Jump to content

Παρακολούθηση χώρου - CCTV

Teodor_ch

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Μιά γνώμη απο όσους είναι στο χώρο γιατί τα παρακάτω σενάρια.

Έχουμε μία μικρή επιχείρηση με 4 κάμερες ασφαλείας.

Θέλουμε να καταγράφουμε σε καλή ανάλυση όλες τις κάμερες 24/7 και να έχουμε πρόσβαση απο το ιντερνετ.

Μας πρότειναν την αγορά του παρακάτω

http://www.kanecomputing.co.uk/dpict_nvision.htm ~ 900 ευρώ νομίζω

και τη χρήση ενός υπολογιστή για την καταγραφή.

Σκέφτηκα, την αντικατάσταση των υπάρχουσων καμερών με IP cameres (170-180 ευρώ η μία) για να γλυτώσω το παραπάνω εξάρτημα.

Συμφωνείτε με το παραπάνω?

Επίσης ένας 2core Atom με 2χ 500gb δίσκους θα αντέχει να γράφει Α) απο το nvision μηχάνημα και B) απο τις IP cameres? Δίκτυο θα χρειαστεί 1000άρι ή και με 100άρι κάνουμε δουλειά?

Τί άλλη λύση απλά και οικονομική (και απο άποψη κατανάλωσης ρεύματος) υπάρχει? Ρωτάω γιατί είμαι τελείως άσχετος με το θέμα και δεν ξέρω καν τι εξοπλισμός υπάρχει για τέτοιες δουλειές. Τη συσκευή παραπάνω μας την πρότεινε ένας απο τον χώρο (δεν το βρήκα μόνος μου).

900€...?!? :nada:

Είσαι σίγουρος...? Τόσο έχει ένα καλό DVR με ip...

Αυτό που θες είναι ένας camera/video ip server... google it...

π.χ. αυτός με ~300$...

Τώρα στο Ελλάντα, τα βαράνε αρκετά έως πάααααρα πολύ, οπότε αν μπορείς πάρτο απ' έξω...

Υπόψη ο ip server δεν καταγράφει... για καταγραφή χρειάζεσαι DVR με υποστήριξη ethernet... τέτοιους τετρακάναλους, βρίσκεις και κάτω από 400-500 ευρώ, αλλά πάλι απ' έξω... το κόστος εξαρτάται από το τι θες, οπότε όσο πιο απλός είναι μειώνεται δραματικά το κόστος... πχ αν δεν σε νοιάζουν λειτουργίες frame scan, ptz και κάτι άλλα περίεργα, αλλά απλά να γράφεις την εικόνα, τότε τράβα για τον φθηνότερο...

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες γιατί είμαι τελείως χαμένος με το θέμα.

Με μία γρήγορη ματιά βρήκα αυτό

AVerDiGi EB1704 HYBRID 400λίρες.

με έναν 500άρι δίσκο (αν δέχεται) γράφει περι 15 μέρες με 4 κάμερες 24/7.

με βάση αυτό.