Jump to content



Τρίλημμα... :)


antnatal

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

@Dolly: thanx, πως είσαι τόσο σίγουρος ?

@Georgesod: Περιμένω για το μετά το Πάσχα (μετά του Θωμά συγκεκριμενα)

Τίποτα αγόρι, χαρά μου.

Για Gigabyte, απο το σιτε http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Spec.aspx?ProductID=2910 του κατασκευαστή.

Integrated with 216 stream processors

Απλά δεν ξέρω αν είναι 55άρα 100%.

Για την MSI την είχα κοιτάξει σε κάποια φάση και εγώ και είχα δει πως ειναι 216 αν θυμάμε καλά, απλά στο λέω με επιφύλαξη γιατί έχουν πολά variants.

Αλλά φαντάζομαι ελάχιστα παιχνίδια θα εκμεταλλεύονται όλη αυτή την μνήμη.

Παιδιά ισχύει κάτι τέτοιο ? http://event.msi.com/vga/N260GTX_Lightning/page2.htm (view distance 100) ???

:laughing: ρε την msi ...δουλεμα

Οι εικόνες που δείχνει είναι παραπλανητικές. Οι δεξια εικονες ειναι με low definition και ειναι blur δεν ειναι λογο του view distance.....η απεικονιση στις 260/275 (896) ειναι η ιδια με τις 1792 απλα στις 2ες το GTA θα σε αφησει να βαλεις 100% το distance...αλλα θα χασεις μεγαλο ποσοστο fps. Imo θα δεις οτι πρακτικα πανω απο 30% view distance δεν χρειαζεται....με ενα txt μπορεις να παραβλεψεις τους περιορισμους του GTA και στις αλλες...

:laughing: ρε την msi ...δουλεμα
Δεν είναι κακό που ρωτάω, έτσι ? ;) Δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά.

μιας και πιασαμε αυτην την κουβεντα ρωτω:

8800GTS G92 X2 sli...να τις διωξω για μια καινουρια GTX 260 216 core?οθονη 22''-c2d 6600 @3.2ghz 4gb ddr2-800...

Με τίποτα*, από Σεπτέμβρη έρχονται DX11 απο ΑΤΙ/NVidia -> link

* Εκτός αν θες να διώξει τώρα την μία από τις 2 στο 100~120άρι γιατί μετά τις διώχνεις στο 50~70άρι

Με τίποτα*, από Σεπτέμβρη έρχονται DX11 απο ΑΤΙ/NVidia -> link

* Εκτός αν θες να διώξει τώρα την μία από τις 2 στο 100~120άρι γιατί μετά τις διώχνεις στο 50~70άρι

χουμ χουμ....ειναι κι αυτο...αλλα κι αυτος ο τυπος στα xbitlabs λεει ομως πως σε καποιες περιπτωσεις το dx11 θα τρεχει και σε dx10 καρτες (Αν καταλαβα καλα)

θενξ ενιγουεη

χουμ χουμ....ειναι κι αυτο...αλλα κι αυτος ο τυπος στα xbitlabs λεει ομως πως σε καποιες περιπτωσεις το dx11 θα τρεχει και σε dx10 καρτες (Αν καταλαβα καλα)

θενξ ενιγουεη

Ότι θα τρέχει, θα τρέχει (έτσι θέλουν τελος πάντων) αλλά το θέμα είναι ΠΩΣ.

Για παράδειγμα, κοίτα διαφορά, η ίδια κάρτα με το ίδιο παιχνίδι στο ίδιο λειτουργικό με DX10 και DX10.1 : http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-4890-review-test/8 (3ο γράφημα και σχόλια)

Από την συνέντευξη του Dave Baumann της ΑΤΙ

Τhe next topics I like to cover are the move towards DirectX 11 later this year and architectural changes in general. So DirectX 11 will be launched with the upcoming Windows 7. First off, when can we expect DirectX 11 class GPUs from ATI? And what are your feelings towards DirectX 11 in comparison to DirectX 10.1 (how it ties in) and what in your vision will bring DirectX 11 to games.

Right now we are still selling DirectX 10.1 products so I won't go into detail on the timing of DirectX 11 products. As a follower of the GPU industry I'll leave you and your readers to postulate on the development cycles and the timing relative to major inflection points. We should note, though, that given the recent release of several DirectX 10.1 titles, we feel there is still lots of headroom for DirectX 10 and DirectX 10.1. Additionally we should remember that DirectX 11 is a superset of DirectX 10 and DirectX 10.1, meaning that by including DirectX 10.1 developers are already paving the way to DirectX 11 features and compatibility.

