αδύνατον να "γλιστρήσει" πάνω από ένα άλλο αμάξι, δεν είναι άκαμπτη ράμπα λολ.

το θέμα δεν είναι να ασκηθεί πίεση στην οροφή..το αντίθετο μάλιστα...ας πούμε πως το κάνουμε όπως η αεροδυναμική που ο αέρας θέλουμε να γλιστρίσει πάνω από το αμάξι και ίσως να ακουμπείσει ελαφρά..και όχι να κάνει μετωπική με αυτό γιατί θα το ζόριζε

Φιλε ειπες χαζομαρα...

Αν ο αερας δεν ακουμπούσε πάνω στο αμάξι τοτε δεν θα ''γλίστραγε'' πανω του οποτε θα έκανε ευθύγραμμη κίνηση, πράγμα άτοπο.

Και αυτο με το ζόριζε...δεν βγάζει άκρη.

Αλλα εστω οτι ειχε οροφη που δεν νιώθει τίποτα, τι θα γίνει με τον υπόλοιπο ''σκελετο'' του αυτοκινήτου? Δεν θα εσπαγαν οι αναρτησεις κτλ? Το τζαμι που με την σύγκρουση θα γινόταν χιλια κομμάτια,πως θα αφηνε τις ροδες να κυλήσουν πανω στην οροφή?

Ψαξε στο google τι σημαίνει αδράνεια στη Φυσικη για να καταλάβεις γιατι το SUV δεν θα πετάξει. :)

Λιγο που εψαξα βρηκα ενα βιντεακι με την lotus

Σαν να οδηγας καρτ ειναι σε ηψος, και σχεδον σε μεγεθος.

Εγω που ειδα τα συντημια με τα ματια μου, το σπασμενο πισω κομματι της lotus δεν ειχε καθολου σκελετο. Ηταν εντελως γυμνο απο μεσα σχεδον θα ελεγα οτι ηταν σκετη η εξωτερικη λαμαρινα και με ενα ελαφρυ σκελετο να κραταει τις ροδες, ετσι μου φανηκε.

Ενταξει το μπροστα μερος ειχε εξαφανιστει και ειχε γινει κομματια, δε μπορουσες να καταλαβεις ποιο κομματι ηταν που. Ισως μια μικρη μαζα απο καλωδια που ηταν πεταμενα κοντα στην μηχανη να ηταν το ταμπλο, αλλα αμφιβαλω.

Εγω παντως επειδη περσυ τετοια εποχη επαθα κατι παρομοιο χωρις να φταιω, το μονο πραγμα που κοιταω στα αυτοκινητα πλεον ειναι η ασφαλεια, τιποτα αλλο.

Αν θελω να κανω ραλλυ, παω αγοραζω ενα saxo κολοφτιαγμενο μεταχειρησμενο 2000 ευρω, το αφηνω μονιμα στην πιστα στα μεγαρα χωρις πινακιδες ενωειτε, μη πληρωνω και ασφαλειες etc, και το εχω και κανω γυρους εκει. Θα τραβηξω και της φωτογραφιες μου με το κρανος και θα το παιζω και ραλλιστας :happy:

Αγαπητέ φίλε 'stamatas',

Στο ατύχημα στο Λαγονήσι, 12/4/2009 15:15 σκοτώθηκαν δύο πολύ καλοί μου φίλοι. Επέβαιναν στη Lotus Elise (μπλέ χρώματος). Σε παρακαλώ, επικοινώνησε μαζί μου στο pcsarandos@hotmail.com

Κάθε μαρτυρία αυτές τις δύσκολες ώρες μας είναι πολύτιμη.

Αγαπητέ φίλε 'stamatas',

Στο ατύχημα στο Λαγονήσι, 12/4/2009 15:15 σκοτώθηκαν δύο πολύ καλοί μου φίλοι. Επέβαιναν στη Lotus Elise (μπλέ χρώματος). Σε παρακαλώ, επικοινώνησε μαζί μου στο pcsarandos@hotmail.com

Κάθε μαρτυρία αυτές τις δύσκολες ώρες μας είναι πολύτιμη.

Φιλε μου συλλυπητηρια και κουραγιο σου ευχομαι.

& μακαρι να βγαλετε ακρη με τις μαρτυριες οσων ετυχε να ειναι μπροστα στο δυστυχημα.

το θέμα δεν είναι να ασκηθεί πίεση στην οροφή..το αντίθετο μάλιστα...ας πούμε πως το κάνουμε όπως η αεροδυναμική που ο αέρας θέλουμε να γλιστρίσει πάνω από το αμάξι και ίσως να ακουμπείσει ελαφρά..και όχι να κάνει μετωπική με αυτό γιατί θα το ζόριζε...Έτσι και δώ άμα το ένα χαμηλώσει πολύ και το άλλον είναι ψηλά με τη φόρα που θα έχουν το ψηλό θα ''λιώσει'' τη μηχανή του άλλου και θα φύγει πάνω από την καμπίνα των επιβατών αφήνοντας την ανέπαφη...(απλά εδώ έρχεται το θέμα και τι θα γίνουν αυτοί που είναι μέσα στο suv....??)Τεχνικά μπορεί να γίνει αλλά με προϊποθέσεις.....απλά έτσι όλοι όσοι έχουν suv θα κινδυνεύουν πολύ παραπάνω από τους άλλους σε τέτοια κατάσταση...

Τεσπα το σίγουρο είναι ότι η μεγάλη ''μούρη'' και η άκαμπτη καμπίνα είναι αυτό που μετράει και ο σωστός συνδιασμός των 2 σώζει ζωές.

για να γινει αυτο που εχεις στο μυαλο σου πρεπει το αμαξι να εχει περασει πρωτα απο αλλη ραμπα και μετα πανω απο το αμαξι

θα σου πω ενα απλο παραδειγμα

εισαι με το ποδηλατο και πας να ανεβεις με φορα μια ραμπα απο φελιζολ.τι θα γινει νομιζεις?

εξαρτάται το πάχως της ράμπας και το πόσο συμπαγές θα είναι το φελιζόλ..με μια απλή στρώση θα γίνει κομμάτια...με πολύ πλούσια στρώση στο μέρος που αρχικά θα ακουμπίσει η ρόδα του ποδηλάτου κάτι γίνεται...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.