By providing support for DirectX 10.1 we're helping developers be ready for DirectX 11 sooner than if they only limited current development to DirectX 10.

As for DirectX 11, naturally we're happy to see the DirectX API continue to evolve in the manner it has. My feelings are that it offers a sensible evolution of the feature-set capabilities, in line with the directions the IHVs are taking from a hardware perspective and where the ISV's want to go on the software side, whilst also addressing some of the points that were lacking in DirectX 10.

One such element that gets updated in DirectX 11 is that of Display Lists, a new driver model to more effectively multithread graphics workloads over multi-core CPUs, natively within the API. This is something that we know developers have been looking requested. The advantage here is that although this is a DirectX 11 API feature, the functionality will move down to DirectX 10 hardware, so all DirectX 10 hardware users that update to the DirectX 11 runtime will get the benefits of this feature.

μπλα μπλα μπλα... αγοράστε τώρα 10.1 για να παίζετε και DX11.... dx11 is superset of dx10.1 .. μπλα μπλα

Και το DX10.1 είναι superset του DX10 αλλά έχει 10-20% διαφορά στις επιδόσεις στην ίδια σου την κάρτα φιλε Dave.

Δεν είναι κακό που ρωτάω, έτσι ? ;) Δεν τα πολυκαταλαβαίνω αυτά.

εννοείται, δεν το είπα μ αυτήν έννοια, οποιοσδήποτε δεν εχει δει το GTA και δει αυτες τις εικονες μπορει να μπερδευτει.....(ασε που να μην πολυκαταλαβαινεις αυτα τα πραγματα δεν ειναι και σημαντικο για games μιλαμε : p

εγω να δεις τι ερωτησεις θα κανω με τους ssd :look: )

μιας και πιασαμε αυτην την κουβεντα ρωτω:

8800GTS G92 X2 sli...να τις διωξω για μια καινουρια GTX 260 216 core?οθονη 22''-c2d 6600 @3.2ghz 4gb ddr2-800...

Με την εμπειρια μιας 8800GTX παλιοτερα και τωρα μιας palit 275GTX και μαλιστα με Ε6600@2,8 εγω ήδη θα το ειχα κανει (για διαφορους και λειτουργικους λογους)

(αλλα εγω το sli/cf δεν το πολυπαω )

με την 275 ωρες - ωρες βλεπω > 2Χ σε επιδοσεις σε 1920χ1200 2χΑΑ

σε σχεση με την 8800GTX σε 1600χ1200 noAA

Αν ειχα περισσοτερα ghz στο cpu γενικα τα πραγματα θα ηταν ακομα καλυτερα οχι τοσο στα min fps

οσο στα max και κατα συνεπεια στα Avg. (αλλα ηδη τα avg ειναι παρα πολλα)

προσωπικα δεν περιμενα τοσο μεγαλες διαφορες με τον δικο μου cpu...

στα 1680χ1050 στην πραξη διαφορες δεν θα δεις (αν και ενας απαιτητικος gamer εχω την εντυπωση θα προτιμουσε μια gpu ακομα και λιγο μικροτερης επιδοσης απ οτι μιας διαταξης με 2 gpu)

και για να μην μακρηγορούμε και μας παρει ο :lazy: ....

αν δεν εχεις φιλους (που να τις χρειαζονται) να τις δωσεις να πιασουν τοπο αργοτερα

δωστες τωρα .

* Εκτός αν θες να διώξει τώρα την μία από τις 2 στο 100~120άρι γιατί μετά τις διώχνεις στο 50~70άρι

με 120 τωρα παιρνεις καινουρια 4850

μιας και πιασαμε αυτην την κουβεντα ρωτω:

8800GTS G92 X2 sli...να τις διωξω για μια καινουρια GTX 260 216 core?οθονη 22''-c2d 6600 @3.2ghz 4gb ddr2-800...

Εγω θα κράταγα τις 8800GTS. Αν έφτιαχνα σύστημα από την αρχή, μάλλον θα προτιμούσα την GTX260 γιατί κι' εγω δεν είμαι ''φίλος'' των cf/sli.

Λογικά σε επιδόσεις είσαι παραπάνω τώρα. Με τη GTX260 θα κερδίσεις σε ησυχία, κατανάλωση, θερμοκρασίες . Στα κέρδη και η λιγότερη πολυπλοκότητα στο σύστημα κατ' εμε.

Αν έχεις στήσει το σύστημα σου, και αποδίδει ικανοποιητικά, μου ακούγεται πολύ κακό για το τίποτα η διαδικασία (αγορα/πωλησίες).

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